Czego szukasz

Chcesz znaleźć dobrą pracę? Zaprzyjaźnij się z LinkedIn!

Masz już swój profil na LinkedIn? Czy jest Ci potrzebny? LinkedIn to międzynarodowy serwis społecznościowy skupiający całą rzeszę specjalistów, z którego korzysta prawie 500 mln osób na świecie. Jeśli jeszcze nie masz swojego konta na LinkedIn, dowiedz się już teraz, jak sprawnie je założyć.

  • Anna Lisowska - 24/09/2017
uśmiechnięta, młoda kobieta zapisuje coś na tablecie

Po co tworzyć profil?

Aby dostać nową pracę nie trzeba mieć profilu na LinkedIn, ale na pewno warto. Dlaczego? LinkedIn to największy na świecie portal skupiający przeróżnych specjalistów. Obecnie korzysta z niego ponad 467 milionów użytkowników w 200 krajach i terytoriach na całym świecie.

Jednak samo stworzenie profilu nie spowoduje, że zaczniesz dostawać kilka ofert pracy tygodniowo/miesięcznie. Portal ten służy bowiem m.in. do budowania własnej marki jako eksperta w swojej dziedzinie.

Za jego pomocą można także nawiązywać ciekawe, branżowe znajomości i dzielić się doświadczeniem, wiedzą, spostrzeżeniami, obserwować interesujące firmy oraz prowadzić działalność komercyjną i pozyskiwać klientów.

Jak wygląda idealny profil na LinkedIn?

Najlepiej jest wypełnić swój profil w 100%. LinkedIn podpowiada, w jakim stopniu uzupełniłaś informacje na swój temat. Zwiększają się wówczas Twoje szanse na znalezienie Cię przez potencjalnego, przyszłego pracodawcę. Rekruter powinien też móc łatwo odszukać interesujące go informacje.

LinkedIn jest portalem międzynarodowym, dlatego myślę, że lepiej wypełniać go w języku angielskim. Jedną z najważniejszych zasad prowadzenia profilu na LinkedIn jest jego bieżąca aktualizacja! W końcu to takie Twoje „internetowe CV”. Aktualne ma być dosłownie wszystko.

Jeśli wpisujesz nowe informacje do swojego CV, zaznacz je również na swoim profilu. Drugą bardzo ważną zasadą jest pisanie prawdy. Kłamstwo ma krótkie nogi i w dzisiejszych czasach łatwo sprawdzić informacje, którymi się chwalimy.

Słowa kluczowe

Są to słowa, z którymi chcesz, aby Cię kojarzono. Dobrze jest jeśli są to słowa określające Twoje obszary zawodowe, kompetencje czy też zainteresowania. Należy pamiętać o nich tworząc zwłaszcza nagłówek, podsumowanie, nazwy i opisy zajmowanych stanowisk oraz opisując doświadczenie/projekty. Zwracając uwagę na te szczególne słowa, zwiększysz swoje szanse na znalezienie Cię przez przyszłego pracodawcę.

Zdjęcie

Posiadanie zdjęcia profilowego podnosi Twoją wiarygodność. Zadbaj o to, aby zdjęcie było aktualne, wyraźne, dobrze skadrowane. Wszelkie selfie, zdjęcia z wakacji, logo firmy możesz sobie tutaj darować 🙂 Na LinkedIn obowiązuje pełna profeska. Fajnie jak zdjęcie jest wykadrowane od ramion w górę, a 50% obszaru zajmuje Twoja uśmiechnięta twarz.
Jeśli chcesz, za swoim zdjęciem możesz zamieścić również tło – background photo.

Kto Cię odwiedził?

Zawsze możesz sprawdzić, kto oglądał Twój profil, liczbę wyświetleń Twoich wpisów oraz Twojego profilu w wynikach wyszukiwania w danym czasie:

Osoby, które posiadają płatny, rozszerzony profil na LinkedIn mogą anonimowo zaglądać na inne profile, a także mają dostęp do wszystkich gości odwiedzających ich profil, a nie tylko do tych ostatnich. Warto zaglądać w to miejsce, ponieważ może to być pierwszy krok do pozyskania wartościowego kontaktu – taką osobę możesz zaprosić do swojej sieci znajomych.

Jeśli chcesz zaprosić kogoś do swojej sieci znajomych, warto napisać coś więcej niż automatyczne zaproszenie o treści: „Chciałbym Cię dodać do swojej sieci profesjonalnych kontaktów na LinkedIn”.

Poświęć chwilę na spersonalizowanie zaproszenia. Nie rozsyłaj spamu 😉

Informacje o aktualnościach

Wszelkie informacje o zaproszeniach do kontaktów, nowych postach i wiadomościach, rocznicach zatrudnienia znajomych itd. Będą pojawiały się tutaj:

 

Vanity URL

Jest to unikalny link, po którym będzie łatwo Cię znaleźć. Można go również wykorzystać np. w stopce maila czy na własnej stronie www lub blogu. URL powinien być prosty, czyli najlepiej składający się z Twojego imienia i nazwiska: https://www.linkedin.com/in/imie-nazwisko. Taki link ma znaczenie z punktu widzenia SEO – Twój profil wyświetli się wyżej w wynikach wyszukiwania Google i znacznie ułatwi znalezienie Ciebie wśród licznych kandydatów.

Nagłówek

To pierwsza rzecz, jaką widzą ludzie odwiedzający Twój profil. Pojawia się on w wynikach wyszukiwania zaraz obok Twojego imienia i nazwiska. To właśnie po nim i po nazwie Twojego stanowiska rekruterzy najczęściej wyszukują kandydatów. Możesz tu wpisać słowa kluczowe, po których chcesz zostać znaleziona, np. zarządzanie strategiczne. Jeśli sama nie wybierzesz tych słów, wówczas LinkedIn domyślnie wstawi tam najświeższe informacje dotyczące Twojego doświadczenia – nazwę stanowiska i firmy, w której pracujesz. Oprócz tych informacji w nagłówku pojawiają się dane dotyczące Twojego wykształcenia (nazwa uczelni), miejsca zatrudnienia (miasto i kraj) oraz ilość kontaktów.

Podsumowanie profilu

W jednym lub kilku zdaniach opisz siebie i swoje osiągnięcia. Zawrzyj tu naprawdę najważniejsze informacje i słowa kluczowe, po których chciałabyś zostać wyszukana. Idealne podsumowanie opowiada pewną historię o Tobie. Jeśli nie wiesz co napisać, sprawdź, jaką propozycję stworzył dla Ciebie LinkedIn, klikając przycisk: See summary.

Doświadczenie

Opisz je dokładnie tj. wpisz nazwę stanowiska, nazwę firmy, zakres obowiązków i okres zatrudnienia. Najlepiej przenieś informacje ze swojego CV, aby nie powstały żadne rozbieżności między Twoim profilem, a Twoją aplikacją.

Wykształcenie

Dodając informacje o ścieżce edukacji, Twój profil ma szansę zostać wyświetlony 11 razy częściej.

Rekomendacje

Możesz poprosić swoich byłych przełożonych, współpracowników, podwładnych, klientów itd. o rekomendacje:

Obok każdej wypowiedzi na Twój temat pojawi się miniaturka zdjęcia oraz imię i nazwisko danej osoby. Pozytywnie odbierane są referencje od osób znanych w danej branży.

Języki

Wypisz znane Ci języki i określ stopień ich znajomości (masz do wyboru 4 poziomy):

Publikacje

Możesz zyskać 7 razy więcej odsłon, jeśli dodasz do profilu informacje o swoich publikacjach. Zaznacz tu przede wszystkim tytuł artykułu, miejsce publikacji i załącz link.

Umiejętności

Warto w swoim profilu odnotować posiadane umiejętności, które później mogą być potwierdzane przez osoby z Twojej sieci kontaktów. Im więcej masz poparcia dla określonej zdolności od swoich znajomych, tym większe prawdopodobieństwo, że trafisz w wynikach wyszukiwania, gdy ktoś szuka właśnie tej umiejętności, np.: 79 osób potwierdziło, że znasz metodykę Scrum. Kiedy rekruter poszukuje kandydatów ze znajomością Scrum, to jest bardziej prawdopodobne, że Twój profil wyświetli się gdzieś na jednej z pierwszych stron z wynikami wyszukiwania. Potwierdzanie umiejętności jest też pewnego rodzaju rekomendacją udzieloną w inny sposób niż opisowy.

Posty/Aktywność

Na LinkedIn masz opcję zamieszczania własnych postów lub udostępniania wpisów innych osób, możesz także je polubić. W każdym z tych przypadków Twoi znajomi zobaczą Twoją aktywność. Zwiększasz wówczas zasięg danego wpisu, a także liczbę odwiedzin Twojego profilu.

Pamiętaj, posty powinny mieć charakter merytoryczny. LinkedIn nie jest drugim Facebookiem.

Wolontariat / organizacje

W tej sekcji możesz pokazać swoje zaangażowanie w ważne dla Ciebie inicjatywy i społeczności. Obecnie CSR (społeczna Odpowiedzialność Biznesu) jest praktykowana przez wiele firm, dlatego Twoje doświadczenie wolontaryjne będzie odebrane na pewno bardzo pozytywnie.

Okazuje się, że dla wielu pracodawców Twoje doświadczenia pozazawodowe są równie istotne co te komercyjne. W ten sposób budujesz pozytywny obraz własnej osoby.

Dane kontaktowe

Jeśli chcesz, aby rekruter mógł się z Tobą skontaktować, zamieść te dane w swoim profilu. Jeśli tego nie zrobisz, to kontakt może być utrudniony. Dotyczy to sytuacji, kiedy potencjalny pracodawca nie ma konta rekruterskiego / rozszerzonego (konto Premium), nie ma Cię również w swojej sieci kontaktów. Wówczas możliwe jest wysłanie zaproszenia do kontaktów wraz z naprawdę bardzo krótką wiadomością, która może zostać przez Ciebie przeoczona.

Kursy, szkolenia, certyfikaty, nagrody

Profile osób, które zamieściły informacje np. o swoich certyfikatach, są odwiedzane 5 razy częściej. Warto na bieżąco wpisywać ukończone szkolenia, kursy, webinary, itd.

Projekty

Zachęcam do stworzenia oddzielnej sekcji dotyczącej projektów na swoim profilu, zwłaszcza jeśli jesteś konsultantką lub freelancerem. Dodając tę sekcję, możesz wprowadzić nazwę i adres URL projektu, zapraszając tym samym osobę odwiedzającą Twój profil do szczegółowego przyjrzenia się temu, co zrobiłaś.

Grupy

Znajdź grupy, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom zawodowym i dołącz do nich. Warto zapisać się do tych, które mają jak najwyższą ilość uczestników. Dlaczego? Otóż będąc w tej samej grupie co rekruter, wówczas jest większe prawdopodobieństwo, że Twój profil zostanie wyświetlony wyżej w jego wynikach wyszukiwania. Dodatkowo do członków grupy można pisać bezpłatnie długie wiadomości bez zapraszania ich do sieci kontaktów. W takich grupach możesz aktywnie uczestniczyć poprzez dzielenie się swoją wiedzą. Jeśli jej nie posiadasz, a temat Cię interesuje – zadaj pytanie! Świadczyć ono będzie o Twojej chęci uczenia się.

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka LinkedIn to całkiem fajne narzędzie. Możesz wyszukiwać ludzi, posty, firmy itd. Ludzi możesz filtrować za pomocą kryteriów (stopień kontaktu, słowa kluczowe – lista rozwijalna, zainteresowania non profit) oferowanych przez portal (po prawej stronie):

Posiadając konto Premium, LinkedIn udostępni Ci różne ciekawe filtry wyszukiwania, np. po ilości lat doświadczenia, zainteresowaniach itd.

Nie czekaj! Stwórz swój profil na LinkedIn już teraz  i wykorzystaj w pełni potencjał komunikacyjny tej międzynarodowej platformy.

Grafika: LinkedIn

Zdjęcie: Pixabay.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Lisowska
Zawodowo od 2009 roku związana z branżą HR – głównie w branży IT, obecnie jako HR Expert / HR Business Partner w firmie Objectivity, wcześniej jako Specjalista ds. rekrutacji w agencji rekrutacyjnej i firmie outsourcingowej. W jej pracy najbardziej fascynują ją ludzie i ich talenty, na ich rozwoju się skupia, aby mogli mądrze pracować. Mama dwóch wspaniałych chłopaków. Co ją cieszy? Podróże z jej megamężem i nowa książka na półce. Chciałaby być najlepsza w projekcie „dziecko”, ale do jej potomków nie dodali instrukcji obsługi.
Podyskutuj

Spotkajmy się na Dniu Otwartym dla Mam w nowym biurze Franklin Templeton w Poznaniu

To już trzecie wspólne wydarzenie dla mam, przygotowane wspólnie z firmą Franklin Templeton z Poznania. Odczarujemy dla Was proces rekrutacji i podpowiemy jak się do niego przygotować. To także okazja, aby osobiście porozmawiać z pracownikami firmy, dowiedzieć się co sprawia, że po prostu lubią swoją pracę. Będziesz mogła skonsultować CV lub zweryfikować znajomość angielskiego, albo od razu wziąć udział w rekrutacji! Rekruterzy będą do Twojej dyspozycji. Spotkajmy się już 26 września. Zapisy trwają >>>
  • Agnieszka Kaczanowska - 10/09/2019
Zespół Franklin Templeton na spotkaniu

Spotkajmy się na Dniu Otwartym dla Mam w nowym biurze Franklin Templeton w Poznaniu już 26 września br.

Szukasz pracy i masz sporo pytań?

Potrzebujesz porozmawiać z rekruterem w luźnej i przyjaznej atmosferze?

Chcesz upewnić się, że Twój poziom znajomości języka angielskiego jest wystarczający do pracy w firmie takiej jak Franklin Templeton?

Zapraszamy! Nasze spotkania przygotowujemy właśnie po to, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

To także czas dla Ciebie, w którym możesz:

  • dowiedzieć się jak przygotować się do całego procesu rekrutacji w międzynarodowej firmie i jak taki proces przebiega,
  • ale też, jak zwiększyć swoje szanse znalezienia dobrej pracy,
  • możesz też skonsultować swoje CV,
  • zweryfikować znajomość języka angielskiego,
  • i od razu wziąć udział w akcji „speed recruitment” i sprawdzić się na rozmowie kwalifikacyjnej.

Czym jest speed recruitment?

To tzw. szybka rekrutacja; proces w trakcie, którego masz szansę porozmawiać z rekruterem, poznać jak to jest być na rozmowie, ale [i to najważniejsze] – rozmowie prowadzonej w luźnej atmosferze, trwającej ok. 20 minut, po której może okazać się, że otrzymasz propozycję przejścia do kolejnego etapu rekrutacji, a być może wskazówki nad czym jeszcze popracować, aby kolejna rozmowa przebiegła jeszcze lepiej.

Dwujęzyczny żłobek i przedszkole dla dzieci pracowników Franklin Tempelton prowadzony przez KIDS&Co.

Szczegóły spotkania:

Data: 26 września (czwartek)

Miejsce: biuro Franklin Templeton, Nowy Rynek, ul. Przemysłowa 3, Poznań

Czas trwania spotkania: 12:00 do 15:30

Ramowy program Dnia Otwartego dla Mam:

12:00 – Witamy w nowym biurze Franklin Templeton!

12:15 – Nie taka rekrutacja straszna jak ja malują – czyli rad kilka jak przejść pozytywnie proces rekrutacji w organizacji takiej jak Franklin Templeton  

13:30 – Grupy pracownicze – czym są i dlaczego pracownicy się w nie angażują – panel dyskusyjny z przedstawicielami grup: FT Parents, [email protected], [email protected] i [email protected]

14:30 – Poznajmy się – czas na networking podczas którego możesz:

  • wziąć udział w speed recruitment
  • skonsultować swoje cv i sprawdzić znajomość języka angielskiego
  • porozmawiać z reprezentantami firmy i działu HR
  • porozmawiać z zespołem Mamo Pracuj 😉
  • zobaczyć nowe biuro Franklin Templeton
  • spędzić z nami czas przy kawie!

Zapraszamy oczywiście mamy z dziećmi. Na dzieci będą czekały dwie animatorki i wolontariuszki. Liczba miejsc ograniczona.

Do zobaczenia!

Zapisz się już dziś >>>

Odwiedź profil Franklin Templeton w Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie >>>

A przed spotkaniem zachęcamy do przeczytania kilku inspirujących wywiadów z pracownikami firmy:

Kilka słów o firmie

Franklin Templeton Investments jest międzynarodową organizacją inwestycyjną, a zarazem liderem w zarządzaniu aktywami. Główna siedziba firmy zlokalizowana jest w San Mateo (Kalifornia, USA), a oddziały firmy znajdują się w ponad 30 krajach. Firma Franklin Templeton Investments świadczy usługi i rozwiązania inwestycyjne w ponad 150 państwach na całym świecie.

W Polsce firma ma swoje biura w dwóch lokalizacjach: w Poznaniu i Warszawie. W Poznaniu zatrudnionych jest prawie 800 osób. Franklin Templeton Investments jest firmą, w której aż 60% pracowników stanowią kobiety.

W związku z tym, że poznańskie biuro firmy cały czas się rozrasta, Franklin Templeton Investments nieustannie poszukuje nowych talentów do swojego zespołu. Oferuje możliwość rozwoju osobom, które dopiero zaczynają swoją karierę, jak i specjalistom oraz osobom z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem.

Dlaczego swoją ofertę kieruje właśnie do mam? Gdyż z jednej strony ma świadomość, że mama posiada szereg kompetencji, które sprawiają, że jest świetnym pracownikiem. Z drugiej strony pewność, że praca i warunki, jakie może zaoferować, zapewnią bezpieczną i przyjazną pracę.

Zainteresowana?

Weź udział w Dniu Otwartym i dowiedz się jak dołączyć do firmy! Franklin Templeton poszukuje specjalistów z wielu dziedzin.

Pobierz bezpłatny bilet na Dzień Otwarty >>>>

Nie czekaj! Liczba miejsc ograniczona.

Zdjęcia: własność Franjlin Templeton

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 

Ochrona danych osobowych przy zatrudnianiu?

Zatrudniając pracownika lub będąc zatrudnianym należy znać prawa dotyczące przestrzegania ochrony danych osobowych. Należy liczyć się z tym, że wejście w życie RODO zaostrzyło bardzo przepisy w tym zakresie. Co więcej, ich nieprzestrzeganie jest obwarowane poważnymi konsekwencjami, do których należą kary finansowe.
  • Izabela Kaźmierczak-Kamiennik - 09/09/2019
młode kobiety pracują ze sobą

Ochrona danych osobowych przy zatrudnianiu. O czym musi pamiętać pracodawca?

Pracodawca, który przetwarza dane osobowe pracownika, staje się także administratorem tych danych. Przede wszystkim należy podkreślić, że jeżeli pracodawca ma oddelegowanych pracowników, którzy zajmują się przetwarzaniem danych osobowych, powinni oni posiadać do tego stosowne upoważnienie. I nie wystarczy samo stwierdzenie, że pracownik zostaje upoważniony. Powinno ono zawierać zakres upoważnienia do przetwarzania danych. Ponadto należy także prowadzić ewidencje osób, które zajmują się przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie udzielonego upoważnienia.

Jakie dane przetwarza pracodawca?

Na podstawie art. 221.§ 1 Kodeksu pracy, pracodawca może żądać od kandydata na pracownika:

  1. imię (imiona) i nazwisko;
  2. datę urodzenia;
  3. dane kontaktowe wskazane przez taką osobę;
  4. wykształcenie;
  5. kwalifikacje zawodowe;
  6. przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

§ 3. Pracodawca żąda od pracownika podania dodatkowo danych osobowych obejmujących:

  1. adres zamieszkania;
  2. numer PESEL, a w przypadku jego braku –rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość;
  3. inne dane osobowe pracownika, a także dane osobowe dzieci pracownika i innych członków jego najbliższej rodziny, jeżeli podanie takich danych jest konieczne ze względu na korzystanie przez pracownika ze szczególnych uprawnień przewidzianych w prawie pracy;
  4. wykształcenie i przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jeżeli nie istniała podstawa do ich żądania od osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  5. numer rachunku płatniczego, jeżeli pracownik nie złożył wniosku o wypłatę wynagrodzenia do rąk własnych.

Udostępnienie pracodawcy danych osobowych następuje w formie oświadczenia w kwestionariuszu osobowym lub w inny sposób. Aby móc przetwarzać wyże wymienione dane, pracodawca musi posiadać bezwzględnie naszą zgodę. A więc, musi uzyskać od nas pisemne pozwolenie. Bez tego, nie mam mowy o legalnym przetwarzaniu danych osobowych. Ponadto pracodawca ma obowiązek poinformować o istotnych faktach, takich jak:

  • danych kontaktowych inspektora ochrony danych (o ile go wyznaczył),
  • celu przetwarzania danych oraz podstawie prawnej przetwarzania,
  • znanych mu w chwili gromadzenia danych odbiorcach danych (rozumianych szeroko) lub ich kategoriach,
  • zamiarze transgranicznego przetwarzania danych (o ile taki istnieje),
  • okresie, przez który dane będą przetwarzane bądź kryteriach ustalania tego okresu,
  • przysługujących jej prawach do żądania dostępu do danych, w tym otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,
  • prawie do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (jeżeli dane są zbierane na podstawie zgody),
  • prawie wniesienia skargi do Prezesa UODO,
  • dobrowolności lub obowiązku podania danych i konsekwencjach ich niepodania.

Jak długo pracodawca może przechowywać nasze dane?

Okres przechowywania danych kandydata do pracy powinien być dostosowany do zasad przetwarzania danych i z góry określony przez administratora. Z reguły przyjmuje się, że po zakończonym procesie rekrutacji i po podpisaniu z pracownikiem umowy, pracodawca, czyli administrator dokonuje trwałego zniszczenia danych, które posiada w związku z rekrutacją. Przechowywanie ich i dalsza archiwizacja, musi być podyktowana ważnymi powodami. Pracownik powinien zostać o tym powiadomiony, a pracodawca powinien uargumentować dalszą potrzebę przechowywania tych danych.

Niedopuszczalne jest przetwarzanie danych tylko w celu zabezpieczenia się przed ewentualnym przyszłym i niepewnym roszczeniem osoby, której dotyczą. W toku rekrutacji nie powstaje żaden stosunek zobowiązaniowy pomiędzy kandydatem do pracy, a pracodawcą. Brak jest dokonania wzajemnych rozliczeń lub możliwości zarzucenia drugiej stronie niewykonania umowy lub nieprawidłowego jej wykonania.

Za każdym razem zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Bardzo często dochodzi do tego, że pracodawca w czasie trwania zatrudnienia, będzie potrzebować naszych danych, aby móc je udostępnić na zewnątrz, np. kierując na szkolenie. W każdej takiej sytuacji pracodawca musi mieć podstawę prawną zarówno do udostępnienia danych pracownika, jak i żądania ich od innego podmiotu.

Jakich danych pracodawca nie może przetwarzać?

Pracodawca nie może żądać od kandydata danych wykraczających poza zakres, który został wskazany w przepisach prawa, np.:

  • orientacji seksualnej,
  • wyznaniu,
  • poglądach politycznych,
  • poglądach religijnych,
  • zamiarach związanych z planowaniem rodziny,
  • stanie cywilnym.

Dane takie nie mają żadnego związku z zatrudnieniem, a co więcej, mogą prowadzić do dyskryminacji potencjalnego kandydata. Posiadanie takich danych w żaden sposób nie świadczy o posiadanych przez kandydata kompetencjach czy umiejętnościach. Są jego osobistą sprawą, której nie ma obowiązku ujawniać.

Podsumowanie

Starając się o nowe stanowisko pracy, powinniśmy wiedzieć jakie dane osobowe możemy podać i jakich będzie wymagać od nas potencjalny pracodawca. Przekroczenie uprawnień do przetwarzania danych osobowych oraz podanie przez nas ich w nadmiarze, może prowadzić do przykrych dla nas konsekwencji. Dane, które trafią w ręce osób nieodpowiednich mogą zostać gromadzone w miejscach do tego nieprzeznaczonych, bez naszej wiedzy i zgody.

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Izabela Kaźmierczak-Kamiennik
Prawnik, wolontariusz w fundacji Prawo dla mam. Ukończyłam kurs zdobywając tytuł Specjalisty ds kadr i płac. Prawo pracy to moja pasja. Moim celem jest pomoc ludziom w jego rozumieniu. Swoje bogate doświadczenie zdobyłam pracując przez kilka ostatnich lat w kancelariach radcowskich i komorniczych. Moim największym marzeniem jest prowadzenie własnego biznesu w zakresie prawa pracy i ochrony danych osobowych. Otwarcie własnej działalności gospodarczej pomoże mi łączyć macierzyństwo z rozwojem osobistym i zawodowym. Tak na co dzień, kiedy znajduję chwilę dla siebie, jestem pasjonatką czytania książek oraz biegania. Prywatnie jestem żoną Tomasza, mamą Bartusia i maluszka w brzuchu :)
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail