Czego szukasz

Konferencja Employer Branding Summit i konkurs EBEA 2019

Kolejna edycja konferencji Employer Branding Summit i EB Exelence Award 2019 przed nami! I jak co roku Fundacja Mamo Pracuj ma przyjemność patronować całemu wydarzeniu. Jeśli interesują Cię zagadnienia z zakresu HR, EB, kreowania kultury organizacyjnej czy budowania zaangażowania wśród pracowników, nie może Cię zabraknąć! Poznaj szczegóły i skorzystaj z naszego rabatu!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 26/04/2019
Hrm Institute Employer Branding Summit Logotypy

Konferencja Employer Branding Summit 2019

Przed nami 8 edycja Employer Branding Summit, która odbędzie się 5 czerwca 2019 r. w Warszawie w EY Academy of Business, al. Armii Ludowej 26.

Całe wydarzenie składa się z Konferencji oraz Gali konkursu – Employer Branding Awards a dodatkowo można wziąć udział w warsztatach.

Wydarzenie: 5.06 br. w godzinach 9.00 – 19.15 w Warszawie

Miejsce: EY Academy of Business, al. Armii Ludowej 26

Chcesz wziąć udział w konferencji? Skorzystaj z naszego rabatu: wpisz kod MPr_EBS a otrzymasz zawsze 100 netto rabatu od aktualnej ceny. 

Wejdź na stronę wydarzenia >>>

A może interesuje Cię konkurs EB Excelence Awards? Sprawdź szczegóły!

Sprawdź szczegóły i zgłoś swój projekt >>>

Tematy tegorocznej konferencji

Głównym zagadnieniem wydarzenia będzie odpowiedź na pytania:

  • jak dobry employer branding wpływa na organizację,
  • jak zadbać o kulturę organizacyjną i zaangażowanie pracowników,
  • a także o samych pracowników podczas całego cyklu ich życia w organizacji.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.:

  • Jak employer branding może wpływać na energię organizacji.
  • Jak wyróżnić markę pracodawcy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku pracy.
  • Jak opracować skuteczną strategię przyciągania kandydatów do pracy.
  • Jak utrzymać dobrą energię i zaangażowanie w organizacji.
  • Jak dobrze zaplanować i wdrożyć kampanię employer branding w firmie.
  • Jak budować skuteczny program ambasadorów marki pracodawcy.
  • Jak przeprowadzić proces rekrutacji i onboardingu, żeby zatrzymać pracownika na dłużej.
  • Jak tworzyć treści angażujące Twoją grupę docelową.
  • Jak zadbać o dobrostan pracowników w organizacji.
  • Jakie są najnowsze trendy w EB w Polsce i na świecie.
  • Jakie są wyniki badania Employer Branding w Polsce.

Po każdej prezentacji będzie czas na pytania i odpowiedzi.

Podczas Gali konkursu EBEA 2019 będzie okazja do zapoznania się z najlepszymi praktykami employer brandingu w Polsce,  które zostaną przedstawione przez nagrodzonych pracodawców. Będzie to okazja do zobaczenia, jakie działania podejmują firmy i jakie dają efekty.

Podczas warsztatów w kolejnych dniach zostaną podjęte tematy:

  • Employer branding strategicznie – 06.06.2019
  • Employer branding wewnętrzny – 07.06.2019
  • Komunikacja marki pracodawcy – 07.06.2019

Dowiedź się więcej o warsztatach >>>

Eksperci, którzy wezmą udział w wydarzeniu:

Evrim Kuran (Universum – Keynote Speaker), Anna Macnar (HRM Institute), Andrei Trofin (PwC), Patrycja Tkacz (Danone), Lidia Robakowska (AVIVA),  Anetta Krukowska (EY Academy of Business), Agnieszka Gołąb-Stanikowska (BNP Paribas Bank Polska), Piotr Bucki (Bucki.pro).

Organizatorzy i partnerzy:

Organizator: HRM Institute

Partnerzy/Wystawcy: no fluff jobs, MT Business, DailyFruits, Brand24, EY Academy of Business.

Patroni Medialni: Mamopracuj.pl, HR Polska, Miesięcznik Benefit, Personel i Zarządzanie.

Zapraszamy! I do zobaczenia!

Pamiętaj o możliwości skorzystania z rabatu: wpisz kod MPr_EBS a otrzymasz zawsze 100 netto rabatu od aktualnej ceny. 

Wejdź na stronę wydarzenia >>>

A może interesuje Cię konkurs EB Excelence Awards? Sprawdź szczegóły!

Sprawdź szczegóły i zgłoś swój projekt >>>

Zdjęcia: Employer Branding Summit 2018, ze strony wydarzenia

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj

Gdzie zaczyna się równość kobiet i mężczyzn?

160 godzin - tyle czasu miesięcznie, wg statystyk kobiety spędzają na swoim "drugim etacie", czyli wykonując obowiązki domowe. Z okazji Dnia Matki, Centrum Praw Kobiet przypomina, że to właśnie na naszych - kobiet, matek - barkach, spoczywa większość domowych obowiązków. I przekonuje, że nie będzie równości pomiędzy kobietami i mężczyznami w sferze publicznej bez równości w domu.
  • Ewa Moskalik - Pieper - 29/05/2020
partnerzy razem sprzątają

Równość zaczyna się w domu

Równość w domu to kwestia elementarnej sprawiedliwości społecznej, ale też inwestycja w lepszy świat dla kobiet i mężczyzn – mówi Urszula Nowakowska, prezeska Fundacji Centrum Praw Kobiet.

W naszym społeczeństwie nadal wszystko co związane z prowadzeniem domu i opieką nad dziećmi jest głównym obowiązkiem kobiet – matek. Pomimo iż tradycyjny model ról społecznych kobiet i mężczyzn ulega przemianom, to wciąż jednak dominuje nierówny podział obowiązków domowych, który wielu kobietom ogranicza możliwość rozwoju zawodowego i udziału w życiu społeczno – politycznym.

Centrum Praw Kobiet z okazji Dnia Matki zorganizowało kampanię, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na konieczność sprawiedliwego dzielenia się obowiązkami domowymi. Kampania ma zwrócić uwagę na to, iż pomimo znaczącego awansu społecznego, kobiety nadal są głównym „beneficjentem” obowiązków domowych i to na nich przede wszystkim spoczywa odpowiedzialność za sprzątanie, pranie, gotowanie oraz opieką nad innymi, wymagającymi tego członkami rodziny (dziećmi, osobami starszymi, niepełnosprawnymi).

W tym obszarze, postęp jest bardzo powolny, dlatego swoją CPK swoją kampanią „Równość zaczyna się w domu” chce zachęcić kobiety do większej asertywności w budowaniu partnerskich relacji i delegowaniu większej ilości obowiązków na partnerów, a do mężczyzn zaapelować o przejęcie większej odpowiedzialności za dom i obowiązki z nim związane.

Partnerski model rodziny w Polsce

Z badań CBOS wynika, że praca na rzecz domu nadal nie jest postrzegana jako praca, a polski model rodziny, oparty na zawodowej pracy obojga partnerów, przebiega bez większego wpływu na współdzielenie obowiązków domowych. Statystki nie są optymistyczne, bo według nich tylko 2% mężczyzn wykonuje pranie, a 4% samodzielnie robi porządki.

Odkurzacz – bolid Formuły 1

Od strony wizualnej kampania to pomysł krakowskiej agencji Dziadek do Orzechów. Przyciągać uwagę panów mają groteskowe i absurdalne obrazy: fikcyjny odkurzacz – bolid Formuły 1, czy męski płyn do mycia szyb z wyciągiem z meksykańskiego kaktusa, albo ważący 55 kilogramów mop chromowo-molibdenowy do łączenia sprzątania z treningiem.

Rewolucje domowe

Kampania wystartowała 26 maja w Dzień Matki, bo to właśnie kobiety, które mają dzieci są najbardziej obciążone obowiązkami domowymi. „Słychać w naszym kraju narzekania i to nie tylko ze strony prawicowych polityków, że w Polsce rodzi się mało dzieci. Może to właśnie w nierównym podziale obowiązków domowych i wychowawczych tkwi tajemnica niskiej dzietności kobiet. Kobiety mają coraz większe aspiracje zawodowe i chcą prawdziwego, a nie deklaratywnego partnerstwa w rodzinie. Nadszedł zatem czas na REWOLUCJE DOMOWE”.

Zdjęcie: 123 rf

Źródło:

cpk.org.pl

cpk.org.pl

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Ewa Moskalik - Pieper
Redaktor portalu Mamo Pracuj. Prywatnie spełniona, pełnoetatowa mama dwóch wspaniałych synów i żona, starająca się znaleźć swój patent na work - life balance. Absolwentka UJ. Miłośniczka kina, muzyki i książek.

Powrót do biura! Szukamy idealnej sukienki do pracy

Niezależnie od tego, gdzie wychodzimy, chcemy pięknie i kobieco wyglądać. A co może być bardziej kobiecą częścią garderoby, niż doskonale skrojona sukienka? Sprawdźmy, jakie sukienki będą najlepsze, kiedy szykujemy stylizację biurową.
  • Zofia Kowalska - 28/05/2020
młoda kobieta w sukience w drodze do biura

Nie jest tajemnicą, że w pracy musimy przestrzegać pewnych zasad dotyczących stroju. Nie oznacza to jednak, że musimy wyglądać nudno i bezbarwnie. Jest wiele pięknych sukienek, nawet tych klasycznych, w których będziemy prezentować się wspaniale.

Zasady stroju w biurze

W pracy zawsze musimy wyglądać profesjonalnie i elegancko. Absolutnie nie wchodzą w grę głębokie wycięcia i mini. Postawiłybyśmy siebie w złym świetle i nawet jeśli wyglądamy w sukience świetnie, w pracy będzie ona nietaktem i narażamy się na nieprzyjemności.

Nasz strój ma szczególne znaczenie, jeśli nasze stanowisko pracy wiąże się z bezpośrednimi kontaktami z klientami lub partnerami biznesowymi.

W wielu firmach panuje sztywny dress code, co oznacza, że wolno nam nosić tylko gładkie ubrania lub z bardzo delikatnym wzorem w takich kolorach jak czarny, szary, czy granatowy. W części firm nieco się od tego odchodzi, co nie znaczy, że wolno nam nosić to, co chcemy. Jaskrawe kolorowy, błyszczące zdobienia i wycięcia powinnyśmy odłożyć na bok.

Wybierając sukienki do pracy, musimy również pamiętać o wygodzie. Każdego dnia w pracy spędzamy wiele godzin, warto więc postawić na coś, co nie będzie nas uwierać, czy drapać nawet po dłuższym czasie.

Jakie sukienki będą idealne?

Wiemy już, czego unikać, teraz pora pokazać, co będzie warte uwagi. Zastanawiając się nad długością, z pewnością bezpiecznym wyborem będzie sukienka o długości midi lub za kolana. Przykładem odpowiednich strojów o tej długości są sukienki do pracy Quiosque. Powinnyśmy pamiętać, że o ile sukienka do kolan lub za kolana będzie raczej uniwersalnym wyborem, po który każda z nas może sięgnąć bez obaw, o tyle midi już niekoniecznie. Midi jest specyficzną długością, która optycznie skraca nogi. Jeśli jesteśmy niskie, musimy uważać, by nie zaburzyć swoich proporcji.

Drugim elementem, na który musimy zwrócić uwagę, jest obecność rękawów i dekolt. Sukienki na ramiączkach niech zostaną w szafie i czekają na wyjście z przyjaciółmi. Do pracy sięgajmy po sukienki z krótkim lub długim rękawem i z dekoltem w łódkę albo mniej wyciętym okrągłym, lub w serek. Jeżeli natomiast chodzi o krój, mamy dość spory wybór. Bez obaw możemy włożyć sukienkę rozkloszowaną, trapezową i ołówkową.

Oczywiście to, że sukienki te są w pracy dozwolone, nie znaczy jeszcze, że możemy od razu ruszyć szturmem do sklepów. Najpierw zastanówmy się, jaki posiadamy typ figury, bo nie każda sylwetka wygląda dobrze w każdym fasonie.

Gdzie kupić sukienkę do pracy?

To, że na pierwszy rzut oka sukienka spełnia wymogi formalne względem stroju służbowego, nie znaczy jeszcze, że będzie idealna. Nie zapominajmy o tym, że w pracy musimy wyglądać elegancko i profesjonalnie, a już szczególnie podczas ważnych spotkań biznesowych. Co za tym idzie, musimy wybierać tylko te modele, które są z wysokiej jakości tkanin, które podniosą nasz prestiż.

Sukienki biznesowe powinny być z materiałów dobrej klasy, dzięki czemu będą ładnie się prezentować przez długi czas. Wystarczy do nich dodać buty na obcasie i skromną biżuterię i będziemy wyglądać doskonale. Mało tego to za pomocą zmiany dodatków możemy uzyskać stylizację, która będzie odpowiednia również na rodzinne przyjęcie lub kolację.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Zofia Kowalska
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail