Czego szukasz

Odkrywaj smaki z dzieciństwa i pracuj z pasją

Mieszkasz w Poznaniu? Chcesz pracować z pasją? Pomagać innym odkrywać smaki dzieciństwa dzięki zdrowym, lokalnym produktom? Ania Denkiewicz jest mamą trójki dzieci i prawie od roku pracuje jako manager regionalny dla platformy zakupowej Lokalny Rolnik. Teraz intensywnie szukamy mamy z Poznania, która lubi nowe wyzwania i interesuje się zdrowym odżywianiem. Może to właśnie Ty? A może znasz osobę, dla której to będzie wymarzona praca? Pomóż nam ją znaleźć! >

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 24/10/2016

Lokalny Rolnik.pl to platforma zakupowa łącząca odbiorców zdrowej żywności z lokalnymi wytwórcami. Start-up dynamicznie się rozwija i działa już w największych miastach w Polsce.

Teraz pora na Poznań!

Szukamy właśnie Ciebie – chcemy abyś została ambasadorką zdrowego odżywiania w Poznaniu.

Szukamy osoby, która:

  • Jest pasjonatką zdrowego odżywiania
  • Jest samodzielna w działaniu i zorientowana na cel
  • Potrafi nawiązywać nowe kontakty  i chce być odpowiedzialna za rozwój biznesu w Poznaniu
  • Ma prawo jazdy

Aplikuj już teraz – wyślij swoje CV i LM na adres: [email protected]

w tytule maila napisz: mama pasjonatka zdrowego odżywiania Poznań

Jeśli zastanawiasz się czy wysłać swoje CV, to przeczytaj co w swojej pracy najbardziej lubi Ania i jak wygląda jej typowy dzień.

Aniu, jak wygląda Twój dzień pracy? Pytam, bo pracujesz na pełen etat, zarządzasz prawie setką koordynatorek…. no i jesteś mamą trójki dzieci!

Każdy dzień pracy jest inny, różnorodność to odpowiednie słowo które określa moją pracę. Umawiam spotkania z potencjalnymi koordynatorkami, rozmawiam i wspieram te, które już z nami współpracują, w międzyczasie udaje mi się również zapanować nad bieżącymi tematami, które są każdego dnia inne no i czuwam nad swoimi dziećmi (Martyna, moja najstarsza córka ma 20 lat i mieszka w Szkocji, Antek ma 10 lat, a Zosia 7 – i wszyscy troje mnie potrzebują). Ale uwierz mi, to wszystko jest do pogodzenia 🙂

Gdzie najczęściej można Cię spotkać? Pracujesz z biura, z domu czy dużo jeździsz?

W zasadzie mogłabym odpowiedzieć twierdząco na każde pytanie, ponieważ pracuję z biura, z domu i mam wiele spotkań na mieście. Każdy dzień pracy organizuję sobie sama i dopasowuję go do grafiku spotkań, które wcześniej umówię. W dobie internetu mam ten komfort, że tak naprawdę nie ma znaczenia gdzie jestem, bo ze swoimi koordynatorkami, ale także nowymi osobami mogę umawiać się z każdego miejsca. Najczęściej można mnie złapać pomiędzy jednym, a drugim spotkaniem. Można też się ze mną spotkać w naszej siedzibie, gdzie pracuje cały zespół Lokalnego Rolnika. To naprawdę miejsce pełne fantastycznych ludzi 🙂

ania_festyn_640

Co należy do obowiązków managera regionalnego? Czym zajmujesz się na co dzień?

Do moich obowiązków należy otwieranie nowych i wspieranie istniejących już grup zakupowych. Czuwam nad całym regionem warszawskim, organizuję działania promocyjne, degustacje no i cały czas staram się, aby nowe miejsca, nowi ludzie dołączali do naszej inicjatywy i mieli dostęp do tradycyjnych,  produktów znanego pochodzenia.

To naprawdę wspaniałe uczucie, kiedy oferujesz ludziom produkty, dzięki którym mogą przenieść się do smaków z dzieciństwa.

Nie pomyślałam o tym wcześniej. Opowiadasz o smakach z dzieciństwa… i emocjach z tym związanych, a ja pracę na tym stanowisku kojarzyłam bardziej z zarządzaniem zespołem, realizacją planów sprzedażowych i poszukiwaniem nowych możliwości rozwoju… Jakie cechy charakteru i umiejętności Twoim zdaniem są niezbędne w tej pracy?

Przede wszystkim manager regionalny musi być pasjonatem zdrowej żywności. Dla mnie to osoba, dla której kwestia żywienia, jakości produktów oraz ich pochodzenie nie jest obojętne. Osoba na tym stanowisku musi również lubić ludzi, czuć się dobrze w ich towarzystwie, bo to właśnie ludzie są fundamentem całej naszej społeczności. Potrafi nawiązać z nimi wspólny język, dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Ważna jest także dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu. No i otwartość na nowe wyzwania, bo takie pojawiają się każdego dnia. Pomocny będzie też uśmiech na twarzy.

Lokalny Rolnik szuka teraz managera w Poznaniu – powiedz, co najbardziej lubisz w swojej pracy? Co czeka mamę, która zacznie współpracę z Wami?

Przede wszystkim chciałabym zachęcić mamy z Poznania, aby jak najszybciej wysłały swoje CV. Bo miejsce jest tylko jedno, a praca naprawdę przynosi mnóstwo satysfakcji.

Najbardziej lubię ludzi, których spotykam na swojej drodze. Każda z tych osób jest inna, pełna pasji, głodu działania i zmieniania otoczenia na lepsze. To naprawdę fascynujące osoby.

Moją rolą przede wszystkim jest poszukiwanie nowych osób oraz miejsc, dzięki którym okoliczni mieszkańcy będą mieli dostęp do prawdziwej żywności, pełnej zapachów jak za dawnych lat. Czyż to nie pasjonujące zajęcie?

Na własnej skórze przekonuję się, że dzięki tej inicjatywie ludzie mają dosłownie miłe wspomnienia, spowodowane dostępem do produktów do jakich mieli dostęp w dzieciństwie. Zmieniamy nawyki żywieniowe, dzięki nam ludzie czują zapach prawdziwego chleba, tradycyjnych wędlin czy pomidorów prosto z krzaka.

Już na etapie rekrutacji czułam, że to będzie niebanalna praca, pełna zwrotów akcji, nowych wyzwań i dająca mi możliwość samorealizacji. I wszystkie moje przypuszczenia się spełniły i dokładnie taka praca czeka na mamę z Poznania (śmiech).

ania_odbior_640

Co zaciekawiło Cię w ofercie pracy, kiedy sama jej szukałaś?

Przede wszystkim sama inicjatywa, pod którą mogę podpisać się obiema rękami. Sama jestem pasjonatką zdrowej żywności, mamą, dla której bardzo istotne jest to, co ląduje na talerzach w naszym domu. Wiedziałam też, że praca w start-upie nie będzie monotonna, bo trzeba przyznać, że zmiany to jest to, co w tej pracy najpewniejsze (śmiech). Lubię poznawać nowych ludzi, jestem otwarta i chętnie słucham innych. Ponadto szukałam pracy elastycznej, dzięki której będę miała czas również dla swoich dzieci, które wciąż potrzebują obecności mamy. Podejmując rękawicę czułam, że ta praca przyniesie mi wiele satysfakcji i wszystko się sprawdziło!

Bycie managerem regionalnym to ciekawe, ale i wymagające stanowisko, jak to „ogarniasz”?

Lubię działać, czuję się doskonale gdy dużo się dzieje. W ogarnięciu licznych obowiązków managera regionalnego wbrew pozorom pomaga mi również bycie mamą. Dzięki trójce swoich dzieci nauczyłam się dobrej organizacji czasu pracy i koordynowania kilku spraw naraz. Poza tym ludzie, których spotykam na swojej drodze dają mi niesamowicie pozytywną energię do działania.

Chcę też dodać, że poza pracą na cały etat na stanowisku managera regionalnego prowadzę również grupę zakupową dla swoich sąsiadów i okolicznych mieszkańców. Jestem koordynatorką, dzięki czemu stawiam czoła takim samym wyzwaniom jak moi koordynatorzy, którymi się opiekuję. To zajęcie pozwala mi jeszcze lepiej zrozumieć  ich pracę. Jak widzisz bycie mamą tylko napędza mnie do kolejnych działań i dodaje skrzydeł na co dzień w ogarnięciu tematów pojawiających się na mojej drodze.

Dziękuję za rozmowę!

Droga Mamo, jeśli mieszkasz w Poznaniu i szukasz niebanalnej pracy, pełnej wyzwań, ciekawych spotkań z ludźmi z pasją, to koniecznie aplikuj na to ogłoszenie.

Wyślij CV na adres: [email protected]

A może znasz mamę z Poznania, która szuka pracy? Przekaż jej informację o tej rekrutacji.

ania_z_dziecmi_640

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

Czy wolne piątki, to dobry sposób na work-life balance?

Minione lato upłynęło pracownikom jednego z japońskich oddziałów Microsoftu, pod znakiem wolnych piątków. Na razie to tylko eksperyment, ale jego wyniki są bardzo obiecujące! No bo jak inaczej można określić wzrost produktywności o 40 %?
  • Dominika Wassermann - 08/11/2019
widok z góry na młodą kobietę siedzącą przy biurku

Wolne piątki

W jednym z japońskich oddziałów Microsoftu przeprowadzono bardzo ciekawy eksperyment. Przez całe minione lato praca trwała tylko 4 dni w tygodniu, a weekendy zostały przedłużone dodatkowo o piątki. Badanie to nazwano „Work-Life Choice Challenge Summer 2019”. Jak podaje Microsoft w oficjalnym oświadczeniu, wprowadzenie skróconego tygodnia pracy miało pomóc pracownikom prowadzić bardziej zrównoważony tryb życia. W końcu życie to nie tylko siedzenie w biurze 🙂 Jesteś ciekawa jakie są wyniki eksperymentu?

Produktywność większa o 40 procent

Kogo z Was to zaskoczyło? Wolne piątki sprawiły, że produktywność pracowników wzrosła o 40 procent! To naprawdę bardzo dużo. Ponadto odnotowano znaczny spadek użycia energii (23 procent) oraz mniejsze wykorzystanie papieru – pracownicy drukowali prawie 59 procent mniej dokumentów! To świetny wynik i nadzieja dla naszej planety.

Pracownicy są na tak

Większość osób, które brały udział w eksperymencie, było z niego bardzo zadowolonych (ponad 90 procent). Wprowadzenie skróconego tygodnia pracy sprawiło, że musieli zmienić sposób zarządzania czasem oraz swoimi obowiązkami. Tak tak – liczba obowiązków i zakres zadań pozostały podczas doświadczenia bez zmian 🙂

To tylko eksperyment

Mimo tak obiecujących wyników firma Microsoft nie zamierza na stałe wprowadzać zmian w tygodniu pracy, ale zapowiada powtórzenie badania w przyszłym roku.

Jak to wygląda w Polsce?

W naszym kraju nikt na razie nie pomyślał o wprowadzeniu skróconego tygodnia pracy. Są za to firmy, w których piątek jest dniem mniej oficjalnym. Przeglądając ogłoszenia o pracę nie raz spotkałam się z zaznaczeniem w ofercie, że piątki to tak zwany Casual Friday. Można w te dni przychodzić do pracy w nieoficjalnym stroju – na luzie.

Jak podaje Bankier.pl są także firmy, które zdecydowały się na wprowadzenie tzw. „Piąteczków”. Co to oznacza? A no to, że w piątki, owszem, przychodzimy do pracy, ale czas ten poświęcamy na przeprowadzenie tygodniowego przeglądu. Bieżące obowiązki zostawiamy sobie na pozostałe 4 dni.

Chcesz więcej treści o równowadze między życiem zawodowym a prywatnym? Proszę bardzo 🙂

Work-life balance – o co w tym wszystkim chodzi?

Źródła:

Bankier.pl

Portal dla sekretarek

Zdjęcie: Pixabay.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Dominika Wassermann
Absolwentka Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, oraz Liceum Plastycznego w Nowym Wiśniczu , która po dziesięciu latach postanowiła powrócić do zajmowania się grafiką komputerową. Prywatnie "zwierzolub", opiekunka 3 kotów, miłośniczka kuchni roślinnej, spędzająca wolny czas na rowerowych wycieczkach.

Power of New: Grow, change and be brave! – relacja ze spotkania dla kobiet z branży IT

Jak efektywnie wspierać rozwój kobiet w branży nowych technologii? Czy duże firmy chcą dawać przestrzeń do wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą? Oczywiście, że tak i to właśnie udowadnia firma Capgemini, organizując spotkania dla specjalistek z branży IT.
  • Anna Łabno - Kucharska - 06/11/2019
relacja ze spotkania dla kobiet z branży IT w Capgemini Katowice

Power of New: Grow, change and be brave!

Power of New: Grow, change and be brave! To wydarzenie, które odbyło się 7 października 2019 roku w Katowicach. Było częścią całej serii spotkań dla osób z branży IT, realizowanych przez firmę Capgemini. Miałyśmy okazję wspierać organizację tego niezwykłego wydarzenia, pełnego wiedzy, inspiracji i historii dodających odwagi!

Spotkanie otworzyła i przywitała uczestniczki Angelika Gawlik – Gajda z Capgemini Polska oraz Agnieszka Czmyr – Kaczanowska z Fundacji Mamo Pracuj.

Capgemini wspiera kobiety (i nie tylko!)

Pierwszą prezentację poprowadziła Monika Chajdacka – Dyrektor HR dla Cloud Infrastructure Services w Capgemini. Dzięki niej uczestniczki spotkania mogły poznać gospodarza spotkania, działania wspierające jakie firma realizuje dla swoich pracowników oraz jak wygląda proces rekrutacji oraz rozwoju kariery.

Zobacz profil firmy Capgemini w Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie!

Po krótkiej przerwie uczestniczki zostały podzielone na dwie grupy.

Jedna z nich uczestniczyła w warsztacie IT talk skierowanym do grupy kobiet – specjalistek, związanych z branżą. Tematem przewodnim był obszar Consulting versus Service Management, czyli czym różni się praca konsultanta od pracy operacyjnej zarządzania usługami w dużej firmie IT. Prowadziły go Anna Żmudka – Service Management Consultant i Karina Kamińska – pracująca w zespole Service Management Consulting. Obie ekspertki i mamy związane są z Capgemini od 2007 roku.

Druga grupa uczestniczek brała udział w spotkaniu motywacyjnym pn. Być mamą i pracować w branży IT? Jak to połączyć? Tips & Tricks. Swoim doświadczeniem oraz historią rozwoju zawodowego dzieliły się Katarzyna Kozik, Ania Łukaszczyk i Daria Noga. Przedstawicielki Capgemini opowiadały o rolach jakie pełnią w firmie oraz życiu prywatnym. Dzieliły się swoimi doświadczeniami i pomysłami jak łączyć bycie mamą z pracą w branży IT. To zachęciło również pozostałe uczestniczki spotkania do podzielenia się swoimi wartościami w tym zakresie.

Odwaga, jest kobietą!

Ostatnim i niesamowicie inspirującym elementem spotkania Power of New: Grow, change and be brave! był power speach Joanny Chmury – psycholożki, coachki, trenerki i mówczyni specjalizującej się w tematyce motywacji, autentyczności, poczucia własnej wartości oraz odwagi. Od 2017 jako jedyna osoba z Europy, w odpowiedzi na zaproszenie samej Brené Brown, należy do jej zespołu 15 facylitatorów międzynarodowego programu rozwoju przywództwa Brave Leaders™.

You can choose courage or you can choose comfort. But you cannot have both. Brené Brown

Joanna porwała uczestniczki stawiając na autentyczność oraz pokazując co dzieje się w nas, kiedy chcemy podjąć się stojącego przed nami wyzwania. Dziewczyny miały okazję zgłębić uczucia i myśli towarzyszące sytuacjom, które wymagają od nich odwagi. Jest to niezwykle ważne w codzienności zawodowej i prywatnej, w której szczególnie jesteśmy narażeni na głosy krytyczne, zarówno od naszego wewnętrznego krytyka, jak i od innych osób.

Dziewczyny uczestniczące w spotkaniu wyszły z dużą dawką wiedzy, inspiracji oraz gotowości do rozwijania swoich umiejętności w branży IT.

Zobacz profil Capgemini w Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie!

capgemini

Zdjęcia: Agnieszka Kaczanowska

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail