Czego szukasz

Zostań wirtualną asystentką i pracuj z domu – nowy zawód w 8 tygodni!

Jesteś zorganizowana, obowiązkowa i chciałabyś pracować zdalnie, żeby jak najwięcej czasu móc spędzać z dzieckiem? A może mieszkasz w małej miejscowości i praca zdalna to dla Ciebie jedyne rozwiązanie? Zdobądź nowy zawód wirtualnej asystentki & social media ninja w 8 tygodni i pracuj bez wychodzenia z domu. Poznaj szczegóły nowego kursu on-line już dziś!

  • Joanna Gotfryd - 07/02/2018
młoda kobieta pracuje w domu

Interesują Cię szczegóły?

Sprawdź już teraz najbliższe terminy kursu i dowiedz się więcej!

Tak, chcę poznać szczegóły!

Obejrzyj webinar – Wirtualna Asystentka w Polsce i na świecie – Czy zawód VA jest dla Ciebie?

Kim jest wirtualna asystentka?

Wirtualna asystentka, to osoba, która ogarnia sprawy swoich klientów i załatwia wszystko, czym oni nie chcą lub nie mają czasu się zająć.

Co może należeć do obowiązków wirtualnej asystentki?

  • prowadzenie korespondencji
  • przygotowywanie dokumentów i umów
  • umawianie i organizowanie spotkań
  • prowadzenie profili przedsiębiorców w social media
  • dbanie o wizerunek swoich klientów w sieci
  • przygotowywanie prezentacji, grafik
  • budowanie baz klientów
  • wyszukiwanie informacji
  • wsparcie sprzedaży
  • pilnowanie postępu prac różnych podwykonawców
  • segregowanie i archiwizacja dokumentów
  • wystawianie faktur
  • kontakt z biurem księgowym
  • robienie prostych tłumaczeń
  • organizacja podróży służbowych

To idealna praca dla osób, które umieją zarządzać zadaniami i ustalać priorytety. Są samodzielne, pracowite i świetnie zorganizowane. Mają stalowe nerwy i głowę na karku.

Wirtualna asystentka może pracować zdalnie dla jednego klienta, ale może też zarządzać zadaniami dla kilku różnych przedsiębiorców. Zwykle prowadzi własną działalność, ale też może wystawiać faktury bez zakładania firmy, np. przez platformę useme.eu.

Wirtualna asystentka to bardzo popularny zawód w USA i w Europie Zachodniej, ale coraz więcej polskich firm i mikroprzedsiębiorców decyduje się na takie zdalne wsparcie.

wirtualna asystentka

Dlaczego warto zostać wirtualną asystentką?

Jako wirtualna asystentka (VA):

  • będziesz mogła samodzielnie ustalać wymiar swojej pracy
  • będziesz pracować dla klientów z całej Polski, a jeśli znasz świetnie języki – z całego świata!
  • nie ma znaczenia gdzie mieszkasz – czy na wsi albo w małym mieście
  • nie ma znaczenia ile masz lat i jak długa była Twoja przerwa zawodowa

Co mamy dla Ciebie?

Z wielką przyjemnością zapraszamy Cię na nowy kurs on-line Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja, dzięki któremu zdobędziesz potrzebne kompetencje i nauczysz się pracować zdalnie dla klientów z całego świata.

Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja to 8-tygodniowy intensywny bootcamp, czyli kurs on-line, przygotowany wspólnie z firmą Coders Trust Polska.

Dla kogo jest nasz kurs?

  • dla początkujących
  • dla mam i osób opiekujących się osobami zależnymi
  • dla mieszkanek wsi, małych miast i dużych metropolii
  • dla świetnie zorganizowanych osób, które lubią pomagać innym
  • dla osób, które lubią się uczyć i poznawać nowe narzędzia do pracy
  • dla osób, które mogą przeznaczyć na naukę około 2 godzin dziennie

Dlaczego warto zostać wirtualną asystentką?

  • możesz pracować w dowolnym miejscu na ziemi, nawet podczas podróży
  • możesz pracować w domu – można zostać z dzieckiem czy chorym członkiem rodziny kiedy jest taka potrzeba
  • wirtualne biuro to oszczędność – nie trzeba wynajmować powierzchni
  • oszczędność czasu – nie tracisz go na dojazdy do biura
  • współpracujesz ze zleceniodawcą wtedy, kiedy istnieje taka potrzeba – w wolniejszych chwilach możesz zająć się domowymi obowiązkami
  • możesz pracować dla wielu klientów (nie tylko dla jednej firmy) – zwiększa to zarobki
  • Ty ustalasz ile chciałabyś zarabiać, podając swoją stawkę godzinową
  • znając języki obce możesz obsługiwać rynki zagraniczne i znacząco podnieść wysokość swoich zarobków
  • nie obowiązuje Cię dress code

Wirtualna asystentka to zawód, który zdobywa coraz większą popularność. Na Upworku (międzynarodowej platformie dla freelancerów) jest obecnie około 3500 ofert pracy dla wirtualnych asystentek.

Stawka godzinowa wirtualnej asystentki to około 20 – 50 zł za 1h pracy. Pracując dla klientów zagranicznych możesz zarobić nawet do 40-50$/h

wirtualna asystentka zawód

Czego nauczysz się na kursie?

  • Dowiesz się kim jest wirtualna asystentka i jaką pracę wykonuje? Jak zacząć pracę jako wirtualna asystentka i co będzie Ci potrzebne – jakie narzędzia, programy i umiejętności?
  • Poznasz podstawy tego biznesu. Pokażemy jak założyć firmę, napisać ofertę, stworzyć cennik, rozliczać się za wykonaną pracę i gdzie oraz w jaki sposób szukać zleceń.
  • Nauczysz się budować komunikację i społeczność, obsługiwać social media, tworzyć strony www, prezentacje i wiele innych.
  • Nauczysz się obsługi stron opartych na WordPress.
  • Poznasz tajniki efektywnego copywritingu.
  • Zrozumiesz jak budować relacje z klientami, jak zaczynać współpracę ale i jak odmawiać, jak prosić o rekomendacje oraz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
  • Poznasz przydatne narzędzia, programy i technologie potrzebne w pracy VA.
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu organizacji biura, obsługi programów i marketingu.
  • Nauczysz się efektywnie łączyć życie rodzinne z pracą oraz zarządzania czasem bez strat dla profesjonalizacji dla zawodu.

Kurs Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja to:

  • 8 tygodniowy intensywny kurs on-line
  • dla osób bez doświadczenia
  • wsparcie 3 doświadczonych mentorek na co dzień
  • nauka w dowolnym czasie i dowolnym miejscu – sama ustalasz kiedy się uczysz
  • szkolenie dostępne jest na platformie e-learningowej, dostępnej 24/7 – możesz wrócić do materiałów w dowolnym czasie i powtórzyć materiał
  • 16 lekcji na żywo, z mentorkami
  • dostęp do nagranych lekcji na żywo na platformie w późniejszym czasie
  • kontakt z mentorkami w czasie codziennych konsultacji
  • wysokiej jakości materiały szkoleniowe
  • nauka w grupie

Poznaj wspaniałe mentorki kursu

ela wolińska Ela Wolińska

Wirtualna Asystentka z 7-letnim doświadczeniem
• Wspiera przedsiębiorców przejmując część ich obowiązków związanych z prowadzeniem firmy.
• Specjalizuje się w zadaniach, związanych z budowaniem marki i wizerunku: copywriting, obsługa stron www, prowadzenie profili w social mediach.
• Dużą wagę przykłada do profesjonalizacji zawodu wirtualnej asystentki, dlatego pisze książkę na temat pracy VA w Polsce.
• Wspiera młode mamy i pomaga w powrocie na rynek pracy po urodzeniu
dziecka, poprzez organizowanie wykładów i spotkań, ale przede wszystkim dzieląc się swoim doświadczeniem jako mama i przedsiębiorca.

anna król Anna Król

top-rated freelancer, WA na globalnej platformie Upwork
• Freelance marketer, wirtualna asystentka i manager projektów internetowych w jednym.
• Dba, aby właściciele firm mogli skupić się na tym co najważniejsze – rozwojem biznesu i innowacją.
• Od wielu lat pracuje zdalnie dla firm z USA i Australii, mieszkając w Hiszpanii.

Kasia Borowicz

Trener z obszaru social media
• wspiera firmy w rekrutacji poprzez social media wykorzystując najnowsze trendy w wyszukiwaniu kandydatów i marketingu rekrutacyjnym
• zbudowała społeczność na Facebooku, która w ciągu 3 lat osiągnęła ilość ponad 1700 aktywnych członków
• aktywnie uczestniczy w międzynarodowych konferencjach, jako prelegent koncentrując się na tematach związanych ze społecznościami i social media
• chętnie dzieli się wiedzą: poprzez społeczność, własnego bloga dot. social media i newsletter branżowy

Ile możesz zarobić jako wirtualna asystentka?

W Polsce stawki zaczynają się od 20 zł/h pracy. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z klientami zagranicznymi – możesz liczyć na przynajmniej 10 $/h.

Oczywiście, im więcej potrafisz, umiesz obsługiwać programy, znasz języki, nie boisz się social mediów itp. – Twoje stawki wzrosną.

Najlepsze wirtualne asystentki zarabiają nawet 40-50$ za godzinę pracy!

Brzmi fajnie, prawda?

Nie będę pisać o pracy z Bali, Bahamów czy Barbadosu, bo mając rodzinę i dzieci trudniej wyjechać, ale czy to nie byłoby piękne – spakować się w listopadzie i wyjechać gdzieś, gdzie jest cieplej? Który szef pozwoliłby Ci na to, gdybyś pracowała na etacie? A tak, jako wirtualna asystentka, twój szef nawet się nie dowie, że dzisiaj wysyłasz dla niego maile z Teneryfy! Po prostu…

Zapisz się na kurs!

Sprawdź kiedy rusza kolejna edycja kursu Wirtualna Asystentka i Social Media Ninja!

Nie przegap tej daty!

Przez 8 tygodni nauki zdobędziesz nowy zawód!

Pamiętaj, że kurs on-line możesz sfinansować w 100% z pożyczki na kształcenie.

Tak, chcę poznać szczegóły nowego zawodu, chcę pracować z domu, na własnych zasadach!

wirtualna asystentka zawód

Zdjęcia: Storyblocks

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.
Podyskutuj

Mam dwie prace! Jak połączyć pracę w przedszkolu z pracą w ubezpieczeniach?

„Dwie prace, które wykonuję diametralnie różnią się od siebie, jednak mają ten sam cel - pomoc drugiemu człowiekowi” – mówi Anna Wilk, która pracuje z dziećmi ze spektrum autyzmu i równocześnie, jako doradca ubezpieczeniowy. Co dają Ani obie prace? Jak to możliwe aby je połączyć? I jak rozpocząć współpracę z MetLife Sprawdź!
  • Agnieszka Kaczanowska - 16/11/2020
Anna Wilk - doradca ubezpieczeniowy MetLife

Aniu, pracujesz w przedszkolu, z dziećmi ze spektrum autyzmu i równocześnie, choć nie w tym samym czasie oczywiście, pracujesz w ubezpieczeniach. Każda praca pełna wyzwań, jak udaje Ci się je połączyć?

Jestem dobrze zorganizowana, widzę sens w swoim działaniu, a to utwierdza mnie w przekonaniu, iż chcę się dalej rozwijać! My kobiety, mamy ogromną siłę, którą każda z nas powinna najlepiej wykorzystać.

Bycie dwuzawodowcem – dla mnie to satysfakcja i uczucie spełnienia. Dwie prace, które wykonuję diametralnie różnią się od siebie, jednak mają ten sam cel – pomoc drugiemu człowiekowi. Jako terapeuta w przedszkolu pomagam dzieciom niwelować różnorodne deficyty behawioralne oraz społeczne, natomiast jako doradca ubezpieczeniowy pomagam dorosłym zatroszczyć się o ich bezpieczną przyszłość.

Zainteresowała Cię możliwość pracy dodatkowej w firmie MetLife? Sprawdź szczegóły oferty pracy jako konsultant!

Anna Wilk

Praca w przedszkolu zajmuje Ci dzień w tygodniu, a w pozostałe dni kontaktujesz się z klientami, czy zdarza się, że jesteś potrzebna w przedszkolu w inny dzień? Masz możliwość poprzesuwania wtedy grafiku?

Dla mnie, praca doradcy MetLife daje nieograniczone możliwości w zarządzaniu czasem. Ja nie zastanawiam się, czy będę w stanie odbyć wizytę u lekarza, pojawić się na urodzinach przyjaciółki. Po prostu takie wydarzenia zapisuję w swoim kalendarzu. Nie muszę zastanawiać się czy dostanę urlop, po prostu na ten dzień nie zapisuję sobie spotkań z klientami, ten czas jest zarezerwowany dla mnie.

A odpowiadając na pytanie, to jeszcze nie było takiej okazji, ale gdyby tak się zdarzyło, to tak, mogę tak ułożyć swój grafik, by pojawić się i pomóc w przedszkolu, bez problemu.

A jak wygląda Twój dzień pracy? Czy możesz opisać taki standardowy dzień doradcy ubezpieczeniowego?

Dzień pracy zaczynam nie wcześniej niż o 9:00, standardowo sprawdzam swój kalendarz, wykonuję mnóstwo telefonów, odbywam spotkania. W ostatnich miesiącach praktycznie wyłącznie to spotkania on-line.

Przedstawiam oferty ubezpieczenia, które staram się „uszyć” na miarę potrzeb klienta, nie proponuję gotowych rozwiązań. Każdą z ofert opisuję, po czym wysyłam klientowi. Praca agenta jest niesztampowa, a dla mnie to właśnie jest najważniejsze.

Anna Wilk

A czy masz szansę pracować z innymi doradcami, spotykacie się, macie kursy, szkolenia? Skąd czerpiesz wiedzę?

Jeżeli chodzi o moją współpracę z zespołem MetLife, to jestem bardzo zadowolona. Cenię atmosferę współpracy i wzajemnego szacunku. Zawsze mogę liczyć na pomoc kolegów z biura oraz na fachowe wsparcie dyrektora. Gdy mam jakieś wątpliwości co do oferty ubezpieczenia, którą przygotowałam, bez wahania kontaktuję się z kierowniczką mojego zespołu, która zawsze mi profesjonalnie doradzi. Mam dostęp do materiałów oraz kart produktów, które ułatwiają pracę. Jako doradcy odbywamy szkolenia ogólnopolskie oraz w swoich oddziałach, min. o tym, jak rozumieć potrzeby danego klienta, jak najlepiej dopasować rozwiązanie.

Po raz pierwszy w karierze zawodowej czuję się na swoim miejscu, z pracą o takim charakterze wiążę swoją przyszłość. Niezależność ma dla mnie wielką wartość.

Zainteresowała Cię możliwość pracy dodatkowej w firmie MetLife? Sprawdź szczegóły!

Jakie plusy pracy w ubezpieczeniach jako agent dostrzegasz? Które z nich są dla Ciebie najważniejsze?

Sporo tych plusów (śmiech). Jednym z nich, o którym nie wspomniałam wcześniej, jest praca całkowicie zdalna – dla mnie świetne rozwiązanie. A dwa, to możliwość poznania ludzi z całej Polski. Często nasze zespołowe rozmowy nie dotyczą tylko ubezpieczeń i pracy, rozmawiamy o sobie, swoich troskach i radościach.

O dobrej atmosferze już wspominałam, ale ona ma jeszcze taki aspekt, że kiedy czuję, że jestem zmęczona, że potrzebuję przerwy, po prostu wstaję od biurka i idę na spacer, czy szybkie zakupy by zregenerować siły i obudzić nowe pomysły. Standardowa praca w biurze nigdy nie dawała mi takich możliwości.

Masz swoją złotą receptę na trudniejsze chwile? Co Ci dodaje siły do działania?

Praca z ludźmi to ciągłe wyzwania, każdy człowiek jest inny, ma różne oczekiwania i założenia. Staram się zawsze reagować mądrze i w zgodzie ze sobą.

A co do siły do działania, to moją są najbliżsi. Uważam się za szczęściarę, gdyż w swoim życiu osobistym odnalazłam bratnią duszę. Po ciężkim dniu pracy wracając do domu wiem, że czeka na mnie narzeczony, który w opanowany i logiczny sposób pomaga mi uporać się z trudnymi sprawami.

Zarabiaj dodatkowo

Powiedziałaś także, że do pracy w MetLife zachęciła Cię koleżanka, czym Cię przekonała?

Tak, przygodę z MetLife rozpoczęłam z polecenia mojej koleżanki. Pracę w ubezpieczeniach przedstawiała mi jako świetne rozwiązanie, swobodę w działaniu oraz codzienne wyzwania. I to właśnie mnie urzekło i przekonało, że warto spróbować! Dziś – nie żałuję 🙂 nie bez znaczenie jest także to, o czym wcześniej wspominałam: niezależność oraz elastyczny czas pracy, możliwość awansu oraz dobre zarobki.

I powiedz, jakie jest Twoje marzenie zawodowe na najbliższe miesiące, za co trzymać kciuki?

Moje marzenie zawodowe, aby być dobrym doradcą i nigdy nie odpuszczać. Ponadto trafiać na życzliwych ludzi, mieć asa w rękawie, którym zachwycę klienta. Proszę trzymaj kciuki za moje szczęście!

Trzymam mocno i serdecznie dziękuję za rozmowę!

Chcesz połączyć obecną pracę z pracą dodatkową w ubezpieczeniach? Możesz umówić się na niezobowiązującą rozmowę i o wszystko zapytać (wysyłając zgłoszenie, wybierz rolę konsultanta)!
A my trzymamy kciuki!

Poznaj inne historie, które pokazują atmosferę pracy w firmie MetLife:

Mamo, możesz wszystko! Czyli jak w zgodzie ze sobą osiągnąć zawodowy sukces?

Zdjęcie: archiwum prywatne Anny.

Grafika: własność MetLife

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 

Nominacja dla Mamo Pracuj w plebiscycie Pulsu Biznesu – „Kobieta Biznesu 2020”

Mamo Pracuj w plebiscycie Pulsu Biznesu! Redakcja nominowała 15 Pań do plebiscytu "Kobieta Biznesu 2020". Wśród 5 kandydatek działających społecznie znalazła się Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, współzałożycielka Fundacji Mamo Pracuj. Trzymajcie kciuki!
  • Ewa Moskalik - Pieper - 15/11/2020
grafika plebiscytu Kobieta Biznesu 2020

Od 10 lat redakcja Pulsu Biznesu organizuje ranking 100 Kobiet Biznesu. W tym roku liczba zgłoszeń kandydatek była imponująca, co oznacza, że kobiet z sukcesami w biznesie jest zdecydowanie coraz więcej.

Kobieta Biznesu 2020

Duża liczba zgłoszeń była też przyczyną do podjęcia przed redakcję decyzji, że finalnie w plebiscycie nominowanych zostało 10 kandydatek w kategorii ogólnej „Kobieta Biznesu 2020” oraz 5 kandydatek w kategorii „Kobieta Biznesu 2020: działalność społeczna. W tej drugiej grupie znalazła się wiceprezes i współzałożycielka Fundacji Mamo Pracuj – Agnieszka Czmyr-Kaczanowska.

O sukcesach trzeba opowiadać

Wśród nominowanych kobiet są panie o różnych osiągnięciach. Kryterium wyboru nie były pełnione przez nie funkcje, czy osiągnięcia finansowe, ale przede wszystkim oryginalność i innowacyjność. W rankingu znalazły się m.in. menedżerki z wielkich korporacji, czy założycielki własnych biznesów. Nagradzanie osiągnięć i pokazywanie sylwetek kobiet, które bardzo aktywnie działają w biznesie, może ogromną motywacją i inspiracją dla innych kobiet.

W gronie nominowanych kobiet są menedżerki z największych korporacji, ale też założycielki własnych firm, które szybko okazały się sukcesem. Ich osiągnięcia niejednokrotnie przyćmiewają biznesowe sukcesy zdecydowanej większości panów.

Wybierz Kobietę Biznesu 2020

Wśród nominowanych pań znalazły się:

Joanna Seklecka, prezes Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService

Izabella Maczkowska-Ciborowska, dyrektor generalny Chep Polska i kraje bałtyckie

Alina Szynaka, wiceprezes Szynaka-Meble

Dominika Żak, prezes DeeZee

Beata Daszyńska-Muzyczka, prezes BGK Bank Gospodarstwa Krajowego

Ewa Chodakowska, wiceprezes BeBio

Dorota Hryniewiecka-Firlej, prezes Pfizer Polska

Katarzyna Przybył, operacyjna XOXO Solutions

Anna Krajewska, prezes Salad Story

Wybierz Kobietę Biznesu 2020 – działalność społeczna

Omenaa Mensah, prezes Omenaa Foundation

Ewa Mróz, prezes Fundacji Everest

Patrycja Piekutowska, ambasador Centrum Zdrowia Dziecka

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, wiceprezes Fundacji Mamo Pracuj

Maja Lipiak, prezes Fundacji Leżę i Pracuję

Głosowanie odbędzie się w dniach 3-17 listopada 2020.

Wyniki rankingu i plebiscytu zostaną opublikowane w grudniu w formie ekskluzywnego dodatku do dziennika „Puls Biznesu”, w którym przybliżone zostaną także sylwetki laureatek.

Grafika: Puls Biznesu

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Ewa Moskalik - Pieper
Redaktor portalu Mamo Pracuj. Prywatnie spełniona, pełnoetatowa mama dwóch wspaniałych synów i żona, starająca się znaleźć swój patent na work - life balance. Absolwentka UJ. Miłośniczka kina, muzyki i książek.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×