Czego szukasz

Zapraszamy Was na wiosenną Wielką Wymianę Kontaktów

Prowadzisz firmę, ale stanęłaś w miejscu i brak Ci inspiracji do dalszego jej rozwoju? A może jesteś na początku drogi, chcesz założyć własny biznes i przydałyby Ci się jakieś nowe kontakty. W takim razie to wydarzenie może Cię zainteresować. Wielka Wymiana Kontaktów – promocja polskich biznesów, wspieranie zwłaszcza tych prowadzonych przez kobiety. Spotkania na żywo z trenerami biznesu, konferencje, wykłady i możliwość wymiany kontaktów między przedsiębiorcami. Zobacz kiedy i gdzie będą odbywać się kolejne spotkania WWK.

  • Ewa Moskalik - Pieper - 30/03/2017
kobiety rozdają sobie wizytówki

Cele i misja WWK

Wielka Wymiana Kontaktów to cykl spotkań networkingowych. Już 6 kwietnia w Warszawie odbędzie się najbliższe spotkanie networkingowe WWK.

Są to spotkania dla przedsiębiorców ( i nie tylko) w różnych miastach Polski, na których uczestnicy mogą wymieniać się kontaktami, poszerzać lub zdobywać najnowszą wiedzę na temat prowadzenia firmy, pozyskiwania nowych klientów i prowadzenia biznesu.

Inspiracją mają być spotkania z trenerami biznesu, przekazywanie wiedzy na temat efektywnego budowania firmy i prezentacja ludzi sukcesu.

Wszystko po to, żeby Twój biznes lepiej się rozwijał lub żebyś nabrała pewności, że własna firma to jest to, czym chcesz się zająć w przyszłości. A wszystko to się odbywa w ponad 100 – osobowych grupach przedsiębiorców w 14 dużych miastach Polski.

Dla kogo jest Wielka Wymiana Kontaktów?

Tak naprawdę dla każdego, kto lubi tego rodzaju spotkania. Dla osób, które chcą się rozwijać i poszerzać swoje horyzonty.

I dla tych, którzy mają swoje małe przedsiębiorstwo i dla tych prowadzących wielkie biznesy. Dla tych rozpoczynających swoją przygodę z własnym biznesem i dla tych, którzy dopiero o tym marzą.

Warto skorzystać z możliwości takiego spotkania, bo to zawsze dobra droga do zawarcia nowych znajomości i poobracania się wśród ludzi z aktywnej grupy biznesowej.

Gdzie i kiedy kolejne spotkania WWK?

  • Warszawa 6.04
  • Kraków 11.04, 6.06
  • Bydgoszcz 25.04
  • Sopot 9.05
  • Łódź 10.05
  • Lublin 25.05
  • Poznań 25.05
  • Wrocław 29.05

Szansa na ciekawy cykl wykładów

  • “Pieniądz Twoim partnerem w biznesie” – Celestyna D. Osiak
  • “Jak rozwijać firmę z dużym sukcesem?” – debata z Kobietami Sukcesu
  • “Masz tylko jedno życie – zrób z niego arcydzieło” – Marcin Kozerawski
  • “Pieniądze są sexy – jak stworzyć wymarzone życie w oparciu o heksagon szczęścia?” – Fryderyk Karzełek
  • “Marka osobista – Twój sposób na sukces” – Ewa Wilmanowicz
  • “Twoja marka ONLINE – 5 sposobów, jak dotrzeć do klienta” – Joanna Ceplin
  • “Ubierz się w sukces – najważniejsze tajniki dobrego stylu” – Roma Szafarek
  • “Jak pozyskiwać fundusze na rozwój firmy?” – Andrzej Babiarz
  • “Jak przedstawiać się w sposób, który wzbudza ciekawość, a nie odstrasza sprzedażą?” – Przemysław Huminiecki

Prelegenci, z którymi możesz się spotkać

  • Celestyna D. Osiak – Business Coach
  • Joanna Ceplin – Social Media Expert
  • Fryderyk Karzełek – twórca słynnej szkoły “Sprzedaży Naturalnej”
  • Przemysław Wiktor Huminiecki – Trener i Coach Biznesu
  • Roma Szafarek – Ekspert ds. wizerunk
  • Andrzej Babiarz – Inwestor, Anioł Biznesu
  • Marcin Kozerawski – Business Owner
  • Ewa Wilmanowicz – trener efektywności osobistej

Jeśli potrzebujesz więcej zachęty i dodatkowych informacji, cały program i cennik biletów znajdziesz na stronie wydarzenia.

Zdjęcie: własność organizatora WWK

 

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Ewa Moskalik - Pieper
Redaktor portalu Mamo Pracuj. Prywatnie spełniona, pełnoetatowa mama dwóch wspaniałych synów i żona, starająca się znaleźć swój patent na work - life balance. Absolwentka UJ. Miłośniczka kina, muzyki i książek.
Podyskutuj

Jak założyć własną firmę? – 21 wskazówek dla każdej mamy

Myślisz o założeniu własnej działalności? Chciałabyś dowiedzieć się jakie będziesz płacić składki? Kiedy możesz zacząć od działalności nierejestrowanej? Czy możesz założyć firmę na macierzyńskim? W końcu, czy dostaniesz dotację? Mam dla Ciebie 21 wskazówek, które podpowiedzą Ci jak założyć własną firmę.
  • Joanna Gotfryd - 12/06/2019
21 wskazówek jak otworzyć własną firmę

Jak założyć własną firmę?

Własny biznes to coś o czym myśli wiele mam. Jeśli i Tobie chodzi po głowie, skorzystaj z wiedzy, którą zebrałyśmy w tym miejscu specjalnie dla Was!

Zakładanie własnej firmy – działalność nierejestrowana i mały ZUS:

Na czym polega działalność nierejestrowana?

Jaki jest maksymalny okres ulg przy zakładaniu działalności?

Konstytucja biznesu – prowadzenie firmy będzie łatwiejsze

Ulga na start dla nowych przedsiębiorców

Ulga na start – pół roku bez ZUS – nowe przepisy

Pieniądze na własny rozwój:

Inwestuj w rozwój krok po kroku – jak dostać dofinansowanie z programu POWER?

9 pomysłów skąd wziąć pieniądze na rozwój zawodowy

Pożyczki na kształcenie Twoją szansą na rozwój

Dotacje na własną firmę:

Czy na urlopie macierzyńskim mogę dostać dotację na rozwój biznesu?

Jak wypełnić wniosek i dostać dotację na założenie firmy?

Dotacja na założenie firmy – jak się o nią starać?

Własny biznes – zakładanie, finansowanie i inne:

Własna firma, czy się do tego nadajesz? Zalety i wady własnego biznesu

Czy pobierając świadczenie rodzicielskie można założyć działalność gospodarczą?

12 podpowiedzi jak założyć biznes bez pieniędzy

Jak założyć firmę – własna działalność krok po kroku

Własna firma na etacie, czy to się opłaca?

Własna firma na macierzyńskim

Jak założyć działalność gospodarczą na macierzyńskim krok po kroku?

Koniec urlopu macierzyńskiego – czy warto założyć działalność gospodarczą?

Zasiłek macierzyński i działalność gospodarcza – wszystko co musisz wiedzieć o składkach

Historie mam które założyły własne firmy:

9 historii kobiet, które dzięki fotografii pracują z pasją

3 historie mam, które założyły biznes on-line po urodzeniu dziecka

A może jest jeszcze coś, co chciałabyś wiedzieć na temat zakładania własnej firmy? Napisz do nas!

Spodobał Ci się ten materiał? Udostępnij go proszę, niech ta wiedza idzie w świat!

Zdjęcie: Pixabay.com

 

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.

Strategia biznesowa. Dlaczego warto ją mieć?

Co to jest strategia biznesowa, czym różni się od biznes planu i kto powinien ją przygotować? W 3 prostych krokach pokażę Ci jak przygotować strategię rozwoju Twojego biznesu, również franczyzowego.
  • Agnieszka Słowik - 12/06/2019

Co to jest strategia biznesowa?

Strategia biznesowa to przemyślany plan działania, dzięki któremu firma będzie się dynamicznie rozwijać, decyzje przez nas podejmowane będą spójne, a proces zarządzania przedsiębiorstwem przyniesie spodziewane rezultaty.

W odróżnieniu od biznes planu strategia biznesowa ma charakter długookresowy (3-5 letni). Biznes Plan tworzy się przede wszystkim dla startupów przed rozpoczęciem ich działalności. Jest on skierowany głównie do banków i inwestorów w celu przekonania ich, że warto zainwestować środki w nowe przedsięwzięcie. Strategia biznesowa tworzona jest w celu określenia priorytetów, dzięki którym firma będzie się rozwijać. Jest to więc plan rozwoju zarówno dla nowych, jak i istniejących podmiotów gospodarczych, w tym dynamicznie rozwijających się sieci franczyzowych.

Analiza w 3 krokach

Jednym z prostszych sposobów opracowania strategii biznesowej jest przeprowadzenie krok po kroku perspektywicznej analizy potrzeb potencjalnych klientów, partnerów biznesowych oraz określenie własnych celów i priorytetów. Podstawą takiej analizy są odpowiedzi na postawione niżej pytania.

Krok 1 – Określenie własnych celów i ambicji

Dlaczego chcesz zaangażować się w to przedsięwzięcie?

Jakie są Twoje pasje, ambicje i cele życiowe? Czy ich realizacja wiąże się chociaż pośrednio z zakresem usług/produktów sieci franczyzowej, która Cię zainteresowała?

Co jest dla Ciebie najważniejsze? Realizacja własnych pasji czy maksymalizacja dochodu?

Co łączy Cię z Twoimi partnerami biznesowymi, w tym ze współpracownikami, dostawcami i klientami (np. więzy rodzinne, przyjaźń)?

Spójrz na Twój biznes z perspektywy klienta. Zastanów się nad tym, co faktycznie chcesz mu sprzedać. Skup się nie na Twoim produkcie lub usłudze, ale na tym co Ty sama możesz mu zaoferować.

Krok 2 –  Określenie celów biznesowych

Aby wskazać cele biznesowe należy przede wszystkim zdefiniować misję przedsiębiorstwa. Misja określa sens istnienia firmy, wskazuje najważniejsze zadania oraz wartości oferowane klientom. Należy się również zastanowić nad tym, gdzie chcielibyśmy, aby nasza firma znajdowała się za 3-5 lat, a następnie wyznaczyć mierzalne cele, które będziemy realizować w drodze do sukcesu.

Również franczyzodawca powinien okreslić swoją misję, dlatego warto zapytać go o szczegóły. Obie misje, a więc wizje naszego wspólnego biznesu, powinny być spójne.

Krok 3 – Analiza rynku

Na początku należy wskazać 10 najważniejszych potencjalnych klientów, a następnie określić ich oczekiwania. Warto zastanowić się również nad tym, co my chcemy, aby zrobił nasz potencjalny klient oraz nad tym co my chcemy, aby myślał nasz potencjalny klient. Na koniec trzeba sprecyzować to, co odróżnia nas od konkurencji oraz to, w czym jesteśmy od niej lepsi.

Czy strategia jest potrzebna we franczyzie?

Mimo tego że franczyza to sprawdzony model biznesowy, strategia w tym przypadku również jest koniecznością. Powodów jest kilka. Przede wszystkim nasz biznes będziemy rozwijać w innej lokalizacji. W związku z tym struktura populacji może różnić się od tej, w której działa franczyzodawca. Warto zastanowić się i przeanalizaować nasz rynek lokalny. Podobieństwa i różnice wykazane względem rynku, na którym działa franczyzodawca, mogą być zarówno nasżą mocną jak i słabą stroną. Najważniejsze jest to, aby mieć ich świadomość.

Sprawdź jakie pomysły na franczyzę przygotowaliśmy dla Ciebie:

 

 

Edukido

Logo MathRiders

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Słowik
Ekonomista, pasjonuje ją aktywny rozwój biznesu, szczególnie franczyza, dlatego kilka miesięcy temu założyła portal biznesowy www.RynekFranczyzy.pl i została pierwszym w Polsce brokerem franczyzowym. Asertywna idealistka, która lubi łamać stereotypy i zachęcać do działania innych. Z jej inicjatywy powstał także serwis dla mam www.MamaSprzeda.pl. Szczęśliwa mama 6-letniej Hani.
Podyskutuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail