Czego szukasz

BeOnline – weź udział w bezpłatnej konferencji on-line dla kobiet

Brałaś kiedyś udział w ciekawej konferencji bez wychodzenia z domu? Teraz masz szansę bo nadchodzi rewolucja! Grażyna Pawtel Lorente zaprasza Cię na pierwszą wirtualną konferencję dla kobiet, które chcą pracować z domu, rozwijać swoją firmę i zarabiać na swojej wiedzy. W ciągu 4 dni będziesz mogła wysłuchać aż 16 wystąpień niesamowitych kobiet, które zdradzą tajniki swojego sukcesu. Cała konferencja jest bezpłatna, więc upadła ostatnia wymówka, żeby z niej zrezygnować 😉 Zarejestruj się już dzisiaj i rozwiń swój biznes!

  • Joanna Gotfryd - 10/09/2017
Grażyna Pawtel Lorente

Grażyno, czym Ty zajmujesz się na co dzień? Od czasu naszej ostatniej rozmowy w 2014 roku chyba sporo się zmieniło?

Zdecydowanie tak. W tej chwili mój biznes rozwija się dwutorowo. Tworzę strony internetowe dla kobiecych biznesów w oparciu o WordPressa. Uczę też jak samodzielnie stworzyć taką profesjonalną witrynę dla swojego biznesu.

Druga część mojej działalności to kursy i warsztaty online dla kobiet, które chcą zarabiać nie wychodząc z domu. Uczę jak zbudować biznes oparty na kursach online.

W listopadzie ruszy też Akademia BeOnline dla kobiet, które chcą rozwinąć taką działalność.

No, a teraz jeszcze organizujesz konferencje on-line? Jak pojawił się taki pomysł? Brałaś kiedyś udział w takim wydarzeniu?

Pomysł na konferencję pojawił się kiedy trafiłam na podobną inicjatywę w USA. Jedna z blogerek, do której zaglądam regularnie, zapraszała wtedy do udziału w Virtual Summit na temat zarabiania w sieci.

Od pierwszej chwili pomysł mnie zachwycił. Mieszkam w Tychach więc wyjazd na jakąkolwiek konferencję zwykle był dużym wyzwaniem organizacyjnym: transport, rezerwacja hotelu czy zapewnienie opieki nad dziećmi w trakcie mojej nieobecności. Często więc rezygnowałam z udziału w takich spotkaniach.

A tu, w przypadku tej amerykańskiej konferencji, mogłam czerpać wiedzę od zagranicznych ekspertów nie wychodząc z domu. Pomyślałam sobie wtedy, że prawdopodobnie takich kobiet jak ja jest więcej, i że warto poeksperymentować i zorganizować takie wydarzenie w Polsce. Zaczęłam więc rozmowy z prelegentkami, które szybko podchwyciły pomysł. I tak powstała pierwsza wirtualna konferencja dla kobiecych biznesów online.

Do kogo w szczególności kierujesz swoją konferencję?

Konferencja jest skierowana do kobiet, które chciałyby pracować z domu i zarabiać na swojej wiedzy. Mogą to być zarówno kobiety, które już mają własną działalność, ale chcą lepiej wykorzystać czas i zwiększyć swoje dochody, jak i te, które dopiero marzą o własnym biznesie.

Temat tej pierwszej edycji to “Zacznij zarabiać na kursach”. Zaczynamy więc zupełnie od podstaw.

Konferencja potrwa 4 dni. Czy to oznacza, że 4 dni powinnam siedzieć przy komputerze non stop? Czy może będę miała później dostęp do nagrań?

Absolutnie nie musisz siedzieć przy komputerze przez 4 dni bez przerwy! Zaletą konferencji jest to, że możesz włączyć każde nagranie w dogodnym dla Ciebie momencie w dniu, w którym udostępniamy prelekcje. Możesz też je zatrzymać i wrócić do niego później. W przeciwieństwie do stacjonarnych konferencji masz dostęp przez 24 godziny do każdego nagrania.

Jakie tematy będą wiodące na konferencji? Kogo zaprosiłaś do grona prelegentek?

Będziemy rozmawiać o tym, od czego zacząć budowanie biznesu online.

Będą tematy związane z szukaniem pomysłu na kurs, określaniem klienta, budowaniem marki online. Poruszymy też kwestie techniczne związane z platformami i narzędziami do kursu. A w ostatnim dniu skoncentrujemy się na zwiększeniu sprzedaży.

Wśród prelegentek spotkamy osoby bardzo znane w świecie online, jak na przykład Ola Budzyńska, Joanna Ceplin, Alicja Rudnicka, Kasia Żbikowska czy Marta Krasnodębska. Ale tak naprawdę warto się zarejestrować i obejrzeć wszystkie nagrania, ponieważ każda z prelegentek dzieli się swoimi najlepszymi wskazówkami i daje ogromną wartość, niezależnie od jej zasięgu czy liczb, którymi może się pochwalić.

Ważnym elementem każdej konferencji „analogowej” jest networking, rozmowy, spotkania – co tutaj uczestniczki dostaną w zamian?

Osoby, które zdecydują się na zakup płatnej wejściówki, biletu VIP, nie tylko przedłużą dostęp do konferencji na cały rok, ale będą mogły też wziąć udział w dodatkowych warsztatach, podczas których będą mogły się lepiej poznać.

Poza tym będziemy zachęcać wszystkie uczestniczki do rozmowy, zadawania pytań i wymiany doświadczeń poprzez komentarze pod każdą prelekcją.

Muszę zapytać o wymaganie sprzętowe – jaki telefon/komputer trzeba mieć, żeby spokojnie obejrzeć konferencję?

Jedynym wymaganiem jest dostęp do Internetu. Jeżeli na Twoim komputerze odtwarzasz filmy na Youtube czy Vimeo, będziesz mogła obejrzeć wszystkie nagrania.

Grażyno, kończąc już naszą rozmowę – dlaczego warto wziąć udział w Twojej konferencji?

Udało mi się zebrać 16 wyjątkowych kobiet, które dzielą się swoim doświadczeniem i sprawdzonymi strategiami. Do tej pory nie było w Polsce takiej konferencji. W dodatku każda z nas może skorzystać z tej wiedzy nie wychodząc z domu. No i jeszcze ostatni argument: dostęp do konferencji jest zupełnie bezpłatny, chyba, że ktoś zdecyduje się na zakup biletu VIP z warsztatami. Nie ma więc wymówki!

Dziękuję za rozmowę.

Drogie Mamy – nie mamy wymówki 😉

Własny biznes i możliwość zarabiania z domu? Brzmi świetnie! Rejestrujcie się już dzisiaj na bezpłatną konferencję BeOnline!

Konferencja odbędzie się w dniach 2 – 5 października 2017 r 

Zdjęcie: Iga Hejna

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.
Podyskutuj

[03] Co powinnaś wiedzieć o social mediach zanim zaczniesz szukać pracy?

Jak wygląda szukanie pracy przez social media? Pamiętaj, że media społecznościowe mogą być Twoim prawdziwym sprzymierzeńcem w tym procesie. Sprawdź jak je wykorzystać i czego absolutnie nie powinnaś robić, by sobie nie zaszkodzić. Posłuchaj 3 odcinka naszego podcastu!
  • Podcast Mamo Pracuj - 12/11/2019
kobieta siedząca na łóżku z laptopem na kolanach

[03] Co powinnaś wiedzieć o social mediach zanim zaczniesz szukać pracy?

 
 
00:00 / 16:06
 
1X

Co powinnaś wiedzieć o social mediach zanim zaczniesz szukać pracy?

Zapraszamy na trzeci odcinek naszego podcastu. Dzisiaj opowiemy o roli social mediów przy szukaniu pracy.

Pierwszy odcinek podcastu – Jak opisać w CV przerwę związaną z opieką nad dziećmi? – posłuchaj!

Social media – Twój sprzymierzeniec czy przeciwnik podczas szukania pracy?

Mówiąc o roli social mediów przy szukaniu pracy, nie mamy na myśli tylko LinkedIn czy Golden Line – serwisów z założenia zawodowych. Ważną rolę mogą odegrać również Twitter, Instagram czy Facebook.

Dzisiaj pracy szuka się przez internet – to jest wspaniałe źródło dotarcia do ciekawych ofert pracy.

1. W social mediach znajdziesz oferty pracy

Oferty pracy znajdziesz nie tylko na LinkedIn czy na Golden Line, ale także na Facebooku. Dzięki specjalnej funkcji Facebook Jobs możesz zapisać się na powiadomienia o interesujących Cię ofertach – dostaniesz je na maila lub przez Messengera.

Aplikując na taką ofertę – aplikujesz swoim profilem, a nie wysyłasz CV (przynajmniej na początku), potraktuj więc ten profil bardziej zawodowo.

Obserwuj posty osób prywatnych czy profile firm z branży, które Cię interesują. Dołącz do grup tematycznych – tam też pojawiają się ciekawe oferty pracy.

2. Wykorzystaj kontakty i znajomości z social mediów do szukania pracy

Obserwuj znajomych, pytaj ich o firmy i branże, które Cię interesują. Możesz napisać wprost, że szukasz pracy. Pamiętaj, że osoby z Twojej sieci kontaktów mają dostęp do zupełnie innych informacji i ofert pracy niż Ty.

Niech te osoby będą Twoimi sprzymierzeńcami podczas szukania pracy.

Na LinkediIn jest specjalna rubryka, gdzie możesz zaznaczyć, że szukasz nowych możliwości rozwoju zawodowego – dzięki temu rekruterzy szybciej Cię znajdą. A taki komunikat możesz skierować do wszystkich, oprócz Twojego obecnego pracodawcy.

3. Ucz się i bądź na bieżąco – korzystaj z wiedzy dostępnej w social mediach

Zdobywaj wiedzę z dziedziny, która Cię interesuje. Dołącz do grup tematycznych, branżowych na Facebooku czy LinkedIn. To świetna okazja by odświeżyć sobie niektóre informacje (np. jeśli wracasz do pracy po przerwie), lub zdobyć całkiem nową wiedzę, z branży, do której dopiero planujesz wejść.

W branżowych grupach dowiesz się o ciekawych spotkaniach, wystąpieniach i meetup’ach. Poznasz osoby, które działają w branży i które chętnie podzielą się swoją wiedzą i wsparciem. Zdobędziesz dostęp do wartościowych treści, artykułów czy oczywiście ofert pracy.

4. Niech social media będą Twoim sprzymierzeńcem

Zanim rekruter zadzwoni do Ciebie, dokładnie sprawdzi Twoje profile w social mediach. Także tych, które są uważane za prywatne – np. Facebooka. Nawet jeśli twój profil jest ustawiony jako prywatny – pamiętaj, że w sieci nic nie ginie i komentując, postując – zostawiasz po sobie ślad.

Rób to mądrze i pokaż się od pozytywnej strony. Niech Twój obraz w sieci wskazuje na sympatyczną, pomocną osobę, a nie na złośliwego hejtera, z którym nikt nie będzie chciał pracować.

Także Twoje prywatne zainteresowania – np. decoupage, gra na instrumencie czy miłość do gór – dużo o Tobie mówią i mogą mieć znaczenie przy zaproszeniu Cię na rozmowę kwalifikacyjną.

5. Działaj świadomie i z pomysłem

Korzystaj z wiedzy dostępnej w social mediach, świadomie buduj swój wizerunek – to wszystko sprawi, że social media będą Twoim sprzymierzeńcem podczas szukania pracy.

Posłuchaj drugiego odcinka podcastu Jak przygotować dziecko na powrót mamy do pracy?

Dowiedz się więcej i przeczytaj

Czy social media mogą pomóc znaleźć pracę?

Jak skutecznie szukać pracy w sieci?

7 najczęstszych błędów, które możesz popełnić szukając pracy

Zapraszamy do wysłuchania 4 odcinka podcastu: Jak zbudować dobrą relację z rekruterem?

zdjęcie: Pixabay

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Podcast Mamo Pracuj
Z podcastu Mamo Pracuj jeśli chcesz dowiesz się: jak szukać pracy po przerwie oraz jak przygotować siebie i rodzinę na Twój powrót do pracy. Podpowiemy Ci jak prowadzić firmę oraz jak pracować i nie zwariować.

Jak stworzyć najlepszy biznesplan? Bezpłatne spotkanie dla mam – zapisz się!

Myślisz o założeniu własnej działalności i zastanawiasz się od czego zacząć planowanie biznesu? Chcesz kompleksowo przygotować się do założenia własnej firmy? A może będziesz ubiegać się o środki na rozpoczęcie działalności? Wspaniale! Zapraszamy Cię na bezpłatne warsztaty dotyczące tworzenia biznesplanu.
  • Anna Łabno - Kucharska - 08/11/2019

Jesień jest idealnym czasem, żeby pomyśleć o własnej firmie. Tym bardziej, że właśnie wtedy obchodzimy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. Z tej okazji, już 20 listopada w Krakowie, chcemy Was zaprosić na bezpłatne warsztaty oraz indywidualne konsultacje, dotyczące tworzenia biznesplanu specjalnie dla przedsiębiorczych mam!

Nie czekaj i zapisz się już dziś!

Spotkaj się z nami, a my opowiemy Ci o:

  • drogowskazach na drodze planowania własnego biznesu,
  • czym jest biznesplan, po co i jak się go tworzy oraz jakie ma znaczenie,
  • najważniejszych elementach biznesplanu, które przesądzają o powodzeniu biznesu,
  • środkach o jakie możesz ubiegać się na starcie prowadzenia działalności!

Damy Ci przestrzeń na zadawanie pytań. Podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami.

Warsztaty poprowadzą eksperci i praktycy, z którymi współpracujemy od lat:

  • Dariusz Pierzak – finansista z wykształcenia, doświadczenia, zamiłowania i przekonania. Jako właściciel własnej firmy oraz wieloletni kontroler i dyrektor finansowy w dużych przedsiębiorstwach ma praktyczną wiedzę biznesową, i z pasją się nią dzieli.
  • Agnieszka Pierzak – od 2004 roku związana zawodowo z tematyką funduszy unijnych. Najpierw jako pracownik instytucji m.in. ZPORR i POKL, gdzie doskonaliła umiejętności z zakresu wdrażania i rozliczania środków unijnych.

Zespół Mamo Pracuj również tam będzie! 🙂

Poznaj szczegóły i zgłoś się już dziś!

Jesteśmy przekonane, że będzie to owocny czas!

Kiedy się widzimy?

  • 20 listopada 2019 r., w godzinach od 10:00 do 13:00

Gdzie?

  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie
  • 31-124 Kraków, ul. Rajska 1, sala nr 247 (II piętro, prawe skrzydło)

Jak się zapisać?

Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu wystarczy wypełnić formularz 🙂

Na spotkanie zapraszamy również z dziećmi.

W sali, gdzie będą odbywać się warsztaty będzie przygotowany mały kącik dla dzieci 🙂

Jeśli zapisałaś się, ale nie będziesz mogła przyjść z przyczyn losowych, prosimy poinformuj nas o tym. Dzięki temu inna mama będzie mogła skorzystać 🙂

Masz jakieś pytania?
Pisz do mnie: [email protected]

W końcu, kto pyta nie błądzi 😉

Zapraszamy!

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail