Logo Mamo Pracuj
Open menu
Pracuj

Znajdź wymarzoną pracę i pracodawcę.

Rozwijaj się

Pozwól się wesprzeć w rozwoju.

Inspiruj się

Sprawdź nasze propozycje dla Ciebie.

ZAINSPIRUJ SIĘ

W jaki sposób przyspieszyć rozwój start-up’u?

  • Jagoda Jasińska
  • 4 października 2017
  • 2 MIN. CZYTANIA
Polskie start-upy rosną w siłę. Zajmują coraz pewniejsze miejsce na polskim rynku biznesowym. Agencje marketingowe wymyślają coraz to nowe rozwiązania, aby promować ten nowatorski biznes. Każdy w końcu ma świadomość, że nie wystarczy zacząć działać. Trzeba nieustannie się rozwijać oraz szukać alternatywnych metod promocji.

Zacznij od analizy

Podstawą wdrażania wszelkich działań marketingowych jest analiza danych. Bez tego ani rusz. Każda szanująca się agencja marketingu internetowego ma świadomość, że bez rzetelnej analizy i stałego monitoringu działań, nie będzie możliwe osiągnięcie założonych celów. Warto między innymi zdecydować się na audyt SEO. Polega on na przeglądzie technicznym strony internetowej pod względem tego, czy jest dobrze widoczna w wyszukiwarkach oraz czy witryna została właściwie zbudowana. Przeprowadzenie analizy pozwoli uzyskać niezbędne dane do wprowadzenia ewentualnych zmian, a co za tym idzie, poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania.

Elastyczność podstawą działań marketingowych

Start up to stosunkowo nowa branża. W związku z tym, nie ma tu mowy o podążaniu utartymi ścieżkami. Agencja, z którą rozpoczniesz współpracę musi być elastyczna w swoich działaniach. Powinna być przygotowana na stałą rotację działań marketingowych, wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań.

Powinna skutecznie reagować na potrzeby rynku, a także konsumentów, ponieważ reakcje odbiorców mogą być nieprzewidywalne. Szczególnie w Internecie.

Właściwe odpowiadanie na potrzeby konsumentów, przykładowo poprzez prowadzone kampanie na Facebooku czy w innych mediach społecznościowych, będzie w stanie przynieść bardzo dobre rezultaty.

Podejmując odpowiednie i przemyślane działania marketingowe firma otrzymuje możliwość zaistnienia na rynku, a także zakorzenienia się w świadomości potencjalnych klientów.

Stałe relacje z klientami

Podstawą działań marketingowych w start-upach powinno być budowanie relacji z klientami. Można taki efekt osiągnąć poprzez content marketing i wykorzystywanie wpływu influenserów obecnych na YouTubie czy w innych mediach społecznościowych.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Zobacz więcej

artykuł
Ewa maluje obraz
  • Ewa Moskalik - Pieper
  • 2 MIN. CZYTANIA
artykuł
  • Ewa Moskalik - Pieper
  • 3 MIN. CZYTANIA
wywiad
  • Dominika Cienkiewicz
  • 9 MIN. CZYTANIA
wywiad
  • Ewa Moskalik - Pieper
  • 21 MIN. CZYTANIA
artykuł
rodzina, ulgi dla rodziców
  • Aneta Socha - Jaworska
  • 13 MIN. CZYTANIA
artykuł
korespondencja seryjna
  • Alicja Zielińska
  • 3 MIN. CZYTANIA
artykuł
kartka z życzeniami z okazji Bożego Narodzenia
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj
  • 1 MIN. CZYTANIA

+3 tys. mam w newsletterze

© Mamopracuj 2024

Skip to content