Czego szukasz

Nowe oblicze coworkingu – Biurko dla Mamy 5 edycja

To już 5 odsłona akcji „Biurko dla Mamy”! To nasz najdłuższy projekt i cały czas cieszy się Waszym zainteresowaniem. Oprócz tradycyjnych biur coworkingowych, do naszej bazy dołączyły te stworzone specjalnie dla rodziców. Takie, do których możesz przyjść razem z dzieckiem, gdzie znajdzie miejsce do zabawy i profesjonalną opiekę, kiedy Ty będziesz pracować. W tej edycji aż 46 biur coworkingowych czeka na Was i na pewno będzie więcej. A w każdym wyjątkowa oferta i specjalne rabaty dla mam!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 14/03/2016
Logotyp akcji Biurko dla Mamy - 5 edycja

Droga Mamo! Znajdź biurko dla siebie!

Coworking to po prostu ‚wspólna praca’, a biuro coworkingowe to miejsce, w którym możesz wynająć swoje biurko do pracy na godzinę, dzień, miesiąc… Ale coworking to także kontakty, inspiracja, towarzystwo i nowe przyjaźnie. To idealne miejsce aby rozwijać swój pomysł na biznes lub powoli wracać do aktywności zawodowej pracując jako „wolny strzelec”.

„Biurko dla Mamy” to jeden z naszych stałych projektów. Zapraszamy Was do jego piątej edycji.

W ramach akcji „Biurko dla mamy”, aż w 46 biurach coworkingowych w całej Polsce znajdziecie specjalną ofertę i korzystne propozycje dla Mam powracających do aktywności zawodowej, rozkręcających własne biznesy albo poszukujących przestrzeni do pracy w ciszy i twórczej atmosferze!

To, co różni obecną edycję od pozostałych to to, że w naszej bazie znajdziecie coraz więcej tzw. „coworków rodzicielskich”. Miejsc, gdzie do pracy możesz przyjść z dzieckiem i skorzystać z zapewnionej na miejscu opieki nad Maluszkiem. Takie miejsca powstały już w Warszawie, Krakowie i Wieliczce i będzie ich jeszcze więcej.

A teraz, Droga Mamo, wybierz biuro idealne dla Ciebie!

Układ bazy alfabetyczny według miast 😉 Piąta edycja akcji potrwa cały rok od marca 2016 do marca 2017!

Bydgoszcz

Gdańsk

Gdynia

Gołdap

Jelenia Góra

Katowice

Kalisz

Kraków

Koszalin

Legionowo

Łódź

Poznań

Szczecin

Tarnów

Tychy

Warszawa

Wieliczka

Wrocław

Zielona Góra

Chcesz dołączyć do projektu i wspierać aktywne Mamy?

Aby zgłosić się do akcji prosimy o przesłanie swojej oferty specjalnej (z uwzględnieniem min. 30% zniżki dla mam na usługi biura oraz dane i logotyp biura [o maksymalnej szerokości 250 px] na adres Redakcji Portalu Mamo Pracuj ([email protected]). Udział w akcji jest bezpłatny.

Dziękujemy wszystkim za przyłączenie się do projektu!

Portal Mamo Pracuj nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert przygotowanych przez biura biorące udział w akcji. Ilość biurek dostępnych w promocji może być ograniczona.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

7 odpowiedzi na “Nowe oblicze coworkingu – Biurko dla Mamy 5 edycja”

  1. […] http://mamopracuj.pl/biurko-dla-mamy-szczegoly-projektu/Bardzo nam miło ogłosić, że bierzemy udział w akcji „Biurko dla Mamy” Z tej okazji mamy dla Mam specjalną ofertę na najem biurka: 30% rabatu na wynajem biurka na cały miesiąc. Zapraszamy do nas wszystkie zapracowane Mamy […]

  2. Magdalena Gniadek napisał(a):

    Lista powinna być zweryfikowana – szukam coworkingu rodzicielskiego w Warszawie i większość miejsc nie działa/zmienili profil na bezdzietny

  3. Mucha Magdalena napisał(a):

    No właśnie, czy jest jakaś nowa baza miejsc gdzie można byłoby znaleźć biurko dla mamy + opieka nad dzieckiem ( w Warszawie)? Niby stolica, a okazuje się, że większość miejsc jednak nie działa. Mama chce pracować 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Testowanie dla początkujących. Warsztaty #MamoPracujwIT i Fujitsu – vol. 2

Już wiesz, że chcesz rozpocząć naukę testowania i zastanawiasz się od czego zacząć? A może właśnie zaczęłaś przygodę z testowaniem i potrzebujesz wsparcia i podpowiedzi? Mieszkasz w Łodzi lub okolicach? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, ten warsztat jest dla Ciebie! Weź udział w bezpłatnym warsztacie prowadzonym przez Marlenę Zajdlic, testerkę Fujitsu. Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się!
  • Agnieszka Kaczanowska - 02/03/2018
Zapisy na warsztaty z podstaw testowania w Łodzi

Testowanie dla początkujących – vol. 2

Czas na kolejne warsztaty! Już 14 marca 2018 roku, we współpracy z firmą Fujitsu z siedzibą w Łodzi, przygotowaliśmy dla Was kolejny bezpłatny warsztat pt. „Testowanie oprogramowania dla początkujących – vol. 2”

Prowadzącą warsztat będzie Marlena Zajdlic, testerka oprogramowania firmy Fujitsu, która poprowadziła tak wysoko oceniony webinar, a także pierwszy warsztat (styczniową edycję).

Marlena sama o sobie mówi tak:

Przygodę z testowaniem zaczęłam w dzieciństwie  – wówczas testom poddawałam moje zabawki. 😉 Od 2013 roku zawodowo zajmuję się testowaniem aplikacji webowych. Prywatnie jestem mamą trzylatka.

Fujitsu jest głównym japońskim dostawcą najnowszych technologii i sprzętu w dziedzinie informatyki i komunikacji (ICT), oferującym pełen zakres produktów, rozwiązań i usług technologicznych. Dostracza najnowsze technologie, a także produkty informatyczne i komunikacyjne dla klientów w ponad 100 krajach.

Jakie zagadnienia poruszymy na warsztacie?

1. Testowanie w oparciu o user story. Czyli ważne podstawy!

2. Jak prawidłowo zgłosić błąd?

3. Piszemy pierwszy test case.

Informacje praktyczne:

Warsztaty trwają od 16:00 do 20:00 i są bezpłatne.

Warunkiem udziału jest jednak posiadanie biletu wstępu – link do zapisów poniżej. Listę zgłaszamy wcześniej do organizatorów.

Miejsce: Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

University Business Park

ul. Wólczańska 180, 90-530 Łódź

Co jest potrzebne?

  • Na warsztaty zapraszamy Was z własnym laptopem (z kartą wi-fi).
  • Na komputerze musisz mieć zainstalowaną jakąkolwiek przeglądarkę.
  • Pozytywne nastawianie będzie przydatne 😉

Ważna infromacja: Na warsztaty, zapraszamy wyjątkowo bez dzieci 🙂

Pamiętaj, że ideą warsztatów jest pokazanie czym ww. zagadnienia są i o co w tym wszystkich chodzi. Nasze warsztaty nie zastąpią wielomiesięcznej nauki, rozbudowanych kursów i oczywiście praktyki. Na pewno jednak zobaczysz „z czym to się je”!

Jesteś zainetresowana?

Zapisy na warsztat ruszają 6 lutego o 20:00!

Wejściówkę można pobrać pod tym linkem >>>

Chesz się przygotować do warsztatu? Świetnie!

Więcej informacji o partnerze projektu:

Fujitsu jest głównym japońskim dostawcą najnowszych technologii i sprzętu w dziedzinie informatyki i komunikacji (ICT), oferującym pełen zakres produktów, rozwiązań i usług technologicznych. Dostracza najnowsze technologie, a także produkty informatyczne i komunikacyjne dla klientów w ponad 100 krajach.

Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie i możliwości w zakresie innowacji, oferuje unikalne cyfrowe usługi, w których centrum jest zawsze człowiek.

Fujitsu w Polsce zlokalizowane jest w Łodzi i Warszawie. Global Delivery Center w Łodzi zatrudnia specjalistów w sześciu liniach biznesowych: Research & Development i BAS, Remote Infrastructure Management, BPO, Service Management, Service Desk i EMEIA Finance and Supply Chain Services.

Siedziba Fujitsu

„Zapraszamy do swojego zespołu programistów, informatyków, administratorów i inżynierów IT, osoby zainteresowane karierą w branży IT, specjalistów ze znajomością zagadnień z obszaru księgowości i finansów, osoby ze znajomością języków.

W Fujitsu wierzymy, że technologia może pomóc ludziom w osiągnięciu szczęścia i dobrego samopoczucia. Technologia odgrywa obecnie ważniejszą niż kiedykolwiek rolę. Dlatego też ludzie są zawsze w centrum naszej uwagi. Uważamy, że podejście stawiające człowieka w centrum jest jedynym sposobem na osiągnięcie cyfryzacji i sięgniecie po pełnię możliwości, jakie niesie technologia”.

Odkryj więcej:

www.fujitsu.com/global/about/

www.TheRealDeal.pl

www.facebook.com/FujitsuPoland/

https://www.linkedin.com/company/career-at-fujitsu-poland

Fujitsu

Zdjęcia: własność Fujitsu, zdjęcie główne autorka: Marlena Zajdlic w trakcie pierwszego warsztatu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów.  
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak napisać świetne CV? – bezpłatne eksperckie doradztwo dla mam vol. 2

Zaczęłaś szukać pracy, a może myślisz o jej zmianie już od dawna? Wysyłasz CV, ale nikt nie zaprasza Cię na rozmowę? Chcesz dowiedzieć się jak napisać świetne CV, które przyciągnie uwagę rekrutera? Co podkreślić, czego unikać i jak najlepiej się przedstawić przyszłemu pracodawcy? Pokaż swoje CV naszym ekspertom od rekrutacji i wspólnie stwórzcie najlepszą wersję. Zapraszamy Cię do nowej, bezpłatnej akcji!
  • Anna Łabno - Kucharska - 13/02/2018
dwie kobiety pracują przy laptopie

Zastanawiasz się Jak napisać świetne CV?

Pokaż nam swoje CV, a my podpowiemy jak skutecznie zaprezentować się w nim

Akcje społeczne miały pojawiać się raz na kwartał, ale czemu nie działać miesiąc po miesiącu? 😉 Tym bardziej, że mamy sporą grupę ekspertów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem!

W styczniu zapraszałyśmy na bezpłatne konsultacje z coachką, w lutym zbieramy zgłoszenia na darmowe konsultacje CV on-line, które odbędą się w marcu.

Jeśli:

  • myślisz o szukaniu pracy,
  • zastanawiasz się, czy Twoje CV pokazuje odpowiednie kompetencje,
  • aktywnie szukasz zatrudnienia, ale bez efektów.

Potrzebujesz kogoś kto:

  • mógłby fachowym okiem ocenić Twoje CV,
  • pomógł sformułować profil zawodowy,
  • podpowie jakie informacje należy zawrzeć w dokumentach aplikacyjnych,
  • pokaże, jak podkreślić Twoje doświadczenie i zasoby.

To bardzo dobrze się składa.
Zapraszamy Cię do naszej nowej akcji!

Pokaż swoje CV naszym ekspertom i skonsultuj je przez Skype.

W ciągu godzinnej konsultacji on-line (via Skype) wspólnie:

  • określicie cel i profil zawodowy,
  • dostosujecie CV do danego ogłoszenia,
  • podkreślicie najważniejsze osiągnięcia i doświadczenie zawodowe.

Akcję w pierwszej kolejności kierujemy do Mam, które właśnie rozpoczynają szukanie zatrudnienia lub od jakiegoś czasu podejmują działania w tym kierunku, ale nie mają satysfakcjonujących wyników.

Przewidziane jest ok. 50 miejsc na konsultacje.

Aż 10 konsultacji będzie dotyczyło CV w języku angielskim (jeśli chcesz skonsultować swój dokument napisany w tym języku, wybierz odpowiednią opcję w formularzu).

1 konsultacja to ok. 1 godzina zegarowa on-line (via skype) dla 1 mamy.

Zgłoszenia zbieramy za pomocą formularza do 01.03.2018!

Nie liczy się kolejność zgłoszeń 🙂

Co zatem zdecyduje o tym, kto będzie mógł skorzystać?

Najważniejsza będzie Twoja motywacja i rzeczywista gotowość poszukiwania pracy, dlatego odpowiedzi na pytania w ankiecie będą miały ogromne znaczenie.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji, pisz: [email protected]

Gotowa do wspólnej pracy?

Zgłoś się już dziś 🙂

Eksperci:

alina gamzaAlina Gamza – z rekrutacją związana od ponad 6 lat, ostatnio jako kierowniczka zespołów ds. rekrutacji. Filolożka i amerykanistka, ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi (WSE), Retoryki (UJ) oraz Employer Brandingu (AGH). Prywatnie szczęśliwa żona i mama. Obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim podczas którego odkryła swoją kolejną pasję – fotografię.

teresa foszczTeresa Foszcz – HRBP, pomysłodawca i założycielka Pracowni Teresy Foszcz. Od 10 lat związana m.in. z obszarami rekrutacji i coachingu ukierunkowanego na rozwój pracowników. Na co dzień pasjonatka taniego podróżowania i bachaty.

 

dominika różyckaDominika Różycka – socjolożka i specjalistka od rekrutacji w branży IT czego najlepszym dowodem jest jej mąż – informatyk. Mama rocznego Aleksandra, dzięki któremu stała się skarbnicą wiedzy na temat laktacji (a zwłaszcza problemów z nią związanych).

 

kinga przeździeckaKinga Przeździecka – nieustannie ucząca się istota ludzka, z doświadczeniem w międzynarodowej rekrutacji specjalistów IT, zarzadzania zespołem, standaryzacji procesów HR oraz edukacji studentów w obszarze umiejętności miękkich (AGH, Soft Skills Academy). Wiedzę oraz umiejętności oraz inspiracje do działania czerpie z doświadczeń zdobytych w podróżach oraz podczas organizacji cotygodniowych spotkań podróżników (couch surfing). Była AIESEC-erka, duchem i ciałem wspiera inicjatywy, zmierzające do szerzenia pomocy osobom, które chcą (ponownie) zaistnieć na rynku pracy.

Anastasiya SamaretsAnastasiya Samarets – HR Business Partner, specjalista ds. Employer Brandingu oraz komunikacji. Posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji pracy HR oraz budowaniu skutecznych procesów rekrutacyjnych. W firmie działającej na rynku IT odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz PR firmy. Specjalizuje się również w kreowaniu personalnego wizerunku zawodowego.

marta szyszkowskaMarta Szyszkowska – posiada wieloletnie doświadczeniem w działach HR, które kształtowała na bazie doświadczeń w kraju, ale również pracując w USA oraz współpracując z krajami Europy Centralnej i Wschodniej. Rekrutując pracowników na różne szczeble organizacyjne pozyskała sporo doświadczenia jak robić to skutecznie. Jest mamą 8 letniej Mai oraz opiekunem kotki Emi (długowłosego Brytyjczyka). Uwielbia czytać książki z obszaru rozwoju osobistego oraz powieści obyczajowe o ludzkich doświadczeniach, które kształtują charakter i determinację.

Ala Świerz-JędrosekAlicja Świerz-Jędrosek – specjalistka ds. HR. Pasjonatka employer brandingu i rozwoju osobistego. W pracy odpowiedzialna za rekrutację, onboarding oraz szkolenia. Miłośniczka kotów, literatury zwłaszcza czeskiej oraz nordic walking.

 

Izabela WoźniakIzabela Woźniak – specjalistka ds. rekrutacji związana głownie z branżą produkcyjną. Zainteresowana tematyką HR, Employer Brandingu oraz Personal Brandingu. Uważa, iż najlepsza inwestycja to inwestycja w siebie i własny rozwój. W wolnych chwilach motywuje i doradza, chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Mama 3-miesięcznego Tymoteusza.

Zdjęcie główne: Storyblocks.com

Zdjęcia w środku: archiwa ekspertek.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail