Czego szukasz

Wiemy, czego potrzebujesz, by w pracy wyglądać profesjonalnie i czuć się wygodnie – ENNBOW

Od zawsze chciałam mieć firmę – mówi Katarzyna Piasecki, autorka marki modowej ENNBOW, która nie tylko projektuje eleganckie i wygodne ubrania dla kobiet, ale również cykle szkoleń i warsztatów, podnoszące świadomość kobiet, jak ważną rolę odgrywa przemyślane kreowanie profesjonalnego wizerunku w pracy. Zapraszamy na rozmowę!

  • Agnieszka Kaczanowska - 11/02/2020
Katarzyna Piasecki założycielka marki ENNBOW

Kasiu, stworzyłaś swoją markę modową, prowadzisz biznes, wspierasz inne kobiety, angażujesz się w różne projekty pro bono – ale jak to wszystko się zaczęło? Skąd pomysł? Czy u Ciebie także „potrzeba była matką wynalazku”?

W bankowości pracowaliśmy właściwie 16 godzin dziennie, przez cały czas. Każdy miał wiele zobowiązań, trzeba było dosłownie żyć w ubraniach. I choć praca w bankowości to extremum, to myślę, że aktualny tryb życia wielu kobiet zbliżony jest do takiego tempa.

Wszystkie pracujemy, podróżujemy, spełniamy się w różnych rolach. Mamy po kilka spotkań dziennie, ciągle coś robimy. A przecież czasem trzeba, a to podbiec, a to kucnąć. Dzięki badaniom prowadzonym przez Amy Cudy z Harvard University, wiemy, jak poczucie komfortu wpływa na nasze samopoczucie i pewność siebie.

Od zawsze chciałam mieć firmę. Jeszcze kiedy pracowałam w banku, zauważyłam, że garnitury moich kolegów jednak lepiej się sprawdzają przy tak intensywnym tempie pracy. Rynek dyskryminował kobiety pracujące.

Przez przypadek trafiłam na wykład o technologii w modzie – stąd dowiedziałam się o nowoczesnych typach materiałów. Często wykorzystuje się je przy produkcji odzieży sportowej, ale przecież nikt nie powiedział, że nadają się tylko na siłownię. Momentem przełomowym była moja przeprowadzka z Frankfurtu do Warszawy – stolica wydawała się idealnym miejscem do otworzenia start-upu.

A od czego zaczęłaś? Jaki był Twój pierwszy i jakie kolejne cele?

Pierwszym krokiem było znalezienie materiałów, upewnienie się, czy to, co sobie wyobrażam jest faktycznie do zrobienia. Musiałam się przekonać, czy jestem w stanie sprzedać mój koncept. Jak potencjalne klientki zareagują na taką odzież. Trzeba też było wymyślić super nazwę! 🙂

Teraz zastanawiamy się z moim zespołem, jak dotrzeć z naszą ubraniową rewolucją do większej liczby kobiet, jak przekonać je do ENNBOW. Ważne dla nas jest również to, co online – chcemy rzetelnie informować o specyfikacjach każdego elementu odzieży. ENNBOW ma przecież ułatwiać życie!

Rozwijając mamopracuj.pl często czujemy, że biznes jest jak dziecko – rośnie, zmienia się nostop, myślisz że rozumiesz, wiesz co i jak działa, a potem okazuje się, że jednak nie. Pewna jest tylko zmiana. Jak to jest u Ciebie?

Ten cytat: „Jedyną stałą jest zmiana” uważam za wyjątkowo trafny. Jego zrozumienie i zaakceptowanie bardzo pomaga. Start-up z natury jest niestabilny, a takie ciągłe zmiany potrafią dać w kość. Dlatego szczególnie przy tych najbardziej bolesnych momentach warto powracać do tej myśli.

Nieważne, co się nam w życiu przydarza, ważne, jak na to zareagujemy.

Ale to, co zostaje, co dodaje motywacji, to idea, pasja i wiara w to, że nasza marka faktycznie jest w stanie pomóc kobietom aktywnym zawodowo, ułatwiać ich codzienne życie.

Trzeba pamiętać, że prowadzenie własnej działalności gospodarczej to pasmo wzlotów i upadków.

Człowiek ciągle testuje swoje możliwości, nie może trzymać się utartych ścieżek. Musi analizować, kwestionować. I naprawiać te elementy mechanizmu pracy, które szwankują.

Marka modowa to jedno, ale Twoja marka ma jeszcze o wiele więcej do zaoferowania. Opowiesz o tym, czym ENNBOW jeszcze się zajmuje? I dlaczego tak ważne jest dla Ciebie poszerzanie działalności marki ponad produkcję ubrań?

Oprócz ubrań, ENNBOW oferuje cały wachlarz szkoleń i usług w zakresie personal brandingu. Warsztaty mają podnosić świadomość tego, jak ważną rolę odgrywa przemyślane kreowanie profesjonalnego wizerunku w pracy.

Zajęcia mają także podać uczestniczkom konkretne rozwiązania. Zapewniamy indywidualny coaching, uczymy employer branding, organizujemy sesje zdjęciowe.

Wraz z firmami, projektujemy cykle szkoleń dla kobiet, nie tylko poświęcone przestrzeganiu zasad dress-code’u. Dobieramy fachowców z różnych dziedzin: od nauki dawania publicznych wystąpień (public speaking), przez networking i zyskujący na popularności ruch mindfulness, po właściwe zarządzanie energią.

Nasze zajęcia są kreatywne, bo chcemy, aby kobiety się nawzajem inspirowały i motywowały nawzajem. Sama najpierw wykonuję różne ćwiczenia i zadania z naszych szkoleń, aby przekonać się, czy są skuteczne.

A jak powstają nowe kolekcje i pojedyncze modele? Ty je sama projektujesz?

Tak, projektuję sama. Zazwyczaj zadaję sobie dwa pytania. Czego potrzebuje każda businesswoman w swojej szafie? Jakie ubrania się jej podobają, ale boi się założyć je do biura (bo np. coś jest białe lub ma zbyt głęboki dekolt).

Na tej podstawie tworzę projekt i dopasowuję go do zasad dress-code’u. Myślę przy tym nad funkcjonalnością ubrania. Jak się to nosi, prasuje, pierze. Jak będzie pomagało w modelowaniu sylwetki. Wszystko by zwiększyć komfort, wygodę i koniec końców pewność siebie naszej #ENNBOWoman.

Dbam też o to, aby wszystkie ubrania ENNBOW do siebie pasowały. Nasza zasada to: mix and match! W pracy nad modelami jestem perfekcjonistką. Wszystkiego uczyłam się sama – skończyłam przecież nie design, lecz ekonomię!

Czy Twoje projekty można gdzieś zobaczyć na żywo?

Tak, w naszym warszawskim Showroomie. Ale prowadzimy też mobilny butik, z którym możemy przyjechać do biura, czy firmy. Przywozimy to, co sprawdzi się idealnie w środowisku biznesowym. Klientki dostają to, co dla nich najpotrzebniejsze, nie muszą męczyć się w zatłoczonych galeriach handlowych i mogą być pewne, że zawsze znajdą to, czego szukają! Do tego zawsze mogą skorzystać z porad naszej stylistki.

Opowiedz o Showroomie 😉 i o tym, co się w nim dzieje!

To miejsce spotkań, gdzie organizowane są liczne wydarzenia angażujące kobiety i motywujące je do działania. Może też zamienić się w prawdziwą oazę spokoju. Wyciszenie zapewniają organizowane w Showroomie warsztaty jogi i mindfullnesu.

Chyba będziesz najlepszą osobą do tego, aby porozmawiać trochę o modzie 😉 Ja jestem miłośniczką kolorów, ale wiem, że to mało biznesowe, a przynajmniej tak było kiedyś. Jaka jest dzisiejsza moda biznesowa?

Moda biznesowa się zmieniła. Nie chcemy już sztywnych zasad i garniturów. Następuje deformalizacja miejsc pracy (patrz google). Chcemy, aby nasza garderoba była dopasowana do naszego stylu życia. To trudne, bo zawsze istnieje ryzyko przekroczenia tej cienkiej linii między dresscode’m a stylem codziennym.

Kolor w szafie biznesowej też nabrał większego znaczenia. Właściwie od kiedy Hilary Clinton wystartowała w wyborach prezydenckich w USA, coraz więcej osób zaczęło się interesować tym, jak za pomocą koloru można komunikować swoje intencje i jak odczytywać ukryte komunikaty przekazywane przez strój.

Gdybyś miała kogoś ubrać na rozmowę o pracę, to co byś tej osobie zaproponowała?

Wszystko w zależności, o jaką pracę by chodziło. Zawsze polecam zastanowić się najpierw, jakie jest nasze środowisko w pracy. Jaki styl ubioru obowiązuje w biurze? To ważna wskazówka przy doborze stylizacji na rozmowę o pracę. Nie bez znaczenia jest też stanowisko, o które się ubiegamy. Jeśli na przykład chcemy pracować w banku, ale mamy kontakt ze start-upami, to nie ma potrzeby zakładania garnituru – odebrany byłby jako synonim „sztywności”. Należy więc jakoś ocieplić wizerunek. I uwaga! Strój nie może odciągać uwagi od tego, co mówimy! Ma podkreślać nasze kompetencje.

A na spotkania biznesowe? Jak wyglądać dobrze, ale nie za elegancko?

Styl business casual: góra stylizacji bardziej formalna, dół mniej. Sprawdzi się także styl professional: wszystkie ubrania są eleganckie, ale rezygnujemy z założenia marynarki. To przełamuje konwencje. Mniej zobowiązujący, a jednak wciąż elegancki będzie na pewno monochromatyczny look w zestawieniu z płaskimi butami.

Gdzie można Cię spotkać w najbliższym czasie?

Zapraszam do Warszawy do naszego Showroomu. Lub na otwarcie naszego pop-up shopu w Zurychu! Firmy mogą też zaprosić nasz pop-up shop do siebie!

Tak, możemy przyjechać z naszym mobilnym butikiem do wybranego biura; często też współpracujemy z organizatorami różnych wydarzeń: konferencji, gal, innych warsztatów. Zapewniamy w ten sposób przestrzeń, w której kobiety mogą dostać rzetelne rady od ekspertów personal brandingu, a przy tym na spokojnie przymierzyć ubrania oddające ich styl, osobowość i pasujące do charakteru pracy.

Mogą skompletować dla siebie wiele eleganckich i niebanalnych stylizacji, bo w ENNBOW wyznajemy ideę mix and match – czyli tworzymy kolekcje, której poszczególne elementy dają się potem łatwo ze sobą łączyć.

Dziękuję Ci za rozmowę.

Rozmawiała: Agnieszka Kaczanowska

Zdjęcia: własność ENNBOW

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 

Stwarzaj okazje, wykorzystuj szanse – historia Anny, Laureatki konkursu Rossmann

Bez małych kroków nie byłoby tych większych. Wszystkie one składają się na ostateczny efekt i sytuują nas w takim a nie innym miejscu. - mówi Anna Lubner-Piskorska, mama i Laureatka 2 nagrody w konkursie Stań na własnych nogach.
  • Joanna Gotfryd - 30/03/2020
Anna Lubner - Piskorska laureatka konkursu Stań na własnych nogach

Anna Lubner-Piskorska jest Laureatką konkursu „Stań na własnych nogach” – zajęła 2 miejsce w konkursie i zdobyła nagrodę w wysokości 20 tysięcy na rozwój biznesu.


Aniu, na początku powiedz czym czym się zajmujesz? Co oferuje Twoja firma?

Pozwól, że zacznę od podziękowań dla firmy Rossmann oraz Fundacji Mamo Pracuj. Przede wszystkim za stworzenie tej wspaniałej szansy rozwoju, za wsparcie na każdym etapie uczestnictwa w konkursie, jaki i później – po ogłoszeniu wyników.

Dziękuję bardzo tym osobom, które poświęciły swój czas, energię; aby oddać głos na wybrany – spośród 50 – projekt. Oczywiście najserdeczniej dziękuję tym, którzy wsparli mój pomysł, ale szczerze jestem wdzięczna wszystkim głosującym.

Kiedy tworzymy (najczęściej w zaciszu swojego domu) ten komunikat z zewnątrz jest bardzo istotny. Informacja zwrotna potrafi nadać kierunek naszemu działaniu – wspaniale, gdy jest pozytywna i do tego pozwala wygrywać takie Nagrody.

Wracając do Twojego pytania. Z wykształcenia jestem logopedą i nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej. Od ponad 10 lat tworzę (ilustruję, piszę, wymyślam) pomoce logopedyczne. W kwietniu 2019 założyłam firmę unilogo123, aby robić to wszystko bardziej niezależnie. Aktualnie pracuję nad wydaniem kolejnej gry logopedycznej.

Wzięłaś udział w konkursie jako osoba, która już prowadzi własną firmę. Co Ci dał ten konkurs?

Od dawna przymierzałam się do realizacji pomysłu samodzielnej produkcji, wydawania moich gier. Szukałam różnych dróg, aby sfinansować ten pomysł w jak najmniej inwazyjny dla domowego budżetu sposób – start up, granty na rozwój od różnych organizacji – pozytywny odzew, ale trudno mówić o jakimś zdecydowanym kroku naprzód.

Dopiero zajęcie II miejsca w konkursie „Stań na własnych nogach” pozwoliło mi na tych nogach nie tylko stanąć, ale i wykonać konkretny krok do przodu. Wyprodukowałam kompletnie niezależnie pierwszą grę. Kiedy mówię niezależnie – mam na myśli samodzielne podejmowanie decyzji.

Mam ogromną świadomość tego, że efekt produkcji nie byłby taki, gdyby nie zaangażowanie, skrupulatność, profesjonalizm osób czuwających nad tym procesem. Za co jestem im bardzo wdzięczna.

Przeczytaj także: Rękodzieło to moja pasja i praca – historia Pauliny, laureatki konkursu Rossmann.

Jednakże poczucie tego, że realizujesz coś w zgodzie z wewnętrznym przekonaniem, zasadami – nie idąc na zbyt duże kompromisy… to bardzo przyjemne uczucie. Polecam każdemu.

Co sprawiło, że zdecydowałaś się na udział w konkursie? Co Cię zachęciło?

Kiedy zobaczyłam plakat reklamowy konkursu i zapoznałam się z jego regulaminem poczułam jakąś wewnętrzną mobilizację. Dzięki temu, że wcześniej przygotowywałam materiały do różnych akcji grantowych, miałam w sumie wszystko gotowe: w głowie i w komputerze – opis, grafikę, biznes plan, film. 😉 Moje zgłoszenie wysłałam pierwszego dnia.

Od wypłaty nagrody mija własnie pół roku. Jak nagroda wpłynęła na rozwój Twojego biznesu? Co zrealizowałaś dzięki nagrodzie?

Dzięki nagrodzie opłaciłam praktycznie cały koszt produkcji 1000 szt. gry logopedycznej „LODY”, która od grudnia 2019 dostępna jest już w sprzedaży.

A może wydarzyło się coś nieoczekiwanego? Czego nie planowałaś, o czym może nawet nie marzyłaś te pół roku temu?

Kiedy spełnia się Twoje marzenie, masz tysiąc wizji, jak to wszystko od teraz będzie wyglądało. Niestety nawet najlepszy biznes plan nie jest w stanie objąć każdej ewentualności. Myślimy, że mamy coś ustalone, a później się okazuje, że niekoniecznie wszystko zależy od nas i od naszego planu.

Dochodzą działania osób trzecich, ich koncepcja rozwoju, sposobu realizacji, polityka firmy zewnętrznej, czy też jej filozofia… To często jest mocne zderzenie. Najważniejsze to, odbić się od tego bezkolizyjnie. Takie zatrzymanie, zawieszenie jest niekiedy bardzo trudne do zniesienia.

Zamiast narzekać – czasami trzeba po prostu poczekać, wyciągnąć wnioski i nie poddawać się.

Z natury lubię mieć wszystko pod kontrolą, oczekuję skutecznego i szybkiego rozwiązania, ale powoli uczę się, aby ten schemat działał na moją korzyść i tylko wtedy, kiedy jest niezbędny. Wytrwałość i cierpliwość to zawsze dobrzy sprzymierzeńcy. Tak – zdecydowanie stałam się bardziej cierpliwa przez te pół roku – ku mojemu zaskoczeniu.

Przeczytaj także: 10 najczęstszych błędów początkujących przedsiębiorców.

Wiele mam marzy o własnym biznesie, nie każda decyduje się na założenie firmy – co powiedziałabyś takim „marzącym ale wahającym się” osobom? Czy i jak zachęciłabyś je do przedsiębiorczości?

Podjęcie takiej decyzji to bardzo indywidualna kwestia. Absolutnie nie jestem żadnym ekspertem, aby radzić cokolwiek. Mogę jedynie zasugerować, aby

stwarzać okazje i wykorzystywać szanse, być otwartym i nie wątpić w siebie.

W trakcie moich studiów na jednym z wykładów prowadząca narzekała na ilustracje, które ktoś stworzył do jej wierszy w czasopiśmie. Po wykładzie podeszłam do niej i zaproponowałam, że mogę dla niej coś narysować…

W tamtej chwili wydawało mi się to niewiele znaczące. Ostatecznie wykonałam ilustracje, które znalazły się w kolejnej książce tej Pani. Później ktoś inny je zobaczył i zilustrowałam serię książek, podejmując tym samym stałą współpracę z wydawnictwem.

Przeczytaj także: W biznesie pomogły mi znane blogerki, a ja to kobiece wsparcie podam dalej.

W międzyczasie skończyłam studia, założyłam własny gabinet logopedyczny i zaczęłam tworzyć pomoce do zajęć. Miałam już kontakt z Wydawcą, doświadczenie przy konstruowaniu makiet książek i tak powstała moja autorska seria „uniLogo – uniwersalne pomoce logopedyczne” – w sumie 12 publikacji.

Gdybym pomyślała, że ta moja propozycja po wykładzie będzie zbyt śmiała albo banalna i po prostu wyszłabym z sali – być może wiele rzeczy nadal wydawałoby mi się abstrakcyjne, nierealne.

Ktoś mógłby powiedzieć: „A tam konkurs, na pewno będzie dużo zgłoszeń, na pewno nie wygram, tyle razy próbowałem już i nic, więc po co mam znowu siedzieć trzy godziny i pisać ten biznes plan…”. Cieszę się, że tak nie powiedziałam. Nie róbcie sobie tego – działajcie! Nie ma jednej miary sukcesu. Wszystko zaczyna się od Was.

Z czego najbardziej jesteś dumna?

Dumna chyba nie bywam… zadowolona raczej. 😉 Jestem dość krytyczna dla swojej pracy ze skłonnością do przesadnego perfekcjonizmu.

Kiedy ktoś niespodziewanie docenia moją pracę, zwraca uwagę na dopracowane szczegóły, wartość merytoryczną tworzonych przeze mnie książek czy innych pomocy, to wtedy coś takiego jak zadowolenie z wykonanej dobrze roboty mi się zdarza. Bardzo miłe są takie momenty.

A co w biznesie jest trudne, jakie wyzwania są dla Ciebie najtrudniejsze?

Najwięcej nieprzewidywalnej energii pozostaje w relacji z innymi. Zwłaszcza, jeżeli to co robimy ma pomagać innym, służyć im. Ktoś płaci za Twój produkt, usługę – ma pewne oczekiwania.

Zmierzenie się z oczekiwaniami, sprostanie tym oczekiwaniom jest niekiedy trudne. Zrozumienie intencji, motywów działania, odnalezienie się w tym.

Robiąc to, co robię kompletnie nie myślę o tym czy to się sprzeda. Nie kalkuluję tego. Staram się być wolna od takiego szacowania. Dokładam wszelkich starań, aby to co proponuję było jak najwyższej jakości – zarówno merytorycznie, jak i wizualnie.

Zawsze kieruję się uniwersalnym zastosowaniem tworzonych gier, pomocy do zajęć. Ważne jest dla mnie by dawały się modyfikować, by były ze sobą kompatybilne. To są moje główne priorytety.

Czy to spodoba się innym? Czy przełoży się to na sukces finansowy? Trudno powiedzieć. Jeżeli tak, to cudownie – będę mogła tworzyć więcej nowych projektów, rozwijać się i zaprezentować wszystko, co mam do powiedzenia w temacie uniwersalnych pomocy logopedycznych.

Ostatnio czytałam wywiad z bardzo popularną polską aktorką. W jednej z odpowiedzi stwierdza mniej więcej tak: „wszystko zawdzięczam sobie, to ja chodziłam na castingi i je wygrywałam”. Może w takim myśleniu jest droga do popularności, do sukcesu finansowego.

W mojej ocenie zawsze jest jednak ktoś, kto daje nam tę szansę. Ktoś kto mówi: „to mi się podoba, to jest mi potrzebne, kupię to, zagłosuję na to”.

Czyli z jednej strony idę na casting, robię co mogę, ale ktoś podejmuje decyzję dalej… Jak to będzie w przypadku unilogo123? Jestem dobrej myśli, ale wszystko się może zdarzyć. Chyba właśnie wyważenie pomiędzy chcieć a móc jest najtrudniejsze.

Czy mogłabyś wskazać kroki milowe w rozwoju Twojego biznesu? Które sprawiły, że Twoja działalność wskoczyła na wyższy poziom?

Tak, jak wspominałam wcześniej. Wszystko zależy od skali jaką przyłożymy do swoich działań.

Bez małych kroków nie byłoby tych większych. Wszystkie one składają się na ostateczny efekt i sytuują nas w takim, a nie innym miejscu.

Wygrana w konkursie na pewno była jednym z takich spektakularnych wydarzeń. Mam nadzieję, że inne są jeszcze przede mną.

Jakie masz plany na przyszłość?

Myślę, że głównym wyzwaniem jakie stoi przede mną, to pozostanie konsekwentnym w swoim podejściu do „biznesu”. Pragnę tworzyć wartościowe, dobre jakościowo produkty i mieć indywidualny kontakt z klientami.

Nie myślę o zmasowanym ataku na wszelkie hurtownie, sieci dystrybucji… Cenię sobie brak pośredników w procesie sprzedaży. Masowe działania nie są mi bliskie.

Być może, bycie wyłącznym dystrybutorem to właśnie moje największe wyzwanie. Na pewno unilogo123 będzie pojawiać się na targach, aby spotkać się z potencjalnymi odbiorcami.

Mam również odważny (szalony) plan wydać w tym roku kolejną grę, tym razem na potrzeby terapii rotacyzmu – „kosMisie”. Jej elementy będą kompatybilne z grą „LODY” – właśnie tą uniwersalnością pragnę wszystkich w przyszłości zaczarować.

Gdzie można znaleźć w sieci Twoje produkty?

Książki z serii „uniLOGO” są ogólnodostępne w różnych księgarniach internetowych, a na pewno zawsze można je kupić na stronie gdańskiego Wydawnictwa Harmonia.

Jeżeli chodzi o sprzedaż gry „Lody”, z różnych względów podjęłam wyzwanie bycia jej wyłącznym dystrybutorem. Wszelkie informacje o grze, jej cenie, opcjach dostawy są dostępne w moim sklepie na FB – „Unilogo123 – autorskie gry i pomoce logopedyczne” jak i na Allegro – unilogo123_pl. Zapraszam również do kontaktu przez Instagram – unilogo.kontakt.

Dziękuję za rozmowę.

Ja również pięknie dziękuję za rozmowę.

Zdjęcia: własność Unilogo

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.

Pomysły na sprawdzony biznes dla mamy? Franczyza dla Mamy 2020

Chciałabyś prowadzić firmę ale nie wiesz od czego zacząć? Jesteś dynamiczna, gotowa na wyzwania i spełnienie marzeń? Chcesz robić coś ciekawego po przerwie, mieć elastyczne zatrudnienie ale boisz się ryzyka? Pomyśl o franczyzie! Partner biznesowy da Ci oparcie, stabilizację, pomoże zaplanować pierwsze kroki - reszta należy do Ciebie! Zobacz fantastyczne pomysły, sprawdzone już przez inne mamy.
  • Franczyzadlamamy.pl - 30/03/2020
uśmiechnięta kobieta

Pomysły na sprawdzony biznes dla mamy? Franczyza dla Mamy

Franczyza dla Mamy to propozycja dla tych mam, które szukają pomysłu i sposobu na własną firmę i którym zależy na wsparciu doświadczonego partnera na start i w codziennym działaniu.

Poniższe franczyzy to solidni partnerzy, od lat działający na polskim rynku. To firmy ze znaną marką ale jednocześnie z duszą i inicjatywą, przyjazne rodzicom, wspierające rozwój swoich franczyzobiorców.

Zobacz, jakie mamy dla Ciebie propozycje!

Pomysły prezentowane są w kolejności alfabetycznej

Akademia Bystrzak

Akademia Bystrzak to: podróżnicze kursy rozwoju intelektu dla dzieci, organizacja twórczych urodzin, kolonie wyjazdowe dla dzieci, akcje twórcze: wakacje i ferie w mieście!

W ramach współpracy firma oferuje dostęp do materiałów, metodyki, wsparcie marketingowe, możliwości rozwoju. Jesteś ciekawa?

Przeczytaj, dlaczego warto!

Akademia JA

logo Akademia JA

Akademia JA wspiera rozwój emocjonalny dzieci i młodzieży. W jej ofercie są zajęcia z zakresu kompetencji miękkich i umiejętności społecznych dla różnych grup wiekowych: dzieci w wieku przedszkolnym, ze szkół podstawowych, zajęcia dla młodzieży i warsztaty dla rodziców.

W ramach współpracy dostajesz m.in. bezpłatne szkolenie, wsparcie merytoryczne, scenariusze zajęć.

Dowiedz się jak możesz rozpocząć współpracę!

Cool-Turalny Maluch

logo cool turalny maluch

Cool-Turalny Maluch to autorski program edukacyjny z savoir vivre i etykiety dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Na zajęciach podopieczni bawią się i uczą, że kultura jest COOL.

W ramach współpracy dostaniesz konspekty warsztatów, konsultacje, sprawdzony sposób na biznes i o wiele więcej.

Sprawdź!

DepilConcept

logo depil concept kropla i napis

DepilConcept jest innowacyjną siecią specjalistycznych gabinetów kosmetycznych oferujących najnowsze zabiegi trwałej depilacji i fototerapii odmładzania.

W ramach współpracy otrzymasz pomoc w wyborze lokalu i rekrutacji pracowników, kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy i personelu, wsparcie marketingowe, obsługi klienta i sprzedaży, własny serwis urządzeń i urządzenie zastępcze na czas napraw.

Brzmi zachęcająco? Zapoznaj się ze szczegółami.

Early Stage

Early Stage to wiodąca szkoła języka angielskiego specjalizująca się w nauczaniu dzieci i młodzieży. Ma za sobą długą historię i sprecyzowany plan na przyszłość. W trakcie 26 lat działalności firma zbudowała silną markę, której w 2019 r. zaufało ponad 33 000 uczniów.

W ramach współpracy otrzymujesz: sprawdzony model finansowy, wsparcie administracyjne, bezpłatne szkolenia, opiekę metodyczną, sprawdzoną metodę i korzystne warunki finansowe. Zainteresowana?

Sprawdź jak zostać właścicielem szkoły!

Edukido

Edukido logo
Franczyza Edukido, zajęcia

Edukido oferuje zajęcia edukacyjne z klockami LEGO® dla dzieci w wieku 3-12 lat: regularne spotkania pozalekcyjne, tematyczne warsztaty szkolne i przedszkolne dopasowane do programu placówki, półkolonie tematyczne, urodziny w świecie klocków.

W ramach współpracy dostaniesz profesjonalny system wsparcia swojego biznesu na każdym etapie, w każdej z dziedzin (marketing, sprzedaż, obsługa klienta etc.). Od połowy kwietnia w ofercie będzie korzystna kosztowo opcja Edukido Mini.

Przeczytaj więcej!

Komputrilo

logo Komputrilo
dzieci na zajęciach komputerowych

Komputrilo realizuje kursy programowania dla dzieci i młodzieży. To firma przyjazna kobietom, oferująca dużą różnorodność zajęć. Zaraża swoich uczniów pasją do nowych technologii.

W ramach współpracy dostaniesz wsparcie techniczne i merytoryczne, szkolenia, swobodę działań, wyłączność na danym obszarze.

Przeczytaj, co jeszcze!

MathRiders

Logo MathRiders
Franczyza MathRiders - zajęcia

MathRiders to międzynarodowy program edukacji matematycznej, przeznaczony dla dzieci i młodzieży w wieku od 2 do 18 lat. Zajęcia rozwijają u dzieci zdolność do logicznego myślenia i wzmacniają ich pewność siebie. Sieć szkół MathRiders liczy już ponad 60 placówek, w których uczy się ponad 8 tysięcy dzieci.

W ramach współpracy dostaniesz szkolenia biznesowe, nieograniczone wsparcie, materiały marketingowe, ciągły rozwój metody, dostęp do platformy, zarządzającej placówką. Brzmi interesująco?

Zobacz, dlaczego warto!

Nutty Scientists

zajęcia w Nutty Scieintists

Nutty Scientists działa globalnie – ma swoje lokalizacje w ponad 40 krajach na całym świecie. Firma oferuje zabawne, praktyczne, interaktywne zajęcia w formie pokazów lub warsztatów – prowadzone przez profesjonalny zespół naukowców Nutty Scientists.

W ramach współpracy dostaniesz wszechstronne szkolenie wstępne, wsparcie w wyborze i szkoleniu Twoich pierwszych instruktorów, w organizacji Twoich działań promocyjnych i marketingowych. Chcesz założyć jedną z pierwszych franczyz w Polsce?

Zapoznaj się ze szczegółami!

SOCATOTS

logo Socatots

SOCATOTS to największa na świecie organizacja, prowadząca zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci, w wieku od 6 miesięcy do 5 lat, z aktywnym udziałem rodzica. To zajęcia ruchowe, podczas których dzieci nabierają poczucia własnej wartości oraz pewności siebie.

W ramach współpracy otrzymujesz dostęp do zintegrowanej platformy IT, wsparcie marketingowe, szkolenia oraz inwestujesz w system, sprawdzony na całym świecie.

Co jeszcze? Sprawdź!

Co to jest franczyza?

Ty kupujesz pomysł na biznes, a w zamian dostajesz znaną markę i wsparcie franczyzodawcy. To biznes dla tych, którzy cenią sobie niezależność z prowadzenia własnej firmy, ale chcą mieć wsparcie od dużego partnera.

Prowadzisz biznes w oparciu o sprawdzony model biznesowy. Oznacza to, że franczyzodawca przekazuje przedsiębiorcy kompletną wiedzę w zakresie prowadzenia biznesu, w ramach określonego systemu franczyzowego.

Franczyzodawca i franczyzobiorca pozostają niezależnymi przedsiębiorcami, a ich wzajemne prawa i obowiązki reguluje umowa franczyzowa.

Franczyza to świetny pomysł na biznes dla zaangażowanej mamy, która pragnie się rozwijać!

grafika projektu Franczyza dla Mamy 2020

Akcja Franczyza dla Mamy 2020 – sprawdzone pomysły na biznes doczekała się już 7 edycji i potrwa do marca 2021.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Franczyzadlamamy.pl
Franczyza dla Mamy to projekt portalu Mamo Pracuj prezentujący sprawdzone pomysły na biznes dla mam. Nie masz pomysłu na własny biznes? Skorzystaj z franczyzy! Portal Mamo Pracuj nie bierze odpowiedzialności za wyniki biznesowe prowadzenia działalności przez franczyzobiorców.
Podyskutuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail