Fundacja Aktywizacja poszukuje
specjalisty/tki ds. szkoleń i rekrutacji
w Centrum Edukacji i Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych w Bydgoszczy
Zakres obowiązków:
- organizacja szkoleń zawodowych, kursów komputerowych, warsztatów umiejętności społecznych oraz warsztatów prawnych,
- udzielanie informacji Beneficjentom o ofercie i warunkach udziału w szkoleniach, kursach, warsztatach i usługach doradczych,
- nadzór i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją działań,
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanych działań,
- utrzymywanie kontaktu z organizacjami pozarządowymi, firmami oraz instytucjami publicznymi funkcjonującymi na rzecz osób niepełnosprawnych,
- prowadzenie działań promocyjnych Oddziału,
- współpraca z pracownikami Fundacji w zakresie realizacji wskaźników liczbowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość środowiska osób niepełnosprawnych oraz specyfiki pracy z tą grupą,
- zdolności organizacyjne,
- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość programu Excel,
- wysokie kompetencje komunikacyjne.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dużej rozwijającej się organizacji pozarządowej, mającej wieloletnie doświadczenia i wyrobioną markę ,
- współpracę w zgranym, profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów w ramach działania organizacji.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego
do dnia 15.10.2013 r. na adres [email protected]
Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska w temacie e-maila oraz podanie w treści maila informacji na temat oczekiwanego wynagrodzenia (kwota brutto).
Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.