Czego szukasz

Smarter together – XII Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

23 maja w Muzeum Historii Żydów Polskich Pollin odbędzie się XII Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, a jej głównym założeniem jest zbliżenie do siebie środowisk technologicznych i biznesowych. Dziś to technologia wyznacza trendy i daje największe możliwości rozwoju, buduje świadomość i nadaje kierunki zmian. Be Smarter Together!

  • Ewa Moskalik - Pieper - 16/05/2018

Sieć Przedsiębiorczych Kobiet

Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet jest organizacją pozarządową, która powstała w Warszawie. Jej celem jest motywacja kobiet w ich biznesowych przedsięwzięciach.

Misją Fundacji jest propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet i wzmacnianie rozwoju prowadzonych przez nie firm. Wspierane są zarówno osoby prowadzące już własny biznes i takie, które dopiero myślą o jego założeniu. Działania Fundacji są skierowane do kobiet, które
„przedsię-biorą”,  czyli decydują się kierować własnym losem i inicjować własne działania.

Smarter together

Najczęściej jest tak, że początek swojej drogi biznesowej przemierzasz w pojedynkę, ale jeśli chcesz się rozwijać, skalować swój biznes i zdobywać coraz większy rynek, musisz sięgnąć po pomoc innych. Wtedy najlepiej znaleźc kogoś, kto przejawia inne niż Ty talenty, kto ma zasoby, których Ty nie posiadasz.

Łącząc siły z kimś kto będzie Cię uzupełniał w dziedzinach dotąd Ci nieznanych, dajesz sobie szansę na efekty, których w pojedynkę nie masz szansy osiągnąć.
Jak to zrobić? Jak znaleźć kogoś z kim będziesz budować nową społeczność? Jak wybrać właściwego partnera w biznesie? I jak budować wartościowe relacje?

O tym wszystkim będą mówić prelegenci na Konferencji „Smarter Together”.

Przyjdź, posłuchaj i nabierz rozmachu. Podbijaj świat. Skaluj biznes. Be smarter together.

Program i prelegenci Konferencji

Konferencję zaszczyci aż 20 prelegentów, warto podkreślić jeszcze udział gościa specjalnego – Nicoli Mendelsohn – wiceprezeski Facebooka.

Jej wykład w ramach sesji BE THE CHANGE – nieodłącznego elementu każdej konferencji inicjowanej przez Sieć Przedsiębiorczych Kobiet jest zapowiedzią ciekawej historii i wzbudza wiele emocji.

08:30 – networking Marta Gawinek-Dagargulia, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, przestrzeń w kuluarach

09:00 – rozpoczęcie konferencji, powitanie, Kasia Wierzbowska, Dorota Czekaj, założycielki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

09:10 – uroczyste otwarcie konferencji, Jadwiga Emilewicz, Minister Przedsiębiorczości i Technologii

09:20 – przywitanie Partnera Głównego, Natalia Bożek, Wiceprezes Zarządu Banku Citi Handlowy

09:30 – przywitanie Współorganizatora, Katarzyna Włodek-Makos/Miasto Stołeczne Warszawa

09:35 – „Długowieczność i roboty w pracy, czyli czego musimy się nauczyć żeby przetrwać?” Jowita Michalska/Digital University

10:00  – „Pushing papers for peace? Nie, dziękuję! O potencjale i sile naszych najbliższych sąsiedztw”Michał Przedlacki/People in Need

10:25 – „Kobiety w męskich zawodach – raport z badania SPK/DELab” dr Justyna Pokojska/DELab UW

10:40 – „Healthier Together – Jak długo żyć w zdrowiu w 21 wieku” – dr n. med. Ewa Kempisty-Jeznach – Szpital Medicover I BREAST CLINIC

10:55 – 11:30 przerwa kawowa

11:30 – „O technologiach, które zmienią świat. Zdobądź nowy zawód i znajdź pracę w świecie przyszłości” Somar Mahdi, Agata Strzelichowska/Coders Lab

11:50 – „Serce i rozum, czyli 5 lekcji współpracy” Tomek Rudolf/ The Heart

12:15 – „Business angel investing, czyli na czym polega współpraca startupów z aniołami biznesu. Na przykładzie procesu inwestycyjnego Vanda Novak” Inga Kasak/Black Swan Fund i Dorota Kawalec/Vanda Novak

12:30 – „Nigdy nie jest za późno na nowy start. Start Up’owe historie doświadczonych juniorek” – panel z udziałem kobiet, które porzuciły korporacje i założyły startupy, wystąpią: Agnieszka Górska/Ulala Chef, Agnieszka Liszka Dobrowolska/Oddech to Życie oraz Pismo, Katarzyna Meller/Tetatet, Dagmara Rutkowska, Iza Sawicka oraz Oriana Keiser Grzegory, prowadzenie Magda Dziewguć/Google

13:45 – 14:45 lunch

14:45 – 16:00 BE THE CHANGE, Sesja w duchu storytellingu: 4 wystąpienia o punktach zwrotnych, wystąpią: Nicola Mendelsohn, Vice President, Facebook EMEA, Agnieszka Jacobson-Cielecka/School of Form, Katarzyna Osińska/Wirtualna Polska oraz Katarzyna Montgomery.

16:00 – 18:00 trzy seminaria do wyboru:

1. „Website Starter- Twoja pierwsza strona na WordPressie” Marcin Kieruzel/KazikKoduje

2. „Start-up – legal package” mec. Magdalena Korol i mec. Iza Pruszyńska/Kancelaria Snażyk Korol Mordaka

3. „Connecting Social Media – jak wykorzystać potencjał reklamowy Facebooka i dotrzeć do klientów?” Aleksandra Szkopek

Współorganizatorem konferencji jest Miasto St. Warszawa, partnem głównym Citi Handlowy a edukacyjnym Coders Lab. Zapraszamy!

Jeśli chcesz się wybrać >>>> https://xiikonferencjaspk.evenea.pl

Mamy dla Was zniżkę >>> 50 zł na kod: MP12 

Zdjęcie: Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Ewa Moskalik - Pieper
Redaktor portalu Mamo Pracuj. Prywatnie spełniona, pełnoetatowa mama dwóch wspaniałych synów i żona, starająca się znaleźć swój patent na work - life balance. Absolwentka UJ. Miłośniczka kina, muzyki i książek.
Podyskutuj

Rekrutacja online. Jak się do niej przygotować?

Teraz, aby wziąć udział w rozmowie rekrutacyjnej, nie musimy wychodzić z domu. Większość spotkań odbywa się lub już wkrótce będzie odbywała się online. Dla wielu z nas to nowość, która budzi niepewność, być może lęk. Podpowiadamy, jak oswoić strach i dobrze przygotować się do tego wyzwania.
  • Natalia Gozdowska - 24/03/2020
młoda kobieta w trakcie rekrutacji online

Rekrutacja online

Przez ostatnie dni każda z nas szuka sobie miejsca w nowej rzeczywistości – z dziećmi na pokładzie, zdalną nauką i partnerem pracującym w drugim pokoju. Jednak hasło “Mamo Pracuj – jeśli chcesz” pozostaje wciąż aktualne!

Projekty rekrutacyjne w firmach wciąż się toczą, pomimo zamkniętych biur. Teraz, aby wziąć udział w rozmowie nie musimy wychodzić z domu. Większość spotkań odbywa się lub już wkrótce będzie odbywała się online.
Dla wielu z nas to nowość, która budzi niepewność, być może lęk. Podpowiadamy, jak oswoić strach i dobrze przygotować się do tego wyzwania.

Narzędzie komunikacji

  • Upewnij się, za pomocą jakiego narzędzia rekruter się z Tobą połączy. Najbardziej popularne to Skype, Zoom, Messenger, Teams. Jeśli jeszcze nie masz tego narzędzia w komputerze, warto je zainstalować wcześniej, żeby uniknąć stresujących sytuacji. Sprawdź, czy działa Ci dobrze Internet, kamera i głos. Jeśli do tej pory nie miałaś kontaktu z taką formą komunikacji – poćwicz. Możesz przetestować rozmowę, dzwoniąc do paru znajomych.
  • Jak już masz profil na Skype czy Messenger – sprawdź swoje zdjęcie, nazwę – powinny wyglądać i brzmieć profesjonalnie.
  • Wyszukaj i dodaj wcześniej swojego rozmówcę do kontaktów.
  • Na wszelki wypadek poproś o numer telefonu aby mieć alternatywę w przypadku problemów technicznych.

Przygotuj się

  • Warto być dobrze przygotowanym – znajdź w Internecie stronę firmy, do której aplikujesz. Poczytaj, czym się zajmuje, jak wygląda jej podejście do pracowników, czy realizuje działania społeczne? Sprawdź profil firmy w mediach społecznościowych.
  • Jeśli dawno nie zaglądałaś na LinkedIn – sprawdź, jak wygląda na nim Twój profil – czy jest przejrzysty, uzupełniony o najnowsze informacje, pasujące do stanowiska, którego szukasz?
  • Przypomnij sobie swoje doświadczenia zawodowe, pomyśl, co mogłoby być w nich najważniejsze dla rekrutera, czym mogłabyś się pochwalić. Jeśli Twoje CV zawiera luki, niespójności – przemyśl, jak odpowiedzieć na pytania na ten temat. Być może od paru lat masz przerwę związaną z macierzyństwem? Zastanów się, jak dobrze o niej opowiedzieć, jeśli rozmówca o to zapyta. Może doświadczyłaś czegoś wyjątkowego, rozwijałaś się w jakimś kierunku? Nauczyłaś czegoś, co może przydać się przyszłemu pracodawcy (np. dobrej organizacji, planowania)?
  • Przeczytaj jeszcze raz ogłoszenie o pracę – każdy z punktów, dotyczących wymaganego doświadczenia to wskazówka, o co będzie pytał rekruter. Jeśli wymagane jest np. zarządzanie projektami – przypomnij sobie, co konkretnie możesz opowiedzieć o swoich kompetencjach w tym obszarze.
  • Rekruter pyta nie tylko o sprawy zawodowe – jeśli w CV wpisujesz swoje hobby, możesz spodziewać się rozmowy również na ten temat. 🙂

Przestrzeń do rozmowy

  • Znajdź spokojne miejsce w domu. Wiem, że w obecnej sytuacji, może być trudno zorganizować sobie taką przestrzeń, ale poproś partnera o wsparcie, porozmawiaj wcześniej z dziećmi, jak ważna jest dla Ciebie ta rozmowa. Zadbaj o to, by mogła być przeprowadzona w czasie, gdy dzieci nie są głodne, zmęczone, senne, a Twój partner ma przerwę w pracy.
  • Spójrz za siebie – miejsce, w którym jesteś powinno mieć neutralne tło.
  • Nawet jeśli rekruter nie widzi Cię w całości na żywo – zadbaj o ubranie adekwatne do stanowiska, o które się ubiegasz.
  • Jeśli to możliwe, postaraj się “wyłączyć” z życia rodzinnego 20 minut wcześniej. Skup się. Zrób parę spokojnych oddechów. Jeśli czujesz, że bardzo się denerwujesz, wykonaj następujące ćwiczenie – przez 5 minut “skanuj” w myślach swoje ciało – pomyśl gdzie jest najbardziej napięte. “Zajrzyj” do swojej głowy, barków, żołądka, pleców. Następnie napinaj te miejsca maksymalnie jak możesz i rozluźniaj. Nie przywiązuj się do myśli, które przychodzą w tym czasie do Twojej głowy, po prostu daj im przepływać. Skup się na swoim ciele.
  • Jeśli pomaga Ci sport – może spróbujesz tego dnia rano pobiegać lub poćwiczyć?

W trakcie spotkania

  • Zaloguj się przynajmniej 10 minut wcześniej, bądź gotowa do rozmowy, gdy przyjdzie czas połączenia.
  • Uśmiechnij się oraz skup na kamerze i na rozmówcy. Staraj się nie patrzeć na siebie w okienku w rogu ekranu ani na wszystko, co dzieje się dookoła, w pokoju, w którym przebywasz. Nie przeglądaj stron internetowych ani notatek. Jeśli czegoś nie wiesz – improwizuj. Najważniejsze jest bycie naturalnym i otwartym.
  • Pamiętaj o komunikacji niewerbalnej, tonie głosu i artykulacji – podczas rozmowy online te aspekty są jeszcze ważniejsze, niż na żywo!
  • Jeśli cokolwiek się dzieje z połączeniem – od razu o tym wspomnij. W razie awarii, skorzystaj z czatu albo z telefonu.
  • Zawsze możesz spytać o to, kiedy możesz spodziewać się informacji zwrotnej oraz jaki czas przewidziany jest na proces rekrutacyjny.

Po rozmowie warto napisać do osoby rekrutującej wiadomość mailową i podziękować za spotkanie. To miły gest, który ma ogromną siłę. 🙂

Zastanów się też, jak przebiegła Wasza rozmowa – co poszło dobrze, a co można poprawić w przyszłości. Potraktuj to jako ciekawe doświadczenie – niezależnie od wyniku.

Trzymam kciuki za Wasze zdalne rekrutacje! 🙂

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Natalia Gozdowska
Zawodowo zajmuje się rozwojem, coachingiem, projektami HR, kulturą organizacyjną i budowaniem marki pracodawcy. Prywatnie mama dwóch wrażliwców, zakochana żona, pasjonatka reportaży, teatru tańca i psychologii. Pisze, fotografuje i wspiera tych, którzy tego potrzebują :)

Obalamy mity na temat pracy doradcy ubezpieczeniowego – bezpłatny webinar

Szukasz elastycznej pracy? Potrzebujesz niezależności? Weź udział w naszym webinarze i dowiedz się jak wygląda praca doradcy ubezpieczeniowego od kuchni! To idealna okazja aby zapytać o wszystko co jest dla Ciebie ważne! A może właśnie to będzie idealne rozwiązanie dla Ciebie? Zapisz się już dziś!
  • Agnieszka Kaczanowska - 22/03/2020
Uśmiechnięta kobieta - zapraszamy na webinar!

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze pt. „Doradca Ubezpieczeniowy. Obalamy Mity” już 31 marca br. o godzinie 20:30!

Będziemy rozmawiać o tym, dlaczego doradcy tak cenią sobie swoją pracę, jak udaje się im zachować work life balance. A także jak rozwijają swoją karierę, na jakie wynagrodzenie mogą liczyć i jak firma wspiera swoich doradców! Chcemy obalić największe mity związane z pracą w ubezpieczeniach.

Tak zapisuję się na webinar!

Wspólnie z naszymi gośćmi poszukamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

  1. Jak zdobywać klientów?
  2. Czy bycie na własnej działalności się opłaca?
  3. Czy doradcy mogą liczyć na benefity?
  4. Na jakie wynagrodzenie mogą liczyć doradcy w firmie MetLife?
  5. Jakie wsparcie otrzymuje doradca?
  6. Kto sprawdza się na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego?
  7. Jakie cechy osobowości są kluczowe?
  8. Co jest najważniejsze w pracy doradcy? Co sprawa, że lubi swoją pracę?
  9. Jak wybrać dobrą agencję?

A także wiele innych! Specjalny czas przeznaczymy także na odpowiedzi na Wasze pytania!

Tak zapisuję się od razu!

Kogo będziemy gościć?

Webinar poprowadzą:

Magdalena Brzozowska – Tomczyk, Członek Zarządu MetLife TunŻiR S.A. Dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego

Magdalena Brzozowska – Tomczyk

„Mam 18 lat doświadczenia w branży finansowej w obszarze: zarządzania sprzedażą, budowania nowego biznesu w bankowości detalicznej i w ubezpieczeniach na życie, zarządzanie P&L, rozwoju produktu, marketingu i komunikacji, tworzenia systemów motywacyjnych, tworzenia nowych struktur sprzedażowych. Pracowałam w różnych miejscach na świecie m.in. w Polsce, Rosji, Grecji, Hiszpanii, Czechach, Węgrzech, Turcji i Pakistanie. Od 5 lat związana jestem z branżą ubezpieczeniową. Jestem pasjonatką metodologii design thinking, systematic inventive thinking i NVC. A prywatnie jestem mamą 4 latka.”

 

Wojciech Kanadys – Agency Executive, MetLife TUnŻiR S.A.

Wojciech Kanadys

„Mam żonę i już prawie dorosłą córkę. Po studiach związałem się z branżą ubezpieczeniową i rozpocząłem pracę w sprzedaży, zostałem doradcą ubezpieczeniowym. Po dwóch latach powierzono mi zadanie kierowania zespołem sprzedażowym, a po kolejnych dwóch latach zostałem Dyrektorem Oddziału. Od 10 lat kieruję sprzedażą w regionie, angażując się jednocześnie w projekty sprzedażowe, współtworzę systemy wynagrodzeń i motywacyjne. Praca w ubezpieczeniach miała duży wpływ na powrót mojej żony do pracy po urodzeniu córki, mając elastyczny czas pracy byłem wstanie zajmować się naszym dzieckiem. Uwielbiam podróże, ich organizowanie i spędzanie czasu z moją rodziną w różnych zakątkach świata”.

Moderatorką webinaru będzie: Agnieszka Czmyr – Kaczanowska, czyli ja 😉

Szczegóły organizacyjne

Webinar odbędzie się 31.03.2020 (wtorek) o godzinie 20:30 i potrwa ok. 1,5 h. Webinar jest bezpłatny. Konieczna jest rejestracja.

Tak, zapisuję się!

Ważna uwaga praktyczna: W związku z RODO prosimy o wyrażenie zgody, także na przesyłanie potwierdzeń odnośnie webinaru, gdyż w przeciwnym wypadku nie mamy możliwości wysłania przypomnienia o webinarze!

A jeśli chciałabyś /chciałbyś dowiedzieć się więcej o pracy w firmie MetLife – wypełnij formularz i porozmawiaj o swojej przyszłej pracy!

Zapraszam także do dwóch świetnych wywiadów z innymi mamami, które pracują w MetLife:

Zdjęcie: własność MetLife

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail