Czego szukasz

Poznajcie ekspertów akcji: Jestem mamą, jestem piękna!

Liczba stylistów i ekspertów, którzy chcą włączyć się w naszą akcję „Jestem mamą, jestem piękna!” stale rośnie! Sprawdźcie, kto będzie doradzał, podpowiadał i komentował. A my Mamy już pełną listę bohaterek akcji! Ale to nie koniec, teraz zapraszamy Was do aktywnego udziału w doradzaniu! 

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 13/02/2014

Jestem mamą, jestem piękna! …bo siła kobiecej przemiany jest w nas

Wykorzystajmy naszą siłę, aby pomóc innym czuć się piękną!

Chcemy, wspólnie z Wami, dodawać wszystkim mamom pewności siebie, pokazać jak wspaniale mogą zadbać o siebie i ruszyć na podbój świata! 

Lista naszych ekspertów stale rośnie… a są już z nami zarówno mamy-blogerki, ekspertki stylu, jak i projektantki i projektanci oraz makijażystki. 

Nasi eksperci modowi 😉 to: 

Skąd taka zmiana perspektywy? Ania, jako samotna mama dwójki dzieci straciła pracę, ale właśnie to wydarzeniem zmotywowało ją  do realizacji swojego marzenia i zajęcia się stylizacją i wizażem. Jej debiut makijażowi to okładka płyty!

Stylistka, mama i wizażystka, trener makijażu i stylu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Na jej ostatnich zajęciach z analizy kolorystycznej mamy miały dobieraną indywidualną paletę barw, a dzieci bezstresowo biegały wokół. Pani Beata wykonuje też makijaże i stylizacje teatralne. Zobacz przykładową stylizację autorstwka Beaty! 

Stylowa mama bliźniąt. Wiecznie zabiegana, z sukcesem realizuje projekt zawodowy za projektem. Aktywnie pozytywna i zarażająca energią inne mamy. Francuska elegancja i perfekcyjny manicure w odważnych kolorach – po tym ją poznacie.

Kolekcję prezentuje modelka znana z popularnego programu, pierwsze pokazy marki za nimi, oddamy mamę w ich ręce bez żadnego ale. Przeczytajcie wywiad z tym projektanckim duetem: www.feszyn.com/wywiad-bezale

Ewelina Krajewska z wykształcenia jest stylistką i wizażystką. Doradziła pozytywną przemianę już niejednej mamie. Jej córeczka – Ala pojawia się w wielu kampaniach m.in. marki Czesiociuch firmowanej przez Czesława Mozila. Ewelina sama jest piękną mamą, stylową blogerką oraz projektantką ubrań dla dzieci.

A tutaj zobaczycie, Ewelinę w roli ‘mamy Ali’ w „Dzień Dobry TVN„!

Specjalistka w kreowaniu wizerunku firm, marek i osób prywatnych. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania, Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej oraz Międzynarodowej Szkoły Charakteryzacji Marii Ewy Dziewulskiej. Jak sama podkreśla: „Uśmiechnięta, świadoma swej atrakcyjności  i spełniona kobieta = szczęśliwa rodzina. Sprawdzone na własnym przykładzie. Tym chętniej pomogę odnaleźć tę drogę kobietom, które czują, że chciałyby się częściej uśmiechać i budować dobre relacje z otoczeniem”.

Agnieszka praktycznymi wpisami przypomina mamom, że warto dbać o szczegóły w swoim wyglądzie. 

Daniel Jacob Dali jest projektantem m.in. Paris Hilton, który swoim stylem zachwyca i intryguje. Balansuje pomiędzy inspiracjami nowojorskiej ulicy i słonecznym klimatem Ibizy, gdzie pracuje. Na jego profilu na Facebooku z każdym wpisem robi się ciekawiej. Niedawno zainspirował się krakowską cepelią… Poszukujemy niezwykle odważnej mamy, której porady udzieli Daniel. Ta metamorfoza może potoczyć się w niespodziewanie awangardowym modowym kierunku… 

Joanna jest projektantką, coachem stylu oraz przedsiębiorczą żoną i mamą Stasia i Zosi. Prowadzi konsultacje indywidualne w Krakowie oraz online, pomaga kobietom odnaleźć mocne strony i podkreślać je budując piękny styl dopasowany do osobistego stylu życia i sylwetki klientki. Jest autorką pierwszego w Polsce kursu budowania stylu „Osobisty Przewodnik Stylu” (do pobrania z jej strony). Na łamach naszego portalu gości nie po raz pierwszy 🙂 Pobierz bezpłatny e-book! 

Małgorzata Walento jest właścicielką marki odzieżowej dla dzieci i aktywną mamą. Małgorzata ma za sobą niejeden kurs stylu i stylizacji. Jeśli zwracasz uwagę na to, czy Twój ubiór jest z tkaniny fair trade i Twój styl to minimalizm w wersji premium, to Małgosia zaproponuje Ci stylizację idealną.

„Z dzieckiem na ręku”, kiedy jej córka miała dwa lata, Karolina założyła firmę zajmującą się stylizacją ubioru i kreowaniem wizerunku. „Organizujemy szkolenia z zakresu szeroko rozumianej mody np. stylizacja biznesowa, autorskie Warsztaty Figury (foto-relacje z ostatnich warsztatów na stronie) oraz akcje edukacyjne m.in. „Garderoba mamy i maluszka”. Propagujemy nawyki odpowiedzialnego konsumenta”. Dziewczyny piszą także artykuły modowe. 

Doradca kreowania wizerunku, szczególnie dla osób w trakcie życiowej zmiany. Uważa, że „jesteś tym, co masz na sobie – Twój ubiór to Twoja wizytówka”, ale pojedyncza stylizacja to tylko wycinek w długim procesie kreowania własnej marki. Prowadzi Fundację „Klub Mam”. Sama doświadczyła metamorfozy na łamach miesięcznika „Elle”. Zdecydowany kolor pomadki i mocne oprawki okularów… po prostu zajrzyjcie na jej stronę internetową. 

„Od kilku lat pracuję jako osobista stylistka, pomagam Polkom odnaleźć własny styl. Podpowiadam jakie nosić kolory i fasony, co robić, by z gąszczu ubrań wybrać te najlepsze dla siebie. Prywatnie jestem mamą sześciolatka, więc wiem, że moda to nie tylko „strojenie się” i stanie godzinami przed lustrem, ale przede wszystkim wygoda i funkcjonalność. Łącząc te dwa czynniki ze szczyptą elegancji i kobiecości, otrzymujemy styl idealny :)”. 

Zobaczcie, jak Marta odmienia kobiety! 

  • Personal shopper, stylistka, coach i trener stylu, Agnieszka Świst – Kamińska

Jej specjalność to doradztwo wizerunkowe i dress code biznesowy. Jest absolwentką prestiżowego londyńskiego uniwersytetu Central Saint Martins College of Arts and Design. Ukończyła liczne kursy w zakresie stylizacji męskiej i kobiecej. Agnieszka jest także profesjonalnym analitykiem trendów komercyjnych. „Do osób, z którymi współpracuję podchodzę indywidualnie, dostrzegając moment życiowy, w którym właśnie są i rozmach zmiany, której potrzebują”. Kontakt telefoniczny: 513 125 202

Blog Katarzyny znalazł się w ścisłym finale konkursu „Blog Roku”. Chociaż wpisy dotyczą mody dziecięcej, to Katarzyna doskonale radzi sobie ze stylizacjami, szczególnie kobiecymi… w końcu jest profesjonalną stylistką. 
 

Nasze ekspertki od make up’u to:

Makijaż w metamorfozach jest potrzebny. Tylko jak zrobić o wirtualnie? Przed naszymi ekspertkami nie lada zadanie! Zaproponują makijaż dobrany do nowego stylu zaprojektowanego przez stylistów i projektantów. Każda mama-uczestniczka będzie miała paletę kolorów i poradę gotową-do-użycia, a właściwie do namalowania 😉

„Pierwsze wrażenie może utrwalić wyobrażenie na wieki…” – taki cytat znajdujemy na stronie ‘Polubiarki’. Firma specjalizuje się w kreowanie wizerunku (osób indywidualnych i firm), makijażu okolicznościowym i fotograficznym i szkoleniach w zakresie wizażu.

Paulina jest dyplomowaną wizażystką i stylistką i hobbystycznie zajmuje się modą w każdej wolnej chwili, ale to właśnie nasza akcja dała jej motywację do ‘sformalizowania’ swojego działania. Jest w trakcie organizowania warsztatów stylizacji dla kobiet. Działa na terenie Małopolski. „Uwielbiam metamorfozy. Im większy efekt, tym większa satysfakcja”.

Podejście MOBILNej makeUpistki do makijażu pełne jest fantazji i sztuki projektowania. Każdy makijaż jest kreacją i codzienną charakteryzacją. „Doznaj zmysłowego spojrzenia w swoim lustrze. O każdej porze, w każdym miejscu…” – makijaże realizowane są w dowolnym miejscu Polski. Wiodący obszar działania to Warszawa i Białystok. 

Kilka słów o projekcie

Od marca br. na naszym portalu, co dwa tygodnie, aż do czerwca br., będziemy publikować dwie sylwetki mam, które zdecydowały się na udział w naszej akcji. Przez kolejne dwa tygodnie będziemy wspólnie doradzać mamom, jak poprawić swój wygląd, aby czuć się pewną i zadbaną mamą!

Po każdej publikacji przygotujemy raport, w którym zbierzemy Wasze propozycje oraz dodamy do nich komentarze ekspertów zaangażowanych w projekt. 

Poznajcie bohaterki naszej akcji! Znamy już pełną listę >>>
 

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

Poradnik i bezradnik mamy-freelancerki

Wpatruję się w pustą kartkę. Co miałabym napisać na temat work-life balance w ujęciu pracującej mamy? Nie jestem przecież ekspertką od zarządzania czasem, nie mam żadnej recepty, sama nieraz się dziwię, jak udaje mi się to wszystko ogarnąć i nie zwariować. Nie umiałabym napisać poradnika, od udzielania rad lepiej wychodzi mi opisywanie ludzkich emocji i kreowanie rzeczywistości. Zatem może to właśnie zrobię? Opowiem moją historię.
  • Magdalena Majcher - 28/02/2019
mama freelancerka pracuje z domu, laptop na kolanach

Jeszcze pięć lat temu nie miałam pojęcia, czego chcę od życia. Miałam kilkuletniego syna i pracę, do której jeździłam, delikatnie mówiąc, niechętnie. W żadnym miejscu nie zagrzałam miejsca na dłużej. Myślałam: co jest ze mną nie tak? Miałam dopiero dwadzieścia kilka lat, a już czułam się wypalona. Nie wyobrażałam sobie, że tak miałabym żyć, pracować przez następnych kilkadziesiąt lat.

Spełniać marzenia

Po urodzeniu drugiego dziecka zrobiłam swoisty rachunek sumienia. Zastanowiłam się, gdzie popełniałam błędy, i doszłam do wniosku, że po prostu nigdy nie robiłam tego, co chciałam robić, tego, co kochałam. Czego więc bym chciała? Co potrafię? Pisać, to pierwsze co przyszło mi na myśl. Ale co mam z tym pisaniem zrobić? Że niby książkę napisać?

Wszystko fajnie, ale wydawało mi się to czynem na miarę lotu w kosmos. Każdy by chciał, ale nie każdy wie, jak. Dojrzewałam jeszcze przez chwilę, w międzyczasie prowadząc bloga i szukając pojedynczych zleceń jako copywriter. I dojrzałam, wiecie? Dojrzałam do tego, żeby pomóc marzeniom, żeby w końcu robić to, co kocham.

Nazbyt pompatycznie, prawda? Żeby nie było tak kolorowo, mój młodszy syn okazał się typowym przykładem high need baby. Każdej nocy budził się po kilkanaście razy, w dzień nie chciał spać, nawet spacery były czasem stresu i zastanawiania się, czy tym razem prześpi choć godzinę czy może raczej będzie się wydzierał wniebogłosy. I w samym środku tego szaleństwa odnalazłam swoją pasję.

Napisałam jedną książkę, drugą, zaczęłam trzecią, nie wiedząc, czy ktokolwiek mi to wyda. Dałam sobie czas do końca urlopu macierzyńskiego, w międzyczasie biorąc zlecenia jako copywriter. No i stało się. Kiedy mój młodszy syn miał jedenaście miesięcy, poleciałam w kosmos. Dostałam długo oczekiwanego maila od potencjalnego wydawcy. Kilka tygodni temu synek skończył cztery lata, a ja nadal lecę. I absolutnie nie zamierzam wracać z tej podróży!

Jestem w miejscu, w którym powinnam być

Praca w charakterze wolnego strzelca wymaga przede wszystkim… twardego tyłka i umiejętności planowania przychodów na trzy miesiące w przód. Bo wypłata nie przychodzi dziesiątego, i nie zawsze jest taka sama. Ale muszę się do czegoś przyznać. Odkąd poleciałam w ten kosmos, cały wszechświat mi sprzyja. Kiedy zamykają się drzwi, otwiera się przede mną okno. Szczęście? Być może. Ja nazywam to inaczej. Po prostu jestem w miejscu, w którym powinnam być, dlatego się układa. Robię to, do czego zostałam stworzona i chociaż pracuję jako freelancer ponad trzy lata, nadal nie potrafiłabym napisać poradnika dla osób, którym marzy się właśnie takie wolne strzelectwo.

Przede wszystkim to ja jednak żyję

Nie udzielę Wam więc gotowych rad. Nie powiem, jak to zrobić, żeby gdzieś pomiędzy rozwieszeniem prania a odebraniem dziecka z przedszkola ogarnąć siebie i zlecenia. Każda z nas musi wypracować sobie własny system pracy. Ile osób, tyle rad. Moja koleżanka pisze, kiedy wszyscy jeszcze śpią, bladym świtem. Inna pracuje do nocy. Ja od dziesiątej do szesnastej. Oddaję teksty trzy miesiące przed deadlinem, znajoma zawsze wyrabia się dzień przed terminem.

Nie sposób określić, który wariant jest najlepszy. I wcale nie zamierzam tego robić. Chcę Wam tylko powiedzieć, że work-life balance jest wtedy, kiedy robimy to, co kochamy. Wtedy to życie samo się balansuje, a wszystko się dzieje „samo”. No, prawie… Bo przecież ktoś to pranie musi rozwiesić i ktoś tę książkę musi skończyć! Ale to w tak zwanym międzyczasie. Bo przede wszystkim to ja jednak żyję.

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Magdalena Majcher
Pisarka, freelancerka, mama. Robi w życiu to, co kocha, czyli pisze. Aby spełniać swoje marzenia, zrezygnowała z pracy na etacie. Dziś jest autorką poczytnych i lubianych przez czytelniczki powieści, m.in. "Cudu grudniowej nocy", "W cieniu tamtych dni", "Matki mojej córki", "Stanu nie!błogosławionego", "Jeszcze jednego uśmiechu” oraz bestsellerowej sagi "Wszystkie pory uczuć". Niedługo ukaże się kolejna seria autorki.

Mama w pracy, wiosna w szafie

Za oknem słońce, w powietrzu czuć wiosnę, czas więc na zmiany w szafie pracującej (lub pracy szukającej) mamy! Do wyboru mamy ogrom możliwości. Miks trendów, jaki można obserwować już od kilku lat, nadal się utrzymuje. Oznacza to, że tak naprawdę modne jest wszystko to, co aktualnie masz ochotę na siebie włożyć! Warto jednak przybliżyć kilka najsilniejszych trendów i podpowiedzieć, co spośród nich nadaje się do ubrania do pracy.
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 27/02/2019
młoda kobieta przegląda swoja garderobę

Po pierwsze pastele

To trend wręcz stworzony do biura. Pastele sprawdzą się zarówno jako baza pod oficjalny żakiet czy kolor garsonki, jak również w wersji total look, czyli rozbielone barwy od stóp do głów. Tu jednak trzeba uważać, żeby całość zestawienia nie wyglądała zbyt cukierkowo. Najlepiej jako bazę wybrać biel lub beż i dodać dwa kolory pastelowe. Idealnym dodatkiem będzie odrobinę bardziej wyrazista pod względem tonacji biżuteria lub pasek, które podkreślą stylizację.

W makijażu warto postawić na naturalne podkreślenie urody, z palety cieni świeżości doda delikatny róż czy beż. Można podkreślić oczy kreską nad linią górnych rzęs (nadal bardzo modne), co wydobędzie ich kształt.

Po drugie neony

Intensywny pomarańczowy, kobalt, zieleń, żółć i róż. W wersji do pracy najlepiej zdecydować się na jedną z tych barw, zestawiając ją z bardziej stonowanymi dodatkami. Akcent można położyć w zasadzie na każdy element stylizacji: bluzce, żakiecie, spodniach/spódnicy, sukience, butach czy dodatkach. Jeśli w firmie nie obowiązuje ścisły dress code można pokusić się też o intensywny kolor paznokci czy niezbyt grubą neonową kreskę eye-linerem na górnej powiece. Odradzam jednak takie eksperymenty na oficjalne spotkania. Intensywnie kolorowy makijaż zostawmy lepiej na imprezę.

Półprzezroczystości

Zwiewne bluzki z cieniutkiego materiału do pracy? Jak najbardziej! Ten niezwykle kobiecy trend zagościł w świecie mody na dobre. Lekko przezroczysta koszula idealnie pasuje do marynarki czy blezera. Kusząca, a jednak stosowna. Należy jedynie pamiętać o tym, żeby efekt końcowy był subtelny, warto więc zaopatrzyć się w odpowiednią bieliznę. Taką stylizację najlepiej podkreślić makijażem naturalnym, gładką cerą i lekko zaróżowionymi policzkami. Odważniejszym polecam usta w kolorze wina.

Motywy zwierzęce

Aby przełamać monotonię, warto przekonać się do motywów fauny i flory. W sklepach można znaleźć nie tylko lamparcie cętki czy paski zebry, ale również wzory ptaków czy kwiatów. Taki motyw może znaleźć się zarówno na bluzce czy żakiecie, jak i na sukience, spódnicy, a nawet spodniach! Najbezpieczniej jednak zdecydować się na jeden wzorzysty element ubioru w ramach jednego zestawienia. Będziemy mieć pewność, że wszystko do siebie pasuje i nie ma przeładowania stylizacji.

Czas na zmiany

Pierwsze powiewy wiosny są świetnym pretekstem do zmian w wyglądzie. Pora więc pozbyć się już zimowych szarości, grubych płaszczy, swetrów i otworzyć się na nowe, świeże kolory. Warto wpuścić do swojej szafy odrobinę słońca, soczystej trawy czy błękitu nieba. W mojej już znalazło się kilka wiosennych akcentów, które nastrajają mnie pozytywnie każdego ranka. Gorąco polecamy!

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail