Czego szukasz

Zostań wirtualną asystentką i pracuj z domu – nowy zawód w 8 tygodni!

Jesteś zorganizowana, obowiązkowa i chciałabyś pracować zdalnie, żeby jak najwięcej czasu móc spędzać z dzieckiem? A może mieszkasz w małej miejscowości i praca zdalna to dla Ciebie jedyne rozwiązanie? Zdobądź nowy zawód wirtualnej asystentki & social media ninja w 8 tygodni i pracuj bez wychodzenia z domu. Poznaj szczegóły nowego kursu on-line już dziś!

  • Joanna Gotfryd - 07/02/2018
młoda kobieta pracuje w domu

Interesują Cię szczegóły?

Sprawdź już teraz najbliższe terminy kursu i dowiedz się więcej!

Tak, chcę poznać szczegóły!

Obejrzyj webinar – Wirtualna Asystentka w Polsce i na świecie – Czy zawód VA jest dla Ciebie?

Kim jest wirtualna asystentka?

Wirtualna asystentka, to osoba, która ogarnia sprawy swoich klientów i załatwia wszystko, czym oni nie chcą lub nie mają czasu się zająć.

Co może należeć do obowiązków wirtualnej asystentki?

  • prowadzenie korespondencji
  • przygotowywanie dokumentów i umów
  • umawianie i organizowanie spotkań
  • prowadzenie profili przedsiębiorców w social media
  • dbanie o wizerunek swoich klientów w sieci
  • przygotowywanie prezentacji, grafik
  • budowanie baz klientów
  • wyszukiwanie informacji
  • wsparcie sprzedaży
  • pilnowanie postępu prac różnych podwykonawców
  • segregowanie i archiwizacja dokumentów
  • wystawianie faktur
  • kontakt z biurem księgowym
  • robienie prostych tłumaczeń
  • organizacja podróży służbowych

To idealna praca dla osób, które umieją zarządzać zadaniami i ustalać priorytety. Są samodzielne, pracowite i świetnie zorganizowane. Mają stalowe nerwy i głowę na karku.

Wirtualna asystentka może pracować zdalnie dla jednego klienta, ale może też zarządzać zadaniami dla kilku różnych przedsiębiorców. Zwykle prowadzi własną działalność, ale też może wystawiać faktury bez zakładania firmy, np. przez platformę useme.eu.

Wirtualna asystentka to bardzo popularny zawód w USA i w Europie Zachodniej, ale coraz więcej polskich firm i mikroprzedsiębiorców decyduje się na takie zdalne wsparcie.

wirtualna asystentka

Dlaczego warto zostać wirtualną asystentką?

Jako wirtualna asystentka (VA):

  • będziesz mogła samodzielnie ustalać wymiar swojej pracy
  • będziesz pracować dla klientów z całej Polski, a jeśli znasz świetnie języki – z całego świata!
  • nie ma znaczenia gdzie mieszkasz – czy na wsi albo w małym mieście
  • nie ma znaczenia ile masz lat i jak długa była Twoja przerwa zawodowa

Co mamy dla Ciebie?

Z wielką przyjemnością zapraszamy Cię na nowy kurs on-line Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja, dzięki któremu zdobędziesz potrzebne kompetencje i nauczysz się pracować zdalnie dla klientów z całego świata.

Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja to 8-tygodniowy intensywny bootcamp, czyli kurs on-line, przygotowany wspólnie z firmą Coders Trust Polska.

Dla kogo jest nasz kurs?

  • dla początkujących
  • dla mam i osób opiekujących się osobami zależnymi
  • dla mieszkanek wsi, małych miast i dużych metropolii
  • dla świetnie zorganizowanych osób, które lubią pomagać innym
  • dla osób, które lubią się uczyć i poznawać nowe narzędzia do pracy
  • dla osób, które mogą przeznaczyć na naukę około 2 godzin dziennie

Dlaczego warto zostać wirtualną asystentką?

  • możesz pracować w dowolnym miejscu na ziemi, nawet podczas podróży
  • możesz pracować w domu – można zostać z dzieckiem czy chorym członkiem rodziny kiedy jest taka potrzeba
  • wirtualne biuro to oszczędność – nie trzeba wynajmować powierzchni
  • oszczędność czasu – nie tracisz go na dojazdy do biura
  • współpracujesz ze zleceniodawcą wtedy, kiedy istnieje taka potrzeba – w wolniejszych chwilach możesz zająć się domowymi obowiązkami
  • możesz pracować dla wielu klientów (nie tylko dla jednej firmy) – zwiększa to zarobki
  • Ty ustalasz ile chciałabyś zarabiać, podając swoją stawkę godzinową
  • znając języki obce możesz obsługiwać rynki zagraniczne i znacząco podnieść wysokość swoich zarobków
  • nie obowiązuje Cię dress code

Wirtualna asystentka to zawód, który zdobywa coraz większą popularność. Na Upworku (międzynarodowej platformie dla freelancerów) jest obecnie około 3500 ofert pracy dla wirtualnych asystentek.

Stawka godzinowa wirtualnej asystentki to około 20 – 50 zł za 1h pracy. Pracując dla klientów zagranicznych możesz zarobić nawet do 40-50$/h

wirtualna asystentka zawód

Czego nauczysz się na kursie?

  • Dowiesz się kim jest wirtualna asystentka i jaką pracę wykonuje? Jak zacząć pracę jako wirtualna asystentka i co będzie Ci potrzebne – jakie narzędzia, programy i umiejętności?
  • Poznasz podstawy tego biznesu. Pokażemy jak założyć firmę, napisać ofertę, stworzyć cennik, rozliczać się za wykonaną pracę i gdzie oraz w jaki sposób szukać zleceń.
  • Nauczysz się budować komunikację i społeczność, obsługiwać social media, tworzyć strony www, prezentacje i wiele innych.
  • Nauczysz się obsługi stron opartych na WordPress.
  • Poznasz tajniki efektywnego copywritingu.
  • Zrozumiesz jak budować relacje z klientami, jak zaczynać współpracę ale i jak odmawiać, jak prosić o rekomendacje oraz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
  • Poznasz przydatne narzędzia, programy i technologie potrzebne w pracy VA.
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu organizacji biura, obsługi programów i marketingu.
  • Nauczysz się efektywnie łączyć życie rodzinne z pracą oraz zarządzania czasem bez strat dla profesjonalizacji dla zawodu.

Kurs Wirtualna Asystentka & Social Media Ninja to:

  • 8 tygodniowy intensywny kurs on-line
  • dla osób bez doświadczenia
  • wsparcie 3 doświadczonych mentorek na co dzień
  • nauka w dowolnym czasie i dowolnym miejscu – sama ustalasz kiedy się uczysz
  • szkolenie dostępne jest na platformie e-learningowej, dostępnej 24/7 – możesz wrócić do materiałów w dowolnym czasie i powtórzyć materiał
  • 16 lekcji na żywo, z mentorkami
  • dostęp do nagranych lekcji na żywo na platformie w późniejszym czasie
  • kontakt z mentorkami w czasie codziennych konsultacji
  • wysokiej jakości materiały szkoleniowe
  • nauka w grupie

Poznaj wspaniałe mentorki kursu

ela wolińska Ela Wolińska

Wirtualna Asystentka z 7-letnim doświadczeniem
• Wspiera przedsiębiorców przejmując część ich obowiązków związanych z prowadzeniem firmy.
• Specjalizuje się w zadaniach, związanych z budowaniem marki i wizerunku: copywriting, obsługa stron www, prowadzenie profili w social mediach.
• Dużą wagę przykłada do profesjonalizacji zawodu wirtualnej asystentki, dlatego pisze książkę na temat pracy VA w Polsce.
• Wspiera młode mamy i pomaga w powrocie na rynek pracy po urodzeniu
dziecka, poprzez organizowanie wykładów i spotkań, ale przede wszystkim dzieląc się swoim doświadczeniem jako mama i przedsiębiorca.

anna król Anna Król

top-rated freelancer, WA na globalnej platformie Upwork
• Freelance marketer, wirtualna asystentka i manager projektów internetowych w jednym.
• Dba, aby właściciele firm mogli skupić się na tym co najważniejsze – rozwojem biznesu i innowacją.
• Od wielu lat pracuje zdalnie dla firm z USA i Australii, mieszkając w Hiszpanii.

Kasia Borowicz

Trener z obszaru social media
• wspiera firmy w rekrutacji poprzez social media wykorzystując najnowsze trendy w wyszukiwaniu kandydatów i marketingu rekrutacyjnym
• zbudowała społeczność na Facebooku, która w ciągu 3 lat osiągnęła ilość ponad 1700 aktywnych członków
• aktywnie uczestniczy w międzynarodowych konferencjach, jako prelegent koncentrując się na tematach związanych ze społecznościami i social media
• chętnie dzieli się wiedzą: poprzez społeczność, własnego bloga dot. social media i newsletter branżowy

Ile możesz zarobić jako wirtualna asystentka?

W Polsce stawki zaczynają się od 20 zł/h pracy. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z klientami zagranicznymi – możesz liczyć na przynajmniej 10 $/h.

Oczywiście, im więcej potrafisz, umiesz obsługiwać programy, znasz języki, nie boisz się social mediów itp. – Twoje stawki wzrosną.

Najlepsze wirtualne asystentki zarabiają nawet 40-50$ za godzinę pracy!

Brzmi fajnie, prawda?

Nie będę pisać o pracy z Bali, Bahamów czy Barbadosu, bo mając rodzinę i dzieci trudniej wyjechać, ale czy to nie byłoby piękne – spakować się w listopadzie i wyjechać gdzieś, gdzie jest cieplej? Który szef pozwoliłby Ci na to, gdybyś pracowała na etacie? A tak, jako wirtualna asystentka, twój szef nawet się nie dowie, że dzisiaj wysyłasz dla niego maile z Teneryfy! Po prostu…

Zapisz się na kurs!

Sprawdź kiedy rusza kolejna edycja kursu Wirtualna Asystentka i Social Media Ninja!

Nie przegap tej daty!

Przez 8 tygodni nauki zdobędziesz nowy zawód!

Pamiętaj, że kurs on-line możesz sfinansować w 100% z pożyczki na kształcenie.

Tak, chcę poznać szczegóły nowego zawodu, chcę pracować z domu, na własnych zasadach!

wirtualna asystentka zawód

Zdjęcia: Storyblocks

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.
Podyskutuj

Mocna marka ma znaczenie!Konferencja Brand Summit 2019

Kandydat do pracy, albo klient spotyka się przynajmniej z czterema markami firmy: marką pracodawcy, marką produktową, marką korporacyjną i marką osobistą. Każda z nich jest inna, ale wzajemnie się mogą wzmacniać. Warto sięgać po rozwiązania, które pozwolą na integrację działań związanych z budowaniem wizerunku marki. Zapraszamy na konferencję!
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 12/11/2019
Grafika Konferencji Brand Summit 2019 ze zdjęciami prelegentów

Jak wzmocnić wizerunek firmy?

Już 21 listopada 2019 w Warszawie odbędzie się konferencja Brand Summit 2019 poświęcona w całości trzem wymiarom marki: pracodawcy, korporacyjnej i konsumenckiej. Będzie to okazja do rozmowy o tym, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci i kandydaci stali się ambasadorami marki.

Dla czytelniczek Mamo Pracuj mamy 15% rabatu z kodem MPBS_15.

Prelegenci

Swoją wiedzą podzielą się uznani eksperci i praktycy, tacy jak: Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Kamilla Giedrojć (Dyrektor Strategii i Marketingu IBM Poland and Baltics), Anna Macnar (CEO HRM Institute), Joanna Tonkowicz (Partner Zarządzający Absolvent Consulting), Kasia Zadrożna (Culture & Communication Global Senior Manager AmRest), Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting), Adrian Gamoń (Brand Experience & Communication Strategist), Aleksandra Lemańska-Czajka (Personal Development Manager INEA), Jakub Smarz (Talent Brand Lead for Poland, Accenture), Jakub Semerda (CEO Preeshare).

Co czeka na uczestników konferencji?

Program konferencji jest podzielony na trzy części:

  1. Percepcja marki
  2. Marka zaczyna się od środka
  3. Social, Digital i komunikacja marki

Szczegółowy program znajduje się na stronie: www.brandsummit.pl.

Dzień po konferencji (22.11.) odbędą się warsztaty, które pozwolą na pogłębienie tematów poruszanych na konferencji:

  1. Zintegrowana marka od A do Z – prowadzenie Anna Macnar
  2. EB = Emocje + Biznes – prowadzenie Joanna Tonkowicz oraz Karolina Proczek

Organizator: HRM Institute

Partner Strategiczny: Absolvent Consulting,

Partnerzy: AmRest, StepStone

Patroni Medialni: Instytut Monitorowania Mediów, PRoto , MamoPracuj.pl, Employerbranding.pl, HR Standard, HR News, OOH Magazine, Marketer+, 24/7 Communication.

Termin i miejsce: 21 listopada 2019 r., Budynek Focus, Al. Armii Ludowej 26, Warszawa

Kontakt: Julia Bojanowska [email protected], tel. 535 140 135
Informacje i rejestracja: www.brandsummit.pl

Przy rejestracji nie zapomnij wpisać kodu rabatowego 🙂

Zdjęcia: HRM Institute

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj

Jak stworzyć najlepszy biznesplan? Bezpłatne spotkanie dla przedsiębiorczych mam – zapisz się!

Myślisz o założeniu własnej działalności i zastanawiasz się od czego zacząć planowanie biznesu? Chcesz kompleksowo przygotować się do założenia własnej firmy? A może będziesz ubiegać się o środki na rozpoczęcie działalności? Wspaniale! Zapraszamy Cię na bezpłatne warsztaty dotyczące tworzenia biznesplanu.
  • Anna Łabno - Kucharska - 08/11/2019

Jesień jest idealnym czasem, żeby pomyśleć o własnej firmie. Tym bardziej, że właśnie wtedy obchodzimy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. Z tej okazji, już 20 listopada w Krakowie, chcemy Was zaprosić na bezpłatne warsztaty oraz indywidualne konsultacje, dotyczące tworzenia biznesplanu specjalnie dla przedsiębiorczych mam!

Nie czekaj i zapisz się już dziś!

Spotkaj się z nami, a my opowiemy Ci o:

  • drogowskazach na drodze planowania własnego biznesu,
  • czym jest biznesplan, po co i jak się go tworzy oraz jakie ma znaczenie,
  • najważniejszych elementach biznesplanu, które przesądzają o powodzeniu biznesu,
  • środkach o jakie możesz ubiegać się na starcie prowadzenia działalności!

Damy Ci przestrzeń na zadawanie pytań. Podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami.

Warsztaty poprowadzą eksperci i praktycy, z którymi współpracujemy od lat:

  • Dariusz Pierzak – finansista z wykształcenia, doświadczenia, zamiłowania i przekonania. Jako właściciel własnej firmy oraz wieloletni kontroler i dyrektor finansowy w dużych przedsiębiorstwach ma praktyczną wiedzę biznesową, i z pasją się nią dzieli.
  • Agnieszka Pierzak – od 2004 roku związana zawodowo z tematyką funduszy unijnych. Najpierw jako pracownik instytucji m.in. ZPORR i POKL, gdzie doskonaliła umiejętności z zakresu wdrażania i rozliczania środków unijnych.

Zespół Mamo Pracuj również tam będzie! 🙂

Poznaj szczegóły i zgłoś się już dziś!

Jesteśmy przekonane, że będzie to owocny czas!

Kiedy się widzimy?

  • 20 listopada 2019 r., w godzinach od 10:00 do 13:00

Gdzie?

  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie
  • 31-124 Kraków, ul. Rajska 1, sala nr 247 (II piętro, prawe skrzydło)

Jak się zapisać?

Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu wystarczy wypełnić formularz 🙂

Na spotkanie zapraszamy również z dziećmi.

W sali, gdzie będą odbywać się warsztaty będzie przygotowany mały kącik dla dzieci 🙂

Jeśli zapisałaś się, ale nie będziesz mogła przyjść z przyczyn losowych, prosimy poinformuj nas o tym. Dzięki temu inna mama będzie mogła skorzystać 🙂

Masz jakieś pytania?
Pisz do mnie: [email protected]

W końcu, kto pyta nie błądzi 😉

Zapraszamy!

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail