ZAINSPIRUJ SIĘ
#REPAIR – społeczna akcja marki KOKOWorld
- Redakcja portalu Mamo Pracuj
- 2 czerwca 2022
- 2 MIN. CZYTANIA
Czym jest projekt REPAIR?
REPAIR to innowacyjny projekt społeczny, który stworzyła marka KOKOWorld. Polega na kreatywnym upcyklingu znoszonych lub lekko zniszczonych ubrań stworzonych przez KOKOworld. Celem inicjatywy jest:
- zachęcenie do naprawiania ubrań (zamiast kupowania nowych),
- sprzeciw wobec tzw. fast fashion,
- zainteresowanie odbiorców kreatywnym upcyklingiem,
- zebranie funduszy na wsparcie szwalni społecznej działającej przy fundacji Dom Pokoju.

Przeczytaj także: Jak rzucić pracę w korporacji i założyć biznes – KOKOworld
Znane osoby wspierają szczytny cel
O pomoc w upcyklingu ubrań poproszono znanych i cenionych polskich artystów i projektantów. Wśród twórców znaleźli się między innymi: Jackob Buczyński, Maja Kotala, Małgorzata Grodzka.
Nowe-stare ubrania trafią do sprzedaży już 25 czerwca 2022 roku. Podczas uroczystego zakończenia akcji #REPAIR odbędzie się licytacja upcyklingowanych ubrań KOKOworld. Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie działalności szwalni społecznej, w której swoje umiejętności krawieckie mogą rozwijać osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, między innymi osoby z doświadczeniem uchodźczym z Afganistanu i Ukrainy.

Zakończenie akcji #REPAIR odbędzie się w showroomie marki w Krakowie, przy ulicy Starowiślnej 19. Wybrane modele ubrań #REPAIR będą dostępne w sprzedaży internetowej.

Fundacja Mamo Pracuj objęła akcję #REPAIR swoim patronatem.
Grafika: Kokoworld