Czego szukasz

Znamy laureatki Lady Business Awards 2017!

24 listopada 2017 podczas inauguracji działalności Lady Business Club Business Women Foundation poznaliśmy laureatki I edycji Plebiscytu Lady Business Awards. Honorową nagrodę za całokształt działalności biznesowej odebrała Jaga Hupało. Fundacja przyznała tytuł Lady Business również 6 wybitnym kobietom biznesu.

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 07/12/2017
Laureatki Plebiscytu Lady Business Awards

Lady Business Awards jest dedykowana kobietom biznesu, które swoją działalnością zawodową i życiową postawą wyróżniają się w świecie polskiego biznesu.

24 listopada 2017 odbyła się inauguracja działalności fundacji, która powstała na bazie istniejącego od 2011 r. ogólnopolskiego kobiecego klubu kobiet biznesu Lady Business Club. Uroczystość połączona była z ogłoszeniem wyników pierwszej edycji Plebiscytu.

Każda kobieta, która spełniła kilka warunków, m.in. nieprzerwanie od 15 lat zarządza firmą, tworzy miejsca pracy, może pochwalić się osiągnięciami na polu zawodowym i nieposzlakowaną opinią, a także angażuje się w działalność charytatywną, mogła wziąć udział w Plebiscycie. Zgłoszenia były przyjmowane do 31 października na stronie www.ladybusinessawards.pl.

Kandydatki oceniała Kapituła złożona z wybitnych, doświadczonych kobiet biznesu oraz ekspertek, m.in.: Halina Zawadzka – projektantka mody i właścicielka marki Hexeline, Stanisława Missala – właścicielka marki Quality Missala, Irena Kurdziel – prezes Grupa Kotrak.

Spośród kandydatek wyłoniono 6 laureatek, a Fundacja postanowiła przyznać jedną nagrodę honorową.

Laureatki Lady Business Awards 2017

Jirina Nowakowska, Tap & Jazz Dance – za odwagę wprowadzenia do Polski sztuki stepowania, udział w tworzeniu topowych show tanecznych w Polsce i od 25 lat zarażania innych tą techniką tańca.

Anna Pestilenz, Hotel Szafir w Jastrzębiej Górze, za przepiękną działalność charytatywną i społeczną wspierającą potrzebujących oraz budowanie pozycji właścicielki firmy poprzez wszystkie szczeble kariery w branży hotelarskiej.

Irena Przyborowska, Agencja Ochrony Feniks w Ostródzie i Klinika Urody Feniks w Warszawie i w Ostródzie – za odwagę i siłę w zarządzaniu 300 pracownikami, jednocześnie wspieranie osób niepełnosprawnych. Dodatkowo za kontynuowanie pomysłu na biznes i marzeń córki.

Marta Rudzińska, Jars Sp. z o.o. – za zbudowanie firmy, która od 15 lat bada polską żywność i polskie środowisko w polskich laboratoriach oraz odpowiedzialność zatrudniania 250 pracowników.

Anna Szczęśniak, Szczęśniak Pojazdy Specjalne – za stworzenie marki jednego z czołowych producentów pojazdów specjalnych w branży motoryzacyjnej, która zdominowana jest przez mężczyzn oraz dbanie o bezpieczeństwo kraju poprzez społeczne działania.

Magdalena Wontek, Zespół Szkół Prywatnych Twoja przyszłość i AKademicki Zespół Szkół Prywatnych – za edukację przyszłych pokoleń, i nieprzerwanie od 23 lat owocne zarządzanie placówkami oświatowymi w zgodzie ze zmieniającymi się ustawami.

Honorowa statuetka Lady Business 2017

Jaga Hupało, kreatorka fryzur, właścicielka firmy Jaga Hupało Born to Create otrzymała honorową nagrodę.

– To idealny przykład kobiety, która połączyła działalność artystyczną, sztukę oraz modę z działalnością biznesową. Ambasadorka promująca przedsiębiorczość Polskich kobiet poza granicami kraju. Otrzymuje honorową nagrodę Lady Business 2017 za odwagę bycia sobą, trzymania się swojego stylu pracy i wizerunku oraz rozwój i kształcenie młodych ludzi i dawanie im przestrzeni w rozwoju ich talentów – brzmiało uzasadnienie Kapituły.

Wszystkie Laureatki otrzymały unikalne, kryształowe statuetki wykonane w Krosno Design, które są wyrazem połączenia kobiecej siły i delikatności. Zwyciężczynie zostały również Honorowymi członkiniami klubu Lady Business Club.

– Wygrana to prestiżowe podsumowanie działalności, ale też inspiracja do zmian oraz rozwoju swojego biznesu. A przede wszystkim szansa stania się inspiracją dla innych kobiet – mówiła Emilia Bartosiewicz.

Podczas uroczystości Fundacja Lady Business Club Business Women Foundation przedstawiła misję i ideę działalności oraz swoje plany i projekty na najbliższą przyszłość. Fundacja postawiła sobie za cel promocję polskich firm w kraju i na świecie, m.in. nawiązując współpracę z zagranicznymi klubami biznesowymi i realizując projekt Tell Your Story, prezentujący ciekawe historie kobiet biznesu. Organizacja będzie prowadziła również działalność edukacyjną m.in. poprzez otwarte warsztaty dla właścicielek firm pod hasłem “Make Your Business Better”.

Zdjęcie: Ela Chabierska

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

5 powodów, dla których prowadzenie kampanii AdWords warto zlecić specjaliście

Reklama Google Ads to obecnie najszybszy sposób wyróżnienia swojej firmy w internecie. Efektywność działań zależy jednak od znajomości systemu, który adepci marketingu SEM studiują latami. Oto najważniejsze korzyści współpracy z certyfikowanymi partnerami Google.
  • Jagoda Jasińska - 29/06/2020
ekran tabletu

Nie odróżniasz sieci wyszukiwania od sieci reklamowej? Jeśli chcesz dowiedzieć się jak nie przepalić budżetu reklamowego w kampanii Google Ads sprawdź blog AdCookie.

Kompleksowa obsługa w zakresie marketingu SEM

Google Ads to tylko element większej układanki, którą jest skuteczna promocja firmy w kanałach online. Nawet drobny błąd w doborze słów kluczowych, lokalizacji reklamy czy użytych stawek może doprowadzić do szybkiego wyczerpania środków finansowych i braku zwrotu z inwestycji. Nie ma to miejsca, gdy kampanię AdWords prowadzą specjaliści, którzy poza doborem najlepszych rozwiązań zgodnie z celem kampanii, mogą skoordynować ją również reklamami wyświetlanymi w sieci Facebook Ads lub pozostałymi działaniami marketingu SEM (np. optymalizacją SEO).

Lepsze rezultaty przy stałym budżecie Google Ads

Nie ma wątpliwości, że certyfikowani partnerzy Google osiągają lepsze średnie i maksymalne wyniki CPC (ang. Cost Per Click – koszt za kliknięcie) czy CTR.

W odróżnieniu od amatorów są oni również w stanie zadbać o współczynnik konwersji, maksymalizując liczbę pożądanych działań użytkowników na stronie. W praktyce oznacza to np. większą liczbę zrealizowanych zakupów w sklepie internetowym lub kontakt za pomocą dedykowanego formularza na stronie usługowej. Wszystko to zgodnie z zaplanowanym budżetem na reklamę Google Ads.

Niższe ryzyko prowadzenia kampanii AdWords

Konsumenci chcą mieć stały dostęp do dopasowanych produktów i usług o każdej porze. Mimo to ich aktywność waha się w poszczególnych dniach tygodnia, a decyzje zakupowe zmieniają się dynamicznie w zależności od pory roku, mody i innych okoliczności.

Agencje marketingu SEM czuwają nad przebiegiem kampanii przez 24 godziny, odpowiadając na dynamiczne zmiany w grupach docelowych. Nie tylko optymalizują budżet Google Ads, by pozyskać jak największą liczbę kliknięć, ale i stale sprawdzają poprawność użytych słów kluczowych, linków i innych treści.

Analiza wyników i raport skuteczności kampanii

Nie wiesz czy reklama Google Ads przynosi oczekiwane rezultaty? Prowadząc kampanię AdWords wspólnie z doświadczoną agencją otrzymasz miesięczny lub okresowy raport z wyjaśnieniem podjętych kroków oraz zwrotu z reklamy. Wszelkie wątpliwości możesz również omówić z ekspertem, oszczędzając czas potrzebny do rozeznania się w statystykach Google.

Stały wgląd w konto kampanii Google Ads

Najlepsze agencje marketingu SEM zachowują transparentność w zakresie działań prowadzonych na kontach reklamowych. Jako zleceniodawca zachowujesz stały dostęp do dedykowanego panelu Google Ads, z podglądem użytych formatów reklamowych, wykorzystywanych urządzeń czy wypracowanych wyników. Tym samym możesz obserwować przebieg kampanii, bez ponoszenia kosztów nauki na własnych błędach.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: Pixabay.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jagoda Jasińska

Tworzę ceramikę z morskich głębin – Mamy kupują u Mam

- "Epidemia oczywiście zatrzęsła w posadach biznesem, ale po pierwszym strachu co będzie dalej, postanowiłam działać, zamiast się zamartwiać" - opowiada w liście do redakcji z ramach #MamyKupująUMam, Joanna Wieczorkiewicz, właścicielka pracowni Artlantyda, w której powstają piękne rękodzieła z ceramiki. Przeczytaj!
  • Listy do Redakcji - 29/06/2020
Joanna Wieczorkiewicz - właścicielka Artlantydy

Joanna Wieczorkiewicz zgłosiła się do naszej akcji Mamy kupują u Mam. Przeczytaj czym się zajmuje, jaką prowadzi działalność i jak sobie teraz radzi!

Tworzę ceramikę z morskich głębin

Moja przygoda z własnym biznesem zaczęła się, gdy koleżanka zajmująca się dotacjami unijnymi, namówiła mnie na złożenie wniosku o dofinansowanie – żebym mogła założyć firmę i sprzedawać moje rękodzieło (wtedy jeszcze była to biżuteria, decoupage, filcowanie i malowanie na szkle).

Przeczytaj także: Pandemia nie zmniejszyła naszej motywacji do rozwijania biznesu – Mamy kupują u Mam

Stolik Abussone

Pracownia Artlantyda

Po jakimś czasie w moje ręce trafiła pierwsza grudka gliny i powoli przekształcałam profil firmy. A w „międzyczasie” pojawiły się dwie córki 🙂 i praca na własny rachunek, z domu, okazała się idealnym rozwiązaniem, w sytuacji łączenia macierzyństwa z pracą.

Pracownia Artlantyda to ceramika z morskich głębin, która upiększa wnętrza i rozwiązuje problemy pt. „co ładnego na prezent”. 😉 Asortyment to naczynia ozdobne we wszystkich odcieniach turkusów i morskich zieleni. Dla koneserów nietypowych mebli – stoliki i komódki z ceramicznymi blatami. A z początkiem czerwca pojawiła się premierowa kolekcja osłonek na doniczki z roślinami domowymi.

Jeśli chcesz być na bieżąco z innymi historiami kobiet, zapisz się na nasz newsletter!

Donica Tiffany

Epidemia oczywiście zatrzęsła w posadach biznesem, ale po pierwszym strachu co będzie dalej, postanowiłam działać, zamiast się zamartwiać. Zorganizowałam możliwość nadawania przesyłek z mojej pracowni za pośrednictwem Paczkomatów, co umożliwiło bezpieczniejsze doręczanie zakupów. I zabrałam się za intensywniejsze prace nad nową kolekcją. Choć w warunkach nauki zdalnej 7 i 9 letnich córek, było to dość hmmm … karkołomne. 😉

Przeczytaj także: Kryzys może być impulsem do kreatywności – Mamy kupują u Mam

Zdjęcie: własność Joanna Wieczorkiewicz

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Listy do Redakcji

Poglądy wyrażone w listach są wyłącznie poglądami ich autorów i nie mogą być uznane za poglądy Redakcji Mamo Pracuj.

Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail