Czego szukasz

Gdzie sprzedać ubranka po dzieciach? Nowy portal dla mam

Marta i Aleksandra, mamy, które przyjaźnią się od czasu studiów, wymyśliły i stworzyły BabyBazaar.pl. To nowe miejsce w sieci, gdzie inne mamy mogą kupić i sprzedać ubrania dla dzieci i dla siebie. Skąd pomysł? Jakie plany rozwoju? O wszystko wypytałyśmy dziewczyny w długim wywiadzie. Ale zanim poznacie dziewczyny koniecznie zajrzyjcie na BabyBazaar.pl.

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 03/01/2016
Ubranka i zabawki dla dzieci

Marto, wasz BabyBazaar.pl to taka trochę konkurencja dla Allegro i OLX. Zdaję sobie sprawę z tego, że zabrzmi to trochę zabawnie, bo być konkurencją dla giganta to komplement, ale wiem też, że czasem znalezienie czegoś w dużym serwisie aukcyjnym jest bardzo trudne… Dlaczego stworzyłyście BabyBazar.pl?

Jeśli konkurować, to tylko z najlepszymi 😉 Ale tak serio, pomysł na portal BabyBazaar.pl narodził się już jakiś czas temu, podczas pobytu z dziećmi na placu zabaw. Luźno rozmawiałyśmy o tym co mogłybyśmy zrobić razem.

Znamy się od początku studiów, później wspólnie pracowałyśmy w korporacji, ale wiedziałyśmy, że nie jest to miejsce dla nas. Po urodzeniu dzieci wiedziałyśmy, że chcemy, aby biznes, którym się zajmiemy był związany z „branżą dziecięcą”. Podczas wspomnianej rozmowy na placu zabaw rzuciłyśmy pomysł komisu z ubraniami dla dzieci. Każda mama doskonale wie, jak szybko maluchy wyrastają z ubranek. Czasami trudno nadążyć z wymianą, a sterty za małych rzeczy piętrzą się w domu. I tak od słowa do słowa od komisu z rzeczami dziecięcymi przeniosłyśmy się do internetu. Portal od pomysłu do startu przygotowywałyśmy ok. 8 miesięcy. Zależało nam, aby był przemyślany i dopracowany.

babybazar_glowna640

Co wyróżnia BabyBazaar.pl? Dlaczego warto z niego skorzystać i jakie ułatwienia przygotowałyście dla rodziców?

Starałyśmy się, żeby portal sam w sobie był intuicyjny, a wystawianie ofert proste i przyjemne. W końcu nasz portal ma oszczędzać czas! A dlaczego warto skorzystać z BabyBazaar.pl?

Naszym największym plusem jest to, że skupiamy się wyłącznie na asortymencie dla dzieci oraz obecnych i przyszłych mam. Mamy nie tracą czasu na przeglądanie milionów ofert. Dodatkowo, w naszym serwisie swoje oferty wystawiają firmy, w tym także firmy prowadzone przez mamy. Użytkowniczek przybywa każdego dnia!

Czy BabyBazaar.pl to tylko aukcje? Czy jeszcze coś więcej?

BabyBazaar.pl to przede wszystkim miejsce, gdzie każda mama sprzeda i kupi, zarówno nowe jak i używane rzeczy dziecięce. Ale nie tylko.

Rozwijamy także dział o ciekawych wydarzeniach dla dzieci. W tej chwili publikujemy głównie informacje o wydarzeniach odbywających się w Warszawie i okolicach. Jednak docelowo chcemy informować o wydarzeniach z całej Polski.

W BabyBazaar.pl jest również miejsce, które nazwałyśmy „Strychem”. Na strychu można dodać ogłoszenie o rzeczach, których się poszukuje lub takich, które chce się oddać. Strych działa bardziej na zasadzie forum.

Dodatkowo, na naszej stronie można dodać reklamę swoich usług. Jeśli masz firmę, która oferuje zajęcia lub usługi dla dzieci zapraszamy 🙂

Kogo zatem szukacie? Mam, które chcą sprzedać albo kupić ubranka, wystawców, organizatorów targów… kogo jeszcze?

Tak naprawdę szukamy wszystkich, których wymieniłaś. Obecnie szukamy sklepów, które proponują odzież ciążową oraz kosmetyki dla kobiet w ciąży i chciałby nawiązać współpracę z naszym portalem. Szukamy osób zajmujących się hand made oraz sklepów, które oferują artykuły dziecięce i chciałyby współtworzyć z nami miejsce w sieci przyjazne rodzicom. Wyszukujemy również ciekawe wydarzenia, o których możemy poinformować naszych Użytkowników. W planach mamy też nawiązanie współpracy z organizatorami targów.

A przede wszystkim szukamy mam, którym chcemy zabrać problem z głowy, pokazując miejsce, gdzie mogą sprzedać rzeczy, z których ich dzieci już wyrosły.

strona_przedmiotu640

Dziewczyny Wasz serwis wygląda świetnie, ale muszę zapytać: na czym chcecie zarabiać?

W chwili obecnej nasz portal jest całkowicie darmowy. Nie pobieramy opłat od rejestracji, wystawienia ofert ani ich sprzedaży. Jesteśmy na etapie testowania. Z czasem będziemy chciały wprowadzić prowizję, którą będziemy pobierać dopiero w momencie sprzedaży danego przedmiotu. Rejestracja i wystawianie produktów będzie zawsze darmowe. Strych, czyli nasze miejsce do wystawiania ogłoszeń jest również darmowe i tak zostanie. BabyBazaar.pl zmienia się cały czas, aby być coraz lepszym i przyjaźniejszym miejscem w sieci. Jesteśmy otwarte na pomysły i sugestie ze strony naszych użytkowników.

Czy to Wasza główna działalność? Planujecie tak rozwinąć serwis aby stworzyć sobie miejsce pracy?

W tej chwili jesteśmy, o ile można to tak określić, podzielone. Ola nadal pracuje w korporacji, natomiast dla mnie BabyBazaar.pl to główna działalność. Mamy nadzieję, że serwis będzie się ciągle rozwijać i iść w dobrym kierunku. Pracy jest bardzo dużo, a doba ma 24 godziny. Ale poświęcamy babybazaar.pl bardzo dużo czasu i cieszymy się każdym małym sukcesem, bo to one prowadzą na szczyt 🙂

Jak godzicie pracę nad serwisem z macierzyństwem, a w przypadku Oli, również pracą na etacie?

Nie jest lekko, jednak wychodzimy z założenia, że jeśli bardzo czegoś chcemy to wszystko można osiągnąć. BabyBazaar.pl jest takim typem biznesu, że możemy prowadzić go praktycznie z każdego miejsca na ziemi. Potrzebujemy tylko komputerów no i dobrego zasięgu internetu.

dziewczyny_baby_bazaar_640

Oczywiście mamy świadomość, że praca w domu nie jest łatwa. To co teraz powiem, może wydać się utartym sloganem, jednak organizacja to podstawa. Najtrudniejszą rzeczą w pracy z domu, jest właśnie podział czasu do pracy i czasu rodzinnego. Chociaż gdy określimy zasady, jest to wykonalne. Wierzę także, że ważne jest, aby to co robimy sprawiało nam przyjemność. Wtedy wszystko idzie sprawniej i mamy większą chęć do wykonywania obowiązków. A w przypadku BabyBazaar.pl tak właśnie jest!

Kto Was wspiera organizacyjnie?

Wsparcie mamy przede wszystkim w naszych mężach oraz osobach z najbliższego otoczenia. Gdy chcesz pracować, a jesteś mamą na pełny etat może być ciężko. Jednak przy odrobinie pomocy jest to wykonalne. Obydwie mamy mężów, którzy sporo wyjeżdżają, lecz wspierają nas jak tylko mogą. Ja mam również nianię do pomocy, która opiekuje się moim synkiem, kiedy mam spotkania albo chcę w skupieniu popracować przez kilka godzin.

Jakie macie plany rozwoju? Czego można Wam życzyć na Nowy Rok?

Mamy bardzo dużo planów związanych z BabyBazaar.pl. Często żałujemy, że czasu nie da się rozciągnąć. Jest tyle możliwości, a niestety nie na wszystkie możemy sobie pozwolić, ponieważ na razie prowadzimy działalność tylko we dwie. Więc jeśli czegoś nam życzyć to szybkiego rozwoju personalnego i wielu sukcesów, które umożliwią rozbudowę naszych zasobów ludzkich 🙂 Ale najlepszym życzeniem, które możemy sobie wymarzyć to zdobywać zaufanie coraz większej grupy użytkowników.

Dzięki Waszemu zaufaniu razem możemy stworzyć miejsce w sieci przyjazne wszystkim Rodzicom.

Dziewczyny, zatem życzymy Wam, aby liczba użytkowniczek szybko rosła i abyście nie musiały długo czekać na wymarzone miejsce pracy!

Rozmawiała: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska

Zdjęcia: własność BabyBazaar.pl oraz 123rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

Mocna marka ma znaczenie!Konferencja Brand Summit 2019

Kandydat do pracy, albo klient spotyka się przynajmniej z czterema markami firmy: marką pracodawcy, marką produktową, marką korporacyjną i marką osobistą. Każda z nich jest inna, ale wzajemnie się mogą wzmacniać. Warto sięgać po rozwiązania, które pozwolą na integrację działań związanych z budowaniem wizerunku marki. Zapraszamy na konferencję!
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 12/11/2019
Grafika Konferencji Brand Summit 2019 ze zdjęciami prelegentów

Jak wzmocnić wizerunek firmy?

Już 21 listopada 2019 w Warszawie odbędzie się konferencja Brand Summit 2019 poświęcona w całości trzem wymiarom marki: pracodawcy, korporacyjnej i konsumenckiej. Będzie to okazja do rozmowy o tym, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci i kandydaci stali się ambasadorami marki.

Dla czytelniczek Mamo Pracuj mamy 15% rabatu z kodem MPBS_15.

Prelegenci

Swoją wiedzą podzielą się uznani eksperci i praktycy, tacy jak: Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Kamilla Giedrojć (Dyrektor Strategii i Marketingu IBM Poland and Baltics), Anna Macnar (CEO HRM Institute), Joanna Tonkowicz (Partner Zarządzający Absolvent Consulting), Kasia Zadrożna (Culture & Communication Global Senior Manager AmRest), Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting), Adrian Gamoń (Brand Experience & Communication Strategist), Aleksandra Lemańska-Czajka (Personal Development Manager INEA), Jakub Smarz (Talent Brand Lead for Poland, Accenture), Jakub Semerda (CEO Preeshare).

Co czeka na uczestników konferencji?

Program konferencji jest podzielony na trzy części:

  1. Percepcja marki
  2. Marka zaczyna się od środka
  3. Social, Digital i komunikacja marki

Szczegółowy program znajduje się na stronie: www.brandsummit.pl.

Dzień po konferencji (22.11.) odbędą się warsztaty, które pozwolą na pogłębienie tematów poruszanych na konferencji:

  1. Zintegrowana marka od A do Z – prowadzenie Anna Macnar
  2. EB = Emocje + Biznes – prowadzenie Joanna Tonkowicz oraz Karolina Proczek

Organizator: HRM Institute

Partner Strategiczny: Absolvent Consulting,

Partnerzy: AmRest, StepStone

Patroni Medialni: Instytut Monitorowania Mediów, PRoto , MamoPracuj.pl, Employerbranding.pl, HR Standard, HR News, OOH Magazine, Marketer+, 24/7 Communication.

Termin i miejsce: 21 listopada 2019 r., Budynek Focus, Al. Armii Ludowej 26, Warszawa

Kontakt: Julia Bojanowska [email protected], tel. 535 140 135
Informacje i rejestracja: www.brandsummit.pl

Przy rejestracji nie zapomnij wpisać kodu rabatowego 🙂

Zdjęcia: HRM Institute

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj

Jak stworzyć najlepszy biznesplan? Bezpłatne spotkanie dla mam – zapisz się!

Myślisz o założeniu własnej działalności i zastanawiasz się od czego zacząć planowanie biznesu? Chcesz kompleksowo przygotować się do założenia własnej firmy? A może będziesz ubiegać się o środki na rozpoczęcie działalności? Wspaniale! Zapraszamy Cię na bezpłatne warsztaty dotyczące tworzenia biznesplanu.
  • Anna Łabno - Kucharska - 08/11/2019

Jesień jest idealnym czasem, żeby pomyśleć o własnej firmie. Tym bardziej, że właśnie wtedy obchodzimy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. Z tej okazji, już 20 listopada w Krakowie, chcemy Was zaprosić na bezpłatne warsztaty oraz indywidualne konsultacje, dotyczące tworzenia biznesplanu specjalnie dla przedsiębiorczych mam!

Nie czekaj i zapisz się już dziś!

Spotkaj się z nami, a my opowiemy Ci o:

  • drogowskazach na drodze planowania własnego biznesu,
  • czym jest biznesplan, po co i jak się go tworzy oraz jakie ma znaczenie,
  • najważniejszych elementach biznesplanu, które przesądzają o powodzeniu biznesu,
  • środkach o jakie możesz ubiegać się na starcie prowadzenia działalności!

Damy Ci przestrzeń na zadawanie pytań. Podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami.

Warsztaty poprowadzą eksperci i praktycy, z którymi współpracujemy od lat:

  • Dariusz Pierzak – finansista z wykształcenia, doświadczenia, zamiłowania i przekonania. Jako właściciel własnej firmy oraz wieloletni kontroler i dyrektor finansowy w dużych przedsiębiorstwach ma praktyczną wiedzę biznesową, i z pasją się nią dzieli.
  • Agnieszka Pierzak – od 2004 roku związana zawodowo z tematyką funduszy unijnych. Najpierw jako pracownik instytucji m.in. ZPORR i POKL, gdzie doskonaliła umiejętności z zakresu wdrażania i rozliczania środków unijnych.

Zespół Mamo Pracuj również tam będzie! 🙂

Poznaj szczegóły i zgłoś się już dziś!

Jesteśmy przekonane, że będzie to owocny czas!

Kiedy się widzimy?

  • 20 listopada 2019 r., w godzinach od 10:00 do 13:00

Gdzie?

  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie
  • 31-124 Kraków, ul. Rajska 1, sala nr 247 (II piętro, prawe skrzydło)

Jak się zapisać?

Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu wystarczy wypełnić formularz 🙂

Na spotkanie zapraszamy również z dziećmi.

W sali, gdzie będą odbywać się warsztaty będzie przygotowany mały kącik dla dzieci 🙂

Jeśli zapisałaś się, ale nie będziesz mogła przyjść z przyczyn losowych, prosimy poinformuj nas o tym. Dzięki temu inna mama będzie mogła skorzystać 🙂

Masz jakieś pytania?
Pisz do mnie: [email protected]

W końcu, kto pyta nie błądzi 😉

Zapraszamy!

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail