Czego szukasz

Przedszkole i żłobek dla dzieci pracowników wrocławskiej Nokii

Dwujęzyczne, z autorskim programem edukacyjnym i zdrowymi posiłkami – takie przedszkole to marzenie wielu rodziców. A to marzenie udało się spełnić wrocławskiej Nokii, która jako pierwsza firma w woj. dolnośląskim, zadbała w ten sposób o potrzeby swoich pracowników rodziców. Przedszkole z oddziałem żłobkowym działa już ponad rok ku radości dzieci i ich rodziców! Zobacz jak wygląda od środka!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 18/02/2020
dzieci śpiące na leżaczkach w przedszkolu

Przedszkole i żłobek dla dzieci pracowników Nokii

„Cały czas wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, których sporą grupę stanowią młodzi rodzice, dlatego postanowiliśmy wykorzystać potencjał nowego budynku i stworzyć przedszkole oraz żłobek” – tłumaczy Bartosz Ciepluch, dyrektor Europejskiego Centrum Oprogramowania i Inżynierii Nokia Solutions and Networks we Wrocławiu.

Przedszkole rozpoczęło swoją działalność we wrześniu 2018 r. wraz z nowym rokiem i szkolnym czekając na 125 dzieci! To placówka dwujęzyczna, z oddziałem żłobkowym, przeznaczona w całości dla dzieci pracowników wrocławskiego oddziału Nokii.

Przedszkole mieści się w nowym biurowcu West Link przy ulicy Szybowcowej we Wrocławiu.  

Jak się okazuje, to pierwsze w województwie dolnośląskim przedszkole firmowe, zostało zaprojektowane przez KIDS&Co., ogólnopolskiego operatora, specjalizującego się w otwieraniu i prowadzeniu nowoczesnych, dwujęzycznych przedszkoli i żłobków.

Nauka języków przez zabawę

Zabawa dla dzieci jest bardzo ważna dla ich rozwoju, dlatego też zajęcia dla dzieci prowadzone są w taki sposób, aby sprawiały maluchom frajdę. „Dzieci, od samego początku, poznają otaczający je świat w dwóch językach, gdyż poza nauczycielem polskojęzycznym, towarzyszy im przez cały czas pobytu w przedszkolu również nauczyciel angielskojęzyczny. Język obcy służy naszym maluchom do porozumiewania się i jednocześnie jest narzędziem do poznawania świata. Dzieci uczone tą metodą najpóźniej od 4 roku życia osiągają w wieku 11 lat dwujęzyczność niemal identyczną z poziomem kompetencji językowej native speakerów. Warunkiem jest rozpoczęcie nauki” – wyjaśnia Karina Trafna, Prezes Zarządu KIDS&Co.

Umiejętności społeczne

Co jest niezwykle ważne program placówki stawia sobie za cel wspieranie rozwoju umiejętności społecznych i inteligencji emocjonalnej u dzieci. W trakcie codziennych zabaw z dziećmi, opiekunowie wspierają rozwój kompetencji miękkich, takich jak kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, rozwój samodzielnego myślenia, radzenia sobie z emocjami oraz efektywnego gospodarowania czasem.

Jestem tym co jem…

Nie bez znaczenia jest jadłospis oraz zwrócenie bacznej uwagi na produkty z których przyrządzane są posiłki. Wierząc, że zdrowie i rozwój dzieci zależy od tego co jedzą, w placówce postawiono na najwyższą jakość jedzenia.

„Kierując się dobrem naszych dzieci postanowiliśmy operatorowi wysokie warunki współpracy. Zależało nam, aby posiłki w przedszkolu były pełnowartościowe, pozbawione chemikaliów, dostosowane do pór roku, dlatego jednym z wymogów była dostawa smacznych dań wyłącznie od lokalnych dostawców specjalizujących się w żywieniu najmłodszych. Dzięki temu jesteśmy pewni, że dzieci naszych pracowników mają zagwarantowane zdrowe posiłki pozbawione cukrów, gotowane na parze, oparte na dużej ilości warzyw, owoców, ryb i kasz” – dopowiada Bartosz Ciepluch.

Specjalne menu przygotowywane jest także dla małych alergików, zgodnie z indywidualnymi potrzebami.

Zalety przedszkola firmowego

Niewątpliwą zaletą przedszkola firmowego jest znaczna oszczędność czasu dla rodzica na dojazdach. Ale to nie jedyna zaleta. Dzięki bliskości placówki, zarówno dziecko jak i rodzic, czują się spokojniejsi – szczególnie na początku przedszkolnej czy żłobkowej przygody. To z pewnością ważne szczególnie dla mam, wracających do pracy po przerwie.

Nie bez znaczenia jest także wsparcie finansowe dla rodzica, jakie zapewnia przedszkole firmowe. A jak wiadomo, dobre przedszkole jest na wagę złota!

O firmie Nokia

Nokia Solutions and Networks we Wrocławiu istnieje od 2000 roku.

We wrocławskim centrum R&D inżynierowie pracują nad oprogramowaniem dla systemów telekomunikacyjnych. Począwszy od fazy koncepcyjno-badawczej, przez zdefiniowanie architektury systemu oraz jego implementacje, aż po wdrożenie u klienta (operatora sieci komórkowej) i utrzymanie. Każdego dnia poprzez połączenia mobilne oraz transfer danych z naszych rozwiązań korzysta co czwarta osoba na świecie, co sprawia, że dostarczanie i utrzymywanie wysokiej klasy produktu .

Różnorodność projektów prowadzonych we wrocławskim oddziale Nokii daje możliwość rozwoju w wielu ciekawych dziedzinach związanych z telekomunikacją. Każdy pracownik ma możliwość zaprojektowania indywidualnej ścieżki kariery na podstawie swoich zainteresowań, kompetencji oraz wcześniejszych doświadczeń zawodowych.

Stawiamy na kobiety!

Kobiety w branży IT są nadal w mniejszości. Dlatego aktywnie wspieramy ich rozwój, tworząc projekty takie jak np. Girls for Girls, czyli cykl spotkań, podczas których uczestniczki biorą udział w technicznych wykładach, warsztatach oraz zajęciach w laboratorium. Inżynierki z Nokii dzielą się z uczestniczkami G4G praktyczną wiedzą i pomagają im rozwijać konkretne umiejętności. Nokia stawia na kobiety i dlatego angażuje się w inicjatywy wspierające ich start zawodowy w IT. Dodatkowo realizujemy Program Mentoringowy Girls for Girls, czyli pięciomiesięczny program opierających się na indywidualnych spotkaniach Mentee z Mentorem z Nokii. Poza Girls for Girls, Nokia zorganizowała również warsztaty dla najmłodszych – naukę programowania dla dziewczynek.

Nokia Wrocław jest partnerem projektu #MamoPracujwIT od 2016 roku !

Sprawdź profil firmy Nokia Solutions and Networks w Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie >>>

Zdjęcia: własność Nokia Wrocław

Informacja powstała na bazie notatki prasowej w kwietniu 2019 roku oraz została aktualizowana w lutym 2020 roku.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj

Webinar: Perspektywy kobiet w IT, czyli jak budować swoją karierę w branży?

Od czego zacząć, żeby efektywnie się przebranżowić? Jak odnaleźć swoje miejsce w IT? Co trzeba umieć, żeby zostać programistką? To tylko część obszarów, które poruszymy podczas spotkania z Ekspertkami z Accenture Advanced Technology Center Poland. Webinar już 04.06 o 21:00. Zapisz się już dziś, aby nie zapomnieć!
  • Anna Łabno - Kucharska - 27/05/2020

Od czego zacząć, żeby efektywnie się przebranżowić? Jak odnaleźć swoje miejsce w IT? Co trzeba umieć, żeby zostać programistką? To tylko część obszarów, które poruszymy podczas spotkania z Ekspertkami z Accenture Advanced Technology Centre. Webinar już 04.06 o 21:00. Zapisz się już dziś, aby nie zapomnieć!

Weź udział w naszym webinarze, który przygotowaliśmy wspólnie z firmą Accenture Advanced Technology Center realizowanego w ramach programu #MamoPracujwIT.
Dostajemy dużo pytań dotyczących przebranżowienia i rozwoju w branży IT. Dlatego też odpowiadając na Wasze potrzeby zapraszamy na spotkanie online.

Tak, biorę udział w webinarze!

O czym będziemy rozmawiać?

  • Skonfrontujemy obawy wobec zawodu programisty z rzeczywistością
  • Wyjaśnimy co to znaczy być programistą i jak wygląda (nie)typowy dzień pracy
  • Podpowiemy jak budować programistyczną ścieżkę kariery, w co warto inwestować czas i gdzie szukać materiałów do nauki
  • Ekspertki podzielą się swoimi historiami związanymi z rozwojem zawodowym
  • Pokażemy jaką część zatrudnionych w IT stanowią kobiety i jak Accenture wspiera różnorodność w zespołach
  • Opowiemy o korzyściach płynących z różnorodności w zespołach
  • Będzie również czas na Wasze pytania.

Tak, biorę udział!

A kogo będziemy gościć? Dwie wspaniałe ekspertki

Joanna Murowańska – studentka Computer Science, IFE na Politechnice Łódzkiej. W Accenture pracuje jako Application Development Associate. Od 1,5 roku pracuje jako programistka na projektach związanych ze sprzedażą detaliczną i utrzymaniem aplikacji, kodując w SQL,PL/SQL w bazach danych Oracle, MS SQL Server i Javie. Pasjonatka podróży, sztuki, gry w szachy i sudoku. W związku z zainteresowaniami technologią informatyczną, uczestniczy w konferencjach i zjazdach naukowych, które również wspierają rozwój kobiet w IT.

Paulina Pąśko – absolwentka studiów II stopnia na kierunku Matematyka Stosowana Politechniki Łódzkiej. W Accenture pracuje od listopada 2018 roku, na początku jako praktykantka, a teraz jako Application Development Associate. Jest częścią zespołu utrzymaniowego, więc każdego dnia mierzy się z nowymi problemami i zadaniami. Na co dzień pracuję z bazami danych Oracle, SQL, PLSQL i skryptami powershellowymi. W wolnym czasie chętnie czytam książki. Poza pracą lubi uczestniczyć w webinarach o tematyce analizy danych i programowania, którymi się interesuje.

Od razu zapisuję się na spotkanie!

Interesuje Cię technologia SAP? Koniecznie zobacz nasz wcześniejszy webinar!

Szczegóły organizacyjne:

Webinar odbędzie się 04.06.2020 (czwartek) o godzinie 21:00 i potrwa ok. 1,5 h. Webinar jest bezpłatny. Konieczna jest jednak rejestracja.

Tak, zapisuję się!

Ważna uwaga praktyczna: W związku z RODO prosimy o wyrażenie zgody także na przesyłanie potwierdzeń odnośnie webinaru, gdyż w przeciwnym razie nie będziemy mieć możliwości wysłania przypomnienia 😉

Chcesz poznać lepiej atmosferę panującą w firmie? Zobacz profil Accenture Advanced Technology Centre w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!
Do zobaczenia!

Zdjęcia i grafiki: własność firmy Accenture Advanced Technoogy Center Poland

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Jak znaleźć wspólny język z rekruterem? Weź udział w webinarze

W rekrutacji nie ma miejsca na nieporozumienia. To czy znajdziesz pracę może zależeć właśnie od tego pierwszego spotkania. Jeśli więc szukasz pracy lub za chwilę zaczniesz, weź udział w naszym webinarze z firmą Bosch już 2 czerwca o 21:00! Zapisz się już dziś! Nie przegap!
  • Agnieszka Kaczanowska - 21/05/2020

Jak znaleźć wspólny język z rekruterem i dobrze wypaść na rozmowie o pracę?

Jeśli szukasz pracy to wiesz, że rozmowa rekrutacyjna to spotkanie, od którego wszystko zależy.

Jak zatem zaprezentować się rekruterowi, aby zwiększyć swoje szanse?

Co pomaga a co przeszkadza w dobrym zrozumieniu się z rekruterem?

Jakie zwroty i wyrażenia mogą pojawić się w trakcie rozmowy?

Czy znajomość języka korporacji może okazać się kluczowa?

Na te i wiele innych pytań odpowiemy w trakcie najbliższego webinaru, przygotowanego wspólnie z firmą Robert Bosch Polska w ramach programu #MotherEmpower.

Zapisz się już dziś!

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

W rekrutacji nie ma miejsca na nieporozumienia. Bardzo wiele zależy od tego, na ile dokładnie i w jakim kontekście opiszemy swoje doświadczenie, a także od tego, czy będziemy porozumiewać się z rekruterem wspólnym  językiem.

Dlatego podczas webinaru opowiemy:

  • Jak odpowiadać na pytania, by uwypuklić swoje mocne strony?
  • Jak przedstawić swoje sukcesy i porażki rekruterowi?
  • Jak w precyzyjny sposób opisać swoje umiejętności w CV?
  • Z jakimi zwrotami z tzw. „korpomowy” można się spotkać najczęściej na rozmowie rekrutacyjnej?

Weź udział w naszym webinarze już 2 czerwca i poznaj odpowiedzi na te i wiele innych pytań!

Skąd pomysł na webinar?

Po pierwsze: bardzo wiele zależy od zbudowanej relacji z rekruterem, a dla wielu osób spotkanie z rekruterem wiąże się z ogromnym stresem. Warto zatem wiedzieć jak przygotować się do rozmowy.

Po drugie: silna reprezentacja zespołu firmy Bosch ponownie chce podzielić się swoim doświadczeniem, wiedzą i podpowiedzieć Wam, jak pozytywnie wypaść na rozmowie o pracę!

Po trzecie: firma Bosch jest partnerem Programu Mentoringowego „Mother Empower”, z którego obecnie korzysta 13 kobiet i powoli zbliżamy się do końca programu!

Zapisujesz się? Zapraszamy!

Prowadzące webinar:

Katarzyna Nieroda, HR Business Partner w Robert Bosch

Sama o sobie mówi: „Psycholog, sympatyk człowieka i jego rozwoju. Kompetencje zawodowe zdobywałam na studiach magisterskich na Uniwersytecie SWPS, a także podczas studiów podyplomowych na SGH. Od 17 lat zajmuję się szeroko rozumianym obszarem HR, rekrutacjami, rozwojem, talentami i szkoleniami. Obecnie jako HR Business Partner wspieram managerów Bosch w obszarze HR. Bardzo lubię samorozwój oraz wszelkie aspekty pozwalające na poszerzanie swoich kompetencji miękkich. Prywatnie jestem żoną Przemka, mamą 4 letniego Antka i 7 letniego Franka”.

Agnieszka Goś, HR Business Partner w Robert Bosch

Absolwentka psychologii Uniwersytetu SWPS od wielu lat związana z obszarem HR. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Nestle i Philips, pełniąc funkcje związane z rekrutacją, szkoleniami i rozwojem, zarzadzaniem talentami. Aktualnie pracuje w Bosch jako HR Business Partner oraz Team Leader Zespołu Rekrutacji wspierając managerów Bosch z obszaru IT. Prywatnie mama dwojga prawie dorosłych nastolatków.

A ja (czyli Agnieszka Czmyr-Kaczanowska) będę miała przyjemność moderować naszą rozmowę! Zapraszam!

Szczegóły organizacyjne webinaru

Kiedy?

  • 2 czerwca br. we wtorek (nie ma za wiele czasu!).

Godzina?

  • 21:00 – to start webinaru, a planowane zakończenie o 22:30.

Czy będzie nagrywany?

  • Tak, o ile technika nie zawiedzie. 🙂

Webinar jest bezpłatny, ale konieczna jest rejestracja.

Tak zapisuję się od razu!

Ważna informacja: aby otrzymywać od nas powiadomienia i przypomnienia o webinarze prosimy o wyrażenie zgody na otrzymywanie od nas wiadomości, inaczej nie dostaniesz przypomnienia!

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie Robert Bosch? Zobacz pełny profil firmy w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom i poznaj aktualne oferty o pracę!

Zdjęcia i logotypy: własność firmy Robert Bosch.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail