Czego szukasz

Regulamin uczestnictwa w wielkim badaniu społeczności mamopracuj.pl

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w naszym badaniu społeczności mamopracuj.pl! Dzięki Twoim odpowiedziom i komentarzom portal mamopracuj.pl i działania naszej Fundacji będą jeszcze lepsze!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 03/11/2020

I. Warunki ogólne

Regulamin określa zasady organizacji badania społeczności portalu mamopracuj.pl

  1. Badanie jest realizowane przez firmę HRM Institute, z siedzibą w Krakowie 30-312, ul. Twardowskiego 86j, NIP 679-171-05-10 (zwaną dalej Przeprowadzającym badanie) na zlecenie Fundacji Mamo Fundacja z siedzibą w Krakowie (30-693),ul. Adama Bochenka 18/15, NIP 679 311 87 67. (zwanej dalej Fundacją), zwanymi łącznie Organizatorem.
  2. Warunki uczestnictwa w badaniu określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie oraz w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
  3. Udział Uczestnika w badaniu oznacza akceptację zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
  4. Badanie prowadzimy od 4.11.2020 r. do 22.11.2020 r.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu trwania badania.

II. Uczestnictwo w badaniu

  1. W badaniu mogą uczestniczyć wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Aby wziąć udział w badaniu należy wypełnić ankietę dostępną na stronie internetowej: www.badanie.mamopracuj.pl.
  3. Wszystkie pytania zamieszczone w ankiecie stanowią integralną część badania.
  4. Uczestnictwo w badaniu jest nieodpłatne.
  5. Każdy Uczestnik może wypełnić tylko jedną ankietę.
  6. Zgromadzone dane są poufne, a zebrane informacje posłużą tylko do opracowania raportu z badania.

III. Nagrody

  1. Uczestnicy badania mają możliwość wygrania nagród rzeczowych, pod warunkiem wypełnienia zadania konkursowego i przekazania swoich prawidłowych danych osobowych, przy czym przekazanie danych osobowych jest dobrowolne.
  2. Do wygrania są następujące nagrody:
    a) Nagroda główna: Kindle PaperWhite 3
    b) 30 e-bonów do Empiku o wartości 50 zł każdy.
  3. W przypadku nagrody głównej, której wartość przekracza 200 PLN dodatkowo zostanie przyznana nagroda pieniężna, która w całości zostanie przeznaczona na pokrycie podatku dochodowego od nagrody (nagrodzony otrzyma tylko nagrodę rzeczową).
  4. Nagrody zostaną przyznane autorom najciekawszych wypowiedzi, które zostaną ocenione i wyłonione przez jury konkursowe.
  5. Uczestnik nie jest uprawniony do wymiany nagrody na gotówkę.
  6. Prawo do uzyskania nagrody nie może zostać przeniesione na osoby trzecie.
  7. Ogłoszenie zwycięzców nagród nastąpi w terminie do 15 grudnia br., poprzez publikację tych informacji na stronie mamopracuj.pl oraz w mediach społecznościowych.
  8. Zwycięzcy zostaną dodatkowo powiadomieni o fakcie wygranej e-mailem.
  9. Warunkiem otrzymania nagrody jest wysłanie w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o wygranej, e-maila do organizatora, w którym zostaną potwierdzone dane osobowe uczestnika, a także zostanie podany adres, na który ma zostać przesłana nagroda.
  10. W przypadku, gdy uczestnik nie wyśle w określonym terminie wskazanej powyżej wiadomości e-mail, traci on prawo do otrzymania nagrody.
  11. Nagrody zostaną przesłane przesyłką pocztową, kurierską, do Paczkomatu, wyłącznie na terenie Polski lub drogą elektroniczną.
  12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność doręczenia nagrody, spowodowaną nieprawidłowym podaniem danych osobowych, zmianą miejsca zamieszkania zwycięzcy, o której Organizator nie został zawiadomiony przed wysłaniem nagrody do uczestnika oraz niepobraniem w terminie przesyłki od kuriera lub z urzędu pocztowego. W takim przypadku nagroda przepada na rzecz Organizatora.
  13. Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania nazwisk zwycięzców nagród w prasie, na antenie radia, w Internecie oraz w telewizji.
  14. Zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26.07.1991 r. (Dz. U. 1991, Nr 80, poz. 350 ze zm.) nagrody o wartości do 200 PLN są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych.

IV. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Udział w badaniu nie wymaga podania żadnych danych osobowych.
  2. Jeśli uczestnik badania chce wygrać nagrodę i wypełni zadanie dodatkowe, dane osobowe będą przetwarzane w sposób wskazany w formularzu, w zależności od zaznaczonej opcji.
  3. Administratorem danych osobowych są:
    a. HRM Institute, z siedzibą w Krakowie, ul Twardowskiego 86j – w zakresie przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzców i rozpatrzenia ewentualnych reklamacji. Kontakt Inspektorem Ochrony Danych: [email protected]
    b. Fundacja Mamo Pracuj z siedzibą w Krakowie (30-693),ul. Adama Bochenka 18/15– w zakresie przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzców, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji oraz wysyłki newslettera, jeśli została zaznaczona opcja chęci dołączenia do bazy newsletterowej Mamo Pracuj. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: [email protected]
  4. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest dobrowolna zgoda, której uczestnik udziela zaznaczając stosowne okienko w formularzu. Jeśli zgoda dotyczy tylko udziału w konkursie, będzie aktualna do czasu jego rozstrzygnięcia i upływu terminu do składania reklamacji w konkursie. W przypadku zgody na wysyłkę newslettera, obowiązuje ona do czasu jej wycofania.
  5. Uczestnikom przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które go dotyczą, w tym także prawo do ich poprawiania i usuwania z bazy, a także prawo żądania przeniesienia danych do innego podmiotu.

V. Postanowienia końcowe

  1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny, jeżeli nie będzie miało to wpływu na prawa nabyte przez Uczestników.
  3. Regulamin jest udostępniony na stronie internetowej www.mamopracuj.pl oraz stronie www.badanie.mamopracuj.pl.
  4. Ewentualne wątpliwości powstałe w trakcie obowiązywania niniejszego Regulaminu rozstrzyga Organizator.

Zdjęcie:

Kraków, 02.11.2020 r.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj

Te kobiety mają plan! Podsumowanie I edycji projektu Franklin Templeton i Mamo Pracuj

“Dałyście mi cudownego kopniaka! Bardzo dziękuję, że miałam możliwość udziału w programie!” - pisze uczestniczka I edycji projektu „Mamy Plan!”. Aż 81 kobiet z całej Polski wzięło udział w pierwszej odsłonie programu realizowanego przez Fundację Mamo Pracuj wspólnie z firmą Franklin Templeton. A to jeszcze nie koniec!
  • Klaudia Urban - 27/10/2020
specjalistki ds. rekrutacji w Franklin Templeton

Te kobiety mają plan! Podsumowanie I edycji projektu Franklin Templeton i Mamo Pracuj

Od początku projekt cieszył się ogromnym zainteresowaniem i przewidziane dla pierwszej edycji 50 miejsc zapełniło się w mgnieniu oka. W ciągu pierwszych 24 godzin od otwarcia zapisów, zapełnione zostały wszystkie miejsca oraz lista rezerwowa! Widać było, że wiele z Was czekało na taki program od dawna. W odpowiedzi na tak duże zainteresowanie, postanowiliśmy wspólnie z firmą Franklin Templeton, zwiększyć ilość uczestniczek. Ostatecznie, zamiast przewidzianych pierwotnie 50 konsultacji, przeprowadziliśmy ich aż 81!

Projekt skierowany był do kobiet, które wracają do pracy po przerwie związanej z urodzeniem dziecka oraz tych, które straciły zatrudnienie lub planują zmienić pracę.

Jakie konsultacje cieszyły się największym zainteresowaniem?

Każda z zakwalifikowanych uczestniczek, miała możliwość porozmawiania ze specjalistą ds. rekrutacji na interesujące je tematy. Wśród najczęściej poruszanych obszarów znalazły się:

  • Konsultacja treści zawartych w CV
  • Sposoby dotyczące efektywnego poszukiwania pracy
  • Profil na LinkedIn
  • Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej także w języku angielskim
kobieta pisząca w notatniku

Jedna rozmowa, która wiele zmienia, czyli realne działanie programu „Mamy Plan!”

Przed przystąpieniem do programu, zapytaliśmy jego uczestniczki, jak oceniają swoje szanse na rynku pracy: jedna trzecia z nich oceniła swoje szanse słabo lub bardzo słabo, a tylko 3 % pytanych, określiła je jako wysokie lub bardzo wysokie.

Po przeprowadzonej konsultacji z rekruterem, uczestniczki znów zostały poproszone o ocenę własnych możliwości na rynku pracy. Tym razem sytuacja zupełnie się odwróciła. Tylko jedna osoba określiła swoje szanse na rynku pracy jako słabe, a aż 30 % uznało, że ich możliwości na rynku pracy są wysokie lub bardzo wysokie!

Co to oznacza? Wystarczyła 45 minutowa rozmowa, aby zmienić sposób myślenia na temat swojej sytuacji na rynku pracy i poczuć „wiatr w żaglach”!

„Cała konsultacja była bardzo wartościowa i potrzebna. Cieszę się, że mogłam dowiedzieć się ważnych dla mnie informacji, głównie o podsumowaniu zawodowym umieszczanym w CV. Dostałam cenne wskazówki w interesujących mnie kwestiach.” – wypowiedź uczestniczki.

„Konsultant uważnie słuchał i podpowiedział rozwiązania dobrane do moich potrzeb, zgodne z moimi kompetencjami i dotychczasowym doświadczeniem zawodowym. Zasugerował też stanowisko, którego wcześniej nie brałam pod uwagę. Podpowiedział, jak umotywować zmianę i które doświadczenia promować podczas aplikowania na nowe stanowisko. Był komunikatywny i pomocny. To było bardzo dobre spotkanie” – wypowiedź uczestniczki.

To nie koniec!

Koniecznie obserwujcie nasz portal i śledźcie media społecznościowe, ponieważ już na wiosnę ruszamy z drugą edycją programu „Mamy Plan!”.

Serdecznie dziękujemy za współpracę firmie Franklin Templeton, naszemu wieloletniemu partnerowi i jednemu z pierwszych pracodawców w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom

laptop i kobieta z notatnikiem

O programie

“Mamy Plan!” to kolejne już działania firmy Franklin Templeton skierowane do kobiet. Firma od czterech lat aktywnie wspiera mamy w powrocie na rynek pracy organizując dni otwarte dla mam, warsztaty, punkty konsultacyjne, czy speed interview. Tegoroczne wsparcie ma jeszcze większy zasięg i indywidualny charakter.

„Ubiegłoroczne spotkania z uczestniczkami dni otwartych pokazały nam jak ważnym i czasem trudnym procesem jest powrót na rynek pracy oraz ile wątpliwości i pytań jest z nim związanych. Tematy okołorekrutacyjne były tematami dominującymi naszych rozmów. Szczególnym powodzeniem cieszyły się punkty konsultacyjne, gdzie panie mogły indywidualnie porozmawiać na temat swojego cv, zmiany ścieżki kariery czy otrzymać odpowiedź na nurtujące je pytania związane z poszukiwaniem pracy czy rozmową kwalifikacyjną. W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną nie mamy szans spotkać się po raz kolejny w biurze, a sytuacja powrotu na rynek pracy stała się jeszcze trudniejsza, stąd zrodził się pomysł, żeby przygotować nowy program. Program jest tak zaprojektowany, żeby jego uczestniczki dostały nie tylko praktyczne wskazówki jak efektywnie szukać pracy i z sukcesem przejść przez rozmowy rekrutacyjne, ale żeby miały też szansę uzyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania w tym temacie” – mówi Monika Pokora, Talent Acquisition Lead z firmy Franklin Templeton w wypowiedzi dla portalu Inwestuj w Poznaniu.

Akcja “MAMY plan!” i wszystkie działania jakie podejmujemy we współpracy z firmą Franklin Templeton, ale też innymi pracodawcami, dają kobietom z całej Polski szansę na poznanie rekruterów firmy, przełamanie lęków, różnych obaw, sprawdzenie się w bezpiecznych warunkach. A to pierwszy krok do skutecznego poszukiwania pracy po dłuższej przerwie lub w tak wyjątkowych czasach, z jakimi mamy do czynienia obecnie. Taka konsultacja, choć nie jest bardzo długa, dodaje wiary w siebie i energii do dalszego samodzielnego działania. A panie, które z nich korzystają to często rewelacyjne kandydatki do pracy – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, Wiceprezes i współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl

Po więcej informacji o firmie Franklin Templeton i do najświeższych ofert pracy, zapraszamy na profil firmy w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom!

A także do innych wywiadów, które doskonale pokazują atmosferę pracy w firmie:

Przedszkole dla dzieci pracowników. Jak przekonać zarząd i dlaczego warto?

Wsparcie męża i wyrozumiałość pracodawcy – bez tego nie dałabym rady pracować i opiekować się dziećmi

Jak pracodawca może wspierać powrót do pracy po urlopie macierzyńskim?

Być mamą, pracować i podróżować. Jak to można pogodzić?

Nowe zawody – krótkie historie o naszych rozmowach z dziećmi o pracy

Zdjęcia i grafiki: własność Franklin Templeton

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Klaudia Urban
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.

Wejdź do świata IT – weź udział w 2 Dniu Kariery Kobiety w IT – zapisz się na bezpłatne wydarzenie online!

Marzysz o wejściu do branży IT, bo wiesz, że nowe technologie to dla Ciebie pewna i bezpieczna przyszłość zawodowa? Weź udział w bezpłatnym wydarzeniu online: "Dzień Kariery kobiety w IT", które organizujemy wspólnie z Future Collars i Fundacją NESsT Polska. Zarezerwuj w swoim kalendarzu 28 października i zarejestruj się już dzisiaj!
  • Ewa Moskalik - Pieper - 15/10/2020
zdjęcie z I edycji Dnia Kariery Kobiety w IT w czerwcu 2019 roku

Dzień Kariery Kobiety w IT

28 października 2020 (środa) odbędzie się 2 edycja Dnia Kariery Kobiety w IT, bezpłatnego wydarzenia online, organizowanego w ramach kampanii społecznej #WomanUpdate.

Jeśli chcesz dowiedzieć się czy branża IT to może być pomysł na karierę dla Ciebie, chciałabyś zdobywać kompetencje cyfrowe i wychodzić naprzeciw zmianom na rynku pracy – zapraszamy!

Niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania i doświadczenia zawodowego, każda kobieta może wziąć udział w tym wydarzeniu. Wystarczy, że się zarejestrujesz!

Rejestruję się na bezpłatne wydarzenie online Dzień Kariery Kobiety w IT!

Wydarzenie online, bez wychodzenia z domu

Rok temu spotkaliśmy się w Warszawie na żywo, tegoroczna edycja Dnia Kariery Kobiety w IT będzie miała nową formułę – wszystko będzie działo się online. Dlatego miejsce zamieszkania już nie będzie żadną barierą.

Zaplanowaliśmy całodniową, bezpłatną konferencję online, podczas której możesz wziąć udział w warsztatach doradztwa kariery, spotkaniach z pracodawcami, mentorkami i ekspertkami. Poznać różnorodność ról i stanowisk, jakie daje branża IT oraz możliwości rozwoju zawodowego w tym obszarze.

Szczególnie zapraszamy Cię na naszą autorską sesję panelową „I did it!” – rozmowę z kobietami, które całkowicie zmieniły swoją ścieżkę kariery i pracują obecnie w branży IT.

Podczas rozmowy poznasz:

  • Agatę Wajer-Gądecką – UX researcherkę, która była grafikiem.
  • Annę Deptę-Rogowską, z wykształcenia biologa, która jest Senior Frontend Developerem.
  • Dominikę Gloser – byłą przedszkolankę, która pracuje jako testerka.
  • Zuzannę Mikoszę – Scrum Masterkę, która pracowała w dziale HR.

Panel poprowadzi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, z Fundacji Mamo Pracuj.

Zapraszamy też na rozmowę z nami na wirtualnym stoisku Mamo Pracuj.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

„Na temat branży IT powstało wiele stereotypów, wiele wyobrażeń, które czynią ją niedostępną. A takie wydarzenie jak Dzień KKwIT będzie idealną okazją do odczarowania branży, poznania kobiet, które od lat z sukcesami pracują i rozwijają się w obszarze nowych technologii. To w końcu szansa na poznanie kobiet, które zdecydowały się na przebranżowienie się i zmianę zawodu po wielu latach pracy. Dziś nie wyobrażają sobie, że kiedyś mogło być inaczej! To w końcu okazja do zrobienia pierwszego albo kolejnego kroku w IT, to wydarzenie, którego po prostu nie można przegapić! Zapraszamy! – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, współzałożycielka Fundacji Mamo Pracuj i organizatorka akcji.

„DKKwIT to świetna okazja by poznać różne zawody w branży IT i przekonać się, że programistkami, testerkami, scrum masterkami zostają kobiety takie jak TY. Że Twoje doświadczenie i umiejętności mogą być cenne również w środowisku, którego wcześniej nie brałaś pod uwagę.
A to daje szanse na nowe możliwości zawodowe, nowy start i spełnienie – zapraszam gorąco do rejestracji i uczestnictwa! – dodaje Joanna Gotfryd, współzałożycielka Fundacji Mamo Pracuj i organizatorka akcji.

W programie zaplanowano również m.in.:

  • sesje speed mentoringu, czyli spotkania z mentorkami różnych zawodów, ról i stanowisk w IT, które podzielą się swoim doświadczeniem i opowiedzą o specyfice pracy i umiejętnościach niezbędnych w określonych zawodach
  • debatę o tym, jak odnaleźć swoje miejsce w IT – z udziałem prezesek firm, członkiń zarządów, dyrektorek i managerek
  • warsztaty, np. z programowania, sztucznej inteligencji, personal brandingu czy doradztwa kariery
  • wirtualną Strefę Pracy i Rozwoju, w której będzie okazja do poznania pracodawców, którzy stawiają na rozwój kompetencji cyfrowych i chcą wspierać kobiety w ich rozwoju.

Chcę poznać szczegóły i zarejestrować się!

Dzień Kariery Kobiety w IT ma na celu zmotywować, zachęcić i wspierać kobiety takie jak TY w rozwoju kompetencji cyfrowych. To też wyjątkowa okazja by zainspirować się podczas spotkań, wykładów, warsztatów i debat z polskimi liderkami świata IT. Czekają na Ciebie sesje mentoringowe z programistkami, testerkami, Scrum Masterkami, UX Designerkami i ekspertkami HR.

Zobacz relację z I edycji!

Nowe technologie są dla Ciebie!

„Pierwsza edycja przerosła nasze oczekiwania, ponieważ pokazała nam i naszym partnerom, jak wiele kobiet chciałoby spróbować swoich sił w branży IT. W spotkaniu wzięło udział ponad 300 pań, które przyjechały na wykłady, warsztaty, sesje mentoringowe – wszystko po to, żeby dowiedzieć się, jak mogą zmienić swoje życie zawodowe. W tym roku wydarzenie odbędzie się online i mamy nadzieję, że spotka się z równie dużym, a nawet większym zainteresowaniem” – mówi Beata Jarosz, Prezeska Future Collars, inicjatorka wydarzenia.

„Ostatnie, trudne miesiące na rynku pracy pokazały nam, że trzeba mówić o nowych formach zatrudnienia, możliwościach rozwoju i kompetencjach przyszłości, których będą oczekiwać pracodawcy. Między innymi dlatego trzeba budować wśród kobiet świadomość zachodzących zmian i wskazywać nowe ścieżki i możliwości zawodowe dla kobiet w IT” – dodaje Joanna Pruszyńska-Witkowska, Wiceprezeska Future Collars, inicjatorka wydarzenia.

Zrób pierwszy krok w stronę IT i zarejestruj się!

Zapraszamy!

Wydarzenie organizują: Future Collars, Fundacja Mamo Pracuj i NESsT Polska,

Partnerami Głównymi inicjatywy są PKO Bank Polski, BNP Paribas, Credit Suisse, Orange i Santander.

Partnerami Wspierającymi: Microsoft, Totalizator Sportowy i Absolut Systems.

Patronat medialny objęły Forbes Woman i Polska Press Grupa.

Zdjęcie i grafika: Future Collars

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Ewa Moskalik - Pieper
Redaktor portalu Mamo Pracuj. Prywatnie spełniona, pełnoetatowa mama dwóch wspaniałych synów i żona, starająca się znaleźć swój patent na work - life balance. Absolwentka UJ. Miłośniczka kina, muzyki i książek.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×