Czego szukasz

Relacja ze spotkania „Mamo Pracuj w finansach” w Capgemini w Katowicach

Jak to się dzieje, że na spotkania do Katowic przyjeżdżają zarówno mamy ze Śląska i Małopolski, jak i z Dolnego Śląska? Co je przyciąga? Jaką wartość widzą w spotkaniach w siedzibach firm przyjaznych mamom? Zapraszamy do przeczytania krótkiej relacji z pierwszego spotkania „Mamo Pracuj w Finansach” w Capgemini w Katowicach.

  • Anna Łabno - Kucharska - 28/11/2018
Capgemini - Mamo Pracuj w finansach

Mamo Pracuj w finansach!

Spotkania dla mam w Katowicach powoli stają się naszą tradycją. Tym razem gościłyśmy w progach Capgemini, gdzie zarówno na mamy, jak i na dzieci czekało moc atrakcji.

Spotkanie wspólnie otworzyli: gospodarz w osobie Angeliki Gawlik – Gajdy, która wraz ze swoim zespołem stoi za organizacją wydarzeń, oraz Agnieszka Czmyr–Kaczanowska z naszej Fundacji.

Capgemini - Mamo Pracuj w finansach

Po części otwierającej, Aleksandra Browarska – Królicka, Senior HR Business Partner w Capgemini opowiedziała jak firma wspiera rozwój swoich pracowników i jakie ścieżki kariery może zaproponować.

Capgemini - Mamo Pracuj w finansach

Ważną i bardzo atrakcyjną częścią spotkania jest panel dyskusyjny. Tym razem pracownice Capgemini opowiadały o swojej pracy, zespole i obowiązkach, a także dzieliły się swoimi doświadczeniami, związanymi z zachowaniem równowagi pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym. Chętnie odpowiadały na pytania związane z tym, jak firma wspiera ich rozwój oraz umożliwia work–life balance.

W panelu udział wzięły: 

  1. Aleksandra Browarska-Królicka, Senior HR Business Partner
  2. Katarzyna Brzózka, Senior Engagement Manager
  3. Anna Bugaj, Procurement Master Data | Team Leader
  4. Gabriela Plencler-Borecka, Senior Employer Branding Specialist

Capgemini - Mamo Pracuj w finansach

Office tour

Uczestniczki spotkania tłumnie wybrały się na office tour, gdzie zapoznały się z przestrzenią firmy, miejscem, gdzie realizowane są różnorodne projekty. Trzymamy kciuki, żeby stało się ono również miejscem pracy, dla wszystkich chętnych mam.

Speed recruitment

Niezmiennie ogromnym zainteresowaniem cieszyła się możliwość porozmawiania z rekruterkami, czy to w ramach speed recruitment, na który mamy zapisywały się wcześniej, czy w czasie na swobodny networking. Wszystkie chętne mamy miały okazję sprawdzić swoje umiejętności językowe czy porozmawiać o swoich umiejętnościach w przyjaznej atmosferze. Co ważne, na koniec speed recruitmentu wszystkie mamy uczestniczące w tym spotkaniu otrzymały pogłębiony feedback na temat swojej kandydatury.

Dzieci zawsze mile widziane

W czasie spotkania, w każdym dowolnym momencie dzieci mogły skorzystać z kącika z zabawkami, mamy wraz z maluchami mogły udać się do pokoju dla rodziców z dziećmi, żeby przewinąć lub spokojnie nakarmić pociechę. Dodatkowo, kiedy mamy lub dzieci dopadł głód praktycznie na wyciągnięcie ręki miały przygotowane pyszne i zdrowe przekąski.

Capgemini - Mamo Pracuj w finansach

Poznanie (być może 🙂 ) przyszłego pracodawcy w miłej i przyjaznej atmosferze, porozmawianie z pracownikami, skonsultowanie CV, możliwość wymiany doświadczeń, poznanie oferty rekrutacyjnej – to najważniejsze rzeczy, które cenią sobie mamy wychodząc ze spotkania.

Trzymamy kciuki za dalsze plany zawodowe!

I zapraszamy do odwiedzenia profilu Capgemini w naszej Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie >>>

capgemini

Zdjęcia: Magdalena Katolik, własność Capgemini

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

Mamy plan! Zapraszamy na indywidualne spotkania ze specjalistą ds. rekrutacji

Dobry plan to połowa sukcesu, a już szczególnie kiedy szukasz pracy. Dlatego w ramach programu “Mamy plan!” możesz wspólnie z naszymi ekspertami określić swój indywidualny plan działania! Jak wziąć udział w programie? W czym dokładnie możemy Ci pomóc? Sprawdź szczegóły oraz terminy i zgłoś się!
  • Agnieszka Kaczanowska - 16/08/2020
specjalistki ds. rekrutacji w Franklin Templeton

Mamy plan! Zapraszamy na indywidualne spotkania ze specjalistą ds. rekrutacji

Chcesz wrócić do pracy po przerwie, ale nie wiesz od czego zacząć?

Wysłałaś sporo CV, ale rekruterzy się nie odzywają?

Nie wiesz, jak opisać przerwę w CV?

Straciłaś pracę w trakcie pandemii i potrzebujesz podpowiedzi jak wrócić na rynek pracy?

Szukasz nowej pracy, która pozwoli Ci lepiej połączyć życie rodzinne i zawodowe?

Jesteś zmotywowana i gotowa na zmianę?

Właśnie z myślą o Tobie powstał program “Mamy plan!”. To kontynuacja naszej wieloletniej współpracy z firmą Franklin Templeton, jednym z pierwszych pracodawców w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób firma dba o swoich pracowników? Przejdź do profilu firmy w naszej Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!

Konsultacje w ramach programu mogą dotyczyć (minimum jednego z poniższych):

  • skonsultowanie CV;
  • omówienie i/lub pomoc w zakładaniu profilu na LinkedIn;
  • poradnictwa gdzie i jak aktywnie poszukiwać pracy;
  • przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej;
  • trendów na rynku pracy oraz poszukiwanych przez pracodawców kompetencji;
  • weryfikacji znajomości języka angielskiego.

Skąd pomysł na program wsparcia dla mam szukających pracy?

“Mama chcąca wrócić na rynek pracy po urodzeniu dziecka, bez problemu znajdzie w sieci wiele informacji na temat tego, jak szukać pracy, czy jak się przygotować do rekrutacji. Często jednak zdarza się, że boryka się z pytaniami, na które trudno jej znaleźć odpowiedź w internecie. Wiemy to na podstawie „dni otwartych” dla mam, które od kilku lat organizujemy w naszym biurze wspólnie z Mamo Pracuj oraz licznych rozmów, jakie miały miejsce przy tej okazji.

Owe trudne pytania wynikają z indywidualnej sytuacji życiowej, wiążą się z konkretną ścieżką zawodową (czy też planowaną jej zmianą), dotyczą wcześniejszych doświadczeń rekrutacyjnych (nie zawsze pozytywnych) i wielu innych. Są też takie kwestie, które zwyczajnie wymagają omówienia. Wszystko po to, by mama czuła się w sytuacji powrotu do pracy pewniej i bardziej komfortowo.

A nowa sytuacja na rynku rekrutacyjnym związana z pandemią, nie ułatwia sprawy. Dlatego stworzyliśmy program, który zaoferuje takie wsparcie chętnym mamom z całej Polski.

Mamy będą mogły porozmawiać ze specjalistami ds. rekrutacji, zadać im nurtujące je pytania dotyczące sposobów poszukiwania pracy, trendów na rynku, przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej czy skonsultować wątpliwości dotyczące swojej ścieżki zawodowej. A wszystko to w nieformalnej atmosferze i bez wychodzenia z domu” – podkreśla Monika Pokora, Talent Acquisition Lead – Global Employer Branding we Franklin Templeton i współtwórczyni programu “Mamy Plan!”.

Dlaczego warto wziąć udział w programie “Mamy plan!”?

  • Otrzymasz indywidualną konsultację od specjalisty ds. rekrutacji (45 min.), w trakcie której możesz zadać wszystkie nurtujące Cię pytania odnośnie szukania pracy.
  • Konsultacja odbędzie się on-line, w dogodnym dla obu stron czasie, bez wychodzenia z domu, nawet z dzieckiem przy boku.
  • Pomożemy Ci dopasować możliwe stanowiska pracy do Twojego doświadczenia i powiemy, jak szukać takich ofert.
  • Podpowiemy Ci, jak mówić o swoich oczekiwaniach, jakie pytania zadać i jak sprawdzić, czy firma jest dla Ciebie odpowiednia.

Jak można wziąć udział w programie i jakie obowiązują zasady?

Aby wziąć udział w programie niezbędne jest wypełnienie formularza rekrutacyjnego i udzielenie odpowiedzi na kilka prostych pytań.

Właśnie ruszyły zapisy! Tego nie możesz przegapić!

Aby się zapisać, wejdź tutaj.

Zapisy zamykamy nie później niż 30 sierpnia lub po wyczerpaniu puli miejsc. A decyduje kolejność zgłoszeń.

Konsultacje prowadzone będę od 7 września br.

Ważne zasady udziału w programie:

  • Zgłaszając się do programu ważne, abyś przeczytała regulamin (link do regulaminu).
  • Wysyłając zgłoszenie akceptujesz jego postanowienia.
  • Program jest bezpłatny.
  • O udziale w projekcie decyduje kolejność zgłoszeń. W tej edycji programu (planujemy kolejną na wiosnę 2021), może wziąć udział 50 mam.
  • Po zamknięciu listy, utworzymy listę rezerwową i będziemy w kontakcie ze zgłoszonymi.
  • Po zakwalifikowaniu do programu dostaniesz od nas wiadomość email z informacjami niezbędnymi do umówienia konsultacji ze specjalistami ds. rekrutacji firmy Franklin Templeton.
  • Po umówieniu terminu konsultacji (dogodnego dla obu stron) nie przewidujemy możliwości jego zmiany, ze względu na dużą liczbę konsultacji do przeprowadzenia.
  • Pamiętaj: z konsultacji możesz skorzystać jeden raz (45 min).

Przeczytaj regulamin!

Gotowa?

Wyślij swoje zgłoszenie i zaczekaj na kontakt od nas pomiędzy 1 a 4 września!

Aby się zapisać, wejdź tutaj.

Informacje o firmie Franklin Templeton

Franklin Templeton to globalna firma finansowa z ponad 70-letnią tradycją, świadcząca usługi i rozwiązania inwestycyjne w ponad 150 krajach na całym świecie.

Nasza siedziba znajduje się w San Mateo (Kalifornia). Na polskim rynku jesteśmy obecni od ponad 20 lat. Aktualnie w Polsce mamy oddziały w dwóch miastach: Warszawie i Poznaniu. Poznańskie biuro jest największym w Europie i liczy około 1000 pracowników, którzy od lipca 2019 r. pracują w nowoczesnym i ekologicznym biurze na Nowym Rynku.

Naszym najważniejszym zasobem są ludzie. Zatrudniamy ponad dziewięć tysięcy pracowników w 35 krajach, na potrzeby obsługi ponad 240 produktów finansowych. Pozwala nam to oferować wyjątkowo szeroką gamę możliwości rozwoju zawodowego. Kilka rozbudowanych linii biznesowych, kilkadziesiąt działów i różnorodność pełnionych funkcji sprawia, że zatrudniamy osoby z różnym stażem zawodowym i wykształceniem.

Więcej informacji o firmie oraz najnowsze oferty pracy znajdziesz w profilu Franklin Templeton w naszej Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom.

Zdjęcia i grafika : własność Franklin Templeton

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w programie „Mamy plan!”

Program „Mamy plan!” to program wsparcia dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci oraz tych, które straciły zatrudnienie lub chcą zmienić pracę poprzez bezpłatne konsultacje ze specjalistą ds. rekrutacji. Partnerem Programu jest firma Franklin Templeton Investments Sp. z o.o.
  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 16/08/2020
grafika programu Mam Plan!

Słowniczek

Dla potrzeb Regulaminu przyjmuje się, że określone poniżej pojęcia oznaczają:

Organizator – Fundacja Mamo Pracuj, z siedzibą przy ul. Bochenka 18/15, 30-693 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000585984, NIP 6793118767, REGON 363001768;

Partner – firma Franklin Templeton Investments Sp. z o.o., z siedzibą przy ulicy Rondo ONZ 1, 00 – 124 Warszawa, NIP 5271902042, KRS 0000189490, REGON 012686962

Program – „Mamy plan!” program wsparcia konsultacyjnego realizowanego online dla kobiet z całej Polski powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci, szukających nowej pracy;

Uczestniczka – osoba zakwalifikowana do programu;

Specjalista ds. rekrutacji – osoba udzielająca konsultacji online Uczestniczce programu, zatrudniona na postawie umowy o pracę bądź innej umowy cywilnoprawnej i wyznaczona do prowadzenia konsultacji z Uczestniczką przez Partnera;

Czas trwania Programu – realizacja Programu przez Organizatora rozpoczyna się z dniem rozpoczęcia rekrutacji, jednakże celem uniknięcia wszelkich wątpliwości przyjmuje się, że czas trwania Programu dla Uczestniczek, to czas od dnia poinformowania Uczestniczki przez Organizatora o zakwalifikowaniu się do Programu do dnia spotkania konsultacyjnego online.

§ 1 Postanowienia ogólne

1.Niniejszy Regulamin określa szczegółowe zasady przeprowadzania procesu rekrutacji oraz uczestnictwa w programie Uczestniczek, które zamierzają powrócić na rynek pracy po urodzeniu dziecka/dzieci, zmienić lub znaleźć nową pracę.

2. Nabór kandydatek do udziału w programie prowadzi Organizator – Fundacja Mamo Pracuj, z siedzibą ul. Bochenka 18/15, 30-693 Kraków.

3. Program zakłada realizację online około 100 konsultacji eksperckich ze specjalistami ds. rekrutacji, które odbędą się w dwóch turach (edycjach), we wrześniu 2020 oraz na wiosnę 2021 roku.

4. Jedna Uczestniczka programu może wziąć udział wyłącznie w jednej konsultacji online.

5. Każda z konsultacji będzie trwała około 45 minut i będzie dotyczyła minimum jednego z poniższych obszarów:

  • konsultacji dotyczących CV Uczestniczki;
  • omówienia i/lub pomocy w zakładaniu profilu na portalu LinkedIn;
  • poradnictwa gdzie i jak można aktywnie poszukiwać pracy;
  • przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej;
  • trendów na rynku pracy oraz poszukiwanych przez pracodawców kompetencji;
  • weryfikacji znajomości języka angielskiego.

§ 2 Uczestniczki programu

1.Program skierowany jest do kobiet z całej Polski pozostających bez zatrudnienia, które planują powrót do pracy po urodzeniu dziecka, a także do kobiet poszukujących pracy lub pracujących, chcących zmienić ścieżkę zawodową.

2. W projekcie mogą uczestniczyć kobiety, które:

  • chcą powrócić na rynek pracy lub zmienić pracę;
  • są otwarte na zmiany;
  • posiadają silną motywację i samodyscyplinę;

§ 3 Proces rekrutacji

1.Nabór uczestniczek programu odbywa się przed planowanym etapem realizacji konsultacji.

2. Zgłoszenia do programu należy dokonać drogą elektroniczną, wypełniając formularz rekrutacyjny, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

3. Rekrutacja do pierwszej edycji (tury) prowadzona będzie w terminie: I grupa – 24.08.2020 roku do 30.08.2020 lub do wyczerpania limitu miejsc.

4. Rekrutacja do drugiej edycji (tury) prowadzona będzie w okresie wiosennym 2021 roku. Termin rekrutacji do drugiej edycji ogłoszony zostanie na stronie internetowej organizatora.

5. Powyższe daty w uzasadnionych przypadkach mogą ulec zmianie, o czym Organizator poinformuje niezwłocznie na swojej stronie internetowej.

6. Formularze rekrutacyjne złożone po wyznaczonym okresie rekrutacji nie będą brane pod uwagę.

7. Organizator zastrzega sobie możliwość wybrania jedynie części zgłoszeń do Programu (ok. 100 osób). Wybór Uczestniczek do udziału w Programie zależeć będzie od subiektywnej i dyskrecjonalnej decyzji Organizatora. Osobom zgłaszającym swoją kandydaturę do Programu, w przypadku nie wybrania ich kandydatury, nie przysługuje możliwość odwołania się od decyzji Organizatora, ani też nie przysługują im żadne inne roszczenia z tego tytułu.

8. Brak informacji o zakwalifikowaniu się do Programu i o terminie realizacji konsultacji (w terminie określonym w ust. 9 poniżej) jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się do Programu.

9. Informację o terminie realizacji konsultacji Uczestniczka otrzyma drogą mailową i/lub telefoniczną w terminie od 1 do 4 września 2020 r. Informacja zostanie ponowiona jeden raz w przypadku braku odpowiedzi na pierwszą wiadomość mailową lub w przypadku nieodebrania telefonu.

10. Miejsce w projekcie przepada, jeśli Uczestniczka nie odpowie na żadną z 2 prób kontaktu.

§ 4 Zobowiązania Uczestniczek

1.Uczestniczki zobowiązują się do aktywnego uczestnictwa w konsultacjach oraz w krótkim badaniu ewaluacyjnym po przeprowadzeniu konsultacji.

2. W przypadku nieobecności na wyznaczonym terminie konsultacji, Uczestniczka traci prawo do udziału w konsultacjach, chyba że o niemożności udziału w konsultacjach w wyznaczonym terminie poinformowała Organizatora z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem przed terminem konsultacji.

§ 5 Zobowiązania Organizatora

1.Organizator zapewnia Uczestniczkom bezpłatny udział w konsultacjach.

2. Organizator oraz Partner zapewniają dodatkowe, bezpłatne materiały edukacyjne w formie elektronicznej dotyczące powrotu na rynek pracy.

3. Organizator zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań do organizacji programu na jak najwyższym poziomie merytorycznym i logistycznym.

4. Organizator programu zobowiązany jest informować uczestniczki programu o wszelkich zmianach organizacyjnych wpływających na przebieg programu.

5. Organizator nie odpowiada za przebieg i sposób prowadzenia konsultacji online. Konsultacje te prowadzone są przez Partnera i to on odpowiada za ich prowadzenie oraz przekazywane w trakcie konsultacji treści i wiedzę merytoryczną. Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za jakiekolwiek zaniedbania, zaniechania czy błędy tego podmiotu.

§ 6 Miejsce i termin odbywania się konsultacji

1.Konsultacje będą odbywać się online, za pomocą narzędzia wybranego przez Partnera programu. Wybrana Uczestniczka zostanie poinformowana o narzędziu przed konsultacją.

2. Konsultacje w ramach pierwszej tury będą realizowane od 07.09-30.09.2020 r., w dni powszednie w godzinach pracy ekspertów ds. rekrutacji Partnera.

3. Konsultacje w ramach drugiej tury będą odbywać się na wiosnę 2021. Szczegółowe informacje o terminach konsultacji w drugiej turze zostaną przekazane przez Organizatora wraz z informacjami o terminie rekrutacji do drugiej tury.

§7 Przetwarzanie danych osobowych

4. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: „RODO”), informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych Uczestniczki Programu jest Organizator tj. Fundacja Mamo Pracuj (z siedzibą w Krakowie, ul. Bochenka, 30-693 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000585984, NIP 6793118767, REGON 363001768).
  • Dane osobowe zostaną udostępnione przez Administratora danych osobowych – Partnerowi Programu na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Celem przetwarzania danych osobowych Uczestniczki przez Organizatora i Partnera jest organizacja i przeprowadzenie Programu – konsultacji online.
  • Złożenie formularza rekrutacyjnego jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby aplikującej do programu. Podanie danych osobowych i udzielenie zgody na ich przetwarzanie przez Uczestniczkę jest dobrowolne (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), ale konieczne w celu wzięcia udziału w Programie.
  • Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych zostały zawarte w klauzuli informacyjnej RODO. Klauzula informacyjna RODO jest częścią formularza rekrutacyjnego, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i jest jego integralną częścią.

§ 8 Postanowienia końcowe

1.Złożenie formularza rekrutacyjnego oznacza potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem oraz akceptację jego zapisów.

2. Fundacja Mamo Pracuj zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.

3. O ewentualnych zmianach Uczestniczki zostaną powiadomione drogą mailową. Zmiany będą obowiązywać od dnia wysłania wiadomości e-mail na wskazany przez Uczestniczkę adres poczty elektronicznej.

4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 17 sierpnia 2020 roku.

5. Regulamin obowiązuje przez cały okres realizacji Programu.

6. Załączniki stanowią integralną część regulaminu.

7. W przypadku pojawienia się kwestii nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.

Załączniki do Regulaminu:

  • Załącznik nr 1 – Formularz zgłoszeniowy wraz z klauzulą informacyjna RODO oraz oświadczeniem osoby aplikującej o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na opisanych w klauzuli informacyjnej zasadach (wzór oświadczenia).

Zdjęcie: własność Franklin Templeton

Kraków, 17.08.2020 r.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail