Czego szukasz

Stań na własnych nogach (z Rossmann) i wygraj 30 tysięcy na rozwój biznesu!

Stań na własnych nogach to akcja przygotowana przez Rossmann we współpracy z Fundacją Mamo Pracuj. Możesz wygrać aż 30 tysięcy na rozwój swojego produktu i biznesu! Na zgłoszenia czekamy od 15 czerwca do 20 lipca. Sprawdź, co musisz zrobić, by wziąć udział w akcji i wygrać środki na rozwój biznesu.

  • Joanna Gotfryd - 15/06/2019
młoda kobieta siedzi na kanapie z laptopem - zbliżenie na nogi

Stań na własnych nogach (z Rossmann)

Zobacz nasze video o konkursie „Stań na własnych nogach” i poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!

Mamo, masz talent w rękach? Tworzysz piękne drobiazgi dla przyjaciół i znajomych albo zabawki, książeczki dla ich dzieci? Jeśli chciałabyś zamienić hobby w swoje źródło utrzymania – i stanąć na własnych nogach – zgłoś swój produkt i wygraj grant na jego rozwój.

Łączna pula nagród wynosi aż 60 tysięcy złotych!

Kto może wziąć udział w akcji Stań na własnych nogach?

Każda kobieta, klubowiczka Klubu Rossmann. Możesz zgłosić swój produkt jako osoba fizyczna, lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.  Twój wiek nie ma znaczenia, nie musisz także być osobą bezrobotną.

Stań na własnych nogach – zgłoszenia, harmonogram i nagrody

W Konkursie przewidziane są 3 nagrody

I nagroda – 30 tysięcy złotych
II nagroda – 20 tysięcy złotych
III nagroda – 10 tysięcy złotych

Pierwszy etap akcji to czas na Wasze zgłoszenia – zgłoszenia można przesyłać od 15 czerwca do 20 lipca 2019 roku.

Na drugim etapie konkursu odbędzie się głosowanie na jeden z (maksymalnie) 50 najlepszych, zdaniem jury, zgłoszonych projektów. W komisji zasiądą przedstawiciele firmy Rossmann oraz Fundacji Mamo Pracuj. Etap drugi potrwa od 1 sierpnia do 5 września – swój głos (tylko jeden) będą mogli oddać wszyscy posiadacze aplikacji Rossmann.

Trzeci etap to wyłonienie zwycięskich projektów – nazwiska trzech osób, które dostaną łącznie 60 tysięcy na rozwój swoich biznesów poznamy we wrześniu.

Stań na własnych nogach – najważniejsze zasady konkursu

Do konkursu zaproszone są wszystkie Panie, które tworzą lub planują stworzyć produkty w jednej z 5 kategorii:

  • Uroda
  • Zdrowie
  • Moda i Akcesoria (biżuteria, apaszki, itp)
  • Drobne Artykuły Wyposażenia Wnętrz
  • Artykuły dla Dzieci (zabawki, książeczki, itp.)

Wypełnij formularz zgłoszeniowy>>> i zgłoś swój produkt.

Prześlij zdjęcia lub film i opisz jak zamierzasz rozwinąć swój produkt dzięki nagrodzie – prześlij swój biznesplan (na stronie jest dostępny specjalny dokument, który ułatwi samodzielne przygotowanie). Twój biznesplan będzie wyłącznie do wiadomości komisji konkursowej.

Wyślij swoje zgłoszenie >>> i wygraj pieniądze dzięki którym staniesz na własnych nogach!

Fundacja Mamo Pracuj została partnerem merytorycznym akcji Stań na własnych nogach.

Poznaj laureatki konkursu!

Grafika: akcja „Stań na własnych nogach” – własność Rossmann Polska

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.

7 rules for remote work with children on board!

You're at home with the children, but the work needs to be done? You run your own business and it can't take time off work? You've not worked remotely before, or so rarely that you always succeeded somehow? Read some of approaches I've tested on children of all ages. Maybe some of them will help you end the day better? Check it out!
  • Agnieszka Kaczanowska - 20/03/2020

Learn the 7 rules of working remotely with a child on board to be used not only during a coronavirus pandemic!

I’ve been working from home for 13 years. And I know what dangers await „teleworkers”. I know what challenges we can face every day and how satisfying it is to save time you’d normally waste on commuting. 😉 And since working remotely has now become one of the most popular forms of work, maybe you could use a few tips?

EDIT: Working with a child up to about 2 years old is an obstacle course, it’s possible, of course, but only in 15 or 20 minute time slots and that’s not always the case. Knowing your child helps here, just as the assistance of another adult or an older sibling… In short, hang in there!

1. Create a „contract” or an „agreement”

I know that every child is different, but try it even with a two-year-old. In my case, the verbal „contract” with a child for a certain period of time has worked well from the time my child turned three or so. We made a deal: „I do my thing, and you do yours.” Of course, 2.5 year-old will stay busy for about 15 minutes, but that’s something!

The older the child, the longer the time he/she can entertain themselves. We agree beforehand what each of us has to do. For example, I have to write an offer for a client, and what could you do in the meantime? Or I’ll suggest something for you to do by sneaking a peek at my long „rescue list”!

Read also: How to work with a child at home?

2. Prepare a rescue list

I’m not a fan of lists. Oh, no. But I love these, and we start each holiday or other remote-work sessions with children with these. But this time I’ll limit myself to what we can do at home. After all: #stayathome!

Together with the children and my husband, we write down all the ideas for doing things at home: Legos, games, remember all the other toys that are stuck at the bottom of boxes and cabinets. Colouring books, pick-a-sticks, dominoes. In short, everything may be on the list. What for? Because when the moment comes that a child has to stay busy, sometimes there is no window to think. The idea must be here and now. So there it is!

Which of course doesn’t mean that I don’t like boredom! I love it, though my kids a bit less, because when they’re bored and tell me about it, I always say „That’s great! You have a chance to come up with some fun on your own or discover something new.” But let’s be honest, I can say that to my 6-year-old and he will really come up with something. When he was younger, he would eventually come back to me – after 5 minutes… 😉

Such a list can also come in handy during those long afternoons, when everyone is already tired and running on fumes! But that’s why we have a daily schedule!

Read also: Children at home: how to organise their time and be able to work remotely?

3. Establish a daily schedule

Does your child start the weekend by asking „What are our plans for today?” Mine does. Especially the younger two. And when I don’t work at the weekend, we can plan together, come up with fun things to do or just go wild. However, when I have work to do, deadlines are looming and the schools are closed, the schedule really helps.

That’s why we agree on a daily plan, so that it’s easier for everyone. If your child is smaller, then this schedule is more for you, although it is equally important in order to avoid frustration. PS.: Yes, I know, daily life writes its own plans sometimes, but it is good to start with something.

Example daily schedule? 9:00. I sit down to work, and you have 1.5 hours to do something you want. Then we meet for lunch, and I’ll have coffee. My kids are big enough for this to actually work. They take turns taking care of the younger one. Seriously.

Although, when they were younger, the schedule had to fit their routine. A moment of playing with Legos together, then you play alone and I have to work… Then, for example, we play a game for a while, or we go for a walk, and then I go back to work. Time for dinner, then again some fun and then work again.

We’re all happier that way. Children find it easier to cope with daily routine find and know what will happen. And me too, because I allow myself to close the computer and take care of them without feeling guilty that work is still waiting to be finished.

4. Divide chores and responsibilities

Depending on age, everyone can get something done; I always say that these tasks have to be completed „for the common good.”

The quality level achieved in performing these tasks is a separate topic, but I reckon that at least it’s done.

Depending on the age. Maybe older siblings will come up with games for the younger one? Of course, if it’s feasible: I don’t expect 1.5 year-old to keep a 2-month-old sister entertained. 😉

This, of course, does not protect us from a perpetual mess. 😉 I just make sure there’s safe passage through every room. 😉

5. Try working in intervals

This is the key to working remotely with children! What does that mean?
I divide the day and tasks into smaller parts, depending on the age of the children. Because I know that if I take on a big task and someone interrupts me every now and then, I will certainly do nothing, and I will be angry with myself and with the children.

Depending on the tasks, the need for phone calls and meetings, I divide the day according to the priorities of the tasks on my list. If, for example, I have time (relatively) for work from 9:00 till 10:00 a.m., I can only write back to the most important e-mails of my clients and my team. If possible, I can also prepare the work for later. I take a break and I spend time with my children. Then I go back to work again… and so on and so forth.

This did not work with small children, of course, but with the daily schedule and the list of ideas, I managed to cut out some 2 hours or so (in intervals)… Well, maybe more, adding a walk with the phone in my hand while the baby was falling asleep in the stroller. 😉

6. Use a support system

That should have been the first point. Because if your husband/partner also works from home, the whole jigsaw puzzle also applies to him. If he goes out to work, maybe he can change his working hours a little? So that you can do some of your work in the morning, e.g. until 10 or 11 a.m.? Then both of you have time to work.

Sharing can do wonders. My husband works a lot remotely and we have learned with time that we have to share. Children can’t just be my responsibility. Sometimes it works better, sometimes worse. But if one person is serving dinner or making breakfast, then the other one can work in peace. Even if my work is more flexible, we agree an engagement where we are both committed. As much as each of us we can.

If you have someone else to help you with your children, that’s great! Maybe a sister or brother could come over for a while and take care of the kids… Though in the times of the coronavirus maybe they’d better not. Grandmothers are also out of the question right now.

7. Find your „lifeline” or even two

Working with children is demanding. It’s easy to get frustrated. A lot is happening and not always according to plan. That’s why it’s super important to have a few lifelines at hand that will allow you to get back into relative balance. What works for me?

A phone call to a friend to vent for a moment or just talk to some fun adult.

One earplug. I know it’s pretty controversial, but one earplug won’t keep you from hearing things happen and at least some of your thoughts will stay with you, try it!

A little pleasure just for myself. For example, music, when I feel it’s a little too much, my mood-improving playlist doesn’t disappoint me. Do you have one?

And what can help you? Do you have any tips?

Do you want to get to know us better? – read about Mamo Pracuj – community helping mums to get back to work.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 

Czy bez technicznych umiejętności nadaję się do IT? Tak, to jest możliwe!

Bohaterka wywiadu mówi, że jej zmiana zawodowa to zwykły zbieg okoliczności. Słuchając jej myślę, że to jednak zasługa jej odwagi i determinacji. Rozmawiamy o tym, jak przejść z branży bankowej do IT i czy można znaleźć stanowisko „szyte na miarę” swoich kompetencji. O swojej pracy opowiada Agnieszka Wosik, Business Specialist w Atos Poland Global Services.
  • Anna Łabno - Kucharska - 10/03/2020
Agnieszka Wosik, Business Specialist w Atos Poland Global Services

Agnieszko, Atos kojarzy się jako firma IT, natomiast myślę, że niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że nie wszystkie dywizje, czy działy są mocno techniczne. Ty pracujesz w takim zespole. Opowiesz o nim oraz o tym, czym się zajmujesz?

Tak, to prawda są w Atos takie zespoły właśnie jak min. BOS, czyli Business Office Support, którego głównym zadaniem, jak sugeruje już sama nazwa, jest szeroko pojęte wsparcie dla innych.

Zajmujemy się pomocą na wielu płaszczyznach, zaczynając od organizacji szkoleń, nadawania dostępów (zarówno do „narzędzi”, jak i tych fizycznych), przez dbałość o aktualność dokumentacji wewnętrznej, na wspieraniu działów finansowych kończąc. Pomagamy również w procesie zatrudniania nowych pracowników. Zajmujemy się zamawianiem sprzętu dla pracowników, pomocą wizualną przy prezentacjach, wydajemy newsletter. Koordynujemy program wspierający nowo przybyłych pracowników, który zaimplementowaliśmy w naszej dywizji. A to i tak jeszcze nie wszystko.

Staramy się pomóc każdemu, kto nas o to poprosi, nawet jeśli nie możemy zrobić tego bezpośrednio, to staramy się chociaż wskazać drogę do rozwiązania 😉

Krótko mówiąc, wspieracie i pokazujecie drogę 🙂 Agnieszko wiem też, że Ty w zespole masz jeszcze dodatkowe obowiązki.

Tak, zgadza się. Ja w zespole odpowiadam za koordynację projektów dla uczniów: Juniors Academy oraz klasy patronackiej Atos, w Zespole Szkół Elektronicznych w Bydgoszczy. Pomagam również od strony organizacyjnej w przygotowaniach wizyt klientów odwiedzających naszą firmę. Dodatkowo wchodzę w skład zespołu tworzącego newsletter oraz asystuję przy inicjatywach, które powstają w BOS-ie i mają na celu promocję BDS-u, tudzież wspierają naszych pracowników. Udzielam się też czynnie w organizacji Dnia Dziecka w Atos.

Uff, brzmi jak sporo pracy. 🙂 Oprócz tych działań, o których wspominałaś zainteresowały mnie projekty dla uczniów. Macie klasę partnerską oraz program Juniors Academy, dobrze pamiętam?

Tak dokładnie, są to dwa stosunkowo nowe projekty, których jestem koordynatorką, a w przypadku klasy patronackiej Atos, współkoordynatorką. 🙂 Początkowo, gdy jeszcze zajmowałam się wspieraniem różnych procesów związanych z rekrutacją, wraz z managerami rozmawialiśmy o pomysłach na zachęcanie młodych osób do wyboru kierunków technicznych.

Chcemy też dotrzeć do młodzieży i pokazać im, że w Bydgoszczy istnieje taka firma jak Atos i opowiadać, czym tak na prawdę się zajmujemy. Tak zaczął kiełkować pomysł o klasie patronackiej Atos. Niestety okazało się, że jest to duże przedsięwzięcie, do którego przygotowania potrwają dłużej niż początkowo zakładaliśmy. By nie tracić energii i zapału, stwierdziliśmy, że może zaczniemy od mniejszego projektu, który może również pomóc nam sprawdzić się przed rozpoczęciem współpracy ze szkołą. I tak zaczął powstawać w naszych głowach pomysł na Juniors Academy.

A powiedz, jak funkcjonuje Juniors Academy? I jak powstawała?

Bazujemy na strukturze akademii, które cyklicznie organizujemy dla dorosłych. Nasi pracownicy prowadzą zajęcia, czyli występują w roli ekspertów czy też trenerów. Projekt jest dedykowany do wszystkich maturzystów z danego roku z województwa kujawsko-pomorskiego. Na drodze testów i rekrutacji wyłoniliśmy piętnastu uczestników. To właśnie ta grupa od listopada do kwietnia uczęszcza na zajęcia na terenie Atos, a zwycięzcy całego cyklu odbywają płatny staż. Co ciekawe w zeszłym roku mieliśmy troje zwycięzców i cała trójka po zakończonym stażu otrzymała oferty pracy, które przyjęła stając się pełnoprawnymi pracownikami naszej firmy.

Gratulacje! Takie inicjatywy są bardzo wartościowe. A czy klasa patronacka działa na podobnych zasadach?

Nie, wygląda to inaczej. Równolegle z koordynacją Juniors Academy przygotowywaliśmy się do otwarcia pierwszej klasy patronackiej w Zespole Szkół Elektronicznych w Bydgoszczy. W marcu 2019 roku podpisaliśmy umowę o współpracy. Pierwszy nabór przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania i mamy w klasie naprawdę wybitnych uczniów. Ta „nasza klasa” była drugą z najwyższym wynikiem pod względem ilości chętnych uczniów na jedno miejsce oraz liczby wymaganych punktów potrzebnych do zakwalifikowania się.

Zarówno podczas działań z Juniors Academy, jak i w klasie patronackiej, odpowiadam za kontakt z uczniami, za ich wsparcie, koordynację pracy trenerów, organizację zaplecza technicznego, spotkania z rodzicami, przeprowadzanie wizyt i różnego typu szkolenia.

Agnieszko, ogrom niesamowitej pracy! A teraz chciałabym wrócić do Twojej historii. Pamiętam, jak mówiłaś podczas naszej pierwszej rozmowy, że pomysł na pracę w Atos pojawił się dość przypadkowo. Natomiast już w czasie urlopu macierzyńskiego i wychowawczego zaczęłaś myśleć o powrocie do pracy. Jak to się stało, że ostatecznie zdecydowałaś się na tę firmę?

Myślę, że to po prostu samo przyszło. Po okresie całkowitego poświęcenia rodzinie i byciu z dziećmi na pierwszym etapie ich życia, przyszedł moment tęsknoty za pracą i gotowości do otwarcia kolejnego, zawodowego rozdziału. Wiedziałam jedno: ostatnim miejscem, do jakiego chcę wracać, jest bank i wszelkie instytucje bankowe, czyli praca, którą wykonywałam przed urodzeniem dzieci.

Atos gdzieś przez chwilę pojawił się jako jedna z opcji w mojej głowie, ale równie szybko zgasł co się zapalił.

Wydawało mi się, że bez doświadczenia w IT oraz bez wiedzy stricte technicznej nie mam możliwości znaleźć tu dla siebie miejsca. I jak to w życiu bywa – zbieg okoliczności w postaci rozmowy z mamą najlepszego przyjaciela mojego synka sprawił, że dowiedziałam się, iż nie samymi inżynierami Atos stoi 🙂

Koleżanka opowiedziała mi o zespole, w którym pracuje. O tym, że odpowiadają za wiele ciekawych zadań. Słuchając uważnie jej wypowiedzi, można było wyczuć jeszcze coś, co było dla mnie bardzo istotne – w Atos pracują ludzie, którzy są otwarci i tworzą zgrany, życzliwy zespół. Ponadto managerowie podchodzą do pracownika z szacunkiem i są wsparciem.

I to był ten impuls? Wtedy zdecydowałaś się aplikować?

Nie, nie. Nie tak od razu, ale myśl tym razem zaczęła kiełkować. Po jeszcze kilku rozmowach zdecydowałam, że aplikowanie do Atos to może być jakaś szansa dla mnie. Z lekkim strachem i pełna niepewności postanowiłam złożyć CV. A potem…potem to już się potoczyło. Pierwsza rozmowa, druga, trzecia i telefon, że to mnie chcą zatrudnić – tak znalazłam się w BOS-ie w dywizji BDS 🙂

Poznaj firmę Atos Poland Global Services i zobacz profil w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!

Wspaniale! Agnieszko, nie aplikowałaś na stanowisko „techniczne”, ale jednak do firmy z branży IT. Powiedz jak przygotowywałaś się do rozmowy, nie mają technologicznego zaplecza?

Patrząc na ogłoszenie, wiedziałam jakie obszary mogą wymagać ode mnie poprawy, co może być moją mocną, a co słabszą stroną. Zdawałam sobie sprawę, że w pierwszej kolejności muszę „przywrócić do życia” mój angielski, którego z braku okazji przestałam używać. Tak więc, zaczęłam chodzić na prywatne lekcje angielskiego.

Starałam się też odnaleźć „łączniki”, tzn. doświadczenie, które zdobyłam z poprzedniej pracy, które mogłabym wykorzystać w Atos. Starałam się też podejść z dużą otwartością i z założeniem, że jestem w stanie dać z siebie 110%, jeśli tylko ktoś da mi szanse. Już sama rozmowa rekrutacyjna okazała się niezwykle miłym doświadczeniem, które ostatecznie zakończyło się zaproszeniem do grona pracowników BDS-u.

Cieszę się, że wspominasz o tych „łącznikach” związanych z Twoją poprzednią pracą. Wcześniej pracowałaś w sektorze bankowym, miałaś duże doświadczenie w tym obszarze. Powiedz, które z Twoich umiejętności z przeszłości, przydają się teraz w Twojej pracy?

Myślę, że każde nasze zawodowe, czy też życiowe doświadczenie, które zbieramy na różnych etapach, wpływa na to, kim jesteśmy. Truizm, to prawda, ale ja mogę go tylko potwierdzić. Dlatego ciężko jednoznacznie stwierdzić co tak naprawdę przełożyłam z doświadczenia stricte z pracy w banku do pracy w Atos.

W poprzedniej pracy miałam nieustanny kontakt z klientami, z którymi rozmawiałam na dość wrażliwe tematy związane z ich dochodami, obciążeniami oraz zdolnością kredytową. Niezbędna do tego była pewnego rodzaju wrażliwość, zrozumienie i otwartość na ludzi. To było potrzebne po to, aby pomóc klientom otworzyć się, opowiedzieć o pewnych sprawach, które nie zawsze były łatwe. Może to trochę zaskakujące, ale uznałabym, że to otwartość na ludzi jest cechą, którą wykorzystuję najczęściej.

W klasie patronackiej Atos mamy 34 młodych ludzi, którzy jeszcze kształtują swoje charaktery, a będziemy ze sobą współpracować przez 5 ważnych lat ich życia. Kontakt z nimi, zaufanie, jest mi niezbędne do współpracy. I dzięki, między innymi, otwartości mam nadzieję, że uda nam się osiągnąć zamierzone cele.

Mam też duży kontakt z różnymi osobami, z którymi kończymy relację już po jednym spotkaniu. Zawsze staram się, aby nawet to krótkie spotkanie było miłe, by gość czy nowy pracownik miał przyjemne doświadczenie po wizycie w naszej firmie. Sama spotykam się z dużą życzliwością od ludzi i staram się tylko przekazywać to dalej 🙂

Agnieszko, to na koniec ostatnie pytanie. Jeśli teraz spotkałabyś koleżankę, która podobnie jak Ty parę lat temu szukałaby pracy po urlopie wychowawczym, to co byś jej powiedziała? Czym zachęciłabyś ją do wertowania strony karierowej swojego pracodawcy?

Mogę powiedzieć takiej osobie jedno – by dała sobie szansę oraz żeby dała szansę firmie Atos. Oferujemy szeroki wachlarz możliwości.

Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że można mieć stanowisko uszyte na miarę.

Oczywiście czasami trzeba czasu by znaleźć swoje miejsce, ale Atos to tak naprawdę nieograniczona liczba możliwości. Pozwala zarówno na rozwój już posiadanych umiejętności, jak również zdobywanie nowych, poprzez najróżniejsze szkolenia, warsztaty.

Ponadto możliwość awansu nie jest pustym sloganem. Każdy ma szansę marzyć i mierzyć wysoko, bez względu na płeć czy wiedzę, z jaką przychodzi tu na początku. Sama przez ten krótki czas byłam świadkiem wielu awansów osób, które zaczynały swoją pracę na pierwszej linii wsparcia. To w dużej mierze kwestia determinacji i ciężkiej pracy.

Ogromnym atutem dla mnie jako mamy jest możliwość pracy z domu, ale nie tylko.

Samo podejście firmy do tego, że ja czy inni pracownicy są rodzicami…Jest to coś naturalnego – w żadnym wypadku nie jest to problem.

Rozmawiając z przyjaciółmi i znajomymi, słyszę różne historie o tym, jak pracodawcy podchodzą do tej kwestii. Niestety nie zawsze są to pozytywne opowieści. Natomiast w Atos mam pełne zrozumienie dla nagłych i niezaplanowanych sytuacji. Pracodawca jest bardzo elastyczny, co daje mi poczucie bezpieczeństwa i możliwość utrzymania właściwego balansu między życiem rodzinnym a pracą.

Agnieszko, dziękuję Ci za rozmowę!

Poznaj firmę Atos Poland Global Services i zobacz profil w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!

Rozmawiała: Anna Łabno-Kucharska

Link firmy Atos

Zdjęcie: archiwum prywatne Agnieszki Wosik

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail