Czego szukasz

Odwaga i działanie – mama wraca do pracy!

Za nami kolejne 3 miesiące projektu “Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!”. To już II edycja projektu, który jest nie tylko efektywny, ale i okazuje się bardzo potrzebny. Przeczytaj co dobrego z tego wyszło. 🙂

zdjęcie z warsztatów projektu

Spośród wszystkich uczestniczek II edycji naszego projektu pracuje 6 mam. Kolejne są w procesach rekrutacyjnych, a część jeszcze podnosi swoje kwalifikacje. Kilka dziewczyn dała sobie jeszcze czas dla rodziny. To nie oznacza, że wiedza i umiejętności, które zdobyły podczas projektu pójdą na marne. Na pewno nie. Jeśli taka mama poczuje gotowość do powrotu na rynek pracy, będzie wiedziała jak się do tego zabrać. I o to też chodziło. A odwaga i działanie na pewno w tym pomogą!

Z czym przyszły do projektu mamy?

Można wymienić cały wachlarz umiejętności, doświadczeń, wiedzy, ale i emocji. Było dosłownie wszystko.
W jednej chwili pewne swoich umiejętności, a w drugiej pełne obaw, czy ktokolwiek ich potrzebuje, albo zauważy.

Uśmiechnięte, tryskające humorem i radości, a za moment przygaszone, smutne i pełne łez. Na początku były to łzy bezradności, a na końcu łzy uwalniające, łzy oczyszczające. Też potrzebne.
To pokazywało jak wiele myśli , rozterek, emocji i przekonań pojawia się w kobietach, które chcą wrócić na rynek pracy.

Co je najbardziej martwiło?

„Jestem na rozdrożu zawodowym i chciałabym w końcu znaleźć pracę, która okaże się dla mnie satysfakcjonująca. Chciałabym poczuć się spełniona zawodowo.”

„Chcę poznać aktualny rynek pracy ponieważ utknęłam w jednym miejscu i od 11 lat nie szukałam pracy.”

„Od trzech lat jestem nieaktywna zawodowo, obawiam się powrotu na rynek pracy, czy podołam w pełni nowym zadaniom, a do tego będę dobrą mamą dwóch cudownych łobuziaków?”

„Nie mam pewności siebie, czuję że po 5-latach na stanowisku Mama, rynek pracy wcale na mnie nie czeka, a wręcz przeciwnie.”

„Nie pracuję zawodowo od lipca 2015 i bardzo boję się powrotu. Wydaje mi się, że po tak długiej przerwie umiem już tylko zajmować się dziećmi.”

To chyba naturalne, że jest lęk, są obawy. Bo coś trzeba zacząć od początku. A niewiadoma zawsze powoduje wiele obaw. Dlatego też projekt przygotowany jest w taki sposób, aby dać wsparcie na wielu płaszczyznach.

Co było w programie

Projekt „Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!”, to właśnie kompleksowe wsparcie dla kobiet, które zdecydowały, że chcą wrócić na rynek pracy i chciały się do tego przygotować. II edycja projektu trwała od listopada 2019 do końca stycznia 2020. Tak jak i w I edycji projektu „Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!” , w tej udział wzięły również 22 mamy z Krakowa i okolic.

Projekt „Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!”, to 3 miesięczna podróż i odkrywanie tego co ważne, ale i potrzebne podczas poszukiwania pracy. Odwaga, determinacja i motywacja były głównymi towarzyszkami tych działań.

Pierwszy miesiąc, to czas na nową wiedzę, szkolenia, warsztaty i spotkania. Łącznie 20 godzin pracy – 4 warsztaty stacjonarne w Krakowie i 4 spotkania online. W tym czasie uczestniczki dowiedziały się:

  • jak wygląda nowy rynek pracy,
  • w jaki sposób szukać pracy,
  • w jaki sposób wykorzystać nowe media do rozpoczęcia aktywności zawodowej,
  • jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej (ten element mogły przetestować bezpośrednio w firmie podczas Mock interview),
  • jak łączyć życie rodzinne z zawodowym.

Odwaga jest kobietą

W drugim i trzecim miesiącu, każda z mam miała do dyspozycji 5 godzin na indywidualne konsultacje, które mogły wykorzystać na doradztwo zawodowe, coaching, audyt profilu na LinkedIn czy dokumentów aplikacyjnych oraz na poradnictwo prawne.

Część wzięła również udział w programie mentoringowym organizowanym wspólnie przez Fundację Mamo Pracuj i firmę State Street Bank Polska. Tutaj też była potrzebna odwaga i wiara we własny potencjał.

Przeczytaj jak wrócić do pracy po przerwie

Dziewczyny z projektu stworzyły również własną grupę wsparcia, gdzie dodawały sobie otuchy, podpowiadały gdzie są ciekawe inicjatywy, podrzucały informacje o ważnych wydarzeniach albo ofertach pracy.
Pod koniec programu zorganizowałyśmy spotkanie towarzyskie. Dziewczyny mogły spotkać się mniej formalnie i złapać oddech od codzienności.

Było warto

Kolejne trzy miesiące pokazały nam, że było warto. Że odwaga i determinacja, a także wsparcie mogą zdziałać cuda. Z II edycji 6 mam zaczęło pracę, część jest w procesach rekrutacyjnych, a pozostałe podnoszą swoje kwalifikacje. Mamy jednak świadomość, że zostały dobrze wyposażone w wiedzę i umiejętności związane z poruszaniem się na nowym rynku pracy.

To był niesamowity czas rozwoju i wzrostu, ale także wyjścia ze swojej strefy komfortu. To czas spotkań, pracy nad przygotowanymi zadaniami, rozmów, ale też czas na wszystkie emocje. Te piękne i te trudniejsze.

Podsumowanie projektu

Podsumowując zrealizowane dwie edycje projektu „Odważ się mamo i wróć z nami do pracy”! trzeba śmiało powiedzieć, że efekty są! A poniżej najważniejsze z nich, wynikające z przeprowadzonej ankiety ewaluacyjnej:

  • 44 uczestniczki – ankietę wypełniło 35 uczestniczek,
  • prawie 100% wykazało poprawę w zakresie poprawy umiejętności poszukiwania pracy,
  • 45% uczestniczek wzięło udział w rekrutacji,
  • 88% udoskonaliło lub stworzyło swój profil na LinkedIn,
  • ​91 % przygotowało dokumenty aplikacyjne (​ponad 91% CV, ponad 42% LM),
  • 36 % uczestniczek znalazło pracę w trakcie projektu (16 uczestniczek) – stan na 20.03.2020 – wskaźniki będą regularnie monitorowane do roku od zakończenia projektu.

Co ważne, i co należy podkreślić to to, że „efektem ubocznym” udziału w naszym projekcie była większa wiara uczestniczek w swoje możliwości oraz wysoka ocena swoich szans na rynku pracy. Przed rozpoczęciem projektu oceniały je raczej przeciętnie.

Dziękujemy

Wszystkie te działania były możliwe dzięki ogromnemu wsparciu Fundacji State Street Bank, która pomaga nam przy realizacji projektu „Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!”.

Wszystkim, którzy wsparli ten projekt swoją wiedzą i doświadczeniem również dziękujemy.

A wszystkim wspaniałym uczestniczkom życzymy powodzenia i dziękujemy za ten wartościowy czas!

Zdjęcia: Alina Gamza

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
W Mamo Pracuj koordynuje projekt "Odważ się mamo i wróć z nami do pracy" oraz wspiera inne działania Fundacji. Jest żoną faceta, który nie zna słów "Nie wiem, nie umiem" i mamą 3 energicznych dzieci. Pasjonatka rozwoju, miłośniczka sportu i górskich wycieczek, a książki są dla niej ważniejsze niż nowe ubrania :) Uwielbia wyzwania i ciekawe historie, pisane ludzkim doświadczeniem.

Druga edycja programu „MAMY Plan!”: Bezpłatne spotkania ze specjalistami ds. rekrutacji!

Kilka miesięcy temu obiecaliśmy, że program „Mamy Plan” wróci i dotrzymujemy słowa! Mamo, jeśli czujesz, że chcesz wrócić do pracy i potrzebujesz wsparcia profesjonalnego rekrutera – zgłoś się do nas! Wspólnie z firmą Franklin Templeton zapowiadamy, że Dziś o 9:00 ruszą zapisy do drugiej edycji „Mamy Plan”. Nie przegap!

Druga edycja programu „MAMY Plan!”: Bezpłatne spotkania ze specjalistami ds. rekrutacji!

Myślisz o powrocie do pracy, ale nie wiesz od czego zacząć?

Nie wiesz jak opisać w CV przerwę związaną z opieką nad dziećmi?

Podczas pandemii straciłaś pracę i szukasz dla siebie nowej drogi?

Chciałabyś, aby ktoś profesjonalnym okiem spojrzał na Twoje CV?

A przede wszystkim jesteś zmotywowana i chcesz działać?

Ten program powstał z myślą o Tobie!

Wspólnie z firmą Franklin Templeton, kolejny raz zapraszamy do udziału w wyjątkowym programie, który pozwoli Ci nabrać pewności i pozbyć się obaw przed rozpoczęciem nowego zawodowego rozdziału. Podczas 45 minutowych, indywidualnych konsultacji ze specjalistą ds. rekrutacji, będziesz mogła zapytać o wszystko, czego potrzebujesz by ruszyć w kierunku wymarzonej pracy.

Czego może dotyczyć Twoja konsultacja z rekruterem?

  • Twojego CV,
  • profilu na LinkedIn,
  • porad gdzie i jak aktywnie poszukiwać pracy,
  • przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej,
  • trendów na rynku pracy oraz poszukiwanych przez pracodawców kompetencji,
  • weryfikacji znajomości języka angielskiego.

Podczas rekrutacji do tego programu liczy się kolejność zgłoszeń, ale pamiętaj, że w pierwszej edycji miejsca wypełniły się już w pierwszym dniu (po kilku godzinach), dlatego tym razem skracamy czas zbierania zapisów i zachęcamy to szybkiego zgłaszania się!

Zapisy ruszają!

Wsparcie dla mam powracających na rynek pracy

„Mama chcąca wrócić na rynek pracy po urodzeniu dziecka, bez problemu znajdzie w sieci wiele informacji na temat tego, jak szukać pracy, czy jak się przygotować do rekrutacji. Często jednak zdarza się, że boryka się z pytaniami, na które trudno jej znaleźć odpowiedź w internecie. Wiemy to na podstawie „dni otwartych” dla mam, które od kilku lat organizujemy w naszym biurze wspólnie z Mamo Pracuj oraz licznych rozmów, jakie miały miejsce przy tej okazji.

Nowa sytuacja na rynku rekrutacyjnym związana z pandemią, nie ułatwia sprawy. Dlatego stworzyliśmy program, który zaoferuje takie wsparcie chętnym mamom z całej Polski.

Mamy będą mogły porozmawiać ze specjalistami ds. rekrutacji, zadać im nurtujące je pytania dotyczące sposobów poszukiwania pracy, trendów na rynku, przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej czy skonsultować wątpliwości dotyczące swojej ścieżki zawodowej. A wszystko to w nieformalnej atmosferze i bez wychodzenia z domu” – podkreśla Monika Pokora, Talent Acquisition Lead – Global Employer Branding we Franklin Templeton i współtwórczyni programu “Mamy Plan!”.

Zapisy ruszają! Zobacz!

Co działo się podczas poprzedniej edycji programu?

Uff, podczas ostatniej edycji programu działo się naprawdę dużo! Po ogłoszeniu zapisów, miejsca w programie zapełniły się dosłownie w ciągu kilku godzin. Widać było, że takie działanie jest bardzo potrzebne i oczekiwane przez nasze czytelniczki. Obiecałyśmy wtedy, że na wiosnę wrócimy z kolejną edycją i ogromnie się cieszymy, że realizujemy ten plan! Dzięki monitorowaniu przebiegu i efektów pierwszej odsłony „MAMY Plan!” wiemy z całą pewnością, że program jest naprawdę skuteczny!

Więcej o efektach programu przeczytasz w artykule podsumowującym pierwszą edycję!

A co mówią uczestniczki pierwszej edycji?

Uczestniczki, które wzięły udział w programie oceniły go bardzo wysoko. Po zakończeniu spotkania, poprosiłyśmy je o podzielenie się swoimi wrażeniami:

Cała konsultacja była bardzo wartościowa i potrzebna. Cieszę się, że mogłam dowiedzieć się ważnych dla mnie informacji, głównie o podsumowaniu zawodowym umieszczanym w CV. Dostałam cenne wskazówki w interesujących mnie kwestiach.

Konsultant uważnie słuchał i podpowiedział rozwiązania dobrane do moich potrzeb, zgodne z moimi kompetencjami i dotychczasowym doświadczeniem zawodowym. Zasugerował też stanowisko, którego wcześniej nie brałam pod uwagę. Podpowiedział, jak umotywować zmianę i które doświadczenia promować podczas aplikowania na nowe stanowisko. Był komunikatywny i pomocny. To było bardzo dobre spotkanie.

O programie Mamy Plan!

To już druga edycja programu “Mamy Plan!”. Pierwsza odsłona akcji, miała miejsce na przełomie sierpnia i września 2020 roku. Firma Franklin Templeton od pięciu lat aktywnie wspiera mamy w powrocie na rynek pracy, organizując dni otwarte dla mam, warsztaty, punkty konsultacyjne, czy speed interview. Wsparcie w postaci akcji „Mamy Plan” ma ogólnopolski zasięg i indywidualny charakter.

„Akcja “Mamy plan!” i wszystkie działania jakie podejmujemy we współpracy z firmą Franklin Templeton, ale też innymi pracodawcami, dają kobietom z całej Polski szansę na poznanie rekruterów firmy, przełamanie lęków, różnych obaw, sprawdzenie się w bezpiecznych warunkach. A to pierwszy krok do skutecznego poszukiwania pracy po dłuższej przerwie lub w tak wyjątkowych czasach, z jakimi mamy do czynienia obecnie. Taka konsultacja, choć nie jest bardzo długa, dodaje wiary w siebie i energii do dalszego samodzielnego działania. A panie, które z nich korzystają to często rewelacyjne kandydatki do pracy” – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, Wiceprezes i współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl

Ważne zasady udziału w programie:

  • Przed zgłoszeniem do programu zapoznaj się z Regulaminem.
  • Pamiętaj – wysyłając zgłoszenie akceptujesz jego postanowienia.
  • Program jest bezpłatny.
  • O udziale w projekcie decyduje kolejność zgłoszeń.
  • W tej edycji programu może wziąć udział 50 mam.
  • Po zamknięciu listy, utworzymy listę rezerwową i będziemy w kontakcie ze zgłoszonymi.
  • Po zakwalifikowaniu do programu dostaniesz od nas wiadomość email z informacjami niezbędnymi do umówienia konsultacji ze specjalistami ds. rekrutacji firmy Franklin Templeton.
  • Po umówieniu terminu konsultacji (dogodnego dla obu stron) nie przewidujemy możliwości jego zmiany, ze względu na dużą liczbę konsultacji do przeprowadzenia.
  • Z konsultacji możesz skorzystać jeden raz (45 min).
  • Jesteś gotowa? Kliknij i zgłoś się!

Franklin Templeton – pracodawca przyjazny rodzicom

Franklin Templeton to globalna firma finansowa z ponad 70-letnią tradycją, świadcząca usługi i rozwiązania inwestycyjne w ponad 150 krajach na całym świecie. Nasza siedziba znajduje się w San Mateo (Kalifornia). Na polskim rynku jesteśmy obecni od ponad 20 lat. Aktualnie w Polsce mamy oddziały w dwóch miastach: Warszawie i Poznaniu. Poznańskie biuro jest największym w Europie i liczy około 1000 pracowników, którzy od lipca 2019 r. pracują w nowoczesnym i ekologicznym biurze na Nowym Rynku.

Naszym najważniejszym zasobem są ludzie. Zatrudniamy ponad dziewięć tysięcy pracowników w 34 krajach, na potrzeby obsługi ponad 240 produktów finansowych. Pozwala nam to oferować wyjątkowo szeroką gamę możliwości rozwoju zawodowego. Kilka rozbudowanych linii biznesowych, kilkadziesiąt działów i różnorodność pełnionych funkcji sprawia, że zatrudniamy osoby z różnym stażem zawodowym i wykształceniem.

Po więcej informacji o firmie Franklin Templeton i do najświeższych ofert pracy, zapraszamy na profil firmy w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!

Chcesz dowiedzieć się jak wygląda praca w firmie Franklin Templeton? Przeczytaj nasze rozmowy z pracownikami firmy, którzy opowiadają o wyjątkowej atmosferze, kulturze organizacyjnej i niezwykłych benefitach, na które mogą liczyć zatrudnieni rodzice:

Przedszkole dla dzieci pracowników. Jak przekonać zarząd i dlaczego warto?

Wsparcie męża i wyrozumiałość pracodawcy – bez tego nie dałabym rady pracować i opiekować się dziećmi

Jak pracodawca może wspierać powrót do pracy po urlopie macierzyńskim?

Być mamą, pracować i podróżować. Jak to można pogodzić?

Nowe zawody – krótkie historie o naszych rozmowach z dziećmi o pracy

Zdjęcia i grafika: własność Franklin Templeton

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w programie „Mamy plan!”

Program „Mamy plan!” to program wsparcia dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci oraz tych, które straciły zatrudnienie lub chcą zmienić pracę poprzez bezpłatne konsultacje ze specjalistą ds. rekrutacji. Partnerem Programu jest firma Franklin Templeton Investments Sp. z o.o.
grafika programu Mam Plan!

Słowniczek

Dla potrzeb Regulaminu przyjmuje się, że określone poniżej pojęcia oznaczają:

Organizator – Fundacja Mamo Pracuj, z siedzibą przy ul. Bochenka 18/15, 30-693 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000585984, NIP 6793118767, REGON 363001768;

Partner – firma Franklin Templeton, z siedzibą przy ul. Przemysłowa 3, 61-579 Poznań;

Program – „Mamy plan!” program wsparcia konsultacyjnego realizowanego online dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci, szukających nowej pracy;”Mamy Plan!” to program wsparcia dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci oraz tych, które straciły zatrudnienie lub chcą zmienić pracę, poprzez bezpłatne konsultacje ze specjalistą ds. rekrutacji. Partnerem programu jest firma Franklin Templeton.

Uczestniczka – osoba zakwalifikowana do programu;
Specjalista ds. rekrutacji – osoba udzielająca konsultacji online Uczestniczce programu, zatrudniona u Partnera;

Czas trwania Programu – realizacja Programu przez Organizatora rozpoczyna się z dniem rozpoczęcia rekrutacji, jednakże celem uniknięcia wszelkich wątpliwości przyjmuje się, że czas trwania Programu dla Uczestniczek, to czas od dnia poinformowania Uczestniczki przez Organizatora o zakwalifikowaniu się do Programu do dnia spotkania konsultacyjnego.

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa szczegółowe zasady przeprowadzania procesu rekrutacji oraz uczestnictwa w programie Uczestniczek, które zamierzają powrócić na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci, zmienić lub znaleźć nową pracę.
  2. Nabór kandydatek do udziału w programie prowadzi Fundacja Mamo Pracuj, z siedzibą ul. Bochenka 18/15, 30-693 Kraków.
  3. Program zakłada realizację online około 50 konsultacji eksperckich ze specjalistami ds. rekrutacji, które odbędą się 12 – 28.04.2021 roku
  4. Jedna Uczestniczka programu może wziąć udział w jednej konsultacji online.
  5. Każda z konsultacji będzie trwała około 45 minut i będzie dotyczyła minimum jednego z poniższych obszarów:
  • skonsultowanie CV omówienie i lub pomocy w zakładaniu profilu na LinkedIn poradnictwa gdzie i jak aktywnie poszukiwać pracy
  • przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej trendów na rynku pracy oraz poszukiwanych przez pracodawców kompetencji
  • weryfikacji znajomości języka angielskiego

§ 2 Uczestniczki programu

  1. Program skierowany jest do kobiet z całej Polski pozostających bez zatrudnienia, które planują powrót po urodzeniu dziecka, a także do kobiet poszukujących pracy lub pracujących, chcących zmienić ścieżkę zawodową.
  2. W projekcie mogą uczestniczyć kobiety, które:
  • chcą powrócić na rynek pracy lub zmienić pracę
  • są otwarte na zmiany
  • posiadają silną motywację i samodyscyplinę

§ 3 Proces rekrutacji

  1. Nabór uczestniczek programu odbywa się przed planowanym etapem realizacji konsultacji.
  2. Zgłoszenia do programu należy dokonać drogą elektroniczną, wypełniając formularz rekrutacyjny: załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Rekrutacja prowadzona będzie w terminie 24.03.2021 roku do 26.03.2021 roku lub do wyczerpania limitu miejsc.
  4. Powyższe daty w uzasadnionych przypadkach mogą ulec zmianie.
  5. Formularze rekrutacyjne złożone po okresie rekrutacji nie są brane pod uwagę.
  6. Informację o terminie realizacji konsultacji Uczestniczka otrzyma drogą mailową i/lub telefoniczną w terminie od 29.03 – 30.03.2021 roku.
  7. Miejsce w projekcie przepada, jeśli Uczestniczka nie odpowie na żadną z 2 prób kontaktu.

§ 4 Zobowiązania Uczestniczek

  1. Uczestniczki zobowiązują się do aktywnego uczestnictwa w konsultacjach oraz w krótkim badaniu ewaluacyjnym.
  2. W przypadku nieobecności na konsultacjach Uczestniczka traci prawo do wyboru kolejnego terminu konsultacji.

§ 5 Zobowiązania Organizatora

  1. Organizator zapewnia Uczestniczkom bezpłatny udział w konsultacjach.
  2. Organizator oraz Partner zapewniają dodatkowe, bezpłatne materiały edukacyjne w formie elektronicznej dotyczące powrotu na rynek pracy.
  3. Organizator zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań do organizacji programu na jak najwyższym poziomie merytorycznym i logistycznym.
  4. Organizator programu zobowiązany jest informować uczestniczki programu o wszelkich zmianach organizacyjnych wpływających na przebieg programu.

§ 6 Miejsce i termin odbywania się konsultacji

  1. Konsultacje będą odbywać się online, za pomocą narzędzia wybranego przez Partnera programu.
  2. Konsultacje będą realizowane od 12.04 – 28.04.2021 r., w dni powszednie w godzinach pracy ekspertów ds. rekrutacji Partnera.

§7 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Złożenie formularza rekrutacyjnego jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby aplikującej do programu. Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do uczestniczenia w Projekcie.
  2. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych zostały zawarte w klauzuli informacyjnej RODO. Klauzula informacyjna RODO jest częścią formularza rekrutacyjnego, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i jest jego integralną częścią.
  3. Uczestniczki przyjmują do wiadomości i godzą się z faktem, iż trakcie trwania Programu zostanie wykonana dokumentacja fotograficzna Uczestniczek biorących udział w spotkaniach online. Osoba przystępująca do Programu zgadza się na upublicznienie swojego wizerunku.
  4. Wyrażenie zgody jest jednoznaczne z tym, że fotografie, filmy lub nagrania wykonywane podczas spotkań mogą zostać umieszczone na stronach internetowych, materiałach prasowych, promocyjnych i w mediach społecznościowych Organizatora i współpracujących z nim podmiotów w kontekście wydarzenia (Programu). Niniejsza zgoda udzielana jest nieodwołalnie i nieodpłatnie.
  5. Wyrażenie zgody jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do udziału w Programie.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Złożenie formularza rekrutacyjnego oznacza potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem oraz akceptację jego zapisów.
  2. Fundacja Mamo Pracuj zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
  3. O ewentualnych zmianach Uczestniczki zostaną powiadomione drogą mailową. Zmiany będą obowiązywać od dnia wysłania wiadomości e-mail na wskazany przez Uczestniczkę adres poczty elektronicznej.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 22 marca 2021 roku.
  5. Regulamin obowiązuje przez cały okres realizacji Programu.
  6. Załączniki stanowią integralną część regulaminu.
  7. W przypadku pojawienia się kwestii nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.

Załączniki do Regulaminu:

Załącznik nr 1 – Formularz zgłoszeniowy wraz z klauzulą informacyjna RODO oraz oświadczeniem osoby aplikującej o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na opisanych w klauzuli informacyjnej zasadach.

Zdjęcie: własność Franklin Templeton

Kraków, 17.03.2021 r.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×