Czego szukasz

Dzień otwarty BNY Mellon 2021 już za nami! Zobacz, co się działo podczas spotkania!

To było wyjątkowe wydarzenie, które zostało ocenione celująco! Wszystko dzięki ogromnemu zaangażowaniu zarówno uczestników, jak i prowadzących. Ponad 220 osób zgłosiło się do udziału, a blisko 90% osób, które pojawiły się na spotkaniu, było z nami do samego końca. Serdecznie dziękujemy za udział w Open Day BNY Mellon 2021! Koniecznie zobacz podsumowanie, skorzystaj z linków i działaj! Sprawdź otwarte rekrutacje na stanowiska w BNY Mellon!

zrzut ekranu ze spotkania online

Open Day on-line w BNY Mellon za nami!

Open Day BNY Mellon 2021 odbył się 18 lutego, w formule online. W dobie pandemii przekłuwamy ograniczenia w nowe szanse i dzięki temu, w wydarzeniu mogliśmy gościć zdecydowanie więcej osób niż zmieściłoby się w niejednym biurze! Celujące oceny uczestniczek i uczestników spotkania pokazują, że właśnie tego potrzebowaliście!

Zapraszamy do odwiedzenia strony karierowej BNY Mellon!

Co działo się podczas Dnia Otwartego BNY Mellon?

Spotkanie rozpoczęło się punktualnie o godzinie 10.00. Adriana Bereś –Marketing & Communication Manager w BNY Mellon i Agnieszka Czmyr-Kaczanowska – współzałożycielka Mamo Pracuj, przywitały uczestników spotkania i zaprezentowały plan ramowy wydarzenia, który skupiał się na prezentacji najciekawszych, z punktu widzenia kandydatów do pracy, informacji na temat firmy.

Następnie, w trakcie kolejnych wystąpień mieliśmy okazję poznać bliżej firmę BNY Mellon.

Jak wygląda praca w BNY Mellon?

W pierwszej części Katarzyna Adamkiewicz i Martyna Mamzer – rekruterki z BNY Mellon, opowiedziały o tym jak wygląda praca w BNY Mellon i szczegółowo zaprezentowały bogaty program benefitów, na które mogą liczyć zatrudnieni w banku pracownicy. Piękne biuro z tarasem, profesjonalny masaż, bardzo rozbudziły naszą wyobraźnię…. Jednak szczególnie ciekawe dla uczestniczek i uczestników spotkania okazały się benefity, z których korzystają w BNY Mellon zatrudnieni rodzice.
Tylko 2% pracodawców w Polsce oferuje żłobek i przedszkole dla dzieci pracowników, a taka placówka znajduje się właśnie w budynku firmy BNY Mellon we Wrocławiu. Do tego specjalny program „niani na godziny”, czy bogaty pakiet medyczny.

Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Pauliną Nozdryn- Płotnicką, Head of HR Poland w BNY Mellon, która opowiada o kulturze BNY Mellon i organizacji pracy z perspektywy mamy.

„W BNY Mellon pracujemy z całym światem”

W kolejnej części Martyna i Kasia opowiedziały o tym, jak napisać CV i przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Uczestnicy dowiedzieli się jakie są warunki zatrudnienia w BNY Mellon, jak wygląda kwestia dostosowania rytmu pracy oraz jaki poziom znajomości angielskiego jest potrzebny do pracy w firmie.

Rekruterki opowiedziały, na co zwracają uwagę podczas przeglądania CV i rozmów z kandydatami oraz opowiedziały o dobrych zwyczajach, których warto przestrzegać w kwestii pisania CV i uczestniczenia w rozmowach rekrutacyjnych. Przedstawiły także profil osób poszukiwanych do pracy w BNY Mellon, a w trakcie krótkiego ćwiczenia uczestnicy mogli sami spróbować zastosować w praktyce przekazane wskazówki.

Szanse, z których warto skorzystać

Następną prezentację poprowadziła Bernadetta Kralka, IT Recruiter w BNY Mellon, która opowiedziała o rekrutacji w strukturze technologicznej oraz o programach stażowych w BNY Mellon. Poniżej znajdują się linki do poszczególnych programów stażowych, dedykowanych grupom o różnym stopniu zaawansowania i doświadczenia zawodowego. Wybierz swój poziom i sprawdź ofertę stażu dla Ciebie:

O kodowaniu z prawdziwą pasją

Ostatnie wystąpienie należało do Agnieszki Stareckiej, DevOps Engineer w BNY Mellon, która opowiedziała o tym jak zacząć kodować i dlaczego to niezwykła umiejętność. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, jak w praktyce wygląda praca w dziale informatycznym BNY Mellon oraz ile prawdziwej radości i satysfakcji można czerpać z pracy związanej z kodowaniem.

Po części wykładowej wszyscy uczestnicy spotkania zostali zaproszeni na spotkania z rekruterami, w mniejszych grupach. To była wyjątkowa okazja by zadać rekruterowi pytania i poznać odpowiedzi, a następnie doskonale przygotować się do aplikowania i rozmowy rekrutacyjnej.

A co mówili sami uczestnicy w ankiecie po spotkaniu?

„Tego typu wydarzenia są kopalnią wiedzy i motywują do zmiany. Dla takich osób jak ja jest to jedyna możliwość kontaktu z osobami z branży (…)”

„Świetnie, że prezentacje były naprawdę treściwe – bez zbędnego „lania wody”, tylko z konkretne i zawierające dużo wiedzy”.

Zobacz jak BNY Mellon obchodził swoje dziesiąte urodziny!

Zapraszamy do śledzenia kanałów social media BNY Mellon. Zgodnie z rekomendacją rekruterek, to jeden z najskuteczniejszych sposobów na znalezienie pracy marzeń. Na kanałach BNY Mellon znajdziesz sporo ciekawych informacji o firmie, bieżących wydarzeniach, a także ofertach pracy:

LinkedIn
Facebook
WWW

Sprawdź aktualne oferty pracy BNY Mellon

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się aktualnymi ofertami pracy w BNY Mellon. Niezależnie od tego czy jesteś pracownikiem z wieloletnim doświadczeniem, czy dopiero rozpoczynasz pracę zawodową – koniecznie sprawdź!

Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym w organizację wydarzenia Open Day BNY Mellon 2021!

Ada Bereś – Marketing & Communication Manager at BNY Mellon
Judyta Suwalska – Recruitment Manager at BNY Mellon
Martyna Mamzer – Recruiter at BNY Mellon
Katarzyna Adamkiewicz –Recrutiter at BNY Mellon
Bernadetta Kralka – IT Recruiter at BNY Mellon
Agnieszka Starecka – DevOps Engineer at BNY Mellon
Remigiusz Brzezicki – Junior Client Manager ar BNY Mellon
Agnieszka Czmyr-Kaczanowska – współzałożycielka Fundacji Mamo Pracuj

Dziękujemy!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.

#WomanUpdate – wyjdź poza ramy. Poznaj 3 kobiety, które się przebranżowiły

HR managerka, właścicielka agencji reklamowej z branży mody i project managerka w firmie szkoleniowej. Co je łączy? Wszystkie zmieniły zawód na IT. Ty też możesz. Wyjdź poza ramy i zdobądź nowe kompetencje. Mimo barier i przeszkód. Tak jak Magda, Karolina i Anna. Pobierz bezpłatny przewodnik "Wyjdź poza ramy. Przejdź przemianę z Woman Update" , który jest częścią drugiej edycji kampanii społecznej Woman Update. Dowiedz się, jak Ty możesz się przebranżowić!
Woman Update - wyjdź poza ramy, zmień branżę

Woman Update – wyjdź poza ramy, zdecyduj się na zmianę

Według badań ograniczenia związane z pandemią, w większej części dotknęły kobiet, aniżeli mężczyzn. Ponieważ to głównie kobiety pracują w sektorach, które najbardziej ucierpiały w wyniku wprowadzonych obostrzeń. Ostatni rok pogłębił trudności, których doświadczają kobiety na całym świecie. Z wyliczeń ekspertów wynika, że na wyrównanie nierówności, pomiędzy kobietami i mężczyznami, potrzeba jeszcze 130 lat!

