Czego szukasz

#REPAIR – społeczna akcja marki KOKOWorld

Akcje promujące ekologię sprawiły, że słowo recykling nie jest nam obce. A czy spotkałaś się już z terminem “upycylingu”? Celem upycylingu jest nie tyle wykorzystanie surowców, co nadanie używanym rzeczom „drugiego” i zarazem piękniejszego życia. Marka odzieżowa KOKOworld stworzyła pod nazwą REPAIR, innowacyjny projekt polegający na kreatywnym upcyklingu używanych ubrań. Zapraszamy do poznania szczegółów akcji, nad którą patronat objęła Fundacja Mamo Pracuj.

#REPAIR

Czym jest projekt REPAIR?

REPAIR to innowacyjny projekt społeczny, który stworzyła marka KOKOWorld. Polega na kreatywnym upcyklingu znoszonych lub lekko zniszczonych ubrań stworzonych przez KOKOworld. Celem inicjatywy jest:

  • zachęcenie do naprawiania ubrań (zamiast kupowania nowych),
  • sprzeciw wobec tzw. fast fashion,
  • zainteresowanie odbiorców kreatywnym upcyklingiem,
  • zebranie funduszy na wsparcie szwalni społecznej działającej przy fundacji Dom Pokoju.
baner akcji #REPAIR

Przeczytaj także: Jak rzucić pracę w korporacji i założyć biznes – KOKOworld

Znane osoby wspierają szczytny cel

O pomoc w upcyklingu ubrań poproszono znanych i cenionych polskich artystów i projektantów. Wśród twórców znaleźli się między innymi: Jackob Buczyński, Maja Kotala, Małgorzata Grodzka.

Nowe-stare ubrania trafią do sprzedaży już 25 czerwca 2022 roku. Podczas uroczystego zakończenia akcji #REPAIR odbędzie się licytacja upcyklingowanych ubrań KOKOworld. Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie działalności szwalni społecznej, w której swoje umiejętności krawieckie mogą rozwijać osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, między innymi osoby z doświadczeniem uchodźczym z Afganistanu i Ukrainy.

 baner akcji #REPAIR

Zakończenie akcji #REPAIR odbędzie się w showroomie marki w Krakowie, przy ulicy Starowiślnej 19. Wybrane modele ubrań #REPAIR będą dostępne w sprzedaży internetowej.

baner akcji #REPAIR

Fundacja Mamo Pracuj objęła akcję #REPAIR swoim patronatem.

Grafika: Kokoworld

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie