Czego szukasz

Rodzinny pomysł na biznes? Otwórz oddział Aviva dla Rodziny

Jeśli szukasz pomysłu na biznes, który wyróżnia się na rynku i stawia przede wszystkim na obsługę rodzin z dziećmi, ten pomysł na pewno Cię zainteresuje! Aviva dla Rodziny to przyjazne rodzinie miejsce, w którym spokojnie można porozmawiać o finansowych planach związanych z domem i rodziną. Marka Aviva dla Rodziny dynamicznie rozwija swoją sieć i poszukuje osób do współpracy oferując bogaty pakiet wsparcia na starcie. Dlaczego zdecydowała się skierować swoją ofertę właśnie do mam? I jakie wsparcie oferuje? Sprawdź!

  • Franczyzadlamamy.pl - 17/02/2016
Placówka Aviva dla Rodziny we Wrocławiu

Rozmawiamy z Tomaszem Banasiakiem, Managerem ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Aviva dla Rodziny.

Panie Tomaszu, przyznam, że kiedy pierwszy raz usłyszałam o koncepcie Aviva dla Rodziny pomyślałam, że w końcu ktoś to wymyślił! Sama mam trójkę dzieci i kiedy poszukiwaliśmy doradcy ubezpieczeniowego nie wyobrażałam sobie, że idę z całą ferajną do zwykłej placówki.

Cieszę się, że pomysł się spodobał. Prawda jest jednak taka, że to nie my pierwsi na niego wpadliśmy. Model placówek o domowym charakterze sprawdził się za oceanem. Podpatrzyliśmy, jak radzą sobie inni, jednocześnie pytając naszych doświadczonych agentów o ich obserwacje. Dowiedzieliśmy się, że o ile spotkania z klientami w luźnej, domowej atmosferze zawsze były efektywniejsze, o tyle ludzie coraz mniej chętnie zapraszają agentów do swojego domu. Odpowiedź na ten stan rzeczy była jedna – trzeba tak urządzić placówki, żeby jak najbardziej oddawały luźny, domowy klimat.

Placówki Aviva dla Rodziny zdecydowanie nie przypominają tradycyjnych banków czy urzędów.

Zgadza się. Nie znajdzie tu pani biurek, podwieszanych sufitów z jarzeniówkami i innych elementów, które kojarzą się z typowym finansowym oddziałem. Chodzi nam o to, żeby stworzona w placówce atmosfera była jak najbardziej miła i rodzinna, a pracujący tam ludzie niekoniecznie witali klientów „pod krawatem”. W takich warunkach łatwiej rozmawia się o swoich finansowych planach związanych z domem i rodziną.

aviva_dla_rodziny_Myslenice640

Ciekawi mnie, dlaczego zdecydowaliście się Państwo na budowanie placówek Aviva dla Rodziny jako sieci franczyzowej. Pewnie prościej byłoby, gdyby tak znana marka jak Aviva po prostu założyła swoje nowe placówki, ale później pomyślałam, że przecież to nie jest to samo… Że dzięki temu placówka zyskuje autentyczność.

Właśnie na tej autentyczności nam zależy. Franczyzobiorca pracuje przede wszystkim na swoje nazwisko i swoją renomę. Chcielibyśmy, aby klienci zarówno indywidualni jak i biznesowi myśląc o swoich potrzebach ubezpieczeniowych i finansowych pierwsze kroki kierowali do znanej już sobie osoby. Dlatego nie mamy nic przeciwko, aby w placówce każdy właściciel podkreślał swoją osobowość, hobby, to kim jest także w życiu prywatnym. Ściany naszych oddziałów zdobią więc zdjęcia ich właścicieli i charakterystyczne czy ważne dla nich przedmioty, jak np.  stare narty prababci we Wrocławiu. W adresie strony internetowej każdej placówki zaś znajduje się imię i nazwisko franczyzobiorcy.

Wystrój placówki,  jej otwarcie, czy choćby wspomniana strona internetowa są finansowane przez Avivę, prawda?  Muszę przyznać, że poziom wsparcia, jaki oferujecie, znacząco wyróżnia się wśród dotychczas opisywanych przez nas koncepcji.

Rzeczywiście kilkudziesięciotysięczne wsparcie marketingowe, jakie dajemy, robi wrażenie.  Do tego przez pierwsze pół roku co miesiąc przelewamy na konto naszego franczyzobiorcy 3 000 zł celem wsparcia w prowadzeniu biznesu. Od siódmego miesiąca takie wsparcie może być kontynuowane, ale jest zależne od poziomu osiąganej prowizji. Jest to rodzaj naszej zachęty do osiągania lepszej sprzedaży. Dodam też, że w naszym modelu franczyzowy nie ma opłaty licencyjnej.

Nam również zależy na powodzeniu tego biznesu, dlatego chętnie wspieramy naszych franczyzobiorców nie tylko finansowo, ale także merytorycznie oferując szkolenia. To czego oczekujemy to inwencja i inicjatywa w docieraniu do klientów.

Panie Tomaszu, Aviva jako znana marka do tej pory kojarzyła się z ubezpieczeniami, ale wiem, że w przypadku Aviva dla Rodziny to się zmieniło.

Aviva to przede wszystkim lider ubezpieczeń na życie i to się nie zmienia. Firma oferuje również ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne, dla firm, programy emerytalne i produkty inwestycyjne, w których także osiąga wysokie wyniki. Chęć kompleksowego zabezpieczenia przyszłości finansowej naszych klientów sprawiła, że poszerzyliśmy ofertę Aviva dla Rodziny o szeroką gamę produktów kredytowych i pożyczkowych, jak również ubezpieczeń ogólnych innych towarzystw.

Wyobrażam sobie, że wiele mam mogłoby świetnie czuć się w takiej branży…

… bo kto lepiej niż mamy potrafi zadbać o rodzinę i uświadomić innym mamom potrzebę ochrony jej najbliższych.

aviva_dla_rodziny_myslenice_obrazki640

Kim jest zatem idealna kandydatka do współpracy z siecią Aviva dla Rodziny?

To osoba otwarta na ludzi, łatwo nawiązująca kontakty. Ten biznes przede wszystkim opiera się na relacjach, ich budowaniu i utrzymywaniu. Potencjalna kandydatka nie może zakładać, że tylko przez ciekawy, oryginalny i niepowtarzalny na rynku klimat placówki, którą razem otworzymy, klienci będą walić drzwiami i oknami. W tym modelu biznesowym, tak jak i w innych związanych z pośrednictwem finansowym, trzeba aktywnie szukać klientów. Z reguły wszystko zaczyna się od pierwszego telefonu, a z czasem, czego życzymy naszym franczyzobiorcom, od poleceń zadowolonych klientów.

Czy znajomość branży ubezpieczeniowej i bankowej jest konieczna?

Nie jest to czynnik niezbędny. Tak naprawdę najważniejsza jest otwartość, autentyczność i umiejętność utrzymywania relacji z klientami. Musimy pamiętać, że cały czas mówimy o procesie sprzedażowym, więc doświadczenie w sprzedaży jest mile widziane, bez względu na to, czy związane ono było ze sprzedażą w swojej własnej firmie, czy na etacie.  Oczywiście produkty ubezpieczeniowe nie należą do najprostszych, jednak ilość oferowanych przez nas szkoleń plus doświadczenie sprzedażowe danej osoby powinny skutkować sukcesem.

W jakich lokalizacjach szukacie obecnie osób do współpracy? Czy są jakieś wymogi odnośnie wielkości miejscowości?

Szukamy partnerów w całej Polsce. Z doświadczenia sugerujemy im wybór miejscowości, w której liczba ludności osiąga przynajmniej 15-20 tys. mieszkańców. Trzeba też pamiętać, że docelowa placówka powinna spełniać przynajmniej trzy podstawowe wymagania: mieć powierzchnię 40m2, mieścić  się na parterze i mieć wejście od ulicy.

aviva_dla_rodziny_kawa640

Z kim rozmawiać i gdzie powinny się zgłaszać wszystkie nasze Czytelniczki, które zainteresował pomysł?

Zapraszam do kontaktu ze mną pod adresem mailowym [email protected] lub numerem telefonu 605 553 793. Szczegółowe informacje można znaleźć również na naszej stronie internetowej www.dlarodziny.aviva.pl.

Kontakt zostawiony w formularzu poniżej trafi na moją skrzynkę, a ja obiecuję oddzwonić!

Dziękuję za rozmowę i życzę powodzenia!

 

Logo_Aviva_Dla_Rodziny300

 

rozmawiała: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska

Zdjęcia: własność Aviva dla Rodziny: zdjęcia placówek we Wrocławiu, Myślenicach i Kaliszu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Franczyzadlamamy.pl
Franczyza dla Mamy to projekt portalu Mamo Pracuj prezentujący sprawdzone pomysły na biznes dla mam. Nie masz pomysłu na własny biznes? Skorzystaj z franczyzy! Portal Mamo Pracuj nie bierze odpowiedzialności za wyniki biznesowe prowadzenia działalności przez franczyzobiorców.
Podyskutuj

Pomysły na sprawdzony biznes dla mamy? Franczyza dla Mamy 2019

Prowadzenie własnej firmy to Twoje marzenie, ale hamuje Cię brak pomysłu na biznes? A może boisz się ryzyka nowego pomysłu? Nie musisz zaczynać od zera - skorzystaj ze wsparcia doświadczonego partnera biznesowego i zacznij zarabiać! Poznaj fantastyczne, sprawdzone przez inne mamy, pomysły na biznes. Sprawdź szczegóły i już dzisiaj dowiedz się więcej. Dołącz do akcji Franczyza dla Mamy 2019!
  • Franczyzadlamamy.pl - 10/04/2019
uśmiechnięta kobieta

Pomysły na sprawdzony biznes dla mamy? Franczyza dla Mamy

Jak znaleźć wymarzony pomysł na biznes dla mamy? Biznes, który pozwoli Ci robić to, co kochasz i rozwijać się?

Zobacz nasze podpowiedzi i załóż biznes we współpracy ze znaną marką. Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia partnerów biznesowych, którzy swoje biznesy prowadzą od wielu lat. Pracuj na własny rachunek i realizuj sprawdzony pomysł na biznes.

Sprawdź jakie pomysły mamy dla Ciebie i już dzisiaj zadzwoń aby poznać szczegóły!

  • Szkoły językowe
  • Zajęcia rozwijające kompetencje miękkie u dzieci i młodzieży
  • Zajęcia kreatywne dla dzieci
  • Lekcje programowania dla dzieci
  • Zajęcia sportowe dla maluszków

Który z nich wybierzesz? Mamy propozycje dla mam, które chcą zająć się biznesem w niepełnym wymiarze godzin, jak i dla tych, które gotowe są pracować więcej.

Sprawdź jakie pomysły na biznes przygotowaliśmy dla Ciebie

Najedź na wybrane logo i kliknij, aby poznać szczegóły wybranego pomysłu na biznes.

Pomysły przedstawione są w kolejności alfabetycznej:

         

Akademia JA – to biznes, który oferuje zajęcia rozwijające kompetencje miękkie u dzieci i młodzieży i odpowiada na rosnące zapotrzebowanie rynku. Własny Ośrodek Akademii JA zakładasz bez opłat wstępnych ani miesięcznych!

Akademia Twórczego Rozwoju Bystrzak – lubisz pracę z dziećmi i organizację aktywności dla nich? Zakładając swój oddział Akademii Bystrzak będziesz organizowała podróżnicze kursy rozwoju intelektu dla dzieci, twórcze urodziny oraz wakacje i ferie w mieście.

      Edukido

Early Stage – chcesz dołączyć do pasjonatów nauczania języka angielskiego? Early Stage to szkoła języka angielskiego założona przez Mamę, dzisiaj zarządzana przez Córkę, w której panuje rodzinna atmosfera i która pomoże Ci zbudować dobry biznes, bez zbędnego ryzyka.

Edukido – to pomysł na biznes, dzięki któremu będziesz kształtować badawczą postawę i ciekawość świata u najmłodszych poprzez twórczą zabawę klockami LEGO®! Wspieraj dzieci w rozwoju i zarabiaj konkretne pieniądze.

          

Akademia Komputerowa Komputrilo – to firma założona przez mamę trójki dzieci. Oferuje kursy programowania dla dzieci, które są najlepszym sposobem na zarażanie ich pasją do świata nowych technologii. Stwórz własną Akademię i pomagaj innym rodzicom wspierać rozwój dzieci.

Szkoły językowe Leonardo School i Leader School – to nauka języków obcych i szkolenia z efektywnych metod nauczania dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Jeśli czujesz się dobrym menadżerem, to powinnaś dobrze rozważyć tę propozycję!

            

RoboCAMP – to ciekawy pomysł na zajęcia z robotami LEGO dla dzieci i elastyczna forma współpracy z franczyzodawcą. Duży wybór zajęć, niski wkład własny, stała opłata franczyzowa, a do tego dużo wsparcia i merytorycznej wiedzy.

SOCATOTS Piłkarskie Maluszki – jeśli chcesz założyć własny biznes, pracować z dziećmi i dbać o ich zdrowy rozwój, to pomyśl o otwarciu własnej szkółki piłkarskiej SOCATOTS. Nie musisz mieć kwalifikacji trenera, Mamy to przecież najlepsze trenerki na świecie!

Chcesz wiedzieć więcej? Oglądaj nasze Live’y na Facebooku

Już wkrótce zaprosimy Was na transmisje video z przedsiębiorczymi mamami, które rozwijają swoje biznesy. Wszystko będzie się działo na naszym profilu na FB >>> zapraszamy!

Co to jest franczyza?

Ty kupujesz pomysł na biznes, a w zamian dostajesz znaną markę i wsparcie franczyzodawcy. To biznes dla tych, którzy cenią sobie niezależność z prowadzenia własnej firmy, ale chcą mieć wsparcie od dużego partnera. Prowadzisz biznes w oparciu o sprawdzony model biznesowy. Oznacza to, że franczyzodawca przekazuje przedsiębiorcy kompletną wiedzę w zakresie prowadzenia biznesu, w ramach określonego systemu franczyzowego. Franczyzodawca i franczyzobiorca pozostają niezależnymi przedsiębiorcami, a ich wzajemne prawa i obowiązki reguluje umowa franczyzowa.

Franczyza to świetny pomysł na biznes dla mamy!

W wielu krajach Europy Zachodniej, franczyza jest bardzo popularnym sposobem na własny biznes, chętnie wybieranym przez mamy. To właśnie matki, zdeterminowane do działania i zarabiania, nie chcą w nieskończoność szukać swojego własnego pomysłu na biznes. Chcą działać ze sprawdzonym partnerem, pracować elastycznie i zarabiać.

Sprawdź, jakie warunki oferują nasi franczyzodawcy, którzy szukają przedsiębiorczych mam do współpracy!

Zanim zdecydujesz się na inwestycję – pamiętaj – nawet najlepsza franczyza nie zagwarantuje sukcesu, jeśli się w nią nie zaangażujesz!

Akcja Franczyza dla Mamy 2019 – sprawdzone pomysły na biznes doczekała się już 6 edycji i potrwa do 31.03.2020.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Franczyzadlamamy.pl
Franczyza dla Mamy to projekt portalu Mamo Pracuj prezentujący sprawdzone pomysły na biznes dla mam. Nie masz pomysłu na własny biznes? Skorzystaj z franczyzy! Portal Mamo Pracuj nie bierze odpowiedzialności za wyniki biznesowe prowadzenia działalności przez franczyzobiorców.
Podyskutuj

Jak pozycjonowanie stron wpływa na rozwój biznesu?

Współczesna firma praktycznie nie może funkcjonować bez strony internetowej. Najprostsze strony posiadają nawet niezwiązane z internetem firmy. Jednak samo stworzenie profesjonalnej witryny to nie wszystko.
  • Alicja Zielińska - 09/04/2019
biurko z komputerem stacjonarnym

By użytkownicy w ogóle mogli do niej dotrzeć, należy zadbać o skuteczne pozycjonowanie strony www. Pozwala ono na zajęcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania i dzięki temu ułatwia klientom trafienie na ofertę firmy. Czym jest pozycjonowanie? Jak zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarki? I dlaczego warto postawić na Content Marketing? Sprawdź odpowiedzi na te pytania i daj się odnaleźć swoim klientom w sieci!

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Wyszukiwarki internetowe są współczesną encyklopedią. Dzięki swoim właściwościom potrafią znaleźć odpowiedzi na zdecydowanie więcej zapytań niż nawet najbardziej szczegółowy książkowy zbiór wiedzy. To potężne narzędzia wyszukiwania treści, z których codziennie korzystają miliony internautów. Co za tym idzie, bardzo ważne jest, aby dana strona internetowa pojawiała się jak najwyżej w generowanych przez nie wynikach wyszukiwania. Ułatwia to klientom dotarcie do informacji, których w danej chwili potrzebują, a także do produktów i usług oferowanych przez firmy. Niestety pozycjonowanie nie jest takie łatwe.

Wyszukiwarki są oparte o zaawansowane algorytmy, które ustalają pozycję witryny na liście wyników. Jeśli więc dana witryna nie spełnia ich wymagań, może nie zostać uwzględniona w rankingu, a już na pewno nie znajdzie się w wynikach TOP 3, które są najbardziej pożądane. Duża konkurencja również nie ułatwia zajęcia wysokiej pozycji w Google czy w innej wyszukiwarce. Są na to jednak odpowiednie sposoby, czyli wszystkie działania związane z pozycjonowaniem stron.

Pozycjonowanie to szereg, wzajemnie uzupełniających się działań internetowych, których efektem jest zajęcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. W praktyce oznacza to, że dobrze wypozycjonowana strona, po wpisaniu adekwatnych słów kluczowych lub całych zdań w wyszukiwarkę, wyświetli się na samej górze wyników. Efektem jest to, że internauci szukający danego produktu lub usługi znacznie łatwiej znajdą Twoją stronę i na nią wejdą by zapoznać się z ofertą.

Jakie działania wchodzą w zakres pozycjonowania strony? Przede wszystkim optymalizacja witryny pod kątem fraz kluczowych. Aby użytkownicy łatwiej dotarli na swoją stronę, zamieszczone na niej treści wysyć słowami kluczowymi, zgodnymi z najczęściej wyszukiwanymi zapytaniami. Ważne jest również pozyskiwanie linków z innych, wartościowych stron, które zapewni Ci ruch we własnym serwisie.

Dbanie o Content Marketing, czyli o odpowiednie treści sprawi, że zawartość strony będzie użyteczna dla odwiedzających ją osób, a także dla silników wyszukiwarek. Wnikliwa analiza trendów, obserwowanie tego, jak użytkownicy zachowują się na Twojej stronie, a także mierzenie efektów działań, zapewni Ci możliwość doskonalenia tego, co można w Twojej stronie poprawić lub unowocześnić.

Plan działania dla SEO

Jednym z najważniejszych aspektów pozycjonowania jest SEO, czyli optymalizacja strony internetowej. Działania SEO to zarówno kwestie techniczne związane z funkcjonalnością strony internetowej, jak i charakter treści, które się na niej znajdują. Ważne jest więc umiejętne dostosowanie kodu HTML strony oraz jej struktury – tak, aby była ona przyjazna wyszukiwarkom.

SEO to również unikatowa i wartościowa treść, wsparta słowami kluczowymi, które najlepiej oddają charakter branży, usługi czy produktu. Jest to szczególnie istotne w przypadku sklepów internetowych, gdzie często stosuje się opisy produktów od producentów. Tego typu praktyki są bardzo źle odbierane przez algorytmy wyszukiwarki, ponieważ Google premiuje unikalne i wartościowe treści – natomiast strony z powielonymi treściami znajdują się znacznie niżej wyników wyszukiwania.

Jak stworzyć treści na stronę, które będą przyjazne wyszukiwarkom? Wystarczy stosować kilka zasad SEO, które korzystnie wpływają na pozycję witryny internetowej. Dodawaj treści wyłącznie oryginalne, które w żaden sposób nie powielają treści znajdujących się w innych serwisach. Ważne jest też, aby tekst był atrakcyjny, merytoryczny, a przy tym wartościowy oraz przystępny dla odwiedzających stronę.

Nie można zapomnieć o stosowaniu słów kluczowych, które najlepiej oddają to, co najważniejsze dla danej firmy. Musisz jednak pamiętać, że zbyt duże nagromadzenie słów kluczowych, może dać odwrotny efekt! Liczy się naturalne ich rozmieszczenie w niewielkiej ilości, tak aby treści były wciąż użyteczne dla odbiorców. Optymalizacja treści pod kątem SEO to także odpowiednia struktura tekstu – ważne jest stosowanie nagłówków, akapitów, niekiedy też pogrubień czy wyliczeń. Wszystko po to, aby treść była czytelna, zarówno dla odwiedzających stronę, jak i dla robotów Google’a.

Klucz do interesujących i wartościowych treści

Dla pozycjonowania stron treści, które znajdują się na stronie internetowej są niezwykle ważne, dlatego ich tworzenie powinno być priorytetem. Szczególnie istotne jest to w przypadku sklepów internetowych, które powinny w dokładny i jasny sposób opisywać oferowane produkty. Kolejną z popularniejszych form Contentu jest firmowy blog, który powinien być regularnie uzupełniany o merytoryczne, atrakcyjne i angażujące treści. Jeśli więc posiadasz branżową wiedzę dotyczącą Twojej działalności, nie wahaj się, aby dzielić się nią z innymi. Wpłynie to korzystnie na pozycjonowanie strony, a przy tym postawi Cię w roli eksperta Twojej dziedziny. Pamiętaj jednak, że Content Marketing to nie tylko teksty, ale także zdjęcia, grafiki, podcasty i materiały wideo. Podejdź do strategii content marketingowej w sposób kreatywny. Im bardziej urozmaicone treści, tym korzystniej dla Twojej marki! A jeśli zależy Ci na fachowym pozycjonowaniu strony, skorzystaj z usług profesjonalistów EACTIVE i ciesz się z wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: partnera portalu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Alicja Zielińska
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail