Czego szukasz

Rozwój zawodowy i macierzyństwo? Tak, to może iść w parze! – zapraszamy na Dzień Otwarty w Colliers

Chcesz wrócić do pracy po przerwie? Zastanawiasz się, jak możesz inwestować w swój rozwój zawodowy będąc mamą? Potrzebujesz konkretnych informacji kadrowo – prawnych, które ułatwią Ci powrót? A może szukasz inspiracji i motywacji do działania? Mamy coś dla Ciebie. Zapraszamy na Dzień Otwarty w Colliers.

grafika zapraszająca na Dzień Otwarty w Colliers

Rozwój zawodowy i macierzyństwo? Tak, to może iść w parze! – zapraszamy na Dzień Otwarty w Colliers

Zdajemy sobie sprawę z tego, że sektor nieruchomości, zwłaszcza komercyjnych, wydaje się bardzo męską branżą. Wiemy też, że to pozory – znamy firmę, która zaprzecza tym stereotypom. W Colliers, w Polsce około 60% pracowników stanowią kobiety.
Firma ma też ciekawe benefity dla rodziców. Na przykład 6 dodatkowych dni wolnych na dziecko (do 18 roku życia) czy też możliwości przyprowadzenia do biura swojej pociechy w sytuacjach „awaryjnych”.

Dzień Otwarty w Colliers to przestrzeń do inspiracji, uzyskania wiedzy o procesie rekrutacyjnym oraz na poznanie formalno – prawnych aspektów związanych z powrotem do pracy. To też okazja do swobodnych i merytorycznych rozmów przy kawie z pracownikami firmy – być może przyszłymi koleżankami i kolegami z pracy. Tym bardziej warto tu być.

Jestem zainteresowana!

Agenda spotkania

Spotkanie otworzą przedstawicielki Colliers: Agata Błaszkiewicz – Senior Director People Services & Administration i Aneta Kubinowska, Senior HRBP.

  • 12.30 – przywitanie oraz rozpoczęcie
  • 12.35-13.15 – Rozwój zawodowy i bycie mamą – tak, to może iść w parze! – Monika Rajska-Wolińska, Chief Executive Officer
  • 13.15-14.15 – Moja historia rozwoju w „męskiej” branży. – panel dyskusyjny
  • 14.15- 14:40 – przerwa na kawę/przekąski
  • 14:40 – 15:00 – Od wysłania CV do rekrutacji – jaki jest klucz sukcesu? – jakie obszary w CV są najważniejsze, jak skutecznie przygotować się do aplikacji, kilka słów o najczęstszych błędach w dokumentach aplikacyjnych; Aleksandra Chromiec, Senior Specialist i Marzena Pasławska, HR Manager, dział People and Services
  • 15.00 – 15.30 – Czy dobrze rozumiesz nowe dyrektywny i zmiany w prawie pracy? – aspekty kadrowe oraz prawnicze, panel oraz sesja Q&A – Agnieszka Półtorak – Wełnianko, Manager dział Payroll and Personnel oraz Dawid Mizia, Legal Expert.
  • 15.30 -16.00 –- networking oraz przestrzeń na konsultacje CV, próbne rozmowy rekrutacyjne.

Nie zabraknie kawy i przekąsek.

Całość wydarzenia poprowadzi Anna Łabno – Kucharska, Employer Branding Managerka z Fundacji Mamo Pracuj.

Daj się zainspirować. Zapisz się już dziś!

Z kim spotkamy się podczas panelu?

Specjalnie dla Was, trzy wspaniałe kobiety zgodziły się opowiedzieć o swojej pracy, ścieżce rozwoju, wyzwaniach, których doświadczają. Będziecie mogły bliżej poznać:

Alicję Gutowską – dołączyła do Colliers w maju 2012 roku jako Asystentka w dziale People Services. W lipcu 2013 roku objęła stanowisko Specjalisty, w styczniu 2019 roku awansowała na stanowisko Senior Specialis. W dziale People Services w Colliers odpowiada za obszar onboardingu, współpracę z uczelniami oraz prowadzi procesy rekrutacyjne na wszystkie szczeble stanowisk. Dodatkowo wspiera dział w projektach employer brandingowych, szkoleniowych oraz w obszarze kadrowym. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Prywatnie mama 2 energicznych dzieci w wieku szkolnym. 🙂

Alicja Gutowska
Alicja Gutowska

Aleksandrę Karczewską – obejmuje stanowisko Associate Director w Dziale Inwestycyjnym w Colliers. Jest odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie transakcji oraz poszukiwanie nowych inwestorów zainteresowanych lokowaniem kapitału w Polsce. Z Colliers związana jest od września 2019 roku, dołączyła jako Senior Associate. Brała udział w transakcjach nabycia i sprzedaży nieruchomości komercyjnych oraz w złożonych projektach doradczych. Posiada 10-letnie doświadczenie w doradztwie inwestycyjnym na rynku nieruchomości komercyjnych. Jest magistrem nauk ścisłych w dziedzinie nieruchomości na University College of Estate Management Reading w Wielkiej Brytanii. Uzyskała również dyplom magistra z finansów i rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także ukończyła podyplomowe studia wyceny nieruchomości na Politechnice Warszawskiej.

Aleksandra Karczewska
Aleksandra Karczewska

Justynę Rabińską – jest Senior Executive Assistant. Pracuje w Colliers od trzech miesięcy. Organizuje, zarządza czasem, przestrzenią i słowem. Dba o to, żeby wszystko działało, jak trzeba. Z wykształcenia historyk wojskowości – ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim. Natomiast z doświadczenia specjalistka ds. organizacji, z bogatym doświadczeniem. Prywatnie mama trzech Skrzatów – 8-letniej Irenki, 6-letniej Zosi i 3-letniej Ani.

Justyna Rabińska
Justyna Rabińska

Zainteresowana? Nie przegap swojej szansy. Zapisz się na spotkanie!

Ważne informacje organizacyjne

Zapraszamy 21 marca w godzinach 12:30 – 16:00 do Colliers.

Udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY. Nie zwlekaj jednak z zapisami – liczba miejsc jest ograniczona.

Przed spotkaniem poprosimy Cię o potwierdzenie obecności.

Dokładny adres podamy przed spotkaniem.

Kilka słów o firmie

Colliers jest wiodącą firmą oferującą szeroki wachlarz usług najwyższej jakości na rynku nieruchomości oraz zarządzanie inwestycyjne. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 specjalistów. W Polsce firma działa od 1997 roku i posiada biura w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Łodzi, w których pracuje ponad 500 osób.

Poznaj bliżej Colliers i przyjdź na Dzień Otwarty!


Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie