Czego szukasz

Open Day on-line w BNY Mellon! Weź udział, skorzystaj z wiedzy i poznajmy się bliżej

Jak wygląda rekrutacja w branży IT? Jak napisać dobre CV i przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej? Jak rozpocząć przygodę z programowaniem? To ważne dla Ciebie tematy? Weź udział w wyjątkowym Open Day on-line w firmie BNY Mellon już 18 lutego br.

  • Agnieszka Kaczanowska - 07/02/2021

Open Day on-line w BNY Mellon!

Dni otwarte u pracodawców, to jedne z Waszych ulubionych wydarzeń. Czas wrócić do tej formuły, nawet w nieco zmienionej formie! I nie chcemy dłużej czekać – działajmy!

Już 18 lutego br., zapraszamy Was na pierwszy Open Day on-line we współpracy z BNY Mellon Polska.

Pomysł zorganizowania dnia otwartego nie jest nowy – ta inicjatywa była przez nas realizowana wielokrotnie w przeszłości i zawsze cieszyła się sporym zainteresowaniem. Z naszego doświadczenia i opinii osób biorących udział w naszych dniach otwartych wiemy, że to najwygodniejsza forma kontaktu i rozmowy z potencjalnym pracodawcą. Zależy nam na tym, by zaprezentować nie tylko nasze otwarte stanowiska, ale także pokazać kulturę naszej firmy, nasze wartości i ludzi, którzy budują nasz wrocławski zespół” – Adriana Bereś, Marketing & Communication Manager w BNY Mellon

„Dni otwarte w firmie to niewątpliwie jedna z najskuteczniejszych form nawiązania kontaktu pomiędzy potencjalnymi pracownikami a pracodawcą. Mamy pełną świadomość, że nic nie zastąpi bezpośredniej rozmowy twarzą w twarz, jednak wychodząc naprzeciw obecnej sytuacji, chcemy choć w takiej, zdalnej formie zaprosić Was Drogie Panie do udziału w Open Day BNY Mellon on-line!

Najważniejsze wartości naszej kultury organizacyjnej to dążenie do doskonałości, uczciwość, siła w różnorodności i odwaga do wskazywania właściwej drogi. Dbałość o różnorodności na wszystkich szczeblach oraz we wszystkich obszarach działalności jest absolutnym priorytetem BNY Mellon. Dlatego szczególnie zależy nam na spotkaniu właśnie z Wami – Mamami. Wasze doświadczenia, umiejętność organizacji czasu, wielozadaniowość są dla nas niezwykle cenne. Mamy nadzieję, że nasza oferta Was zaciekawi” – Judyta Suwalska, Recruitment Manager w BNY Mellon

Jak się zapisać i co się będzie działo?

Aby wziąć udział w Open Day BNY Mellon on-line! wystarczy, że zapiszesz się korzystając z poniższego linku. Przed spotkaniem otrzymasz dedykowany LINK do platformy, na której odbędzie się spotkanie.

Zaczynamy dokładnie o 10:00 i kończymy ok. 13:00.

Przejdź do zapisów!

Spotkanie jest bezpłatne, ale niezbędne są wcześniejsze zapisy.
BNY Mellon Polska ma siedzibę we Wrocławiu, ale cieszymy się, że dzięki wirtualnej formule możemy zaprosić uczestniczki i uczestników z całej Polski.

Ramowy program wydarzenia:

  • Przywitanie gości I przedstawienie gospodarzy spotkania.
  • BNY Mellon – kilka słów o firmie.
  • Rekrutacja w technologii.
  • Jak napisać dobre CV i przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?
  • Od czego zacząć przygodę z programowaniem?
  • Zamknięcie spotkania i zaproszenie na spotkania z rekruterami

Tak, zapisuję się!

Jak będą wyglądać spotkania z rekruterami BNY Mellon?

Po zakończeniu oficjalnej części naszego Open Day zapraszamy Was na mniejsze, 30 minutowe spotkania z rekruterami BNY Mellon. Porozmawiajcie konkretnie o interesujących Was stanowiskach! LINKI do poszczególnych pokoi spotkań otrzymasz na swoją skrzynkę mailową!

Ostatnie miesiące dla wszystkich były wyjątkowym czasem, wiele wydarzeń zniknęło z kalendarzy, wiele zmieniło formułę. A ponieważ nasze badania społeczności mamopracuj.pl jasno pokazały, że dni otwarte to dla Was szalenie ważne wydarzenia, które dodają siły do działania, nieco modyfikując formułę, wracamy do nich z nową energią! Bardzo się cieszę, że możemy Was zaprosić wirtualnie do BNY Mellon, abyście poznały firmę, która szczególnie dba o swoich pracowników, chętnie dzieli się wiedzą i ma bardzo szeroką ofertę ciekawych ról! Zapraszamy!” – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, Wiceprezes Fundacji Mamo Pracuj

Poznaj BNY Mellon we Wrocławiu!

BNY Mellon jest marką firmową The Bank of New York Mellon Corporation (NYSE: BK). Polskie biuro BNY Mellon to stale rosnąca lokalizacja, która pełni funkcję wspierającą dla innych podmiotów BNY Mellon głównie w dziedzinie księgowości funduszy i operacji inwestycyjnych. Dynamiczne środowisko i otwartość na różnorodność pozwalają nam mnożyć możliwości rozwoju, nauki, wolontariatu i wiele innych.

Przejdź do profilu firmy w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom i poznaj aktualne oferty pracy

Sprawdź pełną listę ofert pracy w BNY Mellon zależnie od doświadczenia:

GAP – oferta na start w BNY Mellon
BNY Mellon – praca dla specjalistów
BNY Mellon – praca dla doświadczonych ekspertów
BNY Mellon – praca w zespołach IT

Zapraszamy także do wywiadu z Pauliną Nozdryń- Płotnicką, Head of HR Poland w BNY Mellon o tym jak firma wspiera swoich pracowników!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 

Video: Zmieniam pracę na IT. Jak się przebranżowić krok po kroku? Posłuchaj i pobierz ebook!

Premiera ebooka Zmieniam pracę na IT. Jak się przebranżowić krok po kroku? już za nami! Przewodnik spotkał się z gorącym przyjęciem - możesz go pobrać za darmo tutaj! Posłuchaj nagrania z premiery i poznaj historie przebranżowienia naszych gości - Moniki i Joanny, które realizują swoje zawodowe pasje we wrocławskim oddziale Nokii. Zapraszamy!
nokia ebook grafika niebiesko pomaranczowa

Od czego zacząć przebranżowienie? Zobacz nasz webinar

Do współpracy nad ebookiem zaangażowaliśmy ekspertów i praktyków z branży, rekruterów i managerów oraz pracowników, którzy sami mają proces przebranżowienia już za sobą i z powodzeniem realizują się w nowej roli. Ebook Zmieniam pracę na IT. Jak się przebranżowić krok po kroku? to pozycja obowiązkowa, dla wszystkich tych, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę, świadomie zaplanować proces zmiany i osiągnąć wymarzony cel.

Czego dowiesz się z nagrania?

  • Co było inspiracją dla stworzenia ebooka Zmieniam pracę na IT. Jak się przebranżowić krok po kroku? i dlaczego jest to wyjątkowa pozycja na rynku?
  • Co dokładnie znajduje się wewnątrz ebooka i w czym konkretnie pomoże czytelnikom?
  • Jak przebiegała droga zawodowa naszych gości specjalnych – Moniki i Joanny?
  • Dlaczego zdecydowały się na przebranżowienie?
  • Co było dla nich wsparciem i co pomogło w realizacji celu?
  • Jak wygląda rekrutacja i nauka w Nokia Academy?
  • Oraz odpowiedzi na wiele praktycznych pytań, które zostały zadane przez uczestników na żywo, podczas trwania webinaru.

Kim są nasze ekspertki?

Joanna Rusin – programistka testów automatycznych, pracująca w prężnie rozwijającym się zespole wrocławskiego oddziału Nokii. W firmie pracuje ponad 3 lata – rok na stanowisku testera manualnego i 2 lata na stanowisku testera automatyzującego. Poza obowiązkami związanymi z testowaniem aktywnie działa na rzecz kobiet w IT – pisząc artykuły dla mamopracuj.pl i HR Business Partner, nagrywając podcast dla Earborne Media, a także uczestnicząc w live z Regionalną Izbą Gospodarczą Pomorza; prelegentka wykładów Girls For Girls.

Monika Czaplińska, która mówi o sobie „Pracuję jako Java Software Developer w Nokii. W moim zespole zajmujemy się rozwojem oprogramowania do zarządzania siecią telekomunikacyjną. Prywatnie jestem szczęśliwą mężatką i mamą wspaniałego 12-letniego syna. Mieszkam we Wrocławiu około 20 lat, czyli od rozpoczęcia studiów na Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu). W Nokii pracuję 16 lat”.

Moderacja: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, współtwórczyni #MamoPracujwIT i mamopracuj.pl

Ebook Zmieniam pracę na IT. Jak się przebranżowić krok po kroku? powstał dzięki współpracy zespołu firmy Nokia Solutions and Networks i naszego programu #MamoPracujwIT

Kliknij tutaj i pobierz ebook za darmo!

Partnerzy ebooka:

Nokia
Nokia w Polsce to jeden z ważniejszych ośrodków firmy na świecie, o czym świadczy liczba i ranga prowadzonych tu projektów. Jesteśmy obecni w czterech miastach: we Wrocławiu, Krakowie, Bydgoszczy oraz Warszawie, gdzie zatrudniamy ponad 6 tysięcy osób i działamy głównie w obszarach badawczo-rozwojowych.

www.nokiawroclaw.pl
www.nokiakrakow.pl
www.nokiabydgoszcz.pl
www.facebook.com/G4GNokia

Fundacja Mamo Pracuj
Wspieramy kobiety poszukujące swojej drogi zawodowej. Publikujemy teksty dotyczące rozwoju osobistego i zawodowego, wspieramy przedsiębiorczość kobiet, szczególnie mam, i pomagamy im rozwijać skrzydła. Realizujemy wiele projektów i programów, które pomagają mamom wrócić na rynek pracy, znaleźć nowy zawód i dobrą pracę. Od ponad 4 lat prowadzimy program #MamoPracujwIT, który jest najlepszą okazją do poznania siły networkingu w branży IT.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Let’s solve IT! Weź udział w tegorocznej edycji wydarzenia!

Dołącz do wydarzenia Let's solve IT! organizowanego przez Stowarzyszenie Women in Technology Poland by rozwiązać swoje problemy z dziedziny IT lub nowych technologii. Porozmawiaj z ekspertem, zapytaj, rozwijaj się! Koniecznie poznaj szczegóły i zapisz się!
  • Agnieszka Wadecka - 11/02/2021
grafika wydarzenia lest solve it, granawowo rozowe tlo, biale i rozowe napisy

Czy to program dla Ciebie?

Wydarzenie jest zorganizowane z myślą o Kobietach zainteresowanych branżą IT, technologiczną i branżami pokrewnymi, a także dla tych, które chcą się rozwijać na tej ścieżce.

Stowarzyszenie Women in Technology Poland organizuje je by pomóc w pokonywaniu wyzwań i rozwiązywaniu problemów kobiet skupionych wokół świata IT, nowych technologii i pokrewnych.

Pewnie znasz to uczucie:

jedno słowo, czyjaś pomocna dłoń, jakaś wskazówka, która prowadzi do przełomu. Coś, co ma znaczenie, co pozwoli Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie i da Ci poczucie kontroli.

To magia współpracy z innymi i budowania mostów między ludźmi. To coś, dzięki czemu jesteśmy niepokonani. Właśnie po to został stworzony projekt Let’s Solve IT.

Jak będzie wyglądać wydarzenie?

Let’s solve IT! odbędzie się online, będą to 30 minutowe konsultacje z ekspertem. Oczywiście całe wydarzenie będzie trwało pełne 4 tygodnie a do dyspozycji czeka 60 ekspertów z ponad 50 specjalizacji. Dzięki konsultacji z ekspertem będziesz mogła rozwiać wątpliwości i rozwiązać swój problem, a w przyszłości będziesz rozwiązywać je samodzielnie bez… problemu 😉

Im szybciej dołączysz, tym lepiej!

Program rozpocznie się 15 lutego i będzie trwał 4 tygodnie. Zapisy rozpoczną się 13 lutego i będą trwały do 14 marca. Trzeba pamiętać, że ten, kto szybciej zapisze się do programu, będzie miał większe szanse na wolne terminy na konsultacje online z wybranym Ekspertem w danej dziedzinie.

Należy zarejestrować się przez specjalny formularz dostępny na stronie letssolveit.pl, a następnie po otrzymaniu linka do ekspertów z danej dziedziny – umówić się na spotkanie przez platformę Calendly.

Poznaj szczegóły i dołącz!

Więcej informacji, opisy specjalizacji ekspertów oraz lista obszarów wsparcia dostępne są na stronie letssolveit.pl.

Kontakt: Agnieszka Piędzio – [email protected] lub [email protected]

Organizator: Stowarzyszenie Women in Technology Poland

Social Media: Facebook, LinkedIN

🔗 Broszura FAQs.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Wadecka
Szczęśliwa żona i mama czwórki dzieci. Macierzyństwo to jej największa pasja, motywująca do rozwoju i działania. Z przyjemnością oddaje się pisaniu. Kocha muzykę, kino i dobre jedzenie. Lubi śledzić trendy i wprowadzać je w życie. Zawodowo początkująca, ale z apetytem na sukces.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×