O firmie
Nasza siedziba znajduje się w San Mateo (Kalifornia). Na polskim rynku jesteśmy obecni od ponad 20 lat. Aktualnie w Polsce mamy oddziały w dwóch miastach: Warszawie i Poznaniu. Poznańskie biuro jest największym w Europie i liczy około 1000 pracowników, którzy od lipca 2019 r. pracują w nowoczesnym i ekologicznym biurze na Nowym Rynku.
Naszym najważniejszym zasobem są ludzie. Zatrudniamy ponad dwanaście tysięcy pracowników w 34 krajach na potrzeby obsługi ponad 240 produktów finansowych. Pozwala nam to oferować wyjątkowo szeroką gamę możliwości rozwoju zawodowego. Kilka rozbudowanych linii biznesowych, kilkadziesiąt działów i różnorodność pełnionych funkcji sprawia, że zatrudniamy osoby z różnym stażem zawodowym i wykształceniem.

Szukamy nowych talentów
Biuro w Poznaniu dynamicznie się rozrasta, w związku z czym nieustannie rekrutujemy nowych pracowników. Oferujemy możliwości rozwoju nie tylko specjalistom i liderom zespołów, ale także osobom, które dopiero rozpoczynają swoje życie zawodowe.
Poszukujemy kandydatów z dobrą znajomością języka angielskiego, którzy swobodnie czują się w środowisku międzynarodowym. Nasi pracownicy ukończyli różne kierunki studiów i mają bardzo różnorodne doświadczenia. Doceniamy tę różnorodność i tworzymy kulturę inkluzywną , która pomaga docenić talenty i pomysły każdej osoby, inspiruje do innowacji, a tym samym pozwala realizować nasze wspólne cele.
Dołącz do nas!
Wszystkie oferty znajdują się na naszej stronie: www.franklintempletoncareers.com

Piknik rodzinny dla pracowników firmy Franklin Templeton i ich rodzin, czerwiec 2019 r.
Wspieramy rodziców
Naszym pracownikom-rodzicom oferujemy szereg rozwiązań sprzyjających godzeniu życia zawodowego i rodzinnego. Pracujący rodzice mogą liczyć na:
- dwujęzyczny żłobek i przedszkole dla dzieci naszych pracowników prowadzone przez KIDS&Co.
- pokoje laktacyjne dla matek karmiących
- przyjazne i bezpieczne warunki pracy dla kobiet w ciąży oraz mam karmiących
- wsparcie merytoryczne w powrocie do pracy po urlopie macierzyńskim/rodzicielskim/wychowawczym, w postaci specjalnie zaprojektowanego programu szkoleń przypominających/wdrażających
- wydarzenia dedykowane rodzinom, jak np. coroczny piknik rodzinny
- możliwość angażowania się w rozmaite inicjatywy pracownicze np. Miesiąc Kobiet, Miesiąc Zdrowia i grupy jak np. FT Parents, [email protected], [email protected], etc.
Dwujęzyczne żłobek i przedszkole firmowe prowadzone przez KIDS&Co.
Ponadto oferujemy
- opiekę medyczną dla pracowników z możliwością rozszerzenia pakietu usług dla ich rodzin
- program wsparcia dla pracowników w sytuacjach kryzysowych (Employee Assistance Program) obejmujący możliwość bezpłatnej konsultacji ze specjalistami z różnych dziedzin i tymczasowego wsparcia z obszarów takich jak: prawo, psychologia, doradztwo
- ubezpieczenie na życie dla pracowników z możliwością włączenia w program członków ich rodzin
- dofinansowanie karty MultiSport dla pracowników i ich rodzin, kartę MultiSport dla dzieci
- możliwość skorzystania z programu MultiSport Cafeteria oraz Car Benefit
- kantynę i siłownię w biurze z wydzielonymi strefami na trening funkcjonalny, cardio oraz jogę/aerobic
- możliwość wykupu uczestnictwa w funduszach FT po cenie netto (bez marży i opłat sprzedażowych)
- możliwość udziału w programie ESIP pozwalającym na zakup akcji FT z 15% dyskontem
- program poleceń pracowniczych, który umożliwia polecanie znajomych czy członków rodziny na stanowiska otwarte w firmie; trafione rekomendacje nagradzane są bonusami
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie? Przeczytaj wywiady z rodzicami zatrudnionymi w firmie:
A jak wyglądał nasz ostatni Dzień Otwarty dla Mam w Poznaniu? Zobacz video relację!
www.franklintempletoncareers.com
www.franklintempleton.com
