Czego szukasz

Urządzasz biuro? Podpowiadamy jak wybrać idealne meble biurowe

Biuro to wizytówka każdej firmy. Odwiedzają je kliencie, kontrahenci oraz kontrolerzy. Na co dzień co najmniej osim godzin spędzają w nim też nasi pracownicy. W związku z tym powinno być ono dobrze zaprojektowane i świetnie wyposażone. Doradzamy jak wybrać idealne meble biurowe.

  • Zofia Kowalska - 24/06/2016

Po pierwsze nie bądź sknerą !

Wizja zakupu tanich chińskich mebli wydaje się kuszącą? Nie rób tego. Takie meble to tandeta i zagrożenie dla zdrowia ludzi którzy będą z nich korzystać. Biuro ma być wizytówką firmy w związku z tym musi się odpowiednio prezentować. Tanie, tandetne i pozbawione stylu biuro wysyła jasny komunikat dla potencjalnych kontrahentów – to nie jest poważna firma. Niestety wraz z jakością idzie również cena. Im droższe meble tym  prawdopodobnie lepszych materiałów będą wykonane. Zwróć również uwagę na gwarancję producenta, w przypadku porządnych wysokiej jakość mebli powinna ona wynosić co najmniej 4 lata. Roczna lub dwuletnia gwarancja powinna budzić nasze wątpliwości co do solidności mebli.

Zdrowe meble biurowe

Niestety, oszczędzając na meblach biurowych często oszczędzasz na zdrowiu pracowników. Nie oznacza to, że musisz kupować bardzo drogie czy designerskie meble. Ważne jest żeby posiadały one najważniejsze certyfikaty i były dostosowane do wymogów Unii Europejskiej. Kupuj meble od sprawdzonych producentów i w odpowiednich sklepach. Chociaż meble z popularnych sieciówek meblarskich mogą kusić niską ceną i atrakcyjnym wyglądem nie daj się zwieść pozorom. Urządzając profesjonalne biuro najlepiej udać się do profesjonalnego sklepu specjalizującego się właśnie w sprzedaży mebli biurowych.

Jak dobrać meble biurowe do pracowników?

Troszcząc się o zdrowie pracowników, to ich dobro będziemy mieć jako pierwsze na uwadze kupując meble. Jednak jak wiemy każdy się różni budową ciała, wzrostem, gustem i preferencjami. My z drugiej strony chcemy mieć stylowe, eleganckie biuro spójnie zaaranżowane. Najlepszym rozwiązaniem jest w takim przypadku dobór modułowych mebli z możliwością regulacji. Spójna linia, kolorystyka i projekt mebli zapewni nam stylową aranżacje, z drugiej strony pozwoli dostosować miejsca pracy do poszczególnych preferencji pracowników. Regulacja mebli – dostosuje ich wysokość do wzrostu i postawy poszczególnych osób. W tym przypadku szczególną uwagę należy zwrócić na biurka i krzesła biurowe, ponieważ to one są kluczem do komfortowego miejsca pracy.

Wygodne krzesło biurowe i biurko

W zależności od tego jaką przestrzenią dysponujemy, decydujemy się na zakup różnych biurek. Jeżeli zależy nam na oszczędności miejsca – najlepiej jest wybrać biurka narożne lub niezbyt duże. W przypadku gdy przestrzeń nas nie ogranicza śmiało możemy szaleć z jego gabarytami. Najważniejsze jest jednak żeby było ono wygodne i stabilne. Odpowiedni stelaż zapewni wsparcie i uchroni przed „chwianiem” się mebla. Komfort pracy zapewni regulacja wysokości blatu i odpowiednie jego wyprofilowanie.

Krzesło biurowe wymaga więcej uwagi, powinno posiadać:

  • regulację oparcia
  • regulację wysokości siedziska
  • podłokietniki
  • co najmniej pięcioramienną podstawę
  • kółka
  • wyprofilowane oparcie
  • oraz powinno być wykonane z materiału odpornego na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne

Krzesło biurowe które będzie posiadać te wszystkie elementy i dodatkowe atesty, na pewno będzie wygodne oraz sprawi, że godziny spędzone w pracy będą przyjemniejsze. Jeżeli masz problem z wyborem dobrego krzesła biurowego, sprawdź ofertę na krzesła biurowe (http://nonameoffice.pl/3-krzesla) sklepu NoNameOffice – posiadamy salony w Krakowie i Katowicach.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Zofia Kowalska
Podyskutuj

10 książek, które pozytywnie wpłyną na Twoją karierę

Zmienić coś. Rozkręcić biznes, zacząć coś swojego. Pokazać swoją wartość. I przestać tracić czas! Niemal każda z nas raz na jakiś czas doświadcza takich pragnień: stać się kimś ważnym, osiągnąć sukces i móc być dumną z siebie. Jeśli czytasz ten artykuł, to wiedz, że już zrobiłaś krok w stronę dobrych zmian – szukasz informacji, jak je rozpocząć. I te 10 tytułów na pewno Ci w tym pomoże.
  • Karolina Wojtaś - 11/03/2019
młoda kobieta czyta cos na smartfonie

1. „Szef to zawód. Psychologia szefa” (Jerzy Gut, Wojciech Haman)

To nie książka dla tych, którzy pragną zostać szefami, ale dla tych, którzy już nimi są… i nie spełniają się w tej roli. Oparta na dwudziestoletnim doświadczeniu biznesowym autorów pozycja podpowiada, jak tworzyć dobry zespół pracowników, jak motywować swoich podwładnych, a także przekazywać swoje decyzje.
Pozycja wyjątkowa, bo dopasowana do polskich realiów, a przez to niezwykle wiarygodna.

2. „Wzór na sukces. Wyrób w sobie dobre nawyki” (Judith Williamson)

Ta książka to nic innego, jak… kurs! Składa się on z 14 części i pomaga zmienić nastawienie do życia, nabrać optymizmu, pozbyć się kompleksów i wreszcie zacząć działać. To, co wyróżnia tę niezwykłą książkę na tle innych, to bogaty zestaw ćwiczeń, dzięki którym rzeczywiście mamy okazję sprawdzić własne postępy. Jeśli więc wierzysz, że sukces jest w Tobie, że masz szansę robić w życiu to, czego pragniesz, tylko musisz się „uwolnić” z pewnych błędów i przekonań – wiesz już, co kupić w księgarni.

3. „Zadbaj o swoją prezencję” (Dianna Booher)

W tej książce skupiono się na zupełnie innym aspekcie osiągania sukcesu, mianowicie – na dobrej prezencji. Według autorów to właśnie ona sprawia, że ludzie potrafią zjednywać sobie innych i nakłaniać ich do współpracy. Komu przede wszystkim polecamy tę książkę? Tobie, jeśli chcesz mówić tak, aby ludzie Cię słuchali. Jeśli chcesz nauczyć się panować nad emocjami i wzbudzać szacunek. Jeżeli pragniesz wpływać na otoczenie i czuć się szanowaną.

4. „Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, gdy wciąż pracujesz na etacie” (Grzegorz Kubera)

Kobiet (i mężczyzn), do których skierowana jest ta książka, jest tysiące. „Uwięzieni” na etacie licznymi zobowiązaniami, marzący o własnym biznesie, ale niemający wystarczająco odwagi i wiedzy, aby dokonać zmian. Ta książka pozwoli Ci zrozumieć, jak zyskać jedno i drugie – nawet, gdy masz 50 lat i kredyt. Przesłanie autora jest bardzo zachęcające – masz siły, masz chęci, więc przestań się blokować!

5. „15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?” (Kevin Kruse)

Powiedzmy sobie szczerze – wszystkim nam wydaje się, że czasu jest za mało. Że zrobilibyśmy więcej, że działalibyśmy efektowniej, że odnieślibyśmy sukces… gdyby tylko doba była dłuższa. A przecież ludzie, którzy odnoszą rzeczywiste sukcesy, nie kupili sobie dodatkowych godzin – mają dokładnie tyle dnia, ile my. Jak więc to zrobili? Odpowiedź w książce, razem z opisami nawyków miliarderów, sportowców oraz licznych, prężnie działających przedsiębiorców.

6. „Sukces jest kobietą” (Curly Martin)

Fantastyczne jest to, że ktoś napisał książkę dedykowaną tylko kobietom, uwzględniając typowo damskie cechy. Autorka ma spore doświadczenie i pełne prawo do udzielania porad – pracowała na stanowiskach kierowniczych przez ponad 20 lat. W książce dzieli się tym doświadczeniem pomagając czytelniczkom stworzyć własny model rozwoju osobistego, nabrać pewności siebie, ustalić główne cele, realizować plany i… odnosić piękne sukcesy. Bardzo polecamy.

7. „Liderzy jedzą na końcu” (Simon Sinek)

To także pozycja kierowana w stronę osób, które co prawda mają już własną firmę i własny zespół pracowników, ale ciągle czują, że coś im „zgrzyta”. W książce skupiono się na budowaniu postaci lidera, którym powinien być dobry szef – wyrozumiały, wzbudzający zaufanie, ale potrafiący zmotywować i zachęcić do działania. Chcesz wiedzieć, jak się to robi w innych firmach? W tej książce znajdziesz odpowiedź.

8. „Możesz to zrobić!” (Paul Hanna)

Tutaj nie znajdziesz słów „kariera”, „biznes”, „sukces”. Znajdziesz za to odpowiedzi na pytania, jak poprawić swoją samoocenę, radzić sobie w kontaktach z negatywnymi ludźmi, dobrze i optymistycznie nastawić się do życia, a nawet – jak poprawić życie w małżeństwie. Jaki to ma związek z karierą? Otóż dowiadujesz się, że MOŻESZ wiele. A to podstawa zawodowego sukcesu.

9. „Sukces bez wyrzeczeń” (Martin Bjergegaard, Jordan Milne)

Czy możliwe jest cieszenie się życiem osobistym i jednoczesne osiąganie sukcesu zawodowego? Czy można żyć szczęśliwie i odseparować od siebie te dwa aspekty życia? A także – jak zdobywać wspólników i znajdować nowe metody działania, gdy stare zawodzą? Na te wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. I zrobisz to… bez wyrzeczeń!

10. „Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem?” (Laura Vanderkam)

Bądźmy szczerzy – z chęcią podejrzelibyśmy po cichu życie ludzi sukcesu i sprawdzili, jak wypełniają sobie dzień. O której wstają? Co jedzą? Jak odpoczywają? Nie musisz jednak niczego podglądać – wystarczy, że sięgniesz po tę książkę i przeczytasz wywiady z ludźmi, którzy wiele osiągnęli. A potem po prostu zaczniesz ich… naśladować.

Zdjęcie: 123 rf

Zdjęcia okładek książek: internet

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Karolina Wojtaś
Mama, żona, psycholog i redaktor. Spełniona zawodowo dzięki miłości do pisania, szczęśliwa prywatnie dzięki mężowi i dwóm cudownym synom. W krótkim czasie "tylko dla siebie” czyta, szyje… albo znowu pisze.

Video: Jak wejść do branży IT?

Przed rozpoczęciem zmiany zawodowej dobrze jest zweryfikować czy posiadamy właściwe predyspozycje. Warto także sprawdzić czy to, co podoba nam się w teorii - w praktyce będzie równie interesujące. Co zatem powinniśmy zrobić? Jak wejść do branży IT? Zobacz co podpowiada ekspertka :)
  • Agnieszka Kumorek - 10/03/2019
uśmiechnięta kobieta siedzi przed laptopem

Wywiad z ekspertką IT na grupie #Mamo Pracuj w IT

Zapraszamy do posłuchania naszego wywiadu z ekspertką IT – Moniką Braun, o tym jak wejść do branży IT.

Monika to… wiele pasji skumulowanych w jednej osobie: zapalony coach, wyznawca agile, propagator rozwijania umiejętności miękkich oraz miłośnik pracy z ludźmi. Na co dzień pracuje w Allegro oraz prowadzi szkolenia i warsztaty.

Zawsze z pasją dzieli się doświadczeniami i wiedzą, wspierając w odkrywaniu swoich możliwości i szukaniu nowych efektywnych sposobów na znalezienie swojego miejsca i pasji życiowych.

A tematem rozmowy jest tytułowe pytanie: Jak wejść do branży IT?

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska z Fundacji Mamo Pracuj pytała:

  • jakie ścieżki można obrać na początek?
  • co można zrobić, zanim wie się w jakim kierunku w IT pójść?
  • czy warto mieć mentora i jak go znaleźć?
  • jak zweryfikować czy w ogóle nadaję się do branży IT? Jaki test można zrobić?

Jeśli jesteś zainteresowana odpowiedziami, to poniżej znajdziesz nagranie całego wideo:

A może jesteś ciekawa czy po kursie można znaleźć pracę? Zobacz drugie video >>>

A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o projekcie #MamoPracujwIT i jego efektach odwiedź stronę projektu >>>

Zdjęcie: pixabay.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kumorek
Jestem osobą, która nie potrafi się nudzić. Lubię różnorodność, dlatego skończyłam studia łączące zajęcia humanistyczne, graficzne i informatyczne. Odpoczywam podczas długich spacerów, a znajomi wiedzą, że dobrej herbaty w miłym towarzystwie nigdy nie odmówię.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail