Czego szukasz

Prowadzisz blog lub własną firmę? Sprawdź jak wypromować się w sieci

Macierzyństwo dodało Ci skrzydeł i postanowiłaś założyć blog lub własny biznes? Wykorzystujesz cały swój potencjał, ale nie masz pewności, czy osiągniesz zamierzony efekt? Zastanawiasz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych odbiorców? Jak zwiększyć ruch na swojej stronie i zyskać wyższą pozycję w rankingach Google? Koniecznie przeczytaj ten artykuł. 

  • Jagoda Jasińska - 06/03/2017
mama z małym dzieckiem na kolanach siedzi przy stole w kuchni przed komputerem

Daj sobie pomóc…czyli kilka przydatnych narzędzi.

Założyłaś już blog lub prowadzisz stronę i zastanawiasz się jak je rozkręcić? Zaczynasz się bać i rezygnujesz z realizacji może bardzo dobrych pomysłów, albo zwyczajnie nie wykorzystujesz całego potencjału jaki drzemie w Twoim blogu czy stronie? Stosujesz wymówki i tłumaczysz się brakiem czasu lub wiedzy? Niepotrzebnie i z wielką szkodą, bo są narzędzia, które mogą Ci pomóc! Jest ich naprawdę sporo! Sprawdź sama.

Pierwsze odkrycie to: SeoPilot. To właśnie takie narzędzie, które za Ciebie zajmie się promocją strony. Tym samym Twoja strona zyska większy ruch i wyższą pozycję w rankingach Google, zdobędzie więcej odbiorców i potencjalnych klientów. Zacznie też przynosić niemałe zyski, bo właśnie takich stron szukają reklamodawcy i na nich chcą umieszczać reklamy, czy artykuły reklamowe, za które, gdy strona jest dobrze rozkręcona można otrzymać niemałą kwotę (nawet 2000 i więcej)! SeoPilot wydobędzie potencjał Twojej strony i uczyni ją atrakcyjną dla przyszłych inwestorów.

Na co zwracają uwagę potencjalni reklamodawcy? Przede wszystkim na ruch na stronie, czyli na wskaźnik UU (Unique Users – czyli liczbę unikalnych osób, odwiedzających Twoją stronę/bloga). Sprawdzają też wskaźniki Citation Flow i Trust Flow, które informują o wiarygodności strony i o ilości linków przychodzących. Tu także pomoże SeoPilot, który dba o odpowiednią wysokość tych parametrów poprzez pozycjonowanie naszej strony, tzn. dobór odpowiednich fraz kluczowych, o wysokiej jakości teksty i przede wszystkim o link building, czyli zdobywanie linków na innych witrynach.

SeoPilot to też ogromna baza darmowej wiedzy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o marketingu internetowym masz do wyboru darmowe webinaria, konsultacje czy artykuły branżowe. I na koniec wisienka na torcie, nie masz czasu czy weny, by napisać artykuł wyczekiwany już przez Twoje blogowe czytelniczki? SeoPilot zrobi to za Ciebie, bo w ofercie ma również usługę copywritingu.

Zatem SeoPilot – Czy warto? – Warto!!!

Wykorzystaj sieci społecznościowe!

Jeżeli masz już swój profil w sieciach społecznościowych, to też warto zadbać o dotarcie do szerszego grona odbiorców. Najłatwiej jest to zrobić przy pomocy reklamy, targetowanej do naszej grupy docelowej. Facebook oferuje tutaj dosyć łatwe rozwiązania i krok po kroku przeprowadzi Cię przez poszczególne etapy kampanii.

Możesz ustawiać różne cele (przejścia na stronę internetową, polubienia itd) i różne miejsca emisji. Platforma godna uwagi, która automatyzuje kampanie na Facebooku to np. fasttony.es. Narzędzie to udostępnia Ci też dodatkowe możliwości, których nie znajdziesz w menedżerze reklam od Facebook. Dzięki Fastony możesz polepszyć wyniki reklamy i sprawić, aby posty były bardziej angażujące.

Rynek daje nam obecnie mnóstwo ciekawych rozwiązań, nie musisz posiadać dużych budżetów i wielkich umiejętności, aby zacząć stawiać pierwsze kroki w świecie marketingu internetowego. Jak było powiedziane wyżej macierzyństwo dodaje skrzydeł, a dane instrumenty pozwolą Ci je rozwinąć. Daj się przekonać i uwierz w swoje możliwości.

Powodzenia!

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera materiału.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jagoda Jasińska
Podyskutuj
  • mariusz

    Zaczałem pozycjonować u nich jakiś miesiąc temu, 14 fraz mało popularnych jak mniemam, rezulatów narazie słabe, zadzwoniłem, powiedzieli ze to zbyt krótki czas i zebym sprawdził czy strony są poprawnie zoptymalizowane, mają narzędzie do analizy optymalizacji, sprawdziłem i rzeczywiście w title, description, h1 nie było frazy kluczowej, tak więc obsługe oceniam dobrze, widac ze są zainteresowani w tym jakie efekty osiągną ich klienci.

Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail