Czego szukasz

Regulamin uczestnictwa w wielkim badaniu społeczności mamopracuj.pl

Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w naszym badaniu społeczności mamopracuj.pl! Dzięki Twoim odpowiedziom i komentarzom portal mamopracuj.pl i działania naszej Fundacji będą jeszcze lepsze!

I. Warunki ogólne

Regulamin określa zasady organizacji badania społeczności portalu mamopracuj.pl

  1. Badanie jest realizowane przez firmę HRM Institute, z siedzibą w Krakowie 30-312, ul. Twardowskiego 86j, NIP 679-171-05-10 (zwaną dalej Przeprowadzającym badanie) na zlecenie Fundacji Mamo Fundacja z siedzibą w Krakowie (30-693),ul. Adama Bochenka 18/15, NIP 679 311 87 67. (zwanej dalej Fundacją), zwanymi łącznie Organizatorem.
  2. Warunki uczestnictwa w badaniu określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie oraz w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
  3. Udział Uczestnika w badaniu oznacza akceptację zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
  4. Badanie prowadzimy od 4.11.2020 r. do 22.11.2020 r.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu trwania badania.

II. Uczestnictwo w badaniu

  1. W badaniu mogą uczestniczyć wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Aby wziąć udział w badaniu należy wypełnić ankietę dostępną na stronie internetowej: www.badanie.mamopracuj.pl.
  3. Wszystkie pytania zamieszczone w ankiecie stanowią integralną część badania.
  4. Uczestnictwo w badaniu jest nieodpłatne.
  5. Każdy Uczestnik może wypełnić tylko jedną ankietę.
  6. Zgromadzone dane są poufne, a zebrane informacje posłużą tylko do opracowania raportu z badania.

III. Nagrody

  1. Uczestnicy badania mają możliwość wygrania nagród rzeczowych, pod warunkiem wypełnienia zadania konkursowego i przekazania swoich prawidłowych danych osobowych, przy czym przekazanie danych osobowych jest dobrowolne.
  2. Do wygrania są następujące nagrody:
    a) Nagroda główna: Kindle PaperWhite 3
    b) 30 e-bonów do Empiku o wartości 50 zł każdy.
  3. W przypadku nagrody głównej, której wartość przekracza 200 PLN dodatkowo zostanie przyznana nagroda pieniężna, która w całości zostanie przeznaczona na pokrycie podatku dochodowego od nagrody (nagrodzony otrzyma tylko nagrodę rzeczową).
  4. Nagrody zostaną przyznane autorom najciekawszych wypowiedzi, które zostaną ocenione i wyłonione przez jury konkursowe.
  5. Uczestnik nie jest uprawniony do wymiany nagrody na gotówkę.
  6. Prawo do uzyskania nagrody nie może zostać przeniesione na osoby trzecie.
  7. Ogłoszenie zwycięzców nagród nastąpi w terminie do 15 grudnia br., poprzez publikację tych informacji na stronie mamopracuj.pl oraz w mediach społecznościowych.
  8. Zwycięzcy zostaną dodatkowo powiadomieni o fakcie wygranej e-mailem.
  9. Warunkiem otrzymania nagrody jest wysłanie w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o wygranej, e-maila do organizatora, w którym zostaną potwierdzone dane osobowe uczestnika, a także zostanie podany adres, na który ma zostać przesłana nagroda.
  10. W przypadku, gdy uczestnik nie wyśle w określonym terminie wskazanej powyżej wiadomości e-mail, traci on prawo do otrzymania nagrody.
  11. Nagrody zostaną przesłane przesyłką pocztową, kurierską, do Paczkomatu, wyłącznie na terenie Polski lub drogą elektroniczną.
  12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność doręczenia nagrody, spowodowaną nieprawidłowym podaniem danych osobowych, zmianą miejsca zamieszkania zwycięzcy, o której Organizator nie został zawiadomiony przed wysłaniem nagrody do uczestnika oraz niepobraniem w terminie przesyłki od kuriera lub z urzędu pocztowego. W takim przypadku nagroda przepada na rzecz Organizatora.
  13. Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania nazwisk zwycięzców nagród w prasie, na antenie radia, w Internecie oraz w telewizji.
  14. Zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26.07.1991 r. (Dz. U. 1991, Nr 80, poz. 350 ze zm.) nagrody o wartości do 200 PLN są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych.

IV. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Udział w badaniu nie wymaga podania żadnych danych osobowych.
  2. Jeśli uczestnik badania chce wygrać nagrodę i wypełni zadanie dodatkowe, dane osobowe będą przetwarzane w sposób wskazany w formularzu, w zależności od zaznaczonej opcji.
  3. Administratorem danych osobowych są:
    a. HRM Institute, z siedzibą w Krakowie, ul Twardowskiego 86j – w zakresie przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzców i rozpatrzenia ewentualnych reklamacji. Kontakt Inspektorem Ochrony Danych: [email protected]
    b. Fundacja Mamo Pracuj z siedzibą w Krakowie (30-693),ul. Adama Bochenka 18/15– w zakresie przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzców, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji oraz wysyłki newslettera, jeśli została zaznaczona opcja chęci dołączenia do bazy newsletterowej Mamo Pracuj. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: [email protected]
  4. Podstawą do przetwarzania danych osobowych jest dobrowolna zgoda, której uczestnik udziela zaznaczając stosowne okienko w formularzu. Jeśli zgoda dotyczy tylko udziału w konkursie, będzie aktualna do czasu jego rozstrzygnięcia i upływu terminu do składania reklamacji w konkursie. W przypadku zgody na wysyłkę newslettera, obowiązuje ona do czasu jej wycofania.
  5. Uczestnikom przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które go dotyczą, w tym także prawo do ich poprawiania i usuwania z bazy, a także prawo żądania przeniesienia danych do innego podmiotu.

V. Postanowienia końcowe

  1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny, jeżeli nie będzie miało to wpływu na prawa nabyte przez Uczestników.
  3. Regulamin jest udostępniony na stronie internetowej www.mamopracuj.pl oraz stronie www.badanie.mamopracuj.pl.
  4. Ewentualne wątpliwości powstałe w trakcie obowiązywania niniejszego Regulaminu rozstrzyga Organizator.

Zdjęcie:

Kraków, 02.11.2020 r.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Wszystkie miejsca zapełniły się w trzy godziny! Druga edycja programu Mamy Plan! już za nami! Zobacz podsumowanie!

Już po raz drugi miałyśmy ogromną przyjemność realizować wspólnie z firmą Franklin Templeton program, który ma niezwykłą moc! Ile mam skorzystało z programu Mamy Plan!? Jak dużo może zmienić jedna konsultacja z rekruterem? Zobacz nasze podsumowanie!
Druga edycja programu Mamy Plan! - podsumowanie

Wszystkie miejsca zapełniły się w trzy godziny! Druga edycja programu Mamy Plan! już za nami!

Program Mamy Plan! we współpracy z Franklin Templeton, to bez wątpienia wyjątkowy projekt, który po raz kolejny okazał się doskonałą odpowiedzią na potrzeby powracających na rynek pracy mam.

Przed udziałem w programie 76% uczestniczek oceniło negatywnie lub średnio swoje szanse na rynku pracy. A już po godzinnej konsultacji z rekruterem Franklin Templeton, aż 70% z nich ocenia swoje szanse pozytywnie i jest gotowa działać dalej!

Pierwsza edycja programu, która odbyła się na przełomie sierpnia i września 2020, podbiła Wasze serca. Ilość i tempo zgłoszeń przeszły nasze oczekiwania – musiałyśmy zamknąć rekrutację już po 24 godzinach!

Wiedziałyśmy, że czekacie na druga edycję z niecierpliwością.
24 marca, punktualnie o 9, otworzyłyśmy zapisy do drugiej edycji Mamy Plan! i wtedy Wy ruszyłyście do akcji. W rezultacie, po trzech godzinach zapełnione zostały wszystkie miejsca oraz lista rezerwowa!

Na czym polega program Mamy Plan! ?

Program Mamy Plan! skierowany jest do kobiet, które wracają do pracy po przerwie, związanej z urodzeniem dziecka. Również do tych, które straciły zatrudnienie lub planują zmienić pracę.

Każda z zakwalifikowanych uczestniczek, miała możliwość wzięcia udziału w 45-minutowej, darmowej konsultacji ze specjalistą ds. rekrutacji z firmy Franklin Templeton. Podczas rozmowy, mamy miały okazję zapytać rekrutera o wszystkie nurtujące sprawy związane z rekrutacją. Skonsultować swoje CV, w związku z tym wspólnie zastanowić się nad najlepszymi rozwiązaniami dla rozwoju ich ścieżki zawodowej.

Ogromnie się cieszymy, że po raz kolejny projekt Mamy Plan! pomógł mamom wracającym na rynek pracy. Tym razem w projekcie udział wzięło 49 kobiet.

Konsultacja z rekruterem, to nie tylko wsparcie merytoryczne, wskazówki dotyczące CV i aktywnego poszukiwania pracy. To także idealna okazja by zrozumieć perspektywę rekrutera, pokonać obawy, nabrać pewności siebie i uwierzyć w swoją moc!

Przeczytaj także nasze podsumowanie I edycji projektu Franklin Templeton i Mamo Pracuj

W czym program pomógł uczestniczkom?

Osoby, które wzięły udział w programie zaznaczają, że otrzymały bardzo dużo wskazówek i wiedzy, które będą mogły wykorzystać podczas poszukiwania pracy. Podkreślają, że bezpośredni kontakt z rekrutrem podczas wspierającej rozmowy był bardzo cennym doświadczeniem.
Zdecydowanie najwięcej konsultacji dotyczyło CV. Uczestniczki wspólnie z rekruterami analizowały teść i formę ich CV, skupiały się podkreśleniu najmocniejszych stron oraz wyeliminowaniu błędów.

Wiele rozmów dotyczyło także serwisu LinkedIn oraz sposobów aktywnego poszukiwania pracy.

„Mogłam swobodnie i atmosferze życzliwości zadać dużo pytań, na które tylko osoba z doświadczeniem w tej branży byłaby w stanie udzielić mi informacji. Dowiedziałam się np. z jakich darmowych źródeł w Internecie mogę poszerzyć swoją wiedzę zawodową. Ponad to, jak ulepszyć swój profil na LinkedIn, w jakich obszarach jest większa szansa na znalezienie pracy.” – pisze uczestniczka programu Mamy Plan!

„Spotkanie było bardzo konkretne. Otrzymałam dużo spersonalizowanych porad i przećwiczyłam nie jedno, a wszystkie powyższe zagadnienia i to w ciągu 1 godziny!” – dodaje kolejna uczestniczka programu.

Skuteczność tego projektu jest widoczna gołym okiem!

Podobnie jak w pierwszej edycji Mamy Plan!, przed konsultacją zapytałyśmy zakwalifikowane uczestniczki o ocenę własnych szans rynku pracy. Przed spotkaniem 76% uczestniczek oceniło negatywnie lub średnio swoje szanse na rynku pracy. Podczas gdy po godzinnej konsultacji z rekruterem Franklin Templeton, aż 70% z nich ocenia swoje szanse pozytywnie! Ta zmiana robi wielkie wrażenie i pokazuje jaką wartość i realne działanie ma program Mamy Plan! .

Program Mamy Plan! został doceniony przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Franklin Templeton wspiera mamy!

Firma Franklin Templeton od lat pomaga mamom w powrocie na rynek pracy. Organizuje dni otwarte dla mam, warsztaty, punkty konsultacyjne, czy speed interview. Program “Mamy Plan!” to kolejne działanie firmy skierowane do kobiet. Wsparcie w postaci konsultacji ze specjalistami ds. rekrutacji ma charakter ogólnopolski i jest nastawione na indywidualne potrzeby uczestniczek.

„Spotkania z uczestniczkami dni otwartych pokazały nam jak ważnym i czasem trudnym procesem jest powrót na rynek pracy. Jak i ile wątpliwości i pytań jest z nim związanych. Tematy okołorekrutacyjne były tematami dominującymi naszych rozmów. Szczególnym powodzeniem cieszyły się punkty konsultacyjne. Panie mogły indywidualnie porozmawiać na temat swojego cv, zmiany ścieżki kariery. Otrzymać odpowiedź na nurtujące je pytania związane z poszukiwaniem pracy czy rozmową kwalifikacyjną.

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną nie mamy szans spotkać się po raz kolejny w biurze. Sytuacja powrotu na rynek pracy stała się jeszcze trudniejsza, dlatego zrodził się pomysł, żeby przygotować nowy program. Program jest tak zaprojektowany, żeby jego uczestniczki dostały nie tylko praktyczne wskazówki jak efektywnie szukać pracy i z sukcesem przejść przez rozmowy rekrutacyjne, ale żeby miały też szansę uzyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania w tym temacie” – mówi Monika Pokora, Talent Acquisition Lead z firmy Franklin Templeton w wypowiedzi dla portalu Inwestuj w Poznaniu.

Przeczytaj także naszą rozmowę o byciu ojcem i menedżerem z Pawłem i Radkiem, menedżerami we Franklin Templeton!

Akcja “Mamy Plan!” i wszystkie działania jakie podejmujemy we współpracy z firmą Franklin Templeton, ale też innymi pracodawcami, dają kobietom z całej Polski szansę na poznanie rekruterów firmy. Na przełamanie lęków, różnych obaw, sprawdzenie się w bezpiecznych warunkach. Z pewnością to pierwszy krok do skutecznego poszukiwania pracy po dłuższej przerwie lub w tak wyjątkowych czasach, z jakimi mamy do czynienia obecnie. Taka konsultacja, choć nie jest bardzo długa, dodaje wiary w siebie i energii do dalszego samodzielnego działania. A panie, które z nich korzystają to często rewelacyjne kandydatki do pracy – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, Wiceprezes i współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl

Serdecznie dziękujemy za współpracę firmie Franklin Templeton, naszemu wieloletniemu partnerowi i jednemu z pierwszych pracodawców w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom

Zdjęcia: Franklin Templeton

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.

Mentoring dla Odważnych Mam! – czyli jak działamy ze State Street Bank

Czy jeden z największych banków powierniczych może kojarzyć się z mentoringiem? Jak to możliwe, że nawet pandemia nie przeszkadza pracownikom State Street Bank w dzieleniu się wiedzą? Czy to kwestia kultury organizacyjnej firmy, czy oddolna inicjatywa pracowników? Koniecznie przeczytaj!

Firma State Street Bank i związana z nią Fundacja już od 3 lat wspiera nasze działania skierowane do mam, które wracają na rynek pracy po przerwie, lub chcą zainwestować czas w swój rozwój zawodowy. W ramach pierwszego wspólnego projektu „Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!” zrealizowane zostały trzy edycje mentoringu. Spontaniczny pomysł ewaluował w regularne, profesjonale wsparcie z którego korzystają obie strony – zarówno podopieczne, jak i mentorki.

Przeczytaj, co może zyskać firma stawiając na mentoring!

Kolejne działania, kolejne sukcesy!

W ramach innego projektu – „Odważ się mamo – program mentoringowy” powstał