Druga edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej #WomanUpdate, zachęca kobiety do wyjścia poza swoje ramy, do zdobywania kompetencji przyszłości, pomimo barier jak wiek, niepełnosprawność czy brak wykształcenia kierunkowego.

„Technologia jest tu i teraz. KAŻDA kobieta ma szansę na zdobycie kompetencji cyfrowych – nie ma znaczenia doświadczenie czy wiek a nawet… epoka.

Kampania ma pokazać, że kluczem do bezpiecznej przyszłości, stabilnej pracy czy dobrych zarobków jest ciągły rozwój i zdobywanie nowych umiejętności” – mówią inicjatorki kampanii Beata Jarosz i Joanna Pruszyńska Witkowska z Future Collars

Historie 3 kobiet, które się przebranżowiły

Tegoroczna edycja skupia się wokół historii trzech, wyjątkowych kobiet. Pomimo różnych barier podjęły one decyzję o wyjściu z aktualnych ram i zmienieniu branży.

Magda – Scrum Masterka

Bohaterką wywiadu jest Magda, która została Scrum Masterką. Wcześniejsza praca związana była z HR, zajmowała się rozwojem i wspieraniem ludzi w organizacjach.

Magda zaczęła od chodzenia na spotkania Scrum Masterów i dostrzegła podobieństwa do swojej poprzedniej pracy. Następnie rozpoczęła kurs. Czy to była dobra decyzja? Co mówi o Woman Update? – obejrzyj film i dowiedz się więcej.

Anna – Data Scientist

Anna – po 20 latach prowadzenia agencji marketingowej w obszarze mody, czuła, że ma potencjał do robienia czegoś zupełnie innego. Zrobiła coś dla siebie i poszła na kurs programowania. Choć nie miała pojęcia , czym będzie się zajmować, w trakcie kursu czuła entuzjazm, radość i satysfakcję.

Karolina – Tester Oprogramowania

Z talentem do zapamiętywania rzeczy i wsparciem męża – po 10 latach w tej samej firmie podjęła decyzję o wyjściu poza swoją ramę.

Chociaż Karolina w filmie mówi o ciężkiej pracy, którą trzeba włożyć w cały proces przebranżowienia, jednocześnie podkreśla jak wielką szansę na zmianę życia, satysfakcję i radość daje podjęcie tego trudu. Zmiana branży daje nowy początek, a ona dziś nie zamieniła by tej pracy na żadną inną!

Zmień branżę z Woman Update

W trakcie tegorocznej edycji kampanii miała miejsce premiera drugiej części e-poradnika „Przejdź przemianę z Woman Update”. Autorką e-booka jest Magdalena Nowacka, ambasadorka kampanii. Celem poradnika jest odkrycie swoich mocnych stron i wykonanie pierwszego kroku w kierunku przebranżowienia.

Zaplanowano 7 spotkań online pod hasłem „Wyjdź poza ramy”. Podczas sesji, ambasadorki kampanii będą rozmawiać o tym, jak pokonać bariery w wejściu do branży IT.

Pojawią się również rekruterki IT, które podpowiedzą jak wykorzystać zdobyte doświadczenie na nowej ścieżce zawodowej. Zaplanowane są także warsztaty programowania z Sylwią Błach – programistką, pisarką i blogerką, ambasadorką kampanii.

#WomanUpdate – pierwszy krok do przebranżowienia

Kampania Woman Update kierowana jest do kobiet, które chciałyby zmienić dotychczasową pracę i zdobyć kompetencje przyszłości, wejść do branży IT.

Woman Update skupia się również na kobietach, które do tej pory były wykluczone cyfrowo. Natomiast w obecnej sytuacji – szybkiego rozwoju technologicznego, a także kryzysu związanego z pandemią koronawirusa – najlepszym dla nich rozwiązaniem jest otworzenie się na świat nowych technologii i zmiana ścieżki zawodowej.

Woman Update - zdobądź kompetencje przyszłości

Baza wiedzy dla każdej kobiety

Na potrzeby akcji postała specjalna strona WomanUpdate.org, na której kobiety mogą znaleźć wiele pomocnych materiałów, a także:

  • 2 poradniki dla kobiet, które chcą zdobyć kompetencje przyszłości,
  • dostęp do darmowych lekcji z kompetencji cyfrowych, w tym m.in. z zakresu: programowania, social mediów, digitalu,
  • materiały edukacyjne,
  • wywiady z kobietami, które przebranżowienie mają już za sobą oraz liderkami w świecie IT.

O Future Collars

Future Collars to szkoła online, która uczy programowania i kompetencji cyfrowych. Platforma szkoły, jako jedyna w Polsce, przystosowana jest do nauki osób z niepełnosprawnością wzrokową i ruchową. Uczestnicy bootcampów zdobywają umiejętności, dzięki którym będą mogli znaleźć zatrudnienie w branżach wykorzystujących cyfrowe technologie.

Ofertę kursów online od Future Collars, które dają nowe kompetencje znajdziecie w naszej zakładce Kursy.


1.World Economic Forum (2021) Global Gender Gap Report 2021. Dostęp: https://www.weforum.org/reports/global-gender-gap-report-2021
2. Instytut Analiz Rynku Pracy Sp. z o.o. na zlecenie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (grupa PFR), System Rad ds. Kompetencji (2020) Rynek pracy, edukacja, kompetencje Aktualne trendy i wyniki badań Grudzień 2020, s. 10. Dostęp: https://www.parp.gov.pl/storage/publications/pdf/Raport_rynek_pracy_grudzien_2020_ost.pdf

Grafika: Cyrek Digital

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Świeżo upieczona żona, absolwentka szkoły artystycznej, posiadająca wrażliwe i wnikliwe spojrzenie, dbająca o detale, ceniąca kreatywne podejście. W wolnych chwilach poświęca się fotografii, celebruje picie kawy, zachwyca się pięknem otaczającego świata.

Znasz język angielski i masz umiejętności analityczne? MicroStrategy dopasuje stanowisko do Ciebie!

Mamy doświadczenie w szkoleniu i w uczeniu (…). I dlatego szukamy osób z potencjałem, które chcą rozwinąć się w obszarze nowych technologii” – mówi Katarzyna Głowacka, General Manager w firmie MicroStrategy. Jeśli myślisz o karierze w branży technologicznej, jesteś na początku drogi, przeczytaj jak możesz zacząć swoją karierę w MicroStrategy i aplikuj na stanowisko Technical Talent aby rozwinąć skrzydła!
Kasia Głowacka MicroStrategy Polska

MicroStrategy to firma, która… ?

To firma, która jest światowym liderem w obszarze Business Intelligence, oferująca nowoczesną platformę analityczną czołowym firmom na świecie.

Pomysł na naszą rozmowę wziął się stąd, że macie bardzo ciekawą propozycję dołączenia do zespołu MicroStrategy dla osób na początku swojej drogi, czy to zawodowej, czy zawodowej ale po przebranżowieniu. Jednak są dwa warunki, proszę opowiedz nam o tym programie.

Jesteśmy otwarci na osoby, które chciałyby dopiero wejść w świat nowych technologii. Wiem, że czasami jest to trudne, bo wielu pracodawców szuka osób już z doświadczeniem w IT. My natomiast mamy doświadczenie w szkoleniu i w uczeniu, nasi trenerzy i managerowie zajmują się tym na co dzień. I dlatego szukamy talentów, czyli osób z potencjałem, które chcą rozwinąć się w obszarze nowych technologii.

Zgłaszając się do nas, nie muszą dokładnie wiedzieć czego chcą. My, znając nasze potrzeby, wymagania i specyfikę pracy w różnych działach, sami doradzimy na etapie rekrutacji, który dział będzie najlepszy na początek dla konkretnej osoby. Po dołączeniu do naszego zespołu, nowa osoba rozpoczyna kilkutygodniowe szkolenie, tzw. bootcamp, podczas którego może nauczyć się platformy MicroStrategy od podstaw. To szkolenie kończy certyfikat, uznawany na całym świecie.

Wracając do warunków aplikacji do nas, to przede wszystkim ważna jest dla nas bardzo dobra znajomość języka angielskiego, bo w tym języku pracujemy na co dzień. Drugi warunek to bardzo dobre umiejętności analityczne, bo pierwszym etapem rekrutacji są testy i jednym z nich jest właśnie test analityczny. Bez zdania tych testów na wymaganym poziomie, nie ma niestety możliwości, aby u nas pracować, bez względu na stanowisko.

Czyli to Wy proponujecie stanowisko pracy, pokazujecie możliwy kierunek rozwoju. A co może wydarzyć się potem? Można zmienić? Rozwijać się dalej?

Rozwijać można się we wszystkich kierunkach. Z założenia jesteśmy fanami przejść pomiędzy działami, bo doświadczenie zdobyte w jednym zespole tylko pomaga w pracy w kolejnym zespole. Na przykład, poznanie platformy MicroStrategy, podczas pracy w zespole wsparcia technicznego, jest oczywiście doskonałą bazą do tego. by rozwijać się w tym zespole do poziomu Principal Engineera, ale również do tego, aby po jakimś czasie przejść do zespołu technologii lub konsultingu.

Ale to tylko jeden z przykładów potencjalnych transferów wewnętrznych. Wspieramy je, bo wszyscy zyskują na takim podejściu: pracownicy ciągle się rozwijają, zdobywają nowe umiejętności, a organizacja ma wszechstronnych pracowników o złożonych umiejętnościach i doświadczeniu.

Brzmi ciekawie? Aplikuj i dołącz do zespołu MicroStrategy!

Porozmawiajmy zatem o teście analitycznym. To kluczowy moment. Jak się do niego przygotować? Kto go zdaje? Jakie kompetencje są sprawdzane? I dlaczego sporo osób go jednak oblewa?

Nasi pracownicy tworzą, kreują, ale również rozwiązują problemy. Dlatego muszą umieć myśleć, muszą umieć kombinować, muszą lubić rozwiązywać problemy. Tylko wtedy będą mieć frajdę z tej pracy. Dlatego sprawdzamy to w procesie rekrutacji.

Tak jak wspomniałam, zaczynamy od kilku testów i właśnie test z myślenia analitycznego jest tym, który najczęściej pokonuje naszych kandydatów. Szczerze mówiąc, to nie wiem dlaczego. Ci, którzy go zdają nie postrzegają go jako trudny. Wydaje mi się, że każdy kto dobrze radził sobie z zadaniami z treścią z matematyki powinien ten test zdać. Mnie on trochę przypomina zadania z matematyki, gdzieś z przełomu podstawówki i liceum. Podejrzewam, że kandydaci po prostu nie podchodzą do niego z wystarczającą uwagą. Kluczem do sukcesu jest czytanie ze zrozumieniem kolejnych zadań i ich rozwiązywanie krok, po kroku.

MicroStrategy - dołącz do zespołu!

A co jeszcze jest ważne, kiedy już otrzymamy link do testu?

Przy tego typu testach, trzeba zadbać także o spokój, o to aby móc się w pełni skupić, aby nic nas nie rozpraszało. I trzeba umieć sobie poradzić z presją czasu, bo nasze testy są ograniczone czasem, więc trzeba umieć nim gospodarować. Nie można go marnować, bo w ten sposób można po prostu nie zdążyć rozwiązać wszystkich zadań.

Osobom, które nie mają doświadczenia z takimi testami polecam poszukanie przykładowych zadań na myślenie analityczne. W Internecie można znaleźć ogólnie dostępne testy, można się tym pobawić, porozwiązywać, rozgrzać trochę komórki nerwowe.

A co, jeśli tym razem wyniki nie będą zadawalające? Ile trzeba odczekać?

Jeśli komuś nie uda się zdać testu na wystarczającym poziomie, to ponownie może do nas aplikować po sześciu miesiącach.

Czy wiek, wcześniejsze doświadczenie ma dla Was znaczenie?

Znaczenie mają dla nas umiejętności, talent i potencjał. Nie mamy żadnych ograniczeń co do wieku. W procesie rekrutacji bardzo przychylnie patrzymy na osoby, które pracowały już w obsłudze klienta lub w różnych rolach supportowych.

MicroStrategy - Rozwiązania Business Intelligence i Analytics

W trakcie naszej rozmowy przygotowującej do tego wywiadu, powiedziałaś Kasiu, że szukacie nie tylko osób po studiach technicznych, ale że wielu humanistów znajduje u Was pracę, jak to możliwe?

Z racji profilu firmy, najczęściej zatrudniamy osoby z wykształceniem technicznym, inżynieryjnym. Absolwenci Politechniki to duża grupa naszych pracowników. Nie wynika to jednak z naszych upodobań, tylko z tego, że osoby ze smykałką do rozwiązywania zagadek technicznych, najczęściej wybierają po prostu studia techniczne.

Jesteśmy jednak bardzo różnorodni, jeśli chodzi o wykształcenie. Mimo, że jesteśmy firmą technologiczną, to w zespołach mamy wielu absolwentów uczelni ekonomicznych lub humanistycznych, którzy doskonale sobie u nas radzą, a co więcej – z czasem niektórzy z nich zostają liderami dużych zespołów. Są wśród nas lingwiści, filozofowie, psychologowie, archeologowie. Oprócz umiejętności technicznych bardzo chętnie zatrudniamy osoby ze znajomością kilku języków: hiszpańskiego, niemieckiego, włoskiego, francuskiego. Oczywiście poza językiem angielskim, który jak wspomniałam, jest obowiązkowy.

A jaka atmosfera panuje w firmie, skoro tak różne osobowości u Was pracują?

Przyjazna! Cheerfulness to jedna z naszych wartości i rzeczywiście lubimy przebywać wśród takich osób. Mamy niesamowity zespół ludzi i w procesach rekrutacyjnych staramy się dobierać osoby pasujące do kultury, którą zbudowaliśmy. To co powie Ci absolutnie każdy nasz pracownik, i to zarówno obecny jak i były, to że mamy świetnych ludzi i fajną atmosferę. Ludzie są dla siebie życzliwi, wspierający. Mam nadzieję, że to się nigdy nie zmieni.

Myśli, że to właśnie dla Ciebie? Aplikuj i dołącz do zespołu MicroStrategy!

Kasiu, masz ogromne doświadczenie w zarządzaniu organizacjami, także w branży IT, jakich argumentów używasz, kiedy chcesz zachęcać kobiety do odważania się po sięganie po pracę marzeń?

Nie mam innych argumentów dla kobiet i dla mężczyzn. Trzeba po prostu wykorzystywać szansę, bo druga może się już nie pojawić. Skakać na głęboką wodę i nie bać się zaryzykować. Trzeba mieć oczywiście szeroko otwarte oczy, żeby tej szansy nie przegapić. I zawsze otaczać się ludźmi, którzy podadzą rękę, gdy będziesz potrzebowała wsparcia.

Warto też pamiętać, że wszystko ma swoją wartość i znaczenie: stanowisko, rola, zakres zadań, wynagrodzenie, plan rozwoju. To wszystko jest ważne. Ale dla mnie atmosfera i relacje jakie panują w firmie są bezcenne. Przyjemniej się żyje idąc do pracy z uśmiechem. Nawet w poniedziałek.

Bardzo dziękuję za wywiad! I zachęcam każdego, kto poczuł, że to coś ciekawego do zaaplikowania!

O firmie MicroStrategy:

MicroStrategy to największa niezależna, notowana na giełdzie firma Business Intelligence, posiadająca wiodącą platformę analityczną dla przedsiębiorstw. Firma realizuje swoją wizję, Intelligence Everywhere™, zapewniając nowoczesną analitykę na otwartej, wszechstronnej platformie korporacyjnej, zoptymalizowanej pod kątem wdrożeń w chmurze i on-premise.

Platforma używana jest przez wiele najbardziej podziwianych marek na świecie z listy Fortune Global 500. MicroStrategy posiada lokalne biura na całym świecie, a drugie pod względem wielkości znajduje się w Warszawie i zatrudnia ponad 450 pracowników.

MicroStrategy - jak dołączyć do zespołu?

Zdjęcia i grafika: własność firmy MicroStrategy

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów.  
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie