Czego szukasz

Druga edycja programu „MAMY Plan!”: Bezpłatne spotkania ze specjalistami ds. rekrutacji!

Kilka miesięcy temu obiecaliśmy, że program „Mamy Plan” wróci i dotrzymujemy słowa! Mamo, jeśli czujesz, że chcesz wrócić do pracy i potrzebujesz wsparcia profesjonalnego rekrutera – zgłoś się do nas! Wspólnie z firmą Franklin Templeton zapowiadamy, że Dziś o 9:00 ruszą zapisy do drugiej edycji „Mamy Plan”. Nie przegap!

Druga edycja programu „MAMY Plan!”: Bezpłatne spotkania ze specjalistami ds. rekrutacji!

Myślisz o powrocie do pracy, ale nie wiesz od czego zacząć?

Nie wiesz jak opisać w CV przerwę związaną z opieką nad dziećmi?

Podczas pandemii straciłaś pracę i szukasz dla siebie nowej drogi?

Chciałabyś, aby ktoś profesjonalnym okiem spojrzał na Twoje CV?

A przede wszystkim jesteś zmotywowana i chcesz działać?

Ten program powstał z myślą o Tobie!

Wspólnie z firmą Franklin Templeton, kolejny raz zapraszamy do udziału w wyjątkowym programie, który pozwoli Ci nabrać pewności i pozbyć się obaw przed rozpoczęciem nowego zawodowego rozdziału. Podczas 45 minutowych, indywidualnych konsultacji ze specjalistą ds. rekrutacji, będziesz mogła zapytać o wszystko, czego potrzebujesz by ruszyć w kierunku wymarzonej pracy.

Czego może dotyczyć Twoja konsultacja z rekruterem?

  • Twojego CV,
  • profilu na LinkedIn,
  • porad gdzie i jak aktywnie poszukiwać pracy,
  • przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej,
  • trendów na rynku pracy oraz poszukiwanych przez pracodawców kompetencji,
  • weryfikacji znajomości języka angielskiego.

Podczas rekrutacji do tego programu liczy się kolejność zgłoszeń, ale pamiętaj, że w pierwszej edycji miejsca wypełniły się już w pierwszym dniu (po kilku godzinach), dlatego tym razem skracamy czas zbierania zapisów i zachęcamy to szybkiego zgłaszania się!

Zapisy ruszają!

Wsparcie dla mam powracających na rynek pracy

„Mama chcąca wrócić na rynek pracy po urodzeniu dziecka, bez problemu znajdzie w sieci wiele informacji na temat tego, jak szukać pracy, czy jak się przygotować do rekrutacji. Często jednak zdarza się, że boryka się z pytaniami, na które trudno jej znaleźć odpowiedź w internecie. Wiemy to na podstawie „dni otwartych” dla mam, które od kilku lat organizujemy w naszym biurze wspólnie z Mamo Pracuj oraz licznych rozmów, jakie miały miejsce przy tej okazji.

Nowa sytuacja na rynku rekrutacyjnym związana z pandemią, nie ułatwia sprawy. Dlatego stworzyliśmy program, który zaoferuje takie wsparcie chętnym mamom z całej Polski.

Mamy będą mogły porozmawiać ze specjalistami ds. rekrutacji, zadać im nurtujące je pytania dotyczące sposobów poszukiwania pracy, trendów na rynku, przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej czy skonsultować wątpliwości dotyczące swojej ścieżki zawodowej. A wszystko to w nieformalnej atmosferze i bez wychodzenia z domu” – podkreśla Monika Pokora, Talent Acquisition Lead – Global Employer Branding we Franklin Templeton i współtwórczyni programu “Mamy Plan!”.

Zapisy ruszają! Zobacz!

Co działo się podczas poprzedniej edycji programu?

Uff, podczas ostatniej edycji programu działo się naprawdę dużo! Po ogłoszeniu zapisów, miejsca w programie zapełniły się dosłownie w ciągu kilku godzin. Widać było, że takie działanie jest bardzo potrzebne i oczekiwane przez nasze czytelniczki. Obiecałyśmy wtedy, że na wiosnę wrócimy z kolejną edycją i ogromnie się cieszymy, że realizujemy ten plan! Dzięki monitorowaniu przebiegu i efektów pierwszej odsłony „MAMY Plan!” wiemy z całą pewnością, że program jest naprawdę skuteczny!

Więcej o efektach programu przeczytasz w artykule podsumowującym pierwszą edycję!

A co mówią uczestniczki pierwszej edycji?

Uczestniczki, które wzięły udział w programie oceniły go bardzo wysoko. Po zakończeniu spotkania, poprosiłyśmy je o podzielenie się swoimi wrażeniami:

Cała konsultacja była bardzo wartościowa i potrzebna. Cieszę się, że mogłam dowiedzieć się ważnych dla mnie informacji, głównie o podsumowaniu zawodowym umieszczanym w CV. Dostałam cenne wskazówki w interesujących mnie kwestiach.

Konsultant uważnie słuchał i podpowiedział rozwiązania dobrane do moich potrzeb, zgodne z moimi kompetencjami i dotychczasowym doświadczeniem zawodowym. Zasugerował też stanowisko, którego wcześniej nie brałam pod uwagę. Podpowiedział, jak umotywować zmianę i które doświadczenia promować podczas aplikowania na nowe stanowisko. Był komunikatywny i pomocny. To było bardzo dobre spotkanie.

O programie Mamy Plan!

To już druga edycja programu “Mamy Plan!”. Pierwsza odsłona akcji, miała miejsce na przełomie sierpnia i września 2020 roku. Firma Franklin Templeton od pięciu lat aktywnie wspiera mamy w powrocie na rynek pracy, organizując dni otwarte dla mam, warsztaty, punkty konsultacyjne, czy speed interview. Wsparcie w postaci akcji „Mamy Plan” ma ogólnopolski zasięg i indywidualny charakter.

„Akcja “Mamy plan!” i wszystkie działania jakie podejmujemy we współpracy z firmą Franklin Templeton, ale też innymi pracodawcami, dają kobietom z całej Polski szansę na poznanie rekruterów firmy, przełamanie lęków, różnych obaw, sprawdzenie się w bezpiecznych warunkach. A to pierwszy krok do skutecznego poszukiwania pracy po dłuższej przerwie lub w tak wyjątkowych czasach, z jakimi mamy do czynienia obecnie. Taka konsultacja, choć nie jest bardzo długa, dodaje wiary w siebie i energii do dalszego samodzielnego działania. A panie, które z nich korzystają to często rewelacyjne kandydatki do pracy” – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, Wiceprezes i współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl

Ważne zasady udziału w programie:

  • Przed zgłoszeniem do programu zapoznaj się z Regulaminem.
  • Pamiętaj – wysyłając zgłoszenie akceptujesz jego postanowienia.
  • Program jest bezpłatny.
  • O udziale w projekcie decyduje kolejność zgłoszeń.
  • W tej edycji programu może wziąć udział 50 mam.
  • Po zamknięciu listy, utworzymy listę rezerwową i będziemy w kontakcie ze zgłoszonymi.
  • Po zakwalifikowaniu do programu dostaniesz od nas wiadomość email z informacjami niezbędnymi do umówienia konsultacji ze specjalistami ds. rekrutacji firmy Franklin Templeton.
  • Po umówieniu terminu konsultacji (dogodnego dla obu stron) nie przewidujemy możliwości jego zmiany, ze względu na dużą liczbę konsultacji do przeprowadzenia.
  • Z konsultacji możesz skorzystać jeden raz (45 min).
  • Jesteś gotowa? Kliknij i zgłoś się!

Franklin Templeton – pracodawca przyjazny rodzicom

Franklin Templeton to globalna firma finansowa z ponad 70-letnią tradycją, świadcząca usługi i rozwiązania inwestycyjne w ponad 150 krajach na całym świecie. Nasza siedziba znajduje się w San Mateo (Kalifornia). Na polskim rynku jesteśmy obecni od ponad 20 lat. Aktualnie w Polsce mamy oddziały w dwóch miastach: Warszawie i Poznaniu. Poznańskie biuro jest największym w Europie i liczy około 1000 pracowników, którzy od lipca 2019 r. pracują w nowoczesnym i ekologicznym biurze na Nowym Rynku.

Naszym najważniejszym zasobem są ludzie. Zatrudniamy ponad dziewięć tysięcy pracowników w 34 krajach, na potrzeby obsługi ponad 240 produktów finansowych. Pozwala nam to oferować wyjątkowo szeroką gamę możliwości rozwoju zawodowego. Kilka rozbudowanych linii biznesowych, kilkadziesiąt działów i różnorodność pełnionych funkcji sprawia, że zatrudniamy osoby z różnym stażem zawodowym i wykształceniem.

Po więcej informacji o firmie Franklin Templeton i do najświeższych ofert pracy, zapraszamy na profil firmy w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!

Chcesz dowiedzieć się jak wygląda praca w firmie Franklin Templeton? Przeczytaj nasze rozmowy z pracownikami firmy, którzy opowiadają o wyjątkowej atmosferze, kulturze organizacyjnej i niezwykłych benefitach, na które mogą liczyć zatrudnieni rodzice:

Przedszkole dla dzieci pracowników. Jak przekonać zarząd i dlaczego warto?

Wsparcie męża i wyrozumiałość pracodawcy – bez tego nie dałabym rady pracować i opiekować się dziećmi

Jak pracodawca może wspierać powrót do pracy po urlopie macierzyńskim?

Być mamą, pracować i podróżować. Jak to można pogodzić?

Nowe zawody – krótkie historie o naszych rozmowach z dziećmi o pracy

Zdjęcia i grafika: własność Franklin Templeton

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.

Video: Praca w bankowości. Szanse i wyzwania pracy z klientem

Za nami pierwszy z serii trzech webinarów przygotowanych wspólnie z Santander Bank Polska! To było wyjątkowe spotkanie, podczas którego ekspertki Santander Bank Polska opowiedziały, jak w praktyce wygląda praca w bankowości. Bardzo dziękujemy, że byliście z nami i serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie! Już 16 marca, punktualnie o godzinie 20.00 będziemy rozmawiali o tym "Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?" Kliknij i zapisz się!

Praca w bankowości. Szanse i wyzwania pracy z klientem – zobacz webinar i zapisz się na kolejne spotkania!

Podczas serii trzech webinarów zorganizowanych wspólnie z Santander Bank Polska, omawiamy wszystkie najważniejsze kwestie dotyczące rozpoczęcia i rozwoju kariery w branży bankowej. Pierwszy webinar już za nami i dzisiaj publikujemy go dla Ciebie! Dzięki uczestnictwu w naszym cyklu, będziesz mogła krok po kroku przygotować się do wejścia w nową branżę.

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkania poświęcone pracy w banku:

  • Webinar „Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?” – 16.03.2021, godzina 20.00.

Oraz

  • Webinar „Rekrutacja w bankowości oddziałowej, czyli zapytaj o to, co dla Ciebie ważne!” – 30.03.2021, godzina 20.00.

Kliknij i zapisz się już dziś!

Pamiętaj – uczestnicząc w webinarze na żywo masz niepowtarzalną okazję zadać naszym ekspertkom nurtujące Cię pytania i poznać odpowiedzi!

Czego dowiesz się z nagrania?

  • Jak może wyglądać ścieżka kariery w Santander Bank Polska?
  • Na czym polega praca w oddziale?
  • Jakie kompetencje są niezbędne do pracy z klientem?
  • Jak połączyć bycie mamą z pracą w banku?
  • Oraz wiele innych praktycznych wskazówek dotyczących branży bankowej

Kim są nasze ekspertki?

Justyna Pietraszewska
Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Magister Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego o specjalizacji Rynki Finansowe. Od 2013 doradca klienta w Santander Bank Polska. Od 6 lat dyrektor 1 Oddziału w Strzelinie. Pasjonatka rolnictwa. Prywatnie mama 12-letniego Miłosza i rocznego Ignasia. W wolnych chwilach pasjonatka podróży, jazdy na nartach i nurkowania.

Małgorzata Szelwicka
p.o. Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Uzyskała stopień magistra na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. Od 15 lat pracuje w finansach. Od 11 lat Pracownik Santander Bank Polska. Od 8 lat menadżer zespołu sprzedażowego. W chwili obecnej p.o. dyrektor 12 oddziału we Wrocławiu. W 2020 Bohaterka Ryzyka Santander Bank Polska. W życiu prywatnym mama 4 letniej Łucji. W wolnych chwilach wolontariuszka Fundacji Santander i skrzypaczka.

Moderacja: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska (Fundacja Mamo Pracuj)

Kliknij i zapisz się już dziś na kolejne webinary!

Serdecznie zapraszamy Cię do zapoznania się z aktualnymi ofertami Santander Bank Polska!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Dzień otwarty BNY Mellon 2021 już za nami! Zobacz, co się działo podczas spotkania!

To było wyjątkowe wydarzenie, które zostało ocenione celująco! Wszystko dzięki ogromnemu zaangażowaniu zarówno uczestników, jak i prowadzących. Ponad 220 osób zgłosiło się do udziału, a blisko 90% osób, które pojawiły się na spotkaniu, było z nami do samego końca. Serdecznie dziękujemy za udział w Open Day BNY Mellon 2021! Koniecznie zobacz podsumowanie, skorzystaj z linków i działaj! Sprawdź otwarte rekrutacje na stanowiska w BNY Mellon!
zrzut ekranu ze spotkania online

Open Day on-line w BNY Mellon za nami!

Open Day BNY Mellon 2021 odbył się 18 lutego, w formule online. W dobie pandemii przekłuwamy ograniczenia w nowe szanse i dzięki temu, w wydarzeniu mogliśmy gościć zdecydowanie więcej osób niż zmieściłoby się w niejednym biurze! Celujące oceny uczestniczek i uczestników spotkania pokazują, że właśnie tego potrzebowaliście!

Zapraszamy do odwiedzenia strony karierowej BNY Mellon!

Co działo się podczas Dnia Otwartego BNY Mellon?

Spotkanie rozpoczęło się punktualnie o godzinie 10.00. Adriana Bereś –Marketing & Communication Manager w BNY Mellon i Agnieszka Czmyr-Kaczanowska – współzałożycielka Mamo Pracuj, przywitały uczestników spotkania i zaprezentowały plan ramowy wydarzenia, który skupiał się na prezentacji najciekawszych, z punktu widzenia kandydatów do pracy, informacji na temat firmy.

Następnie, w trakcie kolejnych wystąpień mieliśmy okazję poznać bliżej firmę BNY Mellon.

Jak wygląda praca w BNY Mellon?

W pierwszej części Katarzyna Adamkiewicz i Martyna Mamzer – rekruterki z BNY Mellon, opowiedziały o tym jak wygląda praca w BNY Mellon i szczegółowo zaprezentowały bogaty program benefitów, na które mogą liczyć zatrudnieni w banku pracownicy. Piękne biuro z tarasem, profesjonalny masaż, bardzo rozbudziły naszą wyobraźnię…. Jednak szczególnie ciekawe dla uczestniczek i uczestników spotkania okazały się benefity, z których korzystają w BNY Mellon zatrudnieni rodzice.
Tylko 2% pracodawców w Polsce oferuje żłobek i przedszkole dla dzieci pracowników, a taka placówka znajduje się właśnie w budynku firmy BNY Mellon we Wrocławiu. Do tego specjalny program „niani na godziny”, czy bogaty pakiet medyczny.

Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Pauliną Nozdryn- Płotnicką, Head of HR Poland w BNY Mellon, która opowiada o kulturze BNY Mellon i organizacji pracy z perspektywy mamy.

„W BNY Mellon pracujemy z całym światem”

W kolejnej części Martyna i Kasia opowiedziały o tym, jak napisać CV i przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Uczestnicy dowiedzieli się jakie są warunki zatrudnienia w BNY Mellon, jak wygląda kwestia dostosowania rytmu pracy oraz jaki poziom znajomości angielskiego jest potrzebny do pracy w firmie.

Rekruterki opowiedziały, na co zwracają uwagę podczas przeglądania CV i rozmów z kandydatami oraz opowiedziały o dobrych zwyczajach, których warto przestrzegać w kwestii pisania CV i uczestniczenia w rozmowach rekrutacyjnych. Przedstawiły także profil osób poszukiwanych do pracy w BNY Mellon, a w trakcie krótkiego ćwiczenia uczestnicy mogli sami spróbować zastosować w praktyce przekazane wskazówki.

Szanse, z których warto skorzystać

Następną prezentację poprowadziła Bernadetta Kralka, IT Recruiter w BNY Mellon, która opowiedziała o rekrutacji w strukturze technologicznej oraz o programach stażowych w BNY Mellon. Poniżej znajdują się linki do poszczególnych programów stażowych, dedykowanych grupom o różnym stopniu zaawansowania i doświadczenia zawodowego. Wybierz swój poziom i sprawdź ofertę stażu dla Ciebie:

O kodowaniu z prawdziwą pasją

Ostatnie wystąpienie należało do Agnieszki Stareckiej, DevOps Engineer w BNY Mellon, która opowiedziała o tym jak zacząć kodować i dlaczego to niezwykła umiejętność. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, jak w praktyce wygląda praca w dziale informatycznym BNY Mellon oraz ile prawdziwej radości i satysfakcji można czerpać z pracy związanej z kodowaniem.

Po części wykładowej wszyscy uczestnicy spotkania zostali zaproszeni na spotkania z rekruterami, w mniejszych grupach. To była wyjątkowa okazja by zadać rekruterowi pytania i poznać odpowiedzi, a następnie doskonale przygotować się do aplikowania i rozmowy rekrutacyjnej.

A co mówili sami uczestnicy w ankiecie po spotkaniu?

„Tego typu wydarzenia są kopalnią wiedzy i motywują do zmiany. Dla takich osób jak ja jest to jedyna możliwość kontaktu z osobami z branży (…)”

„Świetnie, że prezentacje były naprawdę treściwe – bez zbędnego „lania wody”, tylko z konkretne i zawierające dużo wiedzy”.

Zobacz jak BNY Mellon obchodził swoje dziesiąte urodziny!

Zapraszamy do śledzenia kanałów social media BNY Mellon. Zgodnie z rekomendacją rekruterek, to jeden z najskuteczniejszych sposobów na znalezienie pracy marzeń. Na kanałach BNY Mellon znajdziesz sporo ciekawych informacji o firmie, bieżących wydarzeniach, a także ofertach pracy:

LinkedIn
Facebook
WWW

Sprawdź aktualne oferty pracy BNY Mellon

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się aktualnymi ofertami pracy w BNY Mellon. Niezależnie od tego czy jesteś pracownikiem z wieloletnim doświadczeniem, czy dopiero rozpoczynasz pracę zawodową – koniecznie sprawdź!

Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym w organizację wydarzenia Open Day BNY Mellon 2021!

Ada Bereś – Marketing & Communication Manager at BNY Mellon
Judyta Suwalska – Recruitment Manager at BNY Mellon
Martyna Mamzer – Recruiter at BNY Mellon
Katarzyna Adamkiewicz –Recrutiter at BNY Mellon
Bernadetta Kralka – IT Recruiter at BNY Mellon
Agnieszka Starecka – DevOps Engineer at BNY Mellon
Remigiusz Brzezicki – Junior Client Manager ar BNY Mellon
Agnieszka Czmyr-Kaczanowska – współzałożycielka Fundacji Mamo Pracuj

Dziękujemy!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×