Czego szukasz

Weź udział w „Wielkim badaniu specjalistów IT na B2B”

Zapraszamy Was do wzięcia udziału w „Wielkim badaniu specjalistów IT na B2B” przygotowanym przez niezależną agencję konsultingową Ework Group, która zrzesza specjalistów IT. Weź udział w badaniu i miej wpływ na komfort swojej pracy!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 03/12/2019
grafika badania specjalistów IT na B2B

Jeśli chcesz mieć wpływ na komfort swojej pracy to zapraszamy Cię do wzięcia udziału w „Wielkim badaniu specjalistów IT na B2B”!

Tak, biorę udział w wielkim badaniu specjalistów IT na B2B!

Od października do grudnia 2019 na stronie internetowej badanieB2B.eworkgroup.com trwa, pierwsze na polskim rynku badanie, pt. „Wielkie badanie specjalistów IT na B2B”. Ma ono na celu uzyskanie odpowiedzi jakie panują obecnie trendy na rynku IT, co wymaga zmian i jakie potrzeby są niezaspokojone. Przeprowadzający badanie liczą na uzyskanie również informacji jak branża IT będzie się rozwijała w przyszłości.

Dodatkową zachętą do zrobienia badania może będzie dla Ciebie wiadomość, że w ramach uczastnictwa w badaniu zaplanowany został konkurs, w którym można wygrać IPHONE XS.

Jak zrobić badanie i wygrać konkurs?

Badanie odbywa się przy użyciu specjalnie przygotowanej strony internetowej z kwestionariuszem, więc wystarczy, że wejdziesz na stronę internetową badanieB2B.eworkgroup.com i przejdziesz cztery etapy badania.

Odpowiadasz na pytania, robisz krótkie zadania konkursowe i zostawiasz swój adres e-mail. O razu możesz wygenerować wynik swojego badania i dowiedzieć się o poziomie komfortu swojej pracy!

Pytania dotyczą m. in. modelu i komfortu pracy, komfortu finansowego oraz możliwości rozwoju. W kwestionariuszu znajdziesz również pytania demograficzne, które pomogą scharakteryzować grupę zawodową jaką są specjaliści IT, współpracujący na B2B.

Organizator badania

Badanie i konkurs zorganizowała niezależna agencja konsultingowa Ework Group, która zrzesza specjalistów IT i działa w pochodzącym ze Skandynawii modelu biznesowym powstałym w Szwecji. Obecnie funkcjonuje również w Danii, Norwegii, Finlandii i Polsce. Główna siedziba Ework Group znajduje się w Sztokholmie, a od 2008 roku akcje firmy notowane są na giełdzie NASDAQ Stockholm. Od 2015 Ework Group działa w Polsce: w Warszawie, Wrocławiu i Gdyni. Wspiera rozwój działalności biznesowej dopasowując kompetencje do standardów projektu. Współpracuje z ponad 170 największymi firmami w większości branż, zapewniając kontrakty B2B ponad 10 000 specjalistom IT.

Grafika: Ework Group

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj

Webinar: Perspektywy kobiet w IT, czyli jak budować swoją karierę w branży?

Od czego zacząć, żeby efektywnie się przebranżowić? Jak odnaleźć swoje miejsce w IT? Co trzeba umieć, żeby zostać programistką? To tylko część obszarów, które poruszymy podczas spotkania z Ekspertkami z Accenture Advanced Technology Center Poland. Webinar już 04.06 o 21:00. Zapisz się już dziś, aby nie zapomnieć!
  • Anna Łabno - Kucharska - 27/05/2020

Od czego zacząć, żeby efektywnie się przebranżowić? Jak odnaleźć swoje miejsce w IT? Co trzeba umieć, żeby zostać programistką? To tylko część obszarów, które poruszymy podczas spotkania z Ekspertkami z Accenture Advanced Technology Centre. Webinar już 04.06 o 21:00. Zapisz się już dziś, aby nie zapomnieć!

Weź udział w naszym webinarze, który przygotowaliśmy wspólnie z firmą Accenture Advanced Technology Center realizowanego w ramach programu #MamoPracujwIT.
Dostajemy dużo pytań dotyczących przebranżowienia i rozwoju w branży IT. Dlatego też odpowiadając na Wasze potrzeby zapraszamy na spotkanie online.

Tak, biorę udział w webinarze!

O czym będziemy rozmawiać?

  • Skonfrontujemy obawy wobec zawodu programisty z rzeczywistością
  • Wyjaśnimy co to znaczy być programistą i jak wygląda (nie)typowy dzień pracy
  • Podpowiemy jak budować programistyczną ścieżkę kariery, w co warto inwestować czas i gdzie szukać materiałów do nauki
  • Ekspertki podzielą się swoimi historiami związanymi z rozwojem zawodowym
  • Pokażemy jaką część zatrudnionych w IT stanowią kobiety i jak Accenture wspiera różnorodność w zespołach
  • Opowiemy o korzyściach płynących z różnorodności w zespołach
  • Będzie również czas na Wasze pytania.

Tak, biorę udział!

A kogo będziemy gościć? Dwie wspaniałe ekspertki

Joanna Murowańska – studentka Computer Science, IFE na Politechnice Łódzkiej. W Accenture pracuje jako Application Development Associate. Od 1,5 roku pracuje jako programistka na projektach związanych ze sprzedażą detaliczną i utrzymaniem aplikacji, kodując w SQL,PL/SQL w bazach danych Oracle, MS SQL Server i Javie. Pasjonatka podróży, sztuki, gry w szachy i sudoku. W związku z zainteresowaniami technologią informatyczną, uczestniczy w konferencjach i zjazdach naukowych, które również wspierają rozwój kobiet w IT.

Paulina Pąśko – absolwentka studiów II stopnia na kierunku Matematyka Stosowana Politechniki Łódzkiej. W Accenture pracuje od listopada 2018 roku, na początku jako praktykantka, a teraz jako Application Development Associate. Jest częścią zespołu utrzymaniowego, więc każdego dnia mierzy się z nowymi problemami i zadaniami. Na co dzień pracuję z bazami danych Oracle, SQL, PLSQL i skryptami powershellowymi. W wolnym czasie chętnie czytam książki. Poza pracą lubi uczestniczyć w webinarach o tematyce analizy danych i programowania, którymi się interesuje.

Od razu zapisuję się na spotkanie!

Interesuje Cię technologia SAP? Koniecznie zobacz nasz wcześniejszy webinar!

Szczegóły organizacyjne:

Webinar odbędzie się 04.06.2020 (czwartek) o godzinie 21:00 i potrwa ok. 1,5 h. Webinar jest bezpłatny. Konieczna jest jednak rejestracja.

Tak, zapisuję się!

Ważna uwaga praktyczna: W związku z RODO prosimy o wyrażenie zgody także na przesyłanie potwierdzeń odnośnie webinaru, gdyż w przeciwnym razie nie będziemy mieć możliwości wysłania przypomnienia 😉

Chcesz poznać lepiej atmosferę panującą w firmie? Zobacz profil Accenture Advanced Technology Centre w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!
Do zobaczenia!

Zdjęcia i grafiki: własność firmy Accenture Advanced Technoogy Center Poland

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Jak znaleźć wspólny język z rekruterem? Weź udział w webinarze

W rekrutacji nie ma miejsca na nieporozumienia. To czy znajdziesz pracę może zależeć właśnie od tego pierwszego spotkania. Jeśli więc szukasz pracy lub za chwilę zaczniesz, weź udział w naszym webinarze z firmą Bosch już 2 czerwca o 21:00! Zapisz się już dziś! Nie przegap!
  • Agnieszka Kaczanowska - 21/05/2020

Jak znaleźć wspólny język z rekruterem i dobrze wypaść na rozmowie o pracę?

Jeśli szukasz pracy to wiesz, że rozmowa rekrutacyjna to spotkanie, od którego wszystko zależy.

Jak zatem zaprezentować się rekruterowi, aby zwiększyć swoje szanse?

Co pomaga a co przeszkadza w dobrym zrozumieniu się z rekruterem?

Jakie zwroty i wyrażenia mogą pojawić się w trakcie rozmowy?

Czy znajomość języka korporacji może okazać się kluczowa?

Na te i wiele innych pytań odpowiemy w trakcie najbliższego webinaru, przygotowanego wspólnie z firmą Robert Bosch Polska w ramach programu #MotherEmpower.

Zapisz się już dziś!

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

W rekrutacji nie ma miejsca na nieporozumienia. Bardzo wiele zależy od tego, na ile dokładnie i w jakim kontekście opiszemy swoje doświadczenie, a także od tego, czy będziemy porozumiewać się z rekruterem wspólnym  językiem.

Dlatego podczas webinaru opowiemy:

  • Jak odpowiadać na pytania, by uwypuklić swoje mocne strony?
  • Jak przedstawić swoje sukcesy i porażki rekruterowi?
  • Jak w precyzyjny sposób opisać swoje umiejętności w CV?
  • Z jakimi zwrotami z tzw. „korpomowy” można się spotkać najczęściej na rozmowie rekrutacyjnej?

Weź udział w naszym webinarze już 2 czerwca i poznaj odpowiedzi na te i wiele innych pytań!

Skąd pomysł na webinar?

Po pierwsze: bardzo wiele zależy od zbudowanej relacji z rekruterem, a dla wielu osób spotkanie z rekruterem wiąże się z ogromnym stresem. Warto zatem wiedzieć jak przygotować się do rozmowy.

Po drugie: silna reprezentacja zespołu firmy Bosch ponownie chce podzielić się swoim doświadczeniem, wiedzą i podpowiedzieć Wam, jak pozytywnie wypaść na rozmowie o pracę!

Po trzecie: firma Bosch jest partnerem Programu Mentoringowego „Mother Empower”, z którego obecnie korzysta 13 kobiet i powoli zbliżamy się do końca programu!

Zapisujesz się? Zapraszamy!

Prowadzące webinar:

Katarzyna Nieroda, HR Business Partner w Robert Bosch

Sama o sobie mówi: „Psycholog, sympatyk człowieka i jego rozwoju. Kompetencje zawodowe zdobywałam na studiach magisterskich na Uniwersytecie SWPS, a także podczas studiów podyplomowych na SGH. Od 17 lat zajmuję się szeroko rozumianym obszarem HR, rekrutacjami, rozwojem, talentami i szkoleniami. Obecnie jako HR Business Partner wspieram managerów Bosch w obszarze HR. Bardzo lubię samorozwój oraz wszelkie aspekty pozwalające na poszerzanie swoich kompetencji miękkich. Prywatnie jestem żoną Przemka, mamą 4 letniego Antka i 7 letniego Franka”.

Agnieszka Goś, HR Business Partner w Robert Bosch

Absolwentka psychologii Uniwersytetu SWPS od wielu lat związana z obszarem HR. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Nestle i Philips, pełniąc funkcje związane z rekrutacją, szkoleniami i rozwojem, zarzadzaniem talentami. Aktualnie pracuje w Bosch jako HR Business Partner oraz Team Leader Zespołu Rekrutacji wspierając managerów Bosch z obszaru IT. Prywatnie mama dwojga prawie dorosłych nastolatków.

A ja (czyli Agnieszka Czmyr-Kaczanowska) będę miała przyjemność moderować naszą rozmowę! Zapraszam!

Szczegóły organizacyjne webinaru

Kiedy?

  • 2 czerwca br. we wtorek (nie ma za wiele czasu!).

Godzina?

  • 21:00 – to start webinaru, a planowane zakończenie o 22:30.

Czy będzie nagrywany?

  • Tak, o ile technika nie zawiedzie. 🙂

Webinar jest bezpłatny, ale konieczna jest rejestracja.

Tak zapisuję się od razu!

Ważna informacja: aby otrzymywać od nas powiadomienia i przypomnienia o webinarze prosimy o wyrażenie zgody na otrzymywanie od nas wiadomości, inaczej nie dostaniesz przypomnienia!

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie Robert Bosch? Zobacz pełny profil firmy w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom i poznaj aktualne oferty o pracę!

Zdjęcia i logotypy: własność firmy Robert Bosch.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail