Czego szukasz

Jak pracować elastycznie? Dzień Otwarty w PZU dla Mam

A gdyby tak poznać pracodawcę zanim zacznie się dla niego pracować? Zadać ważne pytania, zobaczyć jak wygląda praca, biuro, porozmawiać z przyszłymi koleżankami i kolegami? Brzmi ciekawie? Nam też spodobał się ten pomysł! Dlatego zapraszamy Mamy z Warszawy i okolic na wyjątkowe spotkanie w Contact Center PZU. Dowiecie się jakie możliwości daje elastyczna praca w Contact Center i jak firma wspiera mamy. Czekają na Was także warsztaty pierwszej pomocy dzieciom, spotkanie pod hasłem „Jak pracować i nie zwariować” prowadzone przez nas 😉 i inne atrakcje! Dzieci bardzo mile widziane! Do zobaczenia? Zapisy właśnie ruszyły!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 05/04/2016
Jadalnia w PZU Contact Center w Warszawie

Droga Mamo,

W imieniu firmy PZU zapraszamy Cię serdecznie na Dzień Otwarty w Contact Center dla Mam!

To zaproszenie także dla Waszych dzieci! Organizatorzy zapewniają moc atrakcji dla najmłodszych.

Dlaczego Dzień Otwarty dla Mam?

„W naszych zespołach pracuje wiele rewelacyjnych mam. Każdego dnia wspierają naszych klientów, pomagając im umawiać wizyty lekarskie, rejestrując szkody czy też organizując pomoc gdy auto zawiedzie. Nasze mamy bardzo cenią sobie warunki i sposób organizacji czasu pracy. Świetnie wpisuje się to w ich potrzeby związane z najważniejszą życiową rolą, jaką jest macierzyństwo” – mówi Katarzyna Grzelak, Kierownik Zespołu Rekrutacji.

„Tak, jak opowiadała Joanna Bawoli, nasza pracownica i mama czteroletnich bliźniaków, w wywiadzie dla portalu Mamo Pracuj, że dzięki pełnej elastyczności i zrozumieniu przełożonych, mogła dopasować godziny pracy do potrzeb rodziny i tak ułożyć cały swój dzień, aby jak najwięcej czasu spędzać z dziećmi i równocześnie powoli wracać do aktywności zawodowej.

pzu_cc_sala_tele_640

W najbliższych miesiącach chcemy powiększyć nasz zespół i bardzo chętnie zatrudnimy kolejne mamy. Zapraszamy wszystkie te mamy, które chcą pracować w mniejszym wymiarze godzinowym, w wybrane dni, tak, aby łączenie macierzyństwa z pracą zawodową było jak najłagodniejsze. To także wygodny i spokojny sposób na powrót do aktywności zawodowej, czy początek kariery”- wyjaśnia dalej Katarzyna Grzelak.

Najnowszą ofertę pracy Contact Center PZU możecie znaleźć tutaj > .

Co się będzie działo?

PZU przygotowało sporo atrakcji zarówno dla Mam jak i dzieci, tak, że z pewnością nikt nie będzie się nudził 🙂

Program ramowy Dni Otwartych w PZU dla Mam:

  • Spotkania z pracownikami Contact Center, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pracy w PZU, wymagań i warunków pracy. Można będzie także od razu złożyć swoje CV.
  • Zwiedzanie Contact Center PZU i opowieść o tajnikach pracy na infolinii PZU.
  • Spotkanie z przedstawicielkami portalu Mamo Pracuj, Agnieszka lub Joanną, pod hasłem: „Jak pracować i nie zwariować”?
  • Warsztaty z pierwszej pomocy dzieciom i niemowlętom, prowadzone przez specjalistów.
  • Warsztaty makijażu dla mam, czyli jak wykonać szybki i piękny makijaż kiedy …. dziecko trzyma za nogę 😉

A dla najmłodszych przygotowaliśmy:

  • kolorowy kącik zabaw,
  • troskliwą opiekę,
  • malowanie buziek i inne atrakcje.

Każda mama, nawet najmniejszego maluszka, będzie czuć się wygodnie. Organizatorzy zapewniają wygodny dostęp dla mam z wózkami (winda), salę do przewijania i spokojnego karmienia, możliwość podgrzania jedzenia dla dziecka.

pzu_cc_sala_kolorowa_640

Na wszystkie mamy czekać będzie pyszna kawka i ciasteczko, a dla najmłodszych zdrowy kącik (soki i owoce).

Kiedy i gdzie?

16 kwietnia 2016 w godzinach od 10:00 do 13:00

Na Warszawskim Mokotowie, w Budynku Konstruktorska Business Center ul. Konstruktorska 13.

Ważna informacja: prosimy o wcześniejsze zapisy ze względu na ograniczoną liczbę miejsc.

Jak się można zapisać?

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń za pośrednictwem formularza >>>

zapisy_kilk

Decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia przyjmujemy do 12 kwietnia br. Potwierdzenia udziału prześlemy do 13 kwietnia.

„Droga Mamo, przyjdź, zapytaj o co chcesz, zobacz jak pracujemy i… baw się dobrze!”

Zapraszamy!

LogoPZU_300

logo_contact_center_300

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

Wyzwania firm w kontekście pandemii

Pandemia zmieniła nie tylko skalę zatrudnienia i sposób rekrutacji, ale również nasze podejście do pracy i oczekiwania w stosunku do pracodawców. Zespół Pracuj.pl na przełomie kwietnia i maja 2020 r., przeprowadził wśród użytkowników swojego portalu badanie, którego efektem była identyfikacja wyzwań w zakresie wykorzystania biur i przestrzeni do pracy, integracji pracowników w sytuacji rozproszenia, modyfikacji oferty benefitów, a także akceptacji i zrozumienia w stosunku do pracujących rodziców.
  • Natalia Gozdowska - 16/09/2020
dwie kobiety w maseczkach spotkały się w biurze, witają się łokciami

Od paru miesięcy uczymy się funkcjonować zawodowo w innej rzeczywistości. Po całkowitym zamknięciu biur, zaczynają do nich wracać pracownicy, jednak w większości firm, fizyczna obecność jest wciąż rotacyjna lub funkcjonuje na zupełnie innych zasadach.

Pandemia zmieniła nie tylko skalę zatrudnienia i sposób rekrutacji, ale również nasze podejście do pracy i oczekiwania w stosunku do pracodawców. Zespół Pracuj.pl na przełomie kwietnia i maja 2020 r., przeprowadził wśród użytkowników swojego portalu badanie „Zawodowy styl życia”, którego efektem była identyfikacja wyzwań w zakresie wykorzystania biur i przestrzeni do pracy, integracji pracowników w sytuacji rozproszenia, modyfikacji oferty benefitów, a także akceptacji i zrozumienia w stosunku do pracujących rodziców.

Docenienie pracy zdalnej

Pracodawcy, by zapewnić bezpieczeństwo pracownikom, wprowadzili większą elastyczność, jeśli chodzi o wybór miejsca pracy. Zespoły pracują w mniejszym wymiarze w biurach, część z nich ma możliwość wyboru miejsca pracy, a niektórzy funkcjonują w systemie rotacyjnym, który umożliwia zmniejszenie liczby personelu na jednej przestrzeni.

Według Pracuj.pl zdecydowana większość pracowników (89%) po opanowaniu pandemii chce pracować przynajmniej częściowo zdalnie. Jednak tylko 10% chciałoby wykonywać 100% etatu spoza biura, co pokazuje potrzebę integracji i współpracy w zespole, nie tylko w świecie wirtualnym. 57% respondentów pracujących zdalnie uznało, że taki model wykonywania obowiązków pozwolił im bardziej docenić możliwość przychodzenia do biura i bezpośrednich spotkań ze współpracownikami.

Eksperci prognozują, że z czasem ten trend się rozwinie, a przestrzeń biurowa będzie służyć przede wszystkim do spotkań projektowych, warsztatów kreatywnych, sytuacji, kiedy fizyczne bycie obok siebie jest koniecznością. Oczywiście nie bez znaczenia są tu ogromne oszczędności firm, związane z infrastrukturą.

Przeczytaj także: [07] Rynek pracy w trakcie i po pandemii. Możliwe scenariusze, szanse i ryzyka

Budowanie relacji w rozproszonych zespołach

Powyższy trend wiąże się niestety nieodłącznie z większymi wyzwaniami pracodawców, jeśli chodzi o budowanie więzi pomiędzy funkcjonującymi wirtualnie pracownikami. W badaniu „Zawodowy styl życia” respondenci wybierali spotkania (67%) i wyjazdy (59%) czy wspólne warsztaty (48%) jako najskuteczniejsze metody integracji. To oczekiwanie jest trudne do realizacji w obecnych warunkach. Ducha wspólnoty można oczywiście budować poprzez media społecznościowe lub różnego rodzaju narzędzia wirtualne, jednak nie zastąpi to spotkań na żywo.

Analitycy trendów prognozują stopniowy zanik pracy etatowej na korzyść pracy dorywczej, co utrudni dodatkowo tworzenie społeczności wewnątrz firmy i zaangażowanie pracowników w formie, jaka była nam znana dotychczas, na korzyść przedefiniowanego employee experience. Co zrobić więc, aby zmodyfikować perspektywę patrzenia na biznes, na współpracowników i pracowników, na zarządzanie, budowanie relacji i bycie „w pracy” razem?

Przeczytaj także: Czy Gig Economy będzie rosnąć w 2020 r.? Prognozy dla freelancerów

Przeformułowanie oferty benefitów

W nowych ofertach pracy pojawia się coraz mniej benefitów. Niektóre z nich dotychczas wiązały się z fizycznym „byciem” w biurze, więc siłą rzeczy musiały zniknąć, inne są ograniczane ze względów kosztowych czy z powodu zmniejszenia ich atrakcyjności (karty sportowe, karnety do kina itp.). Jeśli benefity mają wciąż pozostać czynnikiem, który uatrakcyjnia ofertę pracy, muszą zostać zmienione tak, by mogły być wykorzystywane w świecie online.

Według Pracuj.pl zyskają oferty, które będą pomagać pracownikom w wykonywaniu pracy zdalnej, np. dostęp do szkoleń w sieci, usługi personalnych asystentów, dofinansowanie do przedszkoli czy dobry sprzęt służbowy.

Wsparcie i zrozumienie pracujących rodziców

Pandemia była niewątpliwie ogromnym wyzwaniem dla pracujących rodziców. 57% z nich miało w czasie pandemii trudności z oddzieleniem czasu prywatnego i służbowego. Dodatkowo sytuacja, której doświadczyliśmy, pokazała jak w powiększającym lustrze problemy, z którymi kobiety mierzą się na co dzień. Nie bez powodu mówi się, że rola matki to praca na pełen etat. Zamknięcie w domu z dziećmi i jednocześnie konieczność wykonywania pracy zdalnej było sytuacją ekstremalną, bardzo obciążającą psychicznie.

Przeczytaj także: Mieć wolność chłonięcia świata – kobiece rozmowy w czasie kwarantanny

Według Pracuj.pl 83% matek uważało, że miały większe trudności w wykonywaniu obowiązków w trakcie pandemii od bezdzietnych koleżanek, ale aż 46% nie czuło się traktowanych przez przełożonych ze zrozumieniem.

Warto pamiętać, że temat przyciągania talentów do organizacji oraz budowania kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu jest wciąż aktualny, a nawet szczególnie ważny w najbliższych latach. Firmy doceniające różnorodność i dbające o równowagę pomiędzy życiem osobistym, a zawodowym pracowników będą w dłuższej perspektywie czasowej budować przewagę konkurencyjną. Nawet jeśli w tym momencie rynek pracownika wydaje nam się przeszłością.

Źródło: media.pracuj.pl

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Natalia Gozdowska
Zawodowo zajmuje się rozwojem, coachingiem, projektami HR, kulturą organizacyjną i budowaniem marki pracodawcy. Prywatnie mama dwóch wrażliwców, zakochana żona, pasjonatka reportaży, teatru tańca i psychologii. Prowadzi bloga i fun page „Studio Rzeczy Ważnych”, fotografuje i wspiera tych, którzy tego potrzebują. :)

Najbardziej angażująca konferencja HR w Polsce! – HeReos Conference już 18 września!

Już w najbliższy piątek 18.09 dołącz do wydarzenia, na które wszyscy czekaliśmy! Podczas HeReos Conference zaplanowano aż cztery ścieżki tematyczne, obejmujące najważniejsze obszary HR w kontekście obecnej, nowej rzeczywistości. Chcesz dowiedzieć się jak tworzyć miejsca pracy przyjazne rodzicom i dlaczego warto? Zapraszamy na wystąpienie Agnieszki Czmyr-Kaczanowskiej, współzałożycielki Fundacji Mamo Pracuj. Skorzystaj z rabatu #mamopracuj i zapisz się już dziś!
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 15/09/2020

„Najbardziej angażująca konferencja HR w Polsce” – HeReos Conference już 18 września

Chcesz się dowiedzieć, co charakteryzuje firmy przyjazne rodzicom i które z nich naprawdę zasłużyły na ten tytuł?

Koniecznie weź udział w konferencji HeReos Conference i posłuchaj wystąpienia Agnieszki Czmyr-Kaczanowskiej, współzałożycielki Fundacji Mamo Pracuj pt. „Jak tworzyć miejsca pracy przyjazne rodzicom i dlaczego warto?”.

Zapisz się na to wydarzenie używając naszego kodu rabatowego #mamopracuj, a otrzymasz 15% rabatu!

Konferencja odbędzie się w formie hybrydowej, zatem jeżeli chcesz wysłuchać wystąpień siedząc wygodnie we własnym fotelu, to wybierz Pakiet ONLINE i użyj kodu rabatowego #mamopracuj, specjalnie dla Czytelniczek i Czytelników portalu mamopracuj.pl!

Jeżeli masz ochotę dołączyć do uczestników „na żywo” i wziąć udział w warsztatach 19 września i super After Party w CulinaryOn w Warszawie, wybierz Pakiet HYBRYDOWY.

Koniecznie sprawdź jakie atrakcje przygotowali dla Ciebie organizatorzy i dlaczego HeReos Conference to wyjątkowe wydarzenie, na którym nie może Cię zabraknąć!

Kliknij w link i poznaj szczegóły: www.heroesconf.pl

Do zobaczenia!

Grafiki: HREmbassy, organizator HeRoes Conference

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail