Logo Mamo Pracuj
Open menu
Pracuj

Znajdź wymarzoną pracę i pracodawcę.

Rozwijaj się

Pozwól się wesprzeć w rozwoju.

Inspiruj się

Sprawdź nasze propozycje dla Ciebie.

ZAINSPIRUJ SIĘ

Tworzymy rękodzieło użytkowe w stempelkach – Mamy kupują u Mam

  • Listy do Redakcji
  • 18 maja 2020
  • 2 MIN. CZYTANIA
"Sella" to spółka dwóch kreatywnych mam" - opowiadają właścicielki - Alina Leszczyńska i Elżbieta J. Dacewicz. które produkują wysokiej jakości rękodzieło użytkowe, wykorzystujące motyw słynnego bolesławieckiego "stempelka". Poznaj kolejną mamową firmę, która zgłosiła się do naszej akcji #MamyKupująUMam.

Mamy kupują u Mam

Alina Leszczyńska i Elżbieta J. Dacewiecz zgłosiły się do naszej akcji Mamy kupują u Mam. Przeczytaj czym się zajmują, jaką prowadzą działalność i jak sobie teraz radzą!

„Sella” S.C. to spółka dwóch kreatywnych mam, które do jej założenia przygotowywały się przez cały rok, badając rynek, budując bazę firmy, inwestując własny czas i pieniądze.

Przeczytaj także: Otworzyłam kwiaciarnię w dniu ogłoszenia kwarantanny – historia Oli – Mamy kupują u Mam

Po tym okresie intensywnych przygotowań powstała firma, oferująca wysokiej jakości rękodzieło użytkowe nawiązujące w zastosowanej aplikacji, jak i kolorystyce, do najlepszych tradycji ceramicznych Bolesławca (dolnośląskie) – słynnego „stempelka”. W swojej pracy stawiamy na wysoką jakość tkanin, profesjonalizm wykonania i kreatywność.

Jesteśmy na rynku od niedawna, ale nasze produkty znalazły już nabywców w Polsce i za granicą. Niemniej zaistniała sytuacja wymusiła na nas położenie większego nacisku na sprzedaż on-line i reklamowanie naszych towarów w szeroko rozumianej sieci.

Przeczytaj także: Mamy kupują u Mam – wspieramy Wasze biznesy. Dołącz do akcji!

Co będzie dalej?

Nasi klienci, to szczególna grupa odbiorców zakochanych w ceramice i stempelkach. Pandemia zastopowała niestety rozwój firmy. Staramy się przetrwać, inwestujemy w reklamę, wymyślamy nowy asortyment, nie poddajemy się tym bardziej, że gamę produktów mamy bardzo szeroką – skierowaną zarówno do dorosłych, jak i małych klientów (artykuły dziecięce).

Oczywiście, jak każdego prowadzącego mikrobiznes, dotykają nas obawy „co będzie dalej”, a jako świadome kobiety i matki małych i dorastających dzieci dopadają nas wątpliwości, jak dzielić czas między sprawy domowe i firmowe. Niemniej staramy się patrzeć z optymizmem w przyszłość, nie poddawać się i działać, planować następne posunięcia.

Będzie dobrze i tego się trzymamy!

Jeśli chcesz być na bieżąco z innymi historiami kobiet, zapisz się na nasz newsletter!

Przeczytaj także: Mama bliźniaków pracuje zdalnie – historia Agnieszki, wirtualnej asystentki

Zdjęcia: archiwum firmy Sella

Zobacz więcej

+3 tys. mam w newsletterze

© Mamopracuj 2024

Skip to content