Czego szukasz

Dlaczego warto prowadzić biznes edukacyjny? 3 ważne powody na tak

Brak znajomości angielskiego to kompleks wielu współczesnych rodziców, którzy wręcz oszaleli na punkcie inwestowania w dzieci. Na jaki cel przeznaczane jest 500 plus? Na edukację właśnie! Priorytetem stało się zapewnienie dzieciom zajęć dodatkowych z angielskiego. Nic dziwnego! Znajomość angielskiego to nie tylko swoboda porozumiewania na wakacjach, ale przede wszystkim przepustka do lepszej pracy i nowe możliwości. Wszystko wskazuje na to, że inwestycja w biznes edukacyjny ma wielki potencjał. Skorzystaj z tej szansy!

  • Marta Szyszko - 01/03/2017
Dzieci z nauczycielką w klasie podczas lekcji angielskiego

1. Nauka angielskiego w szkole to za mało

Każdy rodzic wie, że nauka angielskiego w polskich szkołach nie wystarczy. Mała liczba godzin języka tygodniowo, poziom nauczania, który pozostawia wiele do życzenia (łatwo zasłużyć na szóstkę, ale na wczasach za granicą dziecko nie potrafi porozumiewać się z rówieśnikami po angielsku), a także stres i presja na dobre oceny, które odbierają radość z uczenia się języka – to powody, dla których dodatkowy angielski dla dzieci stał się priorytetem w domowym budżecie.

Zajęcia dodatkowe pozwalają poszerzyć wiedzę, nadrobić zaległości i budować pozytywne nastawienie do języka obcego. Na nich dziecko zdobywa praktyczne umiejętności, a nie na suchą teorię, czy wyrywkowe i chaotyczne formułki, wyniesione ze szkolnych zajęć. Zajęcia dodatkowe przebiegają w przyjaznej atmosferze, przełamują barierę mówienia, dziecko nie ulega presji na poprawność, czy dobre oceny. To kluczowe dla motywacji i pozytywnego nastawienia do nauki języka.

2. 500 plus wydajemy na edukację!

Zajęcia dodatkowe z angielskiego to odczuwalny wydatek w budżecie domowym. Odkąd wystartował program 500 plus, rodzice mają dodatkowe środki na edukację swoich dzieci. Jak podaje serwis Bankier:

„Na pierwszym miejscu wśród wydatków finansowanych z programu jest edukacja. Taką odpowiedź wskazało 51 proc. ankietowanych. Na drugim miejscu znajdują się wydatki bieżące (49 proc. wskazań), a na trzecim zdrowie (23 proc.). Tylko 5 proc. ankietowanych wskazało, że środki przeznacza na samochód, a 8 proc. finansuje z nich dobra trwałego użytku – np. lodówkę czy pralkę.”

Zajęcia z angielskiego to absolutny faworyt wśród zajęć dodatkowych.

3. Rodzice oszaleli na punkcie edukacji swoich dzieci

Decyzja o macierzyństwie jest dziś bardziej przemyślana, w większości decydujemy się na jedno lub dwoje dzieci, odkładamy tę decyzję w czasie, a jednocześnie planujemy ich przyszłą edukację, która stała się priorytetem i czułym punktem współczesnych rodziców:
„(…) zaczyna działać ekonomiczna zasada niedoboru – im mniej czegoś posiadasz, tym większą przypisujesz temu wartość.” Agnieszka Jucewicz (Wysokie Obcasy, 2015)

Rady dla początkującej biznes mamy, która chce zainwestować w biznes edukacyjny:

  • Sprawdź, czy w szkole, w której chcesz oferować dodatkowy angielski, są konkurencyjne marki, i czy zaspokajają potrzeby rodziców.
  • Nie zrażaj się, jeśli w pobliskiej szkole są już inne oferty zajęć z angielskiego, zastanów się, co franczyza może wnieść dodatkowo i jak wyprzedzisz konkurencję?
  • Siedziba szkoły językowej powinna być blisko szkoły, czy w okolicy jest odpowiedni lokal?
  • Jeśli lektor przychodzi po dzieci do szkolnej świetlicy i przyprowadza je tam po zajęciach, wtedy rodzic może łatwiej pogodzić zajęcia dodatkowe dziecka z pracą, a to ogromna przewaga nad konkurencją!

Dlaczego franczyza Leonardo School to trafna inwestycja?

Metoda nauczania angielskiego w szkołach Leonardo School może zagwarantować rodzicom, jaką wiedzę i umiejętności zdobędzie dziecko, regularnie uczęszczające na zajęcia przez kilka lat. Zajęcia mają postawiony cel, a rodzic płaci za konkretne efekty. Łatwo może zweryfikować, że nauka jest nie tylko przyjemna, ale też skuteczna. Ze skutecznością metody nauczania Leonardo School idzie w parze entuzjazm uczniów, którzy nie chcą wychodzić z zajęć dodatkowych. Ten sprawdzony model biznesowy i metoda mają już 20 letnią tradycję!

Wyjdź naprzeciw potrzebom rodziców i ich pociech, inwestując w prawa do prowadzenia szkoły językowej Leonardo School, która działa w systemie franczyzowym.

Zobacz dlaczego prowadzenie szkoły językowej to naturalny wybór wielu kobiet. Dlaczego tak dobrze sprawdzają się w tej branży? Przeczytaj wywiad z Katarzyną Rojkowską, założycielką sieci Leonardo School i mamą trójki dzieci.

Artykuł powstał we współpracy ze szkołą Leonardo School

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Marta Szyszko
Mama pełną parą, która od spraw domowych i trywialnych ucieka w nałóg… pisanie. Dzieli się matczyną dolą i z innymi rodzicielkami na portalu www.niedoskonalamama.pl. Prowadzi także blogi www.takeitizi.pl oraz www.kobietawe-biznesie.pl.
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

IX edycja konkursu Bizneswoman Roku rozstrzygnięta!

1 marca w Warszawie odbyła się Gala wręczenia nagród IX edycji konkursu Bizneswoman Roku. Statuetki i wyróżnienia zostały wręczone w aż dziewięciu kategoriach, m.in. Male Champion of Change, w której po raz pierwszy nagrodzeni zostali mężczyźni działający na rzecz różnorodności i wspierania kobiet. Wyłoniono także Influencerkę Roku oraz przyznano nagrodę Grand Prix Kobieta Sztuki. Kim są te niesamowite kobiety? Poznajcie Bizneswoman Roku!
  • Agnieszka Kumorek - 29/03/2018

IX edycja konkursu Bizneswoman Roku rozstrzygnięta!

Konkurs z roku na rok zyskuje na popularności. W tym roku wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń – ponad 260! Kilkudziesięciu ekspertów i jurorów po wnikliwej analizie wyłoniło laureatki w poszczególnych kategoriach.

Nagrodzone zostały…

Liderka w korporacji – Barbara Sobala, Wiceprezes Zarządu Citi Handlowy

Jest specjalistką o międzynarodowym uznaniu. Konsekwentnie buduje doświadczenie w obszarze zarządzania ryzykiem w bankowości. Jest pierwszą europejką, która wzięła udział w globalnym programie Citi Woman in Risk. Aktywnie wspiera kobiety.

MALE CHAMPION OF CHANGE – Jury zdecydowało o przyznaniu trzech równorzędnych nagród dla: Roberta Biedronia, Sławomira S. Sikory, i Sebastiana Drzewieckiego

Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką przyznała także nagrodę specjalną za całokształt działań na rzecz kobiet, którą otrzymał Przemysław Gdański, Prezes BGŻ BNP Paribas.

Finaliści w tej kategorii mają na swoim koncie wybitne zasługi w zakresie budowania różnorodności oraz wspierania kobiet. Reprezentując różne sektory, tworzą strategie i wprowadzają rozwiązania, dzięki którym zwiększa się udział kobiet na kluczowych stanowiskach oraz niwelowana jest luka płacowa.

Moja Firma

Wyróżnienie otrzymuje Dominika Kozarzewska, prezes zarządu Grupy Producentów Owoców „Polskie Jagody”

Zintegrowała dotychczas konkurujące ze sobą podmioty, co zaowocowało dobrze prosperującym biznesem oraz utworzeniem Polish Berry Cooperative – pierwszego w Polsce podmiotu zrzeszającego polskie grupy producentów borówki. Firma, którą zarządza eksportuje owoce do ponad 25 krajów na 4 kontynentach.

Nagrodę główną otrzymuje Katarzyna Kolmetz, firma POLIPACK

Pracuje z największymi podmiotami z branży kosmetycznej, spożywczej i farmaceutycznej. Cały czas stawia na rozwój – inwestuje w technologie przyjazne środowisku, wybudowała nowoczesną fabrykę opakowań. Sama o sobie mówi, że stworzyła firmę swoich marzeń.

Start-up Roku – Sara Koślińska, Limitless

Jej sukces pokazuje, że innowacyjność nie zna dziś granic, a kobiety coraz częściej budują biznesy globalne. I coraz lepiej radzą sobie w branżach zdominowanych przez mężczyzn – IT i finansach. W niecały rok start-up, który był tylko pomysłem zmieniła w firmę, która zdobywa prestiżowe nagrody i kolejnych klientów na całym świecie.

Pomysł na Biznes – Joanna Uszok, założycielka „PETSI the dog’s out fun”

Działa lokalnie, ale może być inspiracją dla kobiet w całej Polsce. Pokazuje bowiem, jak prosty z pozoru pomysł przełożyć na nowoczesny biznes – oparty na pasji, zbudowany na solidnym rozpoznaniu rynku i potrzeb wymagającego klienta.

bizneswoman roku

Kobieta w Nowych Technologiach

Wyróżnienie przyznano Pauli Januszkiewicz, założycielce i prezes CQURE

Tworzy rozwiązania, z których korzystają korporacje, organizacje pozarządowe i firmy z sektora MSP. Jej firma, opracowała do tej pory ponad 200 narzędzi wykorzystywanych do badania zabezpieczeń i przeprowadzania testów penetracyjnych.

Nagrodę główną przyznano Annie Wójcickiej, współzałożycielce i prezes Warsaw Genomics

Dzięki rozwiązaniu, które współtworzy możliwe jest szybkie i bardziej skuteczne diagnozowanie wielu chorób, w tym nowotworów. Innowacyjne algorytmy, które opracowała z zespołem w ramach projektu BadamyGeny.pl pozwalają wykonać badanie za cenę nawet kilkunastokrotnie niższą niż dotychczas.

Nauka i Biznes

Dwa wyróżnienia otrzymały: Iga Wasiak oraz Bożena Tyliszczak i Agnieszka Sobczak-Kupiec

Działając w trudnym obszarze nauki i biznesu opracowują technologie kluczowe w obszarach medycyny i farmacji oraz innowacyjne metody leczenia, które mają szansę zrewolucjonizować walkę z chorobami nowotworowymi.

Nagrodę główną przyznano prof. Maria Siemionow

Naukowczyni działająca w zakresie chirurgii rekonstrukcyjnej o międzynarodowej renomie. Bada i wprowadza innowacyjne terapie wspomagające transplantację narządów. Poprzez nowatorskie zastosowanie komórek chimerycznych opracowuje metodę leczenia dystrofii mięśniowej Duchenne’a.

Influencerka Roku – Anna Lewandowska

Inspiruje kobiety do zmiany stylu życia i większego dbania o siebie. Na swoim blogu i w mediach społecznościowych, radzi jak zmotywować się do wysiłku, pokonać wyzwania, zbudować pewność siebie. Pokazuje, że każda z nas może być mistrzynią.

W głosowaniu internetowym na portalu Sukces Pisany Szminką zdobyła 35% wszystkich głosów internautów, wyprzedzając pozostałe finalistki.

Grand Prix Kobieta Sztuki – Katarzyna Kozyra

„Grand Prix otrzymuje artystka, która tworzy od przeszło już 25 lat. Zaczynała w latach 90., kiedy dopiero tworzyły się reguły współczesnego języka sztuki krytycznej – ona była współautorką tych reguł. Udowodniła, że sztuka może stać w kontrze do zasad tworzonych przez społeczeństwo. […]” – uzasadniały w laudacji Marta Czyż, Beata Gessel, Natalia Sielewicz i przewodnicząca jury specjalnego, dr Ewa Łabno-Falęcka.

bizneswoman roku

– Ogromnie gratuluję wszystkim finalistkom, laureatkom i laureatom. Jestem ogromnie szczęśliwa i dumna, że co roku w tym konkursie możemy pokazać tak niezwykłe kobiety, które tak wiele już osiągnęły, a przecież kolejne, wielkie sukcesy na pewno jeszcze przed nimi. Za rok X, jubileuszowa edycja konkursu. Zgłoszenia będziemy przyjmować od września. Już dziś zapraszamy wszystkie przedsiębiorcze kobiety do dzielenia się historiami swoich firm i biznesowych sukcesów – podsumowała Olga Kozierowska, prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i pomysłodawczyni konkursu.

Konkurs od 9 lat nagradza przedsiębiorcze Polki. Otwiera przed nimi możliwości rozwoju, pozyskania partnerów biznesowych oraz inwestorów. Nagłaśnia ich sukcesy na skalę ogólnopolską i tworzy sieć kobiecego networkingu. Wszystko po to, aby przyczynić się do wzmocnienia roli kobiet w życiu gospodarczym Polski.

Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką jest największą społecznością kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest kompleksowe wspieranie kobiet, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań.

Współzałożycielkami fundacji są: Olga Kozierowska oraz Olga Zarachowicz.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.sukcespisanyszminka.pl oraz www.sukcestoja.pl

Organizator: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką
Zdjęcia: własność Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kumorek
Jestem osobą, która nie potrafi się nudzić. Lubię różnorodność, dlatego skończyłam studia łączące zajęcia humanistyczne, graficzne i informatyczne. Odpoczywam podczas długich spacerów, a znajomi wiedzą, że dobrej herbatki w miłym towarzystwie nigdy nie odmówię.
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Co warto wiedzieć gdy zakładasz blog lub stronę?

Mając zamiar założenia bloga lub strony internetowej, warto poświęcić nieco czasu na przemyślenie najważniejszych kwestii związanych z jej funkcjonowaniem. Dzięki temu można uniknąć późniejszych problemów związanych z niewłaściwym wyświetlaniem treści, brakiem optymalizacji strony oraz szkodliwymi błędami w zakresie strategii SEO. Ważna jest klarowna wizja odnośnie tego, czemu ma służyć witryna oraz czy chce się stworzyć ją samodzielnie, czy też zlecić to specjaliście.
  • Zofia Kowalska - 29/03/2018
laptop na stole i dłonie kobiety

Cel strony lub bloga internetowego

Należy założyć, że każdy kto chce założyć swoją stronę internetową lub bloga, wie jakiej tematyki będzie ona dotyczyć. Jednak równie ważne jest określenie tego, w jakim celu będzie ona funkcjonować. Przykładowo, chcąc czerpać profity z reklam, najlepiej już na etapie projektu uwzględnić miejsce na ich umieszczenie.

Gdy natomiast chodzi przede wszystkim o prezentację usług firmy i zachęcenie odwiedzających do kontaktu, warto zdecydować się na stronę typu landing page wraz z formularzem kontaktowym.

Wybór platformy

Strona internetowa lub blog wymagają konkretnego miejsca w sieci (serwera), na którym będzie się znajdować. Bardziej zaawansowani użytkownicy prawdopodobnie wykupią serwer na własną rękę. Jednak takie rozwiązanie kosztuje i wymaga pewnej wiedzy lub zatrudnienia specjalisty.

Alternatywą jest skorzystanie z gotowych platform np. CMS WordPress, umożliwiających szybkie i samodzielne tworzenie stron internetowych poprzez intuicyjny kreator.

Wybór taki jest polecany wszystkim osobom, które poszukują prostych i skutecznych rozwiązań. Więcej na temat wyboru CMS dla bloga internetowego możesz przeczytać np. pod linkiem https://www.pracawsieci.net/jak-zalozyc-bloga/

Responsywna strona

W dzisiejszych czasach coraz większa liczba osób otwiera strony internetowe na urządzeniach mobilnych, jak smartfony i tablety. Strona niedostosowana do wyświetlania w mniejszych rozdzielczościach wygląda na nich nieatrakcyjnie, a nierzadko nie da się z niej poprawnie korzystać.

Dlatego każda witryna powinna być responsywna. Oznacza to, że jej wygląd automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości ekranu komputera, tabletu, smartfona lub innego urządzenia.

Certyfikat SSL

Certyfikat SSL sprawia, że połączenia nawiązywane z daną stroną internetową są szyfrowane. Znacznie zwiększa to bezpieczeństwo danych osób, które ją odwiedzają. Dodatkowo coraz częściej przeglądarki internetowe oznaczają witryny bez certyfikatu SSL jako niebezpieczne. Taka informacja może zniechęcić potencjalnych czytelników lub klientów.

Optymalizacja SEO

Na widoczność strony w wyszukiwarkach (np. Google) wpływa w dużym stopniu to, czy jest ona zoptymalizowana pod kątem SEO. Strona taka powinna zawierać unikalne (pod żadnym pozorem nie skopiowane) treści, opatrzone odpowiednimi znacznikami HTML.

Warto przy tworzeniu takich treści zadbać o użycie właściwych słów kluczowych, dzięki czemu zwiększy się liczba użytkowników pochodzących z ruchu organicznego.

Szybkie wczytywanie się strony

Coraz istotniejsza staje się szybkość wczytywana strony. Zbyt powolne ładowanie się jej elementów, może zniechęcić odwiedzających. W efekcie zrezygnują oni z oczekiwania na widok w pełni wczytanej strony.

Od niedawna czas wczytywania witryny wpływa na pozycję danej strony w wynikach wyszukiwania Google. Oznacza to, że strony niedostosowane pod tym względem mogą tracić w porównaniu do witryn lepiej zoptymalizowanych.

Kompletny poradnik krok po kroku jak założyć bloga znajdziesz w wielu miejscach np. na stronie internetowej http://jak-zalozyc-blog.pl wraz ze screnshotami.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Zofia Kowalska
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail