Czego szukasz

Jak zaczarować przyszłych pracowników? PZU Contact Center znalazło odpowiedź

Wyobraź sobie, że spotkanie rekrutacyjne odbywa się w sobotę i możesz na nie przyjść z dzieckiem. Ty nie jesteś „kandydatką”, ale gościem. Czekają na Ciebie gospodarze z niespodziankami, opieką do dziecka, poczęstunkiem , a także ciekawe warsztaty. W końcu Twój czas jest na wagę złota! Możesz pytać o co chcesz i zobaczyć jak wygląda biuro i praca w nim. Przecież „nie kupuje się kota w worku”… Brzmi jak bajka? Ale to szczera prawda! I co więcej, takie spotkanie towarzyskie w warszawskim PZU Contact Center już się odbyło, w formie Dnia Otwartego dla Mam. Niektóre z mam już w tym tygodniu były na rozmowach o pracę w PZU. A my trzymamy kciuki!

Uczestniczki Dnia Otwartego w PZU Contact Center przy stole

A może Ty też chciałabyś dołączyć do Zespołu? >>>

Co się działo? Jak wygląda biuro i dlaczego mamy wyszły zachwycone?

Wszyscy byliśmy podekscytowani tym wydarzeniem, zarówno organizatorzy jak i cały nasz zespół. Do udziału w spotkaniu zgłosiło się wiele mam, oczywiście wraz z dziećmi. Na swoich gości czekali pracownicy PZU Contact Center a także ich dzieci ;-).

Wszystko nam sprzyjało, nawet pogoda, dlatego atmosfera spotkania od początku była przyjazna.  Nowoczesny wystrój biura i luźna atmosfera pracy w tym dniu pomagały wszystkim poczuć się swobodnie.

Zaczęliśmy od warsztatów z pierwszej pomocy dzieciom, a po warsztatach zaprosiliśmy mamy do zwiedzania biura i zadawania pytań na temat pracy, warunków i wszystkiego, co jest ważne dla każdej pracującej mamy.

pzu_zwiedzanie_biura_640

Później rozpoczęliśmy część mniej oficjalną. Przy kawie, ciastach i owocach uczestniczki wydarzenia mogły bliżej poznać cały zespół PZU Contact Center, złożyć swoje dokumenty aplikacyjne, a także, w specjalnym miejscu porozmawiać osobiście z rekruterem, z którym już wkrótce  spotkają się podczas oficjalnej  rozmowy o pracę.

Na zakończenie spotkania rozmawialiśmy nieco o tym, jak to jest być pracującą mamą, jakie pułapki czekają na mamy i jak sobie z nimi radzić. Odkrywałyśmy także kulisy powstania portalu Mamo Pracuj i nasze pomysły na to jak pracować i nie zwariować.

pzu_rozmowa_przy_stole_640

A jak spotkanie oceniły same uczestniczki?

Dziękuję (…) za spotkanie. Atmosfera i biuro bardzo mi się podobało. Widoczna była dbałość o nowoczesne rozwiązania w pracy i o klimat przyjazny pracownikom. To dobrze świadczy o firmie, jeśli daje się poznać jako przyjazna mamom i dzieciom. Poza tym pierwszy raz w życiu brałam udział w potencjalnej rekrutacji razem z dzieckiem :). Mój synek był tak zachwycony kinderbalem (a w szczególności panem iluzjonistą), że nie chciał wracać do domu” – Kasia.

Jestem bardzo zadowolona ze spotkania. Uzyskałam odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Jestem umówiona na rozmowę rekrutacyjną w poniedziałek, więc może coś z tego wyjdzie” –  Karolina

pzu_rozmowa_przy_stole_640_mala_grupa

Kilka ważnych faktów o pracy w PZU Contact Center

Nowiutkie biuro PZU Contact Center w Warszawie jest najnowocześniejszym Contact Center w Polsce. Projektantom całej przestrzeni zależało na stworzeniu jak najprzyjemniejszych warunków do  pracy. I to zdecydowanie widać od samego wejścia…. Zresztą nasze zdjęcia idealnie oddają atmosferę miejsca.

pzu_sala_przed_spotkaniem_640

Z ciekawostek, które miło zaskoczyły mnie na miejscu, to Nagroda „Złotej Słuchawki” dla PZU Contact Center za nowe, innowacyjne podejście do rozmawiania z klientami; nieszablonowe, profesjonalne, ale oparte na empatii, budowaniu relacji z klientem i bez ustalonego z góry szablonu rozmowy.

Śmiejemy się, że rozmawiamy po prostu „jak człowiek z człowiekiem”.

„Konsultanci zwrócili uwagę nie tylko na świadomie wyrażone potrzeby klienta, ale też na to, aby w miarę możliwości zaskakiwać go, dostarczać tzw. efekt WOW w ciężkiej dla niego sytuacji. Najlepiej obrazuje to przykład dostarczenia klientowi oprócz pomocy drogowej i auta zastępczego również kawy, o której wspomniał podczas rozmowy. Odwaga, której gratulowali nam członkowie jury, to właśnie odwaga w zaufaniu do własnego konsultanta” – z opisu nagrodzonego projektu >>>

pzu_korytarz640

Dlaczego PZU Contact Center szuka pracowników wśród Mam?

„W naszych zespołach pracuje wiele rewelacyjnych mam. Każdego dnia wspierają naszych klientów, pomagając im umawiać wizyty lekarskie, rejestrując szkody czy też organizując pomoc, gdy auto zawiedzie. Nasze mamy bardzo cenią sobie warunki i sposób organizacji czasu pracy. Świetnie wpisuje się to w ich potrzeby związane z najważniejszą życiową rolą, jaką jest macierzyństwo” – mówi Katarzyna Grzelak, Kierownik Zespołu Rekrutacji.

„Tak, jak opowiadała Joanna Bawoli, nasza pracownica i mama czteroletnich bliźniaków, w wywiadzie dla portalu Mamo Pracuj. Dzięki pełnej elastyczności i zrozumieniu przełożonych mogła dopasować godziny pracy do potrzeb rodziny i tak ułożyć cały swój dzień, aby jak najwięcej czasu spędzać z dziećmi i równocześnie powoli wracać do aktywności zawodowej.

W najbliższych miesiącach chcemy powiększyć nasz zespół i bardzo chętnie zatrudnimy kolejne mamy. Zapraszamy wszystkie te mamy, które chcą pracować w mniejszym wymiarze godzinowym, w wybrane dni, tak, aby łączenie macierzyństwa z pracą zawodową było jak najłagodniejsze. To także wygodny i spokojny sposób na powrót do aktywności zawodowej, czy początek kariery”- wyjaśnia dalej Katarzyna Grzelak.

Sprawdź, może to oferta dla Ciebie?

Najnowszą ofertę pracy Contact Center PZU możecie znaleźć tutaj >>>

A my trzymamy kciuki za wszystkie Mamy, które znajdą w PZU pracę!

I zapraszamy na krótki film przygotowany przez vlogerkę – Gosię Krasny-Szyszkiewicz znaną jaką BabaYaga Patrzy 😉

Zdjęcia: Dariusz Chmielewski do oraz Agnieszka Czmyr-Kaczanowska.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 
Podyskutuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie