Czego szukasz

Odważne Super Mamy wracają na rynek pracy!

Za nami 3 miesiące projektu “Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!”, a spośród 22 wspaniałych kobiet-mam, które wzięły w nim udział 7 już pracuje! Kolejne 7 chodzi na rozmowy rekrutacyjne i jeszcze szuka swojego miejsca, a 6 daje sobie jeszcze czas na dokształcanie i rozwój osobisty, aby za kilka miesięcy ruszyć z kopyta! Krótkie podsumowanie 1 edycji projektu we współpracy z Fundacją State Street Bank.

To są efekty, o których nam się nawet nie śniło. Niektóre z tych kobiet mają za sobą kilkuletnią przerwę zawodową, ba nawet kilkunastoletnią. Niektóre dodatkowo posiadają niewielkie doświadczenie zawodowe. Za to mają kompetencje, które dzisiaj na rynku pracy znaczą najwięcej!

Jakie są te nasze Odważne mamy?

Są wysoko zmotywowane (bo wiedzą, że to ich czas!). Zdają sobie sprawę, że praca w zespole może nie być łatwa (ale i tak to prostsze niż przebywać ze zbuntowanym dwulatkiem 😉 ). Są świetnie zorganizowane (bo kto jak nie one – od wielu lat zadania logistyczne mają w jednym palcu), wiedzą czym jest efektywne wykorzystanie czasu i potrafią pracować pod jego presją (kto ma dzieci ten wie, że jak są głodne to TERAZ). Doskonale wiedzą, że bez zaangażowania nie będzie efektów. Czyż to nie są cechy idealnego pracownika?

Projekt: “Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!” we współpracy ze State Street Bank Polska

To były bardzo intensywne miesiące nie tylko dla uczestniczek projektu, także dla całego zespołu Fundacji. To nie jest tak, że wcześniej wiało nudą 😉 Nieustannie działamy, a im więcej robimy, tym bardziej zaginamy czasoprzestrzeń.

Co działo się przez ostatnie 3 miesiące?

Od września do końca listopada podczas I edycji projektu „Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!” pracowałyśmy z dwudziestoma dwoma kobietami, które zdecydowały, że chcą wrócić na rynek pracy, ale nie do końca wiedziały jak się do tego przygotować. A w listopadzie 2019 roku rozpoczęła się II edycja tego projektu – Odwaga i działanie – mama wraca do pracy!

W ramach projektu przygotowałyśmy miesięczny kurs trwający łącznie 20 godzin, gdzie podczas 4 warsztatów i 4 spotkań online uczestniczki dowiedziały się:

  • jak wygląda aktualny rynek pracy,
  • jak szuka się teraz zatrudnienia,
  • jak można wykorzystać social media do rozpoczęcia aktywności zawodowej,
  • jak przygotować się do rozmów z pracodawcą
  • oraz jak zadbać o równowagę między życiem prywatnym a zawodowym itd.

Każda z mam miała do dyspozycji również 5 godzin indywidualnych konsultacji, które mogły wykorzystać na doradztwo zawodowe, coaching, audyt profilu na LinkedIn czy dokumentów aplikacyjnych oraz na przykład poradnictwo prawne.

Dominika Różycka, Anna Łabno-Kucharska i Stasia Serwińska – prowadzące warsztaty

Wzięły również udział w dodatkowych spotkaniach i akcjach organizowanych przez naszą Fundację i State Street Bank Polska:

  • spotkanie typu “mock interview” z rekruterami, czyli symulacja prawdziwej rozmowy rekrutacyjnej, po której 3 dziewczyny przeszły dalej w oficjalnym procesie rekrutacyjnym,
  • program mentoringowy dla uczestniczek projektu (właśnie wystartowała jego pierwsza edycja) – 6 dziewczyn jest w procesie!
  • spotkanie przy kawie “mother f..k’up night”, aby odczarować bycie idealną mamą.

Uczestniczki – już same – stworzyły własną grupę wsparcia, w której dzielą się sukcesami, porażkami, obawami, ale też fajnymi ogłoszeniami o pracę. Siła kobiet!

Dlaczego “Odważ się mamo!”?

Zgłoszeń do udziału było prawie 3 razy więcej niż miejsc w projekcie… więc nie tylko analizowałyśmy formularze rekrutacyjne, ale również rozmawiałyśmy z potencjalnymi uczestniczkami.

Co usłyszałam podczas rozmów i pierwszych spotkań z mamami?

„Pracowałam za granicą, jeszcze nigdy nie szukałam pracy na polskim rynku i trudno mi mówić o swoim doświadczeniu w języku polskim, nie wiem czy coś znajdę”.

„Mam studia doktoranckie za sobą, ale może lepiej to ukryć?”

„W sumie pracowałam w środowisku międzynarodowym i mówię w dwóch językach, ale wiesz, teraz jestem mamą, co ja potrafię? Ja już nic nie pamiętam.”

„Uczę się programowania, wcześniej testowałam, ale wiesz…nie mam certyfikatów, nie skończyłam studiów z informatyki.”

„Mam przerwę zawodową…długą, trwa prawie 5 lat. Ja już nie potrafię mówić językiem dorosłych ludzi.”

Co ja słyszę w tych wypowiedziach?

Poza świetnymi umiejętnościami językowymi, technicznymi, doświadczeniem zawodowym, które jest poszukiwane na rynku pracy, dostrzegam mnóstwo obaw, a nawet strach, brak wiary w siebie, swego rodzaju rezygnację….

Co widziałam podczas naszych spotkań i warsztatów?

  • Widziałam kobiety, którym jest trudno odnaleźć swoją drogę zawodową ze względu na przekonania swoje lub bliskich. Przekonania, które nie pomagają im rozkwitnąć.
  • Widziałam odważne kobiety, które dla swoich bliskich są w stanie stoczyć każdą bitwę, ale zapominają walczyć o siebie.
  • Widziałam wspaniałe kobiety, zmotywowane do zmiany zawodowej i prywatnej, które kochają swoje dzieci ponad wszystko.
  • Widziałam mamy, które potrzebują kawałka przestrzeni dla siebie, aby móc wykorzystywać swoje kompetencje, rozwijać się.
  • Widziałam kobiety, które przekraczały siebie i pierwszy raz od kilku/kilkunastu lat przychodziły na spotkania z rekruterami!
  • Widziałam (i dalej widzę :)) niesamowite kobiety, które zdecydowały się podjąć trud pracy ze sobą i swoimi kompetencjami i odważyły się marzyć!

W ramach naszego wsparcia uczyłyśmy dziewczyny jak szukać pracy. Natomiast myślę, że ważniejszą rzeczą było to, że dałyśmy im przestrzeń i sposobność, aby mogły zastanowić się nad swoimi kompetencjami i drogą zawodową. Wszystko po to, żeby mogły podjąć decyzję zawodową, a dodatkowo skorzystać ze wsparcia ekspertek czy zainspirować się historiami innych. My im w tej drodze po prostu towarzyszyłyśmy, dzieląc się swoim doświadczeniem.

Część z dziewczyn już pracuje 🙂

  • Część z nich intensywnie szuka i nie zawsze ostatecznie otrzymuje wymarzoną lub wystarczająco dobrą pracę.
  • Część dziewczyn zdecydowała, że na ten moment stawia na dokształcanie się.
  • Część ma potrzebę najpierw ułożyć swoje życie prywatne, żeby ze spokojną głową móc rozwijać się zawodowo.
  • Część z nich wzmacnia swoje kompetencje i korzysta z mentoringu.

Ja jestem dumna i najbardziej zadowolona z tego, że dziewczyny same dla siebie stały się niesamowitą i ważną grupą wsparcia. Dzielą się swoim doświadczeniem z rozmów rekrutacyjnych, dodają sobie odwagi i energii do kolejnych działań, wspierają się przy potknięciach i upadkach

Ta niesamowita siła kobiet mogła zaistnieć tylko wtedy, kiedy zobaczyły, że pomimo, iż są różne, tak wiele je łączy. I to nie jest tak, że my pomachałyśmy magiczną różdżką i zadziała się magia. Ona się zadziała, owszem, ale dzięki otwartości dziewczyn, dzięki ich olbrzymiej pracy. My dałyśmy narzędzia, wiedzę i nasze wsparcie. Dzięki temu wszystkiemu zobaczyły swoją wartość i zdecydowały się zadbać o swoje potrzeby. To nigdy nie dzieje się samo!

Wszystkie te działania były możliwe dzięki ogromnemu wsparciu Fundacji State Street Bank, która pomaga nam przy realizacji projektu Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!

PS. Odważne Super Mamy, chylę przed Wami czoła, biję Wam brawo i mocno ściskam! 🙂

Zdjęcia: Alina Gamza Fotografia

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Regulamin konkursów Mamo Pracuj na Facebook’u

Regulamin konkursów Mamo Pracuj na Facebook'u

Regulamin Konkursu

§1 Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursów na fanpage’u https://web.facebook.com/MamoPracuj/ jest Fundacja Mamo Pracuj, ul. Zamknięta 10 lok 1.5, 30-554 Kraków

2. Facebook nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg konkursów. Wszelkie roszczenia związane z konkursami należy kierować wyłącznie do Organizatora konkursu.

3. Fundatorami nagród w konkursach są partnerzy Organizatora, lub sam Organizator.

4. Akcja konkursowa Organizowana jest wyłącznie za pośrednictwem portalu internetowego Facebook.

5. Udział w konkursie jest nieodpłatny.

6. Czas trwania konkursu podawany jest każdorazowo w informacji o konkursie. Standardowo konkurs trwa kilka dni. W wyjątkowych sytuacjach Organizator konkursu może przedłużyć lub przerwać trwanie konkursu, w określonym przez siebie zakresie, o czym poinformuje uczestników konkursu na fanpage’u wskazanym w §1 pkt.1 Regulaminu.

§2 Uczestnicy

1. Uczestnikami konkursu mogą być:

  • osoby fizyczne, pełnoletnie i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoby nie pełnoletnie albo nieposiadające pełnej zdolności prawnej z innych przyczyn, które mogą wziąć udział w konkursie za zgodą swoich przedstawicieli ustawowych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego,
  • posiadające tylko jedno prawdziwe konto osobowe na portalu Facebook,
  • przestrzegające regulaminu Facebooka, znajdującego pod adresem:  https://www.facebook.com/legal/terms]

2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest posiadanie statusu fana profilu https://web.facebook.com/MamoPracuj/ w portalu Facebook oraz akceptacja postanowień Regulaminu.

3. Przystępując do konkursu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych imię, nazwisko, nick, a w przypadku Laureatów także: adres e-mail oraz dane do wysyłki nagrody, na potrzeby konkursu oraz na rozpowszechnianie treści Zgłoszenia w obrębie fanpage’a: https://web.facebook.com/MamoPracuj/.

4. Przystępując do Konkursu Uczestnik Konkursu potwierdza, że:

a) akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie i w celach wskazanych w Regulaminie,

b) zwalnia Facebook z wszelkiej odpowiedzialności związanej z konkursem.

5. Członkinie zespołu Mamo Pracuj nie mogą brać udziału w konkursie.

§3 Zasady konkursu

1. Aby wziąć udział w konkursie należy skomentować post konkursowy zamieszczony fanpage’a https://web.facebook.com/MamoPracuj/udzielając odpowiedzi na pytanie konkursowej

2. Uczestnik konkursu musi być fanem profilu Facebookowego https://web.facebook.com/MamoPracuj/

3. Komplet wszystkich powyższych elementów nazywany jest dalej Zgłoszeniem.

4. Każdy użytkownik jest uprawniony do dowolnej liczby zgłoszeń.

5. Organizator poinformuje o laureatach na swoim profilu Facebookowym https://web.facebook.com/MamoPracuj/w osobnym poście lub komentarzu; podając imię oraz nazwisko, lub nick, używane przez Uczestnika w serwisie Facebook.

§4 Nagrody

1. Nagrody w konkursie są prezentowane na zdjęciach wraz z informacją o konkursie.

2. Jury (w skład którego będą wchodzić osoby z ramienia Organizatora) będzie oceniało przede wszystkim:

a) zgodność Zgłoszenia z tematyką konkursu,

b) oryginalność i kreatywność Zgłoszenia.

3. Laureat zobowiązany jest do przesłania swoich danych adresowych do wysyłki, niezbędnych do przekazania nagrody na adres e-mail, podamy w wynikach konkursu. Niepodanie przez Laureata danych osobowych, o których mowa powyżej, w terminie 21 dni od dnia opublikowania wyników konkursu, oznacza rezygnację Laureata z prawa do nagrody i powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń z tego tytułu wobec Organizatora.

4. W przypadku, w którym Laureat jest niepełnoletni lub nie posiada pełnej zdolności do czynności prawnych z innych przyczyn, zgoda przedstawiciela ustawowego na udział tego Laureata w konkursie oraz odebranie przez niego nagrody musi zostać doręczona na piśmie na adres Organizatora w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez Laureata wiadomości o nagrodzie.

5. Nagrody zostaną wysłane w formie listu poleconego lub dostarczone przez kuriera wyłącznie w obrębie Rzeczypospolitej Polskiej. Wysyłki poza granice Polski nie są realizowane.

§5 Prawa Autorskie i inne

1. Przystępując do konkursu, użytkownik oświadcza, ze jest autorem i posiada prawa autorskie majątkowe do treści, zdjęć, obrazów i innych utworów, które zgłasza w Konkursie, oraz że nie naruszają one praw osób trzecich.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji kont użytkowników, prac, głosów i komentarzy oraz do usuwania ich bez podania przyczyny. §5 ust. 3 stosuje się odpowiednio.

3. W przypadku uzasadnionego podejrzenia oszustwa, naruszenia cudzych praw autorskich lub innych praw osób trzecich oraz innych naruszeń Regulaminu Aplikacji Konkursowej i Regulaminu Facebooka, Organizator może podjąć decyzję o zdyskwalifikowaniu Zgłoszenia lub Zgłoszeń Uczestnika w konkursie.

4. W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu.

§6 Reklamacje i postanowienia końcowe

1. Reklamacje związane z konkursem mogą być zgłaszane wyłącznie w formie listu e-mail, na adres [email protected], z dopiskiem „Reklamacja” w terminie 14 od zaistnienia podstawy reklamacji, lecz nie później niż do 21 dni. Reklamacje nadesłane pod tym czasie nie będą rozpatrywane.

2. Organizator rozpatruje reklamacje na podstawie niniejszego regulaminu, w terminie do 14 od daty wpłynięcia reklamacji. Za przekazanie odpowiedzi na reklamację w terminie uznaje się wysyłkę listu e-mail w tym terminie. Organizator może wymagać dodatkowych oświadczeń od użytkownika w celu uprawdopodobnienia podstawy reklamacji.

3. Decyzje Organizatora w przedmiocie reklamacji podejmowane będą w formie pisemnej.

4. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego, ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.

5. Dane osobowe Uczestników, po zakończonym konkursie nie są w przetwarzane przez Organizatora. Wyjątek stanowią dane Laureatów, których dane przetwarzane są wyłącznie w celach poinformowania o przyznanej nagrodzie i wysyłki przyznanej nagrody, o których mowa w §2 p. 2. Po zakończeniu wysyłki dane nie są dalej gromadzone i przetwarzane.

6. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Kraków, 21 czerwca 2021 r.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redaktor portalu Mamo Pracuj. Prywatnie spełniona, pełnoetatowa mama dwóch wspaniałych synów i żona, starająca się znaleźć swój patent na work - life balance. Absolwentka UJ. Miłośniczka kina, muzyki i książek.
Podyskutuj

Wszystkie miejsca zapełniły się w trzy godziny! Druga edycja programu Mamy Plan! już za nami! Zobacz podsumowanie!

Już po raz drugi miałyśmy ogromną przyjemność realizować wspólnie z firmą Franklin Templeton program, który ma niezwykłą moc! Ile mam skorzystało z programu Mamy Plan!? Jak dużo może zmienić jedna konsultacja z rekruterem? Zobacz nasze podsumowanie!
Druga edycja programu Mamy Plan! - podsumowanie

Wszystkie miejsca zapełniły się w trzy godziny! Druga edycja programu Mamy Plan! już za nami!

Program Mamy Plan! we współpracy z Franklin Templeton, to bez wątpienia wyjątkowy projekt, który po raz kolejny okazał się doskonałą odpowiedzią na potrzeby powracających na rynek pracy mam.

Przed udziałem w programie 76% uczestniczek oceniło negatywnie lub średnio swoje szanse na rynku pracy. A już po godzinnej konsultacji z rekruterem Franklin Templeton, aż 70% z nich ocenia swoje szanse pozytywnie i jest gotowa działać dalej!

Pierwsza edycja programu, która odbyła się na przełomie sierpnia i września 2020, podbiła Wasze serca. Ilość i tempo zgłoszeń przeszły nasze oczekiwania – musiałyśmy zamknąć rekrutację już po 24 godzinach!

Wiedziałyśmy, że czekacie na druga edycję z niecierpliwością.
24 marca, punktualnie o 9, otworzyłyśmy zapisy do drugiej edycji Mamy Plan! i wtedy Wy ruszyłyście do akcji. W rezultacie, po trzech godzinach zapełnione zostały wszystkie miejsca oraz lista rezerwowa!

Na czym polega program Mamy Plan! ?

Program Mamy Plan! skierowany jest do kobiet, które wracają do pracy po przerwie, związanej z urodzeniem dziecka. Również do tych, które straciły zatrudnienie lub planują zmienić pracę.

Każda z zakwalifikowanych uczestniczek, miała możliwość wzięcia udziału w 45-minutowej, darmowej konsultacji ze specjalistą ds. rekrutacji z firmy Franklin Templeton. Podczas rozmowy, mamy miały okazję zapytać rekrutera o wszystkie nurtujące sprawy związane z rekrutacją. Skonsultować swoje CV, w związku z tym wspólnie zastanowić się nad najlepszymi rozwiązaniami dla rozwoju ich ścieżki zawodowej.

Ogromnie się cieszymy, że po raz kolejny projekt Mamy Plan! pomógł mamom wracającym na rynek pracy. Tym razem w projekcie udział wzięło 49 kobiet.

Konsultacja z rekruterem, to nie tylko wsparcie merytoryczne, wskazówki dotyczące CV i aktywnego poszukiwania pracy. To także idealna okazja by zrozumieć perspektywę rekrutera, pokonać obawy, nabrać pewności siebie i uwierzyć w swoją moc!

Przeczytaj także nasze podsumowanie I edycji projektu Franklin Templeton i Mamo Pracuj

W czym program pomógł uczestniczkom?

Osoby, które wzięły udział w programie zaznaczają, że otrzymały bardzo dużo wskazówek i wiedzy, które będą mogły wykorzystać podczas poszukiwania pracy. Podkreślają, że bezpośredni kontakt z rekrutrem podczas wspierającej rozmowy był bardzo cennym doświadczeniem.
Zdecydowanie najwięcej konsultacji dotyczyło CV. Uczestniczki wspólnie z rekruterami analizowały teść i formę ich CV, skupiały się podkreśleniu najmocniejszych stron oraz wyeliminowaniu błędów.

Wiele rozmów dotyczyło także serwisu LinkedIn oraz sposobów aktywnego poszukiwania pracy.

„Mogłam swobodnie i atmosferze życzliwości zadać dużo pytań, na które tylko osoba z doświadczeniem w tej branży byłaby w stanie udzielić mi informacji. Dowiedziałam się np. z jakich darmowych źródeł w Internecie mogę poszerzyć swoją wiedzę zawodową. Ponad to, jak ulepszyć swój profil na LinkedIn, w jakich obszarach jest większa szansa na znalezienie pracy.” – pisze uczestniczka programu Mamy Plan!

„Spotkanie było bardzo konkretne. Otrzymałam dużo spersonalizowanych porad i przećwiczyłam nie jedno, a wszystkie powyższe zagadnienia i to w ciągu 1 godziny!” – dodaje kolejna uczestniczka programu.

Skuteczność tego projektu jest widoczna gołym okiem!

Podobnie jak w pierwszej edycji Mamy Plan!, przed konsultacją zapytałyśmy zakwalifikowane uczestniczki o ocenę własnych szans rynku pracy. Przed spotkaniem 76% uczestniczek oceniło negatywnie lub średnio swoje szanse na rynku pracy. Podczas gdy po godzinnej konsultacji z rekruterem Franklin Templeton, aż 70% z nich ocenia swoje szanse pozytywnie! Ta zmiana robi wielkie wrażenie i pokazuje jaką wartość i realne działanie ma program Mamy Plan! .

Program Mamy Plan! został doceniony przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Franklin Templeton wspiera mamy!

Firma Franklin Templeton od lat pomaga mamom w powrocie na rynek pracy. Organizuje dni otwarte dla mam, warsztaty, punkty konsultacyjne, czy speed interview. Program “Mamy Plan!” to kolejne działanie firmy skierowane do kobiet. Wsparcie w postaci konsultacji ze specjalistami ds. rekrutacji ma charakter ogólnopolski i jest nastawione na indywidualne potrzeby uczestniczek.

„Spotkania z uczestniczkami dni otwartych pokazały nam jak ważnym i czasem trudnym procesem jest powrót na rynek pracy. Jak i ile wątpliwości i pytań jest z nim związanych. Tematy okołorekrutacyjne były tematami dominującymi naszych rozmów. Szczególnym powodzeniem cieszyły się punkty konsultacyjne. Panie mogły indywidualnie porozmawiać na temat swojego cv, zmiany ścieżki kariery. Otrzymać odpowiedź na nurtujące je pytania związane z poszukiwaniem pracy czy rozmową kwalifikacyjną.

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną nie mamy szans spotkać się po raz kolejny w biurze. Sytuacja powrotu na rynek pracy stała się jeszcze trudniejsza, dlatego zrodził się pomysł, żeby przygotować nowy program. Program jest tak zaprojektowany, żeby jego uczestniczki dostały nie tylko praktyczne wskazówki jak efektywnie szukać pracy i z sukcesem przejść przez rozmowy rekrutacyjne, ale żeby miały też szansę uzyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania w tym temacie” – mówi Monika Pokora, Talent Acquisition Lead z firmy Franklin Templeton w wypowiedzi dla portalu Inwestuj w Poznaniu.

Przeczytaj także naszą rozmowę o byciu ojcem i menedżerem z Pawłem i Radkiem, menedżerami we Franklin Templeton!

Akcja “Mamy Plan!” i wszystkie działania jakie podejmujemy we współpracy z firmą Franklin Templeton, ale też innymi pracodawcami, dają kobietom z całej Polski szansę na poznanie rekruterów firmy. Na przełamanie lęków, różnych obaw, sprawdzenie się w bezpiecznych warunkach. Z pewnością to pierwszy krok do skutecznego poszukiwania pracy po dłuższej przerwie lub w tak wyjątkowych czasach, z jakimi mamy do czynienia obecnie. Taka konsultacja, choć nie jest bardzo długa, dodaje wiary w siebie i energii do dalszego samodzielnego działania. A panie, które z nich korzystają to często rewelacyjne kandydatki do pracy – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, Wiceprezes i współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl

Serdecznie dziękujemy za współpracę firmie Franklin Templeton, naszemu wieloletniemu partnerowi i jednemu z pierwszych pracodawców w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom

Zdjęcia: Franklin Templeton

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie