Czego szukasz

Nowe oblicze coworkingu – Biurko dla Mamy 5 edycja

To już 5 odsłona akcji „Biurko dla Mamy”! To nasz najdłuższy projekt i cały czas cieszy się Waszym zainteresowaniem. Oprócz tradycyjnych biur coworkingowych, do naszej bazy dołączyły te stworzone specjalnie dla rodziców. Takie, do których możesz przyjść razem z dzieckiem, gdzie znajdzie miejsce do zabawy i profesjonalną opiekę, kiedy Ty będziesz pracować. W tej edycji aż 46 biur coworkingowych czeka na Was i na pewno będzie więcej. A w każdym wyjątkowa oferta i specjalne rabaty dla mam!

Logotyp akcji Biurko dla Mamy - 5 edycja

Droga Mamo! Znajdź biurko dla siebie!

Coworking to po prostu 'wspólna praca', a biuro coworkingowe to miejsce, w którym możesz wynająć swoje biurko do pracy na godzinę, dzień, miesiąc… Ale coworking to także kontakty, inspiracja, towarzystwo i nowe przyjaźnie. To idealne miejsce aby rozwijać swój pomysł na biznes lub powoli wracać do aktywności zawodowej pracując jako „wolny strzelec”.

„Biurko dla Mamy” to jeden z naszych stałych projektów. Zapraszamy Was do jego piątej edycji.

W ramach akcji „Biurko dla mamy”, aż w 46 biurach coworkingowych w całej Polsce znajdziecie specjalną ofertę i korzystne propozycje dla Mam powracających do aktywności zawodowej, rozkręcających własne biznesy albo poszukujących przestrzeni do pracy w ciszy i twórczej atmosferze!

To, co różni obecną edycję od pozostałych to to, że w naszej bazie znajdziecie coraz więcej tzw. „coworków rodzicielskich”. Miejsc, gdzie do pracy możesz przyjść z dzieckiem i skorzystać z zapewnionej na miejscu opieki nad Maluszkiem. Takie miejsca powstały już w Warszawie, Krakowie i Wieliczce i będzie ich jeszcze więcej.

A teraz, Droga Mamo, wybierz biuro idealne dla Ciebie!

Układ bazy alfabetyczny według miast 😉 Piąta edycja akcji potrwa cały rok od marca 2016 do marca 2017!

Bydgoszcz

Gdańsk

Gdynia

Gołdap

Jelenia Góra

Katowice

Kalisz

Kraków

Koszalin

Legionowo

Łódź

Poznań

Szczecin

Tarnów

Tychy

Warszawa

Wieliczka

Wrocław

Zielona Góra

Chcesz dołączyć do projektu i wspierać aktywne Mamy?

Aby zgłosić się do akcji prosimy o przesłanie swojej oferty specjalnej (z uwzględnieniem min. 30% zniżki dla mam na usługi biura oraz dane i logotyp biura [o maksymalnej szerokości 250 px] na adres Redakcji Portalu Mamo Pracuj ([email protected]). Udział w akcji jest bezpłatny.

Dziękujemy wszystkim za przyłączenie się do projektu!

Portal Mamo Pracuj nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert przygotowanych przez biura biorące udział w akcji. Ilość biurek dostępnych w promocji może być ograniczona.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Podyskutuj

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w programie „Mamy plan!”

Program „Mamy plan!” to program wsparcia dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci oraz tych, które straciły zatrudnienie lub chcą zmienić pracę poprzez bezpłatne konsultacje ze specjalistą ds. rekrutacji. Partnerem Programu jest firma Franklin Templeton Investments Sp. z o.o.
grafika programu Mam Plan!

Słowniczek

Dla potrzeb Regulaminu przyjmuje się, że określone poniżej pojęcia oznaczają:

Organizator – Fundacja Mamo Pracuj, z siedzibą przy ul. Bochenka 18/15, 30-693 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000585984, NIP 6793118767, REGON 363001768;

Partner – firma Franklin Templeton, z siedzibą przy ul. Przemysłowa 3, 61-579 Poznań;

Program – „Mamy plan!” program wsparcia konsultacyjnego realizowanego online dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci, szukających nowej pracy;”Mamy Plan!” to program wsparcia dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci oraz tych, które straciły zatrudnienie lub chcą zmienić pracę, poprzez bezpłatne konsultacje ze specjalistą ds. rekrutacji. Partnerem programu jest firma Franklin Templeton.

Uczestniczka – osoba zakwalifikowana do programu;
Specjalista ds. rekrutacji – osoba udzielająca konsultacji online Uczestniczce programu, zatrudniona u Partnera;

Czas trwania Programu – realizacja Programu przez Organizatora rozpoczyna się z dniem rozpoczęcia rekrutacji, jednakże celem uniknięcia wszelkich wątpliwości przyjmuje się, że czas trwania Programu dla Uczestniczek, to czas od dnia poinformowania Uczestniczki przez Organizatora o zakwalifikowaniu się do Programu do dnia spotkania konsultacyjnego.

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa szczegółowe zasady przeprowadzania procesu rekrutacji oraz uczestnictwa w programie Uczestniczek, które zamierzają powrócić na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci, zmienić lub znaleźć nową pracę.
  2. Nabór kandydatek do udziału w programie prowadzi Fundacja Mamo Pracuj, z siedzibą ul. Bochenka 18/15, 30-693 Kraków.
  3. Program zakłada realizację online około 50 konsultacji eksperckich ze specjalistami ds. rekrutacji, które odbędą się 12 – 28.04.2021 roku
  4. Jedna Uczestniczka programu może wziąć udział w jednej konsultacji online.
  5. Każda z konsultacji będzie trwała około 45 minut i będzie dotyczyła minimum jednego z poniższych obszarów:
  • skonsultowanie CV omówienie i lub pomocy w zakładaniu profilu na LinkedIn poradnictwa gdzie i jak aktywnie poszukiwać pracy
  • przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej trendów na rynku pracy oraz poszukiwanych przez pracodawców kompetencji
  • weryfikacji znajomości języka angielskiego

§ 2 Uczestniczki programu

  1. Program skierowany jest do kobiet z całej Polski pozostających bez zatrudnienia, które planują powrót po urodzeniu dziecka, a także do kobiet poszukujących pracy lub pracujących, chcących zmienić ścieżkę zawodową.
  2. W projekcie mogą uczestniczyć kobiety, które:
  • chcą powrócić na rynek pracy lub zmienić pracę
  • są otwarte na zmiany
  • posiadają silną motywację i samodyscyplinę

§ 3 Proces rekrutacji

  1. Nabór uczestniczek programu odbywa się przed planowanym etapem realizacji konsultacji.
  2. Zgłoszenia do programu należy dokonać drogą elektroniczną, wypełniając formularz rekrutacyjny: załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Rekrutacja prowadzona będzie w terminie 24.03.2021 roku do 26.03.2021 roku lub do wyczerpania limitu miejsc.
  4. Powyższe daty w uzasadnionych przypadkach mogą ulec zmianie.
  5. Formularze rekrutacyjne złożone po okresie rekrutacji nie są brane pod uwagę.
  6. Informację o terminie realizacji konsultacji Uczestniczka otrzyma drogą mailową i/lub telefoniczną w terminie od 29.03 – 30.03.2021 roku.
  7. Miejsce w projekcie przepada, jeśli Uczestniczka nie odpowie na żadną z 2 prób kontaktu.

§ 4 Zobowiązania Uczestniczek

  1. Uczestniczki zobowiązują się do aktywnego uczestnictwa w konsultacjach oraz w krótkim badaniu ewaluacyjnym.
  2. W przypadku nieobecności na konsultacjach Uczestniczka traci prawo do wyboru kolejnego terminu konsultacji.

§ 5 Zobowiązania Organizatora

  1. Organizator zapewnia Uczestniczkom bezpłatny udział w konsultacjach.
  2. Organizator oraz Partner zapewniają dodatkowe, bezpłatne materiały edukacyjne w formie elektronicznej dotyczące powrotu na rynek pracy.
  3. Organizator zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań do organizacji programu na jak najwyższym poziomie merytorycznym i logistycznym.
  4. Organizator programu zobowiązany jest informować uczestniczki programu o wszelkich zmianach organizacyjnych wpływających na przebieg programu.

§ 6 Miejsce i termin odbywania się konsultacji

  1. Konsultacje będą odbywać się online, za pomocą narzędzia wybranego przez Partnera programu.
  2. Konsultacje będą realizowane od 12.04 – 28.04.2021 r., w dni powszednie w godzinach pracy ekspertów ds. rekrutacji Partnera.

§7 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Złożenie formularza rekrutacyjnego jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby aplikującej do programu. Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do uczestniczenia w Projekcie.
  2. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych zostały zawarte w klauzuli informacyjnej RODO. Klauzula informacyjna RODO jest częścią formularza rekrutacyjnego, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i jest jego integralną częścią.
  3. Uczestniczki przyjmują do wiadomości i godzą się z faktem, iż trakcie trwania Programu zostanie wykonana dokumentacja fotograficzna Uczestniczek biorących udział w spotkaniach online. Osoba przystępująca do Programu zgadza się na upublicznienie swojego wizerunku.
  4. Wyrażenie zgody jest jednoznaczne z tym, że fotografie, filmy lub nagrania wykonywane podczas spotkań mogą zostać umieszczone na stronach internetowych, materiałach prasowych, promocyjnych i w mediach społecznościowych Organizatora i współpracujących z nim podmiotów w kontekście wydarzenia (Programu). Niniejsza zgoda udzielana jest nieodwołalnie i nieodpłatnie.
  5. Wyrażenie zgody jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do udziału w Programie.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Złożenie formularza rekrutacyjnego oznacza potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem oraz akceptację jego zapisów.
  2. Fundacja Mamo Pracuj zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
  3. O ewentualnych zmianach Uczestniczki zostaną powiadomione drogą mailową. Zmiany będą obowiązywać od dnia wysłania wiadomości e-mail na wskazany przez Uczestniczkę adres poczty elektronicznej.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 22 marca 2021 roku.
  5. Regulamin obowiązuje przez cały okres realizacji Programu.
  6. Załączniki stanowią integralną część regulaminu.
  7. W przypadku pojawienia się kwestii nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.

Załączniki do Regulaminu:

Załącznik nr 1 – Formularz zgłoszeniowy wraz z klauzulą informacyjna RODO oraz oświadczeniem osoby aplikującej o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na opisanych w klauzuli informacyjnej zasadach.

Zdjęcie: własność Franklin Templeton

Kraków, 17.03.2021 r.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Video: Praca w bankowości. Szanse i wyzwania pracy z klientem

Za nami pierwszy z serii trzech webinarów przygotowanych wspólnie z Santander Bank Polska! To było wyjątkowe spotkanie, podczas którego ekspertki Santander Bank Polska opowiedziały, jak w praktyce wygląda praca w bankowości. Bardzo dziękujemy, że byliście z nami i serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie! Już 16 marca, punktualnie o godzinie 20.00 będziemy rozmawiali o tym "Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?" Kliknij i zapisz się!

Praca w bankowości. Szanse i wyzwania pracy z klientem – zobacz webinar i zapisz się na kolejne spotkania!

Podczas serii trzech webinarów zorganizowanych wspólnie z Santander Bank Polska, omawiamy wszystkie najważniejsze kwestie dotyczące rozpoczęcia i rozwoju kariery w branży bankowej. Pierwszy webinar już za nami i dzisiaj publikujemy go dla Ciebie! Dzięki uczestnictwu w naszym cyklu, będziesz mogła krok po kroku przygotować się do wejścia w nową branżę.

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkania poświęcone pracy w banku:

  • Webinar „Jak być dobrym sprzedawcą w finansach?” – 16.03.2021, godzina 20.00.

Oraz

  • Webinar „Rekrutacja w bankowości oddziałowej, czyli zapytaj o to, co dla Ciebie ważne!” – 30.03.2021, godzina 20.00.

Kliknij i zapisz się już dziś!

Pamiętaj – uczestnicząc w webinarze na żywo masz niepowtarzalną okazję zadać naszym ekspertkom nurtujące Cię pytania i poznać odpowiedzi!

Czego dowiesz się z nagrania?

  • Jak może wyglądać ścieżka kariery w Santander Bank Polska?
  • Na czym polega praca w oddziale?
  • Jakie kompetencje są niezbędne do pracy z klientem?
  • Jak połączyć bycie mamą z pracą w banku?
  • Oraz wiele innych praktycznych wskazówek dotyczących branży bankowej

Kim są nasze ekspertki?

Justyna Pietraszewska
Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Magister Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego o specjalizacji Rynki Finansowe. Od 2013 doradca klienta w Santander Bank Polska. Od 6 lat dyrektor 1 Oddziału w Strzelinie. Pasjonatka rolnictwa. Prywatnie mama 12-letniego Miłosza i rocznego Ignasia. W wolnych chwilach pasjonatka podróży, jazdy na nartach i nurkowania.

Małgorzata Szelwicka
p.o. Dyrektor oddziału Santander Bank Polska

Uzyskała stopień magistra na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej. Od 15 lat pracuje w finansach. Od 11 lat Pracownik Santander Bank Polska. Od 8 lat menadżer zespołu sprzedażowego. W chwili obecnej p.o. dyrektor 12 oddziału we Wrocławiu. W 2020 Bohaterka Ryzyka Santander Bank Polska. W życiu prywatnym mama 4 letniej Łucji. W wolnych chwilach wolontariuszka Fundacji Santander i skrzypaczka.

Moderacja: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska (Fundacja Mamo Pracuj)

Kliknij i zapisz się już dziś na kolejne webinary!

Serdecznie zapraszamy Cię do zapoznania się z aktualnymi ofertami Santander Bank Polska!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×