Czego szukasz

Przedszkole i żłobek dla dzieci pracowników wrocławskiej Nokii

Dwujęzyczne, z autorskim programem edukacyjnym i zdrowymi posiłkami – takie przedszkole to marzenie wielu rodziców. A to marzenie udało się spełnić wrocławskiej Nokii, która jako pierwsza firma w woj. dolnośląskim, zadbała w ten sposób o potrzeby swoich pracowników rodziców. Przedszkole z oddziałem żłobkowym działa już ponad rok ku radości dzieci i ich rodziców! Zobacz jak wygląda od środka!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 18/02/2020
dzieci śpiące na leżaczkach w przedszkolu

Przedszkole i żłobek dla dzieci pracowników Nokii

„Cały czas wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, których sporą grupę stanowią młodzi rodzice, dlatego postanowiliśmy wykorzystać potencjał nowego budynku i stworzyć przedszkole oraz żłobek” – tłumaczy Bartosz Ciepluch, dyrektor Europejskiego Centrum Oprogramowania i Inżynierii Nokia Solutions and Networks we Wrocławiu.

Przedszkole rozpoczęło swoją działalność we wrześniu 2018 r. wraz z nowym rokiem i szkolnym czekając na 125 dzieci! To placówka dwujęzyczna, z oddziałem żłobkowym, przeznaczona w całości dla dzieci pracowników wrocławskiego oddziału Nokii.

Przedszkole mieści się w nowym biurowcu West Link przy ulicy Szybowcowej we Wrocławiu.  

Jak się okazuje, to pierwsze w województwie dolnośląskim przedszkole firmowe, zostało zaprojektowane przez KIDS&Co., ogólnopolskiego operatora, specjalizującego się w otwieraniu i prowadzeniu nowoczesnych, dwujęzycznych przedszkoli i żłobków.

Nauka języków przez zabawę

Zabawa dla dzieci jest bardzo ważna dla ich rozwoju, dlatego też zajęcia dla dzieci prowadzone są w taki sposób, aby sprawiały maluchom frajdę. „Dzieci, od samego początku, poznają otaczający je świat w dwóch językach, gdyż poza nauczycielem polskojęzycznym, towarzyszy im przez cały czas pobytu w przedszkolu również nauczyciel angielskojęzyczny. Język obcy służy naszym maluchom do porozumiewania się i jednocześnie jest narzędziem do poznawania świata. Dzieci uczone tą metodą najpóźniej od 4 roku życia osiągają w wieku 11 lat dwujęzyczność niemal identyczną z poziomem kompetencji językowej native speakerów. Warunkiem jest rozpoczęcie nauki” – wyjaśnia Karina Trafna, Prezes Zarządu KIDS&Co.

Umiejętności społeczne

Co jest niezwykle ważne program placówki stawia sobie za cel wspieranie rozwoju umiejętności społecznych i inteligencji emocjonalnej u dzieci. W trakcie codziennych zabaw z dziećmi, opiekunowie wspierają rozwój kompetencji miękkich, takich jak kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, rozwój samodzielnego myślenia, radzenia sobie z emocjami oraz efektywnego gospodarowania czasem.

Jestem tym co jem…

Nie bez znaczenia jest jadłospis oraz zwrócenie bacznej uwagi na produkty z których przyrządzane są posiłki. Wierząc, że zdrowie i rozwój dzieci zależy od tego co jedzą, w placówce postawiono na najwyższą jakość jedzenia.

„Kierując się dobrem naszych dzieci postanowiliśmy operatorowi wysokie warunki współpracy. Zależało nam, aby posiłki w przedszkolu były pełnowartościowe, pozbawione chemikaliów, dostosowane do pór roku, dlatego jednym z wymogów była dostawa smacznych dań wyłącznie od lokalnych dostawców specjalizujących się w żywieniu najmłodszych. Dzięki temu jesteśmy pewni, że dzieci naszych pracowników mają zagwarantowane zdrowe posiłki pozbawione cukrów, gotowane na parze, oparte na dużej ilości warzyw, owoców, ryb i kasz” – dopowiada Bartosz Ciepluch.

Specjalne menu przygotowywane jest także dla małych alergików, zgodnie z indywidualnymi potrzebami.

Zalety przedszkola firmowego

Niewątpliwą zaletą przedszkola firmowego jest znaczna oszczędność czasu dla rodzica na dojazdach. Ale to nie jedyna zaleta. Dzięki bliskości placówki, zarówno dziecko jak i rodzic, czują się spokojniejsi – szczególnie na początku przedszkolnej czy żłobkowej przygody. To z pewnością ważne szczególnie dla mam, wracających do pracy po przerwie.

Nie bez znaczenia jest także wsparcie finansowe dla rodzica, jakie zapewnia przedszkole firmowe. A jak wiadomo, dobre przedszkole jest na wagę złota!

O firmie Nokia

Nokia Solutions and Networks we Wrocławiu istnieje od 2000 roku.

We wrocławskim centrum R&D inżynierowie pracują nad oprogramowaniem dla systemów telekomunikacyjnych. Począwszy od fazy koncepcyjno-badawczej, przez zdefiniowanie architektury systemu oraz jego implementacje, aż po wdrożenie u klienta (operatora sieci komórkowej) i utrzymanie. Każdego dnia poprzez połączenia mobilne oraz transfer danych z naszych rozwiązań korzysta co czwarta osoba na świecie, co sprawia, że dostarczanie i utrzymywanie wysokiej klasy produktu .

Różnorodność projektów prowadzonych we wrocławskim oddziale Nokii daje możliwość rozwoju w wielu ciekawych dziedzinach związanych z telekomunikacją. Każdy pracownik ma możliwość zaprojektowania indywidualnej ścieżki kariery na podstawie swoich zainteresowań, kompetencji oraz wcześniejszych doświadczeń zawodowych.

Stawiamy na kobiety!

Kobiety w branży IT są nadal w mniejszości. Dlatego aktywnie wspieramy ich rozwój, tworząc projekty takie jak np. Girls for Girls, czyli cykl spotkań, podczas których uczestniczki biorą udział w technicznych wykładach, warsztatach oraz zajęciach w laboratorium. Inżynierki z Nokii dzielą się z uczestniczkami G4G praktyczną wiedzą i pomagają im rozwijać konkretne umiejętności. Nokia stawia na kobiety i dlatego angażuje się w inicjatywy wspierające ich start zawodowy w IT. Dodatkowo realizujemy Program Mentoringowy Girls for Girls, czyli pięciomiesięczny program opierających się na indywidualnych spotkaniach Mentee z Mentorem z Nokii. Poza Girls for Girls, Nokia zorganizowała również warsztaty dla najmłodszych – naukę programowania dla dziewczynek.

Nokia Wrocław jest partnerem projektu #MamoPracujwIT od 2016 roku !

Sprawdź profil firmy Nokia Solutions and Networks w Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie >>>

Zdjęcia: własność Nokia Wrocław

Informacja powstała na bazie notatki prasowej w kwietniu 2019 roku oraz została aktualizowana w lutym 2020 roku.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj

Webinar: Dlaczego SAP rządzi światem?

Oprogramowanie SAP rządzi i wspiera praktycznie każdy aspekt działalności firm. Pozwala na lepsze i skuteczniejsze zarządzanie poszczególnymi działami oraz szybką i wydajną komunikację między nimi. Jak można rozpocząć swoją przygodę z SAPem? Dlaczego jest to przyszłościowa ścieżka kariery? O tym porozmawiamy podczas webinaru. Zapisz się już dziś!
  • Anna Łabno - Kucharska - 10/03/2020

Interesujesz się nowoczesnymi technologiami? Chcesz dowiedzieć się więcej na temat oprogramowanie SAP? Koniecznie bądź z nami na webinarze!

Webinar: Dlaczego SAP rządzi Światem? Już 19 marca o godzinie 21:00!
W ramach naszego programu #MamoPracujwIT, jeszcze nie poruszałyśmy tematu SAP. Zatem tym bardziej zapraszamy Cię na nasze najbliższe spotkanie online, które realizujemy wspólnie z Accenture Advanced Technology Center Poland.

Tak, zapisuję się na webinar!

O czym będziemy rozmawiać?

  • Co to jest SAP? – wprowadzenie do tematu
  • Czy SAP jest popularny? – omówimy udział SAP w rynku oprogramowania, branże wykorzystujące system SAP
  • W jaką stronę zmierza SAP? – porozmawiamy o nowościach: m.in. SAP HANA, SAP FIORI
  • Jakie są ścieżki kariery w SAP? – omówimy ścieżkę programisty, konsultanta oraz biznesową
  • Prezentacja systemu SAP – wprowadzenie w środowisko SAP Netweaver oraz porozmawiamy o przykładowych narzędziach SAP
  • SAP rządzi w Accenture, czyli co mamy do zaoferowania? (np. szkolenia, bogata wiedza o oprogramowaniu, możliwość certyfikacji)

Tak! Biorę udział w webinarze!

Kogo będziemy gościć?

Same ciekawe prelegentki, programistki związane z firmą Accenture Advanced Technology Center Poland.

Izabela Pabich

Izabela Pabich: w Accenture od 4 lat, obecnie na stanowisku Application Development Senior Analyst. Od samego początku programuje w języku ABAP dla systemów SAP ERP dostosowując poprzez rozszerzenie system pod potrzeby klienta. Do tej pory pracowała w wielu modułach, między innymi FI, MM, SD, AA oraz PS u różnych klientów, co pozwala na poznawanie wielu mechanizmów systemu. Jako programistka ABAP zajmuje się programowaniem oraz debugowaniem funkcjonalności, by spełniały wcześniej zebrane wymagania, a także dokumentowaniem wytworzonego oprogramowania. W systemach SAP buduje raporty, rozszerzenie, interfejsy, workflowy oraz formularze. Od ponad roku spełnia się również jako Team Leaderka, która uczy się jak organizować czas i delegować zadania, ale także pozwala na lepsze poznanie biznesu klienta podczas omawiania potrzeb i tworzenia rozwiązań. W czasie wolnym lubi poczytać książkę (najczęściej kryminał), obejrzeć serial/film z kubkiem gorącej herbaty w dłoniach lub zmienić codziennie obuwie na łyżwy lub rolki.

Izabela będzie czuwać na chacie podczas webinaru i odpowiadać na wszystkie pytania.

Justyna Promińska

Justyna Promińska: od 7 lat pracuje w Accenture, aktualnie na stanowisku Application Development Senior Analyst. Programuje w języku ABAP, tworzy rozszerzenia na potrzeby klienta do systemy SAP ERP w szczególności dla modułów: Finanse, Zarządzanie Materiałami, Sprzedaż i Dystrybucja oraz Kontroling. Zajmuje się kodowaniem, debugowaniem oraz testowaniem złożonych rozwiązań programowych. Opracowuje dokumentacje techniczne. Współpracuje z globalnym zespołem i pomaga w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów. Cechuje ją odpowiedzialność oraz chęć rozwoju w celu podniesienia kompetencji w zawodzie programisty SAP. Zdobyte certyfikaty: SAP Certified Application Associate – Financial Accounting with ERP 6.0 EhP6, Professional Scrum Developer I. W życiu prywatnym mama 2,5 letniej córeczki. Uwielbia spędzać z nią każdą wolną chwilę.

Katarzyna Wawrzewska

Katarzyna Wawrzewska: z Accenture związana od 3 lat, obecnie pracuje na stanowisku Application Development Analyst. Pierwsze doświadczenia z SAPem zdobywała na projekcie utrzymaniowo- rozwojowym. Pracując bezpośrednio z klientem miała okazję wziąć udział w wielu interesujących zadaniach. Pozwoliło jej to na zdobycie wiedzy technicznej i deweloperskiej, na zrozumie procesów biznesowych oraz poprawienie umiejętności komunikacji i współpracy w międzynarodowej grupie. Od niedawna jest Team Ledarką w projekcie developerskim. Specjalizuje się w modułach MM i FI. Poza godzinami pracy praktykuje jogę oraz uczy się szycia i konstrukcji odzieży 😊.

Ekspertki będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem dotyczącym oprogramowania SAP oraz na bieżąco odpowiadać na pytania, które pojawią się na chacie.

Szczegóły organizacyjne

Webinar odbędzie się 19.03.2020 (czwartek) o godzinie 21:00 i potrwa ok. 1,5 h.
Webinar jest bezpłatny. Konieczna jest rejestracja.

Tak, zapisuję się!

Ważna uwaga praktyczna: W związku z RODO prosimy o wyrażenie zgody, także na przesyłanie potwierdzeń odnośnie webinaru, gdyż w przeciwnym wypadku nie mamy możliwości wysłania przypomnienia 😉

Poznaj firmę Accenture Advanced Technology Center Poland i odwiedź jej profil w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!

Zdjęcia i grafika: własność Accenture Advanced Technology Center Poland

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Czy bez technicznych umiejętności nadaję się do IT? Tak, to jest możliwe!

Bohaterka wywiadu mówi, że jej zmiana zawodowa to zwykły zbieg okoliczności. Słuchając jej myślę, że to jednak zasługa jej odwagi i determinacji. Rozmawiamy o tym, jak przejść z branży bankowej do IT i czy można znaleźć stanowisko „szyte na miarę” swoich kompetencji. O swojej pracy opowiada Agnieszka Wosik, Business Specialist w Atos Poland Global Services.
  • Anna Łabno - Kucharska - 10/03/2020
Agnieszka Wosik, Business Specialist w Atos Poland Global Services

Agnieszko, Atos kojarzy się jako firma IT, natomiast myślę, że niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że nie wszystkie dywizje, czy działy są mocno techniczne. Ty pracujesz w takim zespole. Opowiesz o nim oraz o tym, czym się zajmujesz?

Tak, to prawda są w Atos takie zespoły właśnie jak min. BOS, czyli Business Office Support, którego głównym zadaniem, jak sugeruje już sama nazwa, jest szeroko pojęte wsparcie dla innych.

Zajmujemy się pomocą na wielu płaszczyznach, zaczynając od organizacji szkoleń, nadawania dostępów (zarówno do „narzędzi”, jak i tych fizycznych), przez dbałość o aktualność dokumentacji wewnętrznej, na wspieraniu działów finansowych kończąc. Pomagamy również w procesie zatrudniania nowych pracowników. Zajmujemy się zamawianiem sprzętu dla pracowników, pomocą wizualną przy prezentacjach, wydajemy newsletter. Koordynujemy program wspierający nowo przybyłych pracowników, który zaimplementowaliśmy w naszej dywizji. A to i tak jeszcze nie wszystko.

Staramy się pomóc każdemu, kto nas o to poprosi, nawet jeśli nie możemy zrobić tego bezpośrednio, to staramy się chociaż wskazać drogę do rozwiązania 😉

Krótko mówiąc, wspieracie i pokazujecie drogę 🙂 Agnieszko wiem też, że Ty w zespole masz jeszcze dodatkowe obowiązki.

Tak, zgadza się. Ja w zespole odpowiadam za koordynację projektów dla uczniów: Juniors Academy oraz klasy patronackiej Atos, w Zespole Szkół Elektronicznych w Bydgoszczy. Pomagam również od strony organizacyjnej w przygotowaniach wizyt klientów odwiedzających naszą firmę. Dodatkowo wchodzę w skład zespołu tworzącego newsletter oraz asystuję przy inicjatywach, które powstają w BOS-ie i mają na celu promocję BDS-u, tudzież wspierają naszych pracowników. Udzielam się też czynnie w organizacji Dnia Dziecka w Atos.

Uff, brzmi jak sporo pracy. 🙂 Oprócz tych działań, o których wspominałaś zainteresowały mnie projekty dla uczniów. Macie klasę partnerską oraz program Juniors Academy, dobrze pamiętam?

Tak dokładnie, są to dwa stosunkowo nowe projekty, których jestem koordynatorką, a w przypadku klasy patronackiej Atos, współkoordynatorką. 🙂 Początkowo, gdy jeszcze zajmowałam się wspieraniem różnych procesów związanych z rekrutacją, wraz z managerami rozmawialiśmy o pomysłach na zachęcanie młodych osób do wyboru kierunków technicznych.

Chcemy też dotrzeć do młodzieży i pokazać im, że w Bydgoszczy istnieje taka firma jak Atos i opowiadać, czym tak na prawdę się zajmujemy. Tak zaczął kiełkować pomysł o klasie patronackiej Atos. Niestety okazało się, że jest to duże przedsięwzięcie, do którego przygotowania potrwają dłużej niż początkowo zakładaliśmy. By nie tracić energii i zapału, stwierdziliśmy, że może zaczniemy od mniejszego projektu, który może również pomóc nam sprawdzić się przed rozpoczęciem współpracy ze szkołą. I tak zaczął powstawać w naszych głowach pomysł na Juniors Academy.

A powiedz, jak funkcjonuje Juniors Academy? I jak powstawała?

Bazujemy na strukturze akademii, które cyklicznie organizujemy dla dorosłych. Nasi pracownicy prowadzą zajęcia, czyli występują w roli ekspertów czy też trenerów. Projekt jest dedykowany do wszystkich maturzystów z danego roku z województwa kujawsko-pomorskiego. Na drodze testów i rekrutacji wyłoniliśmy piętnastu uczestników. To właśnie ta grupa od listopada do kwietnia uczęszcza na zajęcia na terenie Atos, a zwycięzcy całego cyklu odbywają płatny staż. Co ciekawe w zeszłym roku mieliśmy troje zwycięzców i cała trójka po zakończonym stażu otrzymała oferty pracy, które przyjęła stając się pełnoprawnymi pracownikami naszej firmy.

Gratulacje! Takie inicjatywy są bardzo wartościowe. A czy klasa patronacka działa na podobnych zasadach?

Nie, wygląda to inaczej. Równolegle z koordynacją Juniors Academy przygotowywaliśmy się do otwarcia pierwszej klasy patronackiej w Zespole Szkół Elektronicznych w Bydgoszczy. W marcu 2019 roku podpisaliśmy umowę o współpracy. Pierwszy nabór przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania i mamy w klasie naprawdę wybitnych uczniów. Ta „nasza klasa” była drugą z najwyższym wynikiem pod względem ilości chętnych uczniów na jedno miejsce oraz liczby wymaganych punktów potrzebnych do zakwalifikowania się.

Zarówno podczas działań z Juniors Academy, jak i w klasie patronackiej, odpowiadam za kontakt z uczniami, za ich wsparcie, koordynację pracy trenerów, organizację zaplecza technicznego, spotkania z rodzicami, przeprowadzanie wizyt i różnego typu szkolenia.

Agnieszko, ogrom niesamowitej pracy! A teraz chciałabym wrócić do Twojej historii. Pamiętam, jak mówiłaś podczas naszej pierwszej rozmowy, że pomysł na pracę w Atos pojawił się dość przypadkowo. Natomiast już w czasie urlopu macierzyńskiego i wychowawczego zaczęłaś myśleć o powrocie do pracy. Jak to się stało, że ostatecznie zdecydowałaś się na tę firmę?

Myślę, że to po prostu samo przyszło. Po okresie całkowitego poświęcenia rodzinie i byciu z dziećmi na pierwszym etapie ich życia, przyszedł moment tęsknoty za pracą i gotowości do otwarcia kolejnego, zawodowego rozdziału. Wiedziałam jedno: ostatnim miejscem, do jakiego chcę wracać, jest bank i wszelkie instytucje bankowe, czyli praca, którą wykonywałam przed urodzeniem dzieci.

Atos gdzieś przez chwilę pojawił się jako jedna z opcji w mojej głowie, ale równie szybko zgasł co się zapalił.

Wydawało mi się, że bez doświadczenia w IT oraz bez wiedzy stricte technicznej nie mam możliwości znaleźć tu dla siebie miejsca. I jak to w życiu bywa – zbieg okoliczności w postaci rozmowy z mamą najlepszego przyjaciela mojego synka sprawił, że dowiedziałam się, iż nie samymi inżynierami Atos stoi 🙂

Koleżanka opowiedziała mi o zespole, w którym pracuje. O tym, że odpowiadają za wiele ciekawych zadań. Słuchając uważnie jej wypowiedzi, można było wyczuć jeszcze coś, co było dla mnie bardzo istotne – w Atos pracują ludzie, którzy są otwarci i tworzą zgrany, życzliwy zespół. Ponadto managerowie podchodzą do pracownika z szacunkiem i są wsparciem.

I to był ten impuls? Wtedy zdecydowałaś się aplikować?

Nie, nie. Nie tak od razu, ale myśl tym razem zaczęła kiełkować. Po jeszcze kilku rozmowach zdecydowałam, że aplikowanie do Atos to może być jakaś szansa dla mnie. Z lekkim strachem i pełna niepewności postanowiłam złożyć CV. A potem…potem to już się potoczyło. Pierwsza rozmowa, druga, trzecia i telefon, że to mnie chcą zatrudnić – tak znalazłam się w BOS-ie w dywizji BDS 🙂

Poznaj firmę Atos Poland Global Services i zobacz profil w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!

Wspaniale! Agnieszko, nie aplikowałaś na stanowisko „techniczne”, ale jednak do firmy z branży IT. Powiedz jak przygotowywałaś się do rozmowy, nie mają technologicznego zaplecza?

Patrząc na ogłoszenie, wiedziałam jakie obszary mogą wymagać ode mnie poprawy, co może być moją mocną, a co słabszą stroną. Zdawałam sobie sprawę, że w pierwszej kolejności muszę „przywrócić do życia” mój angielski, którego z braku okazji przestałam używać. Tak więc, zaczęłam chodzić na prywatne lekcje angielskiego.

Starałam się też odnaleźć „łączniki”, tzn. doświadczenie, które zdobyłam z poprzedniej pracy, które mogłabym wykorzystać w Atos. Starałam się też podejść z dużą otwartością i z założeniem, że jestem w stanie dać z siebie 110%, jeśli tylko ktoś da mi szanse. Już sama rozmowa rekrutacyjna okazała się niezwykle miłym doświadczeniem, które ostatecznie zakończyło się zaproszeniem do grona pracowników BDS-u.

Cieszę się, że wspominasz o tych „łącznikach” związanych z Twoją poprzednią pracą. Wcześniej pracowałaś w sektorze bankowym, miałaś duże doświadczenie w tym obszarze. Powiedz, które z Twoich umiejętności z przeszłości, przydają się teraz w Twojej pracy?

Myślę, że każde nasze zawodowe, czy też życiowe doświadczenie, które zbieramy na różnych etapach, wpływa na to, kim jesteśmy. Truizm, to prawda, ale ja mogę go tylko potwierdzić. Dlatego ciężko jednoznacznie stwierdzić co tak naprawdę przełożyłam z doświadczenia stricte z pracy w banku do pracy w Atos.

W poprzedniej pracy miałam nieustanny kontakt z klientami, z którymi rozmawiałam na dość wrażliwe tematy związane z ich dochodami, obciążeniami oraz zdolnością kredytową. Niezbędna do tego była pewnego rodzaju wrażliwość, zrozumienie i otwartość na ludzi. To było potrzebne po to, aby pomóc klientom otworzyć się, opowiedzieć o pewnych sprawach, które nie zawsze były łatwe. Może to trochę zaskakujące, ale uznałabym, że to otwartość na ludzi jest cechą, którą wykorzystuję najczęściej.

W klasie patronackiej Atos mamy 34 młodych ludzi, którzy jeszcze kształtują swoje charaktery, a będziemy ze sobą współpracować przez 5 ważnych lat ich życia. Kontakt z nimi, zaufanie, jest mi niezbędne do współpracy. I dzięki, między innymi, otwartości mam nadzieję, że uda nam się osiągnąć zamierzone cele.

Mam też duży kontakt z różnymi osobami, z którymi kończymy relację już po jednym spotkaniu. Zawsze staram się, aby nawet to krótkie spotkanie było miłe, by gość czy nowy pracownik miał przyjemne doświadczenie po wizycie w naszej firmie. Sama spotykam się z dużą życzliwością od ludzi i staram się tylko przekazywać to dalej 🙂

Agnieszko, to na koniec ostatnie pytanie. Jeśli teraz spotkałabyś koleżankę, która podobnie jak Ty parę lat temu szukałaby pracy po urlopie wychowawczym, to co byś jej powiedziała? Czym zachęciłabyś ją do wertowania strony karierowej swojego pracodawcy?

Mogę powiedzieć takiej osobie jedno – by dała sobie szansę oraz żeby dała szansę firmie Atos. Oferujemy szeroki wachlarz możliwości.

Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że można mieć stanowisko uszyte na miarę.

Oczywiście czasami trzeba czasu by znaleźć swoje miejsce, ale Atos to tak naprawdę nieograniczona liczba możliwości. Pozwala zarówno na rozwój już posiadanych umiejętności, jak również zdobywanie nowych, poprzez najróżniejsze szkolenia, warsztaty.

Ponadto możliwość awansu nie jest pustym sloganem. Każdy ma szansę marzyć i mierzyć wysoko, bez względu na płeć czy wiedzę, z jaką przychodzi tu na początku. Sama przez ten krótki czas byłam świadkiem wielu awansów osób, które zaczynały swoją pracę na pierwszej linii wsparcia. To w dużej mierze kwestia determinacji i ciężkiej pracy.

Ogromnym atutem dla mnie jako mamy jest możliwość pracy z domu, ale nie tylko.

Samo podejście firmy do tego, że ja czy inni pracownicy są rodzicami…Jest to coś naturalnego – w żadnym wypadku nie jest to problem.

Rozmawiając z przyjaciółmi i znajomymi, słyszę różne historie o tym, jak pracodawcy podchodzą do tej kwestii. Niestety nie zawsze są to pozytywne opowieści. Natomiast w Atos mam pełne zrozumienie dla nagłych i niezaplanowanych sytuacji. Pracodawca jest bardzo elastyczny, co daje mi poczucie bezpieczeństwa i możliwość utrzymania właściwego balansu między życiem rodzinnym a pracą.

Agnieszko, dziękuję Ci za rozmowę!

Poznaj firmę Atos Poland Global Services i zobacz profil w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!

Rozmawiała: Anna Łabno-Kucharska

Link firmy Atos

Zdjęcie: archiwum prywatne Agnieszki Wosik

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail