Logo Mamo Pracuj
Open menu
Pracuj

Znajdź wymarzoną pracę i pracodawcę.

Rozwijaj się

Pozwól się wesprzeć w rozwoju.

Inspiruj się

Sprawdź nasze propozycje dla Ciebie.

ZAINSPIRUJ SIĘ

Employer branding na dobre i złe czasy

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj
  • 27 kwietnia 2020
  • 3 MIN. CZYTANIA
Wielu osobom employer branding kojarzy się wyłącznie z kampaniami rekrutacyjnymi czy benefitami, podczas gdy to jedynie efekt końcowy pewnych działań. EB to nie tylko dbanie o opinie kandydatów, których firma chce pozyskać, ale przede wszystkim o komfort i zaangażowanie pracowników. Dlatego jest ważny zawsze, a zwłaszcza w trudnych dla pracodawców i pracowników czasach.

Employer branding na dobre i złe czasy

Pracodawcy zdają sobie sprawę, że to, jak teraz będą zachowywać się w stosunku do swoich pracowników, zaważy na opiniach o organizacji na długi czas. Niezależnie od tego, czy sytuacja pandemii jest dla pracodawcy czasem prosperity, czy firma boryka się z dużymi trudnościami, będzie on musiał przygotować odpowiednie działania employer brandingowe – wewnętrzne i zewnętrzne.

HRM Institute zaprasza na szkolenia, które pomogą prowadzić działania EB w sposób uporządkowany i efektywny. Szkolenia są prowadzone w formule online na żywo, dlatego można wziąć w nich udział bez wychodzenia z domu czy biura. To dobra możliwość poznania lub uporządkowania wiedzy z zakresu EB, a jednocześnie szansa na wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami.

Z kodem: MPr_15 otrzymacie 15% rabatu na wszystkie spotkania online na żywo!

Szkolenie jednodniowe Employer branding strategicznie

Terminy: 13.05., 17.06.2020

Strategia employer branding daje firmom wiele korzyści, jak chociażby spójność komunikacji marki, lepsze dotarcie do kandydatów czy oszczędności w rekrutacji. W czasie szkolenia dowiesz się, jak stworzyć i wdrożyć strategię EB w firmie, a także poznasz niezbędne narzędzia do jej opracowania.

Szkolenie jednodniowe Employer branding wewnętrzny

Terminy: 14.05., 18.06.2020

Każda organizacja chce, żeby pracownicy byli ambasadorami jej marki, bo to właśnie oni są najbardziej wiarygodnym źródłem wiedzy o pracodawcy. Nie wolno zapominać o działaniach skierowanych do własnych pracowników. Szkolenie to propozycja dla tych, którzy chcą w planowany sposób tworzyć i realizować strategię EB wewnątrz organizacji, troszcząc się o pracowników od początku do końca ich pracy w firmie.

Szkolenie jednodniowe Komunikacja marki pracodawcy

Terminy: 15.05., 19.06.2020

Pracownicy chcą wiedzieć, co się dzieje w firmie. Jakie są plany, jakie decyzje zarząd podejmuje. Również kandydaci chcą się dowiedzieć, czy obietnice dawane w ogłoszeniu przekładają się na rzeczywistość. Na szkoleniu nauczysz się, jak zaplanować komunikację do pracowników i kandydatów, w jakich kanałach szukają informacji, a także jakich narzędzi komunikacji używać.

Dwudniowa Akademia Ekspertów EB

Termin: 21/22.05.2020

Jeśli chcesz posiąść lub uporządkować wiedzę z zakresu EB w sposób kompleksowy, przyjdź na dwudniowe intensywne warsztaty, które pozwolą Ci na zgłębienie fundamentów EB, nabycie kluczowych kompetencji liderów kształtowania wizerunku pracodawcy oraz doskonalenie praktyk organizacyjnych na poziomie eksperckim.

Przeczytaj także: Koronawirus, co możesz zrobić dla swojego biznesu bez wychodzenia z domu?

Grafika: HRM Institute

Zobacz więcej

artykuł
Ewa maluje obraz
  • Ewa Moskalik - Pieper
  • 2 MIN. CZYTANIA
artykuł
  • Ewa Moskalik - Pieper
  • 3 MIN. CZYTANIA
wywiad
  • Dominika Cienkiewicz
  • 9 MIN. CZYTANIA
wywiad
  • Ewa Moskalik - Pieper
  • 21 MIN. CZYTANIA
artykuł
rodzina, ulgi dla rodziców
  • Aneta Socha - Jaworska
  • 13 MIN. CZYTANIA
artykuł
korespondencja seryjna
  • Alicja Zielińska
  • 3 MIN. CZYTANIA
artykuł
kartka z życzeniami z okazji Bożego Narodzenia
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj
  • 1 MIN. CZYTANIA

+3 tys. mam w newsletterze

© Mamopracuj 2024

Skip to content