Czego szukasz

3 zawody, które zdobędziesz dzięki nauce online

Szykujemy nowy projekt! Dla wszystkich mam, które chcą zdobyć nowe umiejętności i pożądane na rynku pracy kompetencje, albo potrzebują uaktualnić wiedzę zdobytą na studiach. Wirtualna asystentka, social media ninja i specjalista od digital marketingu to nowe zawody, które będziesz mogła zdobyć razem z nami. Czym zajmują się osoby pracujące na tych stanowiskach? Który kurs powinien ruszyć najpierw? Przeczytaj i zdecyduj, od którego kursu zaczniemy! >

  • Joanna Gotfryd - 27/10/2017
Kobieta pracująca zdalnie cieszy się z sukcesu

Spośród dziesiątek nowych zawodów, które powstały w ostatnich latach, wiele z nich możesz zdobyć bez wychodzenia z domu. To idealna sytuacja dla mam, które na naukę chcą przeznaczyć czas urlopu macierzyńskiego albo mogą się uczyć tylko w weekendy czy wieczorami.

Myślisz, że to mogłoby być coś dla Ciebie? Nauka, którą połączysz z opieką nad dzieckiem? Świetnie, czytaj dalej!

Co nowego szykujemy dla Was?

Wspólnie ze znaną Wam już firmą Coders Trust przygotowujemy 3 fantastyczne kursy online, w formie bootcampów, czyli intensywnej, kilkutygodniowej nauki, połączonej z webinarami i lekcjami na żywo.

Który zawód interesowałby Cię najbardziej? Wirtualna asystentka, social media ninja czy ekspert od digital marketingu?

Wypełnij tę krótką ankietę i daj nam znać. Jeśli zostawisz swoje dane, jako pierwsza dowiesz się o starcie nowych kursów.

1. Wirtualna asystentka

Co robi wirtualna asystentka? Jednym zdaniem: ogarnia sprawy swoich klientów i załatwia wszystko, czym oni nie chcą lub nie mają czasu się zająć.

Co dokładnie może należeć do jej obowiązków? Odpisywanie na maile, przygotowywanie dokumentów i umów. Asystentka umawia i organizuje spotkania, prowadzi research, pilnuje postępu prac różnych podwykonawców. Segreguje dokumenty, przygotowuje prezentacje, grafiki, buduje bazy klientów, wystawia faktury, kontaktuje się z biurem księgowym. Kupuje bilety lotnicze, rezerwuje hotele. Robi wszystko to, czym zajmowałaby się pracując na stanowisku asystentki w siedzibie firmy.

To idealna praca dla osób, które umieją zarządzać zadaniami i ustalać priorytety. Są samodzielne, pracowite i świetnie zorganizowane. Mają stalowe nerwy i głowę na karku.

Wirtualna asystentka może pracować zdalnie dla jednego klienta, ale może też zarządzać zadaniami dla kilku różnych przedsiębiorców. Zwykle prowadzi własną działalność, ale też może wystawiać faktury bez zakładania firmy, np. przez platformę useme.eu. Wirtualna asystentka to bardzo popularny zawód w USA i w Europie Zachodniej, ale coraz więcej polskich firm i mikroprzedsiębiorców decyduje się na takie zdalne wsparcie.

2. Social media ninja

Czym zajmuje się social media ninja? Jednym słowem (kliknięciem) ogarnia internety. Będąc ekspertem od social media na co dzień: piszesz, przygotowujesz i planujesz posty i inne publikacje w social media, komentujesz, udostępniasz i lajkujesz. Angażujesz fanów i przygotowujesz konkursy. Potrafisz ustawić reklamę, przygotować grafikę, umiesz monitorować obecność Twojej marki w social media. Wiesz jak poradzić sobie z kryzysem w social media i marzysz o tym, by Twoja kreacja stała się viralem.

W tym zawodzie ważna jest kreatywność i systematyczna praca, śledzenie gorących trendów i znajomość nowoczesnych narzędzi (online’owych oczywiście) a także znajomość prawa.

Pamiętaj, że social media to nie tylko Facebook i Instagram. Zależnie od branży przyda się biegła znajomość Pinteresta, Snapchata, Linkedina, GoldenLine czy Twittera. Social media manager może pracować w siedzibie firmy, lub być zdalnym pracownikiem. Nie brak też social media ninja, którzy są freelancerami i pracują zdalnie dla kilku mniejszych klientów.

3. Digital marketing specialist

A może kilka lat temu ukończyłaś studia, albo masz już doświadczenie w dziale marketingu, ale świat tak szybko idzie do przodu, że brak ci wiedzy o najnowszych trendach z e-marketingu?

Czy wiesz czym jest: inbound marketing i outbound marketing? Co to takiego konwersja, storytelling, e-mail marketing i marketing automation? Czy znasz się na webwritingu, content marketingu i wiesz jak generować leady? Powinnaś znać też web analitics, seo i remarketing, jeśli na serio myślisz o pracy w e-marketingu.

Jeśli dowiesz o co w tym wszystkim chodzi, będziesz mogła pracować na etacie w dziale marketingu lub jako freelancerka dla kilku klientów. Wiedza z zakresu digital marketingu przyda Ci się też na stanowiskach związanych z PR, HR i sprzedażą. Uaktualnij swoją wiedzę i wróć na rynek pracy!

To który kurs powinnyśmy uruchomić w pierwszej kolejności? Wskakuj tutaj i wypełnij naszą krótką ankietę.

Ucz się zdalnie i pracuj zdalnie!

Jeśli chciałabyś zostać mistrzynią od WordPressa i jako freelancerka pracować dla klientów z całego świata – zapisz się na 3 edycję kursu on-line WordPress & Freelancing – startujemy 11 grudnia!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail