Czego szukasz

Prowadzisz blog lub własną firmę? Sprawdź jak wypromować się w sieci

Macierzyństwo dodało Ci skrzydeł i postanowiłaś założyć blog lub własny biznes? Wykorzystujesz cały swój potencjał, ale nie masz pewności, czy osiągniesz zamierzony efekt? Zastanawiasz się jak dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych odbiorców? Jak zwiększyć ruch na swojej stronie i zyskać wyższą pozycję w rankingach Google? Koniecznie przeczytaj ten artykuł. 

  • Jagoda Jasińska - 06/03/2017
mama z małym dzieckiem na kolanach siedzi przy stole w kuchni przed komputerem

Daj sobie pomóc…czyli kilka przydatnych narzędzi.

Założyłaś już blog lub prowadzisz stronę i zastanawiasz się jak je rozkręcić? Zaczynasz się bać i rezygnujesz z realizacji może bardzo dobrych pomysłów, albo zwyczajnie nie wykorzystujesz całego potencjału jaki drzemie w Twoim blogu czy stronie? Stosujesz wymówki i tłumaczysz się brakiem czasu lub wiedzy? Niepotrzebnie i z wielką szkodą, bo są narzędzia, które mogą Ci pomóc! Jest ich naprawdę sporo! Sprawdź sama.

Pierwsze odkrycie to: SeoPilot. To właśnie takie narzędzie, które za Ciebie zajmie się promocją strony. Tym samym Twoja strona zyska większy ruch i wyższą pozycję w rankingach Google, zdobędzie więcej odbiorców i potencjalnych klientów. Zacznie też przynosić niemałe zyski, bo właśnie takich stron szukają reklamodawcy i na nich chcą umieszczać reklamy, czy artykuły reklamowe, za które, gdy strona jest dobrze rozkręcona można otrzymać niemałą kwotę (nawet 2000 i więcej)! SeoPilot wydobędzie potencjał Twojej strony i uczyni ją atrakcyjną dla przyszłych inwestorów.

Na co zwracają uwagę potencjalni reklamodawcy? Przede wszystkim na ruch na stronie, czyli na wskaźnik UU (Unique Users – czyli liczbę unikalnych osób, odwiedzających Twoją stronę/bloga). Sprawdzają też wskaźniki Citation Flow i Trust Flow, które informują o wiarygodności strony i o ilości linków przychodzących. Tu także pomoże SeoPilot, który dba o odpowiednią wysokość tych parametrów poprzez pozycjonowanie naszej strony, tzn. dobór odpowiednich fraz kluczowych, o wysokiej jakości teksty i przede wszystkim o link building, czyli zdobywanie linków na innych witrynach.

SeoPilot to też ogromna baza darmowej wiedzy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o marketingu internetowym masz do wyboru darmowe webinaria, konsultacje czy artykuły branżowe. I na koniec wisienka na torcie, nie masz czasu czy weny, by napisać artykuł wyczekiwany już przez Twoje blogowe czytelniczki? SeoPilot zrobi to za Ciebie, bo w ofercie ma również usługę copywritingu.

Zatem SeoPilot – Czy warto? – Warto!!!

Wykorzystaj sieci społecznościowe!

Jeżeli masz już swój profil w sieciach społecznościowych, to też warto zadbać o dotarcie do szerszego grona odbiorców. Najłatwiej jest to zrobić przy pomocy reklamy, targetowanej do naszej grupy docelowej. Facebook oferuje tutaj dosyć łatwe rozwiązania i krok po kroku przeprowadzi Cię przez poszczególne etapy kampanii.

Możesz ustawiać różne cele (przejścia na stronę internetową, polubienia itd) i różne miejsca emisji. Platforma godna uwagi, która automatyzuje kampanie na Facebooku to np. fasttony.es. Narzędzie to udostępnia Ci też dodatkowe możliwości, których nie znajdziesz w menedżerze reklam od Facebook. Dzięki Fastony możesz polepszyć wyniki reklamy i sprawić, aby posty były bardziej angażujące.

Rynek daje nam obecnie mnóstwo ciekawych rozwiązań, nie musisz posiadać dużych budżetów i wielkich umiejętności, aby zacząć stawiać pierwsze kroki w świecie marketingu internetowego. Jak było powiedziane wyżej macierzyństwo dodaje skrzydeł, a dane instrumenty pozwolą Ci je rozwinąć. Daj się przekonać i uwierz w swoje możliwości.

Powodzenia!

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera materiału.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jagoda Jasińska
Podyskutuj

5 powodów, dla których prowadzenie kampanii AdWords warto zlecić specjaliście

Reklama Google Ads to obecnie najszybszy sposób wyróżnienia swojej firmy w internecie. Efektywność działań zależy jednak od znajomości systemu, który adepci marketingu SEM studiują latami. Oto najważniejsze korzyści współpracy z certyfikowanymi partnerami Google.
  • Jagoda Jasińska - 29/06/2020
ekran tabletu

Nie odróżniasz sieci wyszukiwania od sieci reklamowej? Jeśli chcesz dowiedzieć się jak nie przepalić budżetu reklamowego w kampanii Google Ads sprawdź blog AdCookie.

Kompleksowa obsługa w zakresie marketingu SEM

Google Ads to tylko element większej układanki, którą jest skuteczna promocja firmy w kanałach online. Nawet drobny błąd w doborze słów kluczowych, lokalizacji reklamy czy użytych stawek może doprowadzić do szybkiego wyczerpania środków finansowych i braku zwrotu z inwestycji. Nie ma to miejsca, gdy kampanię AdWords prowadzą specjaliści, którzy poza doborem najlepszych rozwiązań zgodnie z celem kampanii, mogą skoordynować ją również reklamami wyświetlanymi w sieci Facebook Ads lub pozostałymi działaniami marketingu SEM (np. optymalizacją SEO).

Lepsze rezultaty przy stałym budżecie Google Ads

Nie ma wątpliwości, że certyfikowani partnerzy Google osiągają lepsze średnie i maksymalne wyniki CPC (ang. Cost Per Click – koszt za kliknięcie) czy CTR.

W odróżnieniu od amatorów są oni również w stanie zadbać o współczynnik konwersji, maksymalizując liczbę pożądanych działań użytkowników na stronie. W praktyce oznacza to np. większą liczbę zrealizowanych zakupów w sklepie internetowym lub kontakt za pomocą dedykowanego formularza na stronie usługowej. Wszystko to zgodnie z zaplanowanym budżetem na reklamę Google Ads.

Niższe ryzyko prowadzenia kampanii AdWords

Konsumenci chcą mieć stały dostęp do dopasowanych produktów i usług o każdej porze. Mimo to ich aktywność waha się w poszczególnych dniach tygodnia, a decyzje zakupowe zmieniają się dynamicznie w zależności od pory roku, mody i innych okoliczności.

Agencje marketingu SEM czuwają nad przebiegiem kampanii przez 24 godziny, odpowiadając na dynamiczne zmiany w grupach docelowych. Nie tylko optymalizują budżet Google Ads, by pozyskać jak największą liczbę kliknięć, ale i stale sprawdzają poprawność użytych słów kluczowych, linków i innych treści.

Analiza wyników i raport skuteczności kampanii

Nie wiesz czy reklama Google Ads przynosi oczekiwane rezultaty? Prowadząc kampanię AdWords wspólnie z doświadczoną agencją otrzymasz miesięczny lub okresowy raport z wyjaśnieniem podjętych kroków oraz zwrotu z reklamy. Wszelkie wątpliwości możesz również omówić z ekspertem, oszczędzając czas potrzebny do rozeznania się w statystykach Google.

Stały wgląd w konto kampanii Google Ads

Najlepsze agencje marketingu SEM zachowują transparentność w zakresie działań prowadzonych na kontach reklamowych. Jako zleceniodawca zachowujesz stały dostęp do dedykowanego panelu Google Ads, z podglądem użytych formatów reklamowych, wykorzystywanych urządzeń czy wypracowanych wyników. Tym samym możesz obserwować przebieg kampanii, bez ponoszenia kosztów nauki na własnych błędach.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: Pixabay.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jagoda Jasińska

Tworzę ceramikę z morskich głębin – Mamy kupują u Mam

- "Epidemia oczywiście zatrzęsła w posadach biznesem, ale po pierwszym strachu co będzie dalej, postanowiłam działać, zamiast się zamartwiać" - opowiada w liście do redakcji z ramach #MamyKupująUMam, Joanna Wieczorkiewicz, właścicielka pracowni Artlantyda, w której powstają piękne rękodzieła z ceramiki. Przeczytaj!
  • Listy do Redakcji - 29/06/2020
Joanna Wieczorkiewicz - właścicielka Artlantydy

Joanna Wieczorkiewicz zgłosiła się do naszej akcji Mamy kupują u Mam. Przeczytaj czym się zajmuje, jaką prowadzi działalność i jak sobie teraz radzi!

Tworzę ceramikę z morskich głębin

Moja przygoda z własnym biznesem zaczęła się, gdy koleżanka zajmująca się dotacjami unijnymi, namówiła mnie na złożenie wniosku o dofinansowanie – żebym mogła założyć firmę i sprzedawać moje rękodzieło (wtedy jeszcze była to biżuteria, decoupage, filcowanie i malowanie na szkle).

Przeczytaj także: Pandemia nie zmniejszyła naszej motywacji do rozwijania biznesu – Mamy kupują u Mam

Stolik Abussone

Pracownia Artlantyda

Po jakimś czasie w moje ręce trafiła pierwsza grudka gliny i powoli przekształcałam profil firmy. A w „międzyczasie” pojawiły się dwie córki 🙂 i praca na własny rachunek, z domu, okazała się idealnym rozwiązaniem, w sytuacji łączenia macierzyństwa z pracą.

Pracownia Artlantyda to ceramika z morskich głębin, która upiększa wnętrza i rozwiązuje problemy pt. „co ładnego na prezent”. 😉 Asortyment to naczynia ozdobne we wszystkich odcieniach turkusów i morskich zieleni. Dla koneserów nietypowych mebli – stoliki i komódki z ceramicznymi blatami. A z początkiem czerwca pojawiła się premierowa kolekcja osłonek na doniczki z roślinami domowymi.

Jeśli chcesz być na bieżąco z innymi historiami kobiet, zapisz się na nasz newsletter!

Donica Tiffany

Epidemia oczywiście zatrzęsła w posadach biznesem, ale po pierwszym strachu co będzie dalej, postanowiłam działać, zamiast się zamartwiać. Zorganizowałam możliwość nadawania przesyłek z mojej pracowni za pośrednictwem Paczkomatów, co umożliwiło bezpieczniejsze doręczanie zakupów. I zabrałam się za intensywniejsze prace nad nową kolekcją. Choć w warunkach nauki zdalnej 7 i 9 letnich córek, było to dość hmmm … karkołomne. 😉

Przeczytaj także: Kryzys może być impulsem do kreatywności – Mamy kupują u Mam

Zdjęcie: własność Joanna Wieczorkiewicz

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Listy do Redakcji

Poglądy wyrażone w listach są wyłącznie poglądami ich autorów i nie mogą być uznane za poglądy Redakcji Mamo Pracuj.

Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail