Czego szukasz

Dzień Otwarty dla Mam w Nationale-Nederlanden już w lipcu!

Szukasz pracy z elastycznym grafikiem, umową o pracę i gdzie możesz wiele się nauczyć? Weź udział w Dniu Otwartym w dziale Contact Center Nationale-Nederlanden w Warszawie i poznaj pracodawcę przyjaznego mamie! W trakcie spotkania będziesz mogła porozmawiać z rekruterami i poznać aktualne oferty pracy. Spotykamy się już 4 lipca! Zapisy już trwają >>>

  • Agnieszka Kaczanowska - 26/06/2018
Pracownicy Nationale-Nederlanden w Warszawie

Dzień Otwarty dla Mam w Nationale-Nederlanden jest dla Ciebie, jeśli:

  • Szukasz pracodawcy, który wychodzi naprzeciw indywidualnym potrzebom pracowników?
  • Szukasz pracy, która pozwoli bez przeszkód pogodzić Ci życie prywatne z zawodowym?
  • Lubisz pracę z drugim człowiekiem?
  • A może chcesz wrócić po dłuższej przerwie i powoli wdrażać się do pracy?
  • Szukasz pracy na umowę o pracę?
  • A może powoli przygotowujesz się do poszukiwania pracy i jesteś ciekawa jak pracodawcy mogą wspierać mamy w łączeniu życia rodzinnego i pracy zawodowej?

Zapraszamy!

To idealna okazja, aby w przyjaznej, luźnej atmosferze poznać „od środka” pracodawcę, członków zespołu i dowiedzieć się na czym dokładnie polega praca w Contact Center.

„Praca w działach związanych z telefoniczną obsługą naszych klientów, to dla nas szczególnie ważny obszar. Od tego, w jaki sposób budujemy relację z klientami, jak rozwiązujemy ich problemy, zależy zadowolenie klienta. A przecież właśnie na tym nam zależy” – podkreśla Aleksandra Stasiak, Emloyer Branding Specialist w Nationale-Nederlanden.

W trakcie spotkania będziesz miała okazję porozmawiać z innymi mamami, które już pracują w dziale, a także z rekruterami.  

Gdzie i kiedy?

Już 4 lipca br. w Warszawie w godzinach 12:00 do 15:00 

Siedziba Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A. ul. Topiel 12, Warszawa

Co się będzie działo?

Ramowy program Dnia Otwartego:

12:00 – 12:15 – Przywiatanie i przedstawienie a także informacja skąd pomysł na wspólne działania 😉

12:15 – 14:00 – panel dyskusjny z udziałem mam pracujących w Contact Center Nationale-Nederlanden, a także czas na otwartą dyskusję

14:00 – 14:30 – wycieczka po obszarze contact center

14:30 – 15:00 – Networking oraz odpowiedzi na dalsze pytania + rozmowa z rekruterkami o możliwościach rozwoju w NN, o aktualnych rekrutacjach i planowanych

Pobierz bilety na bezłatne spotkanie >>>

Ważna informacja:

Ze względu na agendę spotkania, ograniczoną liczbę miejsc i względy bezpieczeństwa – wyjątkowo na spotkanie zapraszamy bez dzieci. Liczymy na Wasze zrozumienie.

O firmie

Nationale-Nederlanden to międzynarodowa firma, zajmująca czołowe miejsce w rankingach firm ubezpieczeniowych.

Mamy silne, międzynarodowe korzenie – jesteśmy częścią Grupy NN obecnej w ponad 18 krajach w Europie i Azji. Specjalizujemy się w ubezpieczeniach, emeryturach i inwestycjach. W codziennej pracy stawiamy na kreatywność i dajemy przestrzeń na rozwój.

Nie chcesz stać w miejscu? My też nie!

Dołącz do NN i rozpocznij swój pomarańczowy szlak!

Pobierz bilety na bezłatne spotkanie >>>

Czytałaś już nasze najnowsze wywiady?

Zdjęcia: Ewa Mezglewska, Krystian Szydłowski, Nationale-Nederlanden

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów.  

Mamo Pracuj w finansach. Relacja ze spotkania w Capgemini w Krakowie

Ponad 100 zgłoszeń na spotkanie. Lista na speed recruitment zapełniona w mgnieniu oka. Wiemy, że mamy z Krakowa i okolic czekały na to wydarzenie! My także. Zapraszamy do zapoznania się z relacją ze świątecznego spotkania dla mam w Capgemini pod hasłem: #MamoPracujwFinansach!
  • Anna Łabno - Kucharska - 07/01/2019
Spotkanie #MamoPracujwFinansach w Krakowie w firmie Capgemini

W tym roku podróżowałyśmy po całej Polsce spotykając się z mamami, które myślą o powrocie do aktywności zawodowej lub które szukają dla siebie nowych wyzwań. Nie ukrywam, ucieszyło nas to, że ostatnie nasze spotkanie w 2018 roku odbyło się w Krakowie w Capgemini z „naszymi” krakowskimi mamami. A właściwie mamami z Krakowa i okolic 🙂

Jak zawsze program był bardzo bogaty, atrakcji dla dzieci moc a jedzenie pyszne.

Zacznijmy od początku 🙂

Spotkanie w siedzibie Capgemini otworzyła Agnieszka Czmyr – Kaczanowska z Fundacji Mamo Pracuj, która przywitała wszystkich obecnych gości. Następnie Dominika Nawrocka – Brand Communication Manager opowiedziała o gospodarzu spotkania, czyli o firmie w której pracuje ponad 56% kobiet.

Wszystkie mamy usłyszały, jak można rozwijać swoje kompetencje w strukturach firmy oraz jak wygląda ścieżka kariery. Dodatkowo uczestniczki spotkania mogły poznać niektóre działania społeczne firmy, w które z chęcią angażują się pracownicy różnych szczebli, płci i narodowości.

Panel, czyli sama prawda o pracodawcy

Niezwykle atrakcyjny okazał się panel dyskusyjny, w którym wzięły udział:

  • Edyta Piotrowska – Senior Director
  • Kamila Jurczyk – Team Leader
  • Małgorzata Grzyb – Engagement Manager
  • Aleksandra Wójcik – P2P Global Process Owner
  • Dominika Nawrocka – Brand Communication Manager

Panelistki dzieliły się swoimi historiami związanymi z pracą i rozwojem w firmie. Co ważne, część z nich pracuje w Capgemini od kilkunastu lat, zatem mają za sobą również doświadczenie powrotu do pracy po urodzeniu dziecka i sprawowaniu opieki nad nim. Chętnie opowiadały również o swoich sposobach na zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym oraz mówiły o rozwiązaniach ze strony pracodawcy, które umożliwiają zachowanie work – life balance. Co chętnie odpowiadały także na wszystkie (także trudne) pytania Uczestniczek.

Zapoznanie się z przestrzenią firmy i speed recruitement – bezcenne doświadczenia

Po zakończeniu panelu, mamy jak i dzieci spokojnie nabierały sił i korzystały z pysznego cateringu, aby później zapoznać się z przestrzenią firmy. Office tour cieszył się dużym zainteresowaniem.

W czasie całego spotkania można było porozmawiać z obecnymi tam rekruterkami, które w ramach speed recruitmentu oraz podczas swobodnych rozmów opowiadały o aktualnie toczących się rekrutacjach oraz o całym procesie aplikacyjnym. Mamy, które zapisały się na szybką rekrutację, po spotkaniu otrzymały pogłębiony feedback na temat swojej kandydatury.

Zapraszamy do odwiedzenia profilu Capgemini w naszej Bazie Pracodaców Przyjaznych Mamie >>>

capgemini

Zdjęcia: własność Capgemini

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Urośnij w 2019 – skuteczne osiąganie celów z techniką Grow

Nowy Rok 2019 może być najlepszym rokiem Twojego życia. Masz ochotę uczynić go takim? Nic prostszego! Wystarczą przede wszystkim Twoje chęci i odpowiednie narzędzia, które Ci w tym pomogą. Szczególnie pomocny jest model GROW. Na czym to polega?
  • Sylwia Bujko - 01/01/2019

Urośnij w 2019

Nazwa Grow [ang. – rosnąć], to akronim składający się z czterech komponentów: Goal (Cel), Reality (Rzeczywistość), Options (Opcje), Will (Chęć). Autorem modelu jest John Whitmore, który opublikował go w 1992 r. Od tamtej pory jest on często używany w procesach coachingowych i pomaga skuteczniej i szybciej osiągnąć cel lub przejść przez zmianę.

Zazwyczaj planowanie przychodzi nam łatwiej niż działanie. Stare nawyki biorą górę i skazują nas na niepowodzenie. Postanowienia noworoczne pozostają w sferze zamiarów. Z GROW może być jednak inaczej!

W niniejszej, pierwszej części artykułu znajdziesz dokładną instrukcję techniki, dzięki czemu możesz ją na sobie przeprowadzić. W drugiej części natomiast przeczytasz dalsze wskazówki, pogłębiające rozumienie GROW. Pomogą Ci w jego skutecznym zastosowaniu czyli w osiągnięciu Twojego celu zgodnie z planem!

1. Goal

Pierwszy krok to ustalenie celu. Na tym etapie często padamy ofiarą swojej historii. Określamy cele na podstawie tego, co do tej pory osiągnęliśmy. Rzadko sięgamy poza naszą strefę komfortu, na teren nieznany. To właśnie cele definiujące naszą dalekosiężną wizję, nasz ideał przyszłości są dużo bardziej inspirujące i motywujące do działania. Wyznaczanie celów wymaga od nas kreatywności, bo wymyślamy coś, czego jeszcze nie było, czego jeszcze nie przeżyliśmy. Od nas w dużej mierze zależy, jaki obraz swojej przyszłości namalujemy.

Odpowiedz sobie szczerze i rzetelnie na poniższe pytania:

  • Jaki jest Twój cel?
  • Co chcesz osiągnąć?
  • Co chcesz zmienić?
  • Po czym poznasz, że zrealizowałaś swój cel?
  • Co się zmieni, gdy go osiągniesz?
  • Jak się będziesz wtedy czuć?
  • Co się stanie, jeśli nie osiągniesz Twojego celu? Jak się będziesz czuć, jeśli nie przeprowadzisz tej zmiany?

2. Reality

Na tym etapie określasz, z jakiego miejsca startujesz. Analizujesz, co do tej pory zrobiłaś w kwestii realizacji swojego celu. Oceniasz, jakie były tego rezultaty. Patrzysz obiektywnie na siebie i swoje otoczenie.

  • Co się teraz dzieje?
  • Jak często ma to miejsce?
  • Na co masz wpływ?
  • Jak inni postrzegają tę sytuację?
  • Czego do tej pory próbowałaś? Czego się dzięki temu nauczyłaś?

3. Options

Teraz zaczynasz planować. Identyfikujesz swoje opcje, możliwości, alternatywy. Ustalasz strategie działania. Szukasz rozwiązań wspierających Twój pomysł, a także osób, które mogą Ci pomóc. Oceniasz wykonalność planu w Twoich realiach. Jeśli myślisz, że wyczerpałaś już wszystkie możliwe opcje, pamiętaj, aby wymyślić jeszcze jedną…

Tutaj jakość pomysłów nie ma jeszcze znaczenia. Za to ich liczba ma. Postaw na ilość, stymuluj swoją kreatywność bez cenzury! Nawet jeśli niektóre pomysły wydadzą Ci się niedorzeczne, nie skreślaj ich automatycznie. Mogą pokierować Cię do zaskakującego rozwiązania, które okaże się strzałem w dziesiątkę. W tym kroku pomocne będzie podejście „A gdyby tak…”. Gdybaj więc do woli!

  • Co konkretnie możesz zrobić, żeby zmienić aktualną sytuację?
  • Jakie masz alternatywy?
  • Co sprawdzało się do tej pory?
  • Kto może Ci pomóc?
  • Która opcja podoba Ci się najbardziej?
  • Oceń wykonalność każdego pomysłu w skali 1-10.

4. Will

Najważniejszy krok to działanie. Tutaj skupiasz się już tylko na wdrożeniu planu w życie. Rozkładasz strategie na konkretne kroki do wykonania w danym czasie i miejscu. Określasz terminy i zakładany postęp. Tylko Ty jesteś w pełni odpowiedzialna za swoje działania w kierunku realizacji celu. Ustalasz sama ze sobą, w jaki sposób pociągniesz się do odpowiedzialności. Ta świadomość, może być orzeźwiająca i inspirująca do działania.

Na tym etapie podejmujesz wiążącą decyzję. Tutaj odpowiadasz sobie na kluczowe pytanie: Co zrobisz?

  • Jakie są konkretne kroki, które potrzebujesz wykonać na drodze do swojego celu?
  • Kiedy dokładnie je wykonasz?
  • Jak sobie poradzisz z przeszkodami?
  • Czego jeszcze potrzebujesz?

Pamiętaj też, że choć cel jest ważny, tak samo ważna jest droga do niego. Baw się dobrze w trakcie swojej podróży! Ciesz się ze swoich małych postępów. Wyłącz wewnętrznego krytyka, bądź dla siebie dobrym, wspierającym kibicem. Przeszkody przyjmuj z wdzięcznością za naukę i wzmocnienie, jakie ze sobą niosą. I codziennie wystarczy jeden mały krok, a nieuchronnie zbliżysz się do swojego celu!

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Sylwia Bujko
Certyfikowany coach. Specjalizuje się w pracy z mamami, które chcą łączyć macierzyństwo z karierą. Manager operacyjny w międzynarodowym koncernie w branży nieruchomości, Apleona Real Estate. Zarządza zespołem ponad 60 osób. Ma 10-letnie doświadczenie w biznesie (m.in. w budowaniu i prowadzeniu zespołów, CRM, BD, HR). Autorka platformy coachingowej www.holimum.com. Prywatnie mama Janka (2014) i Dianki (2018).
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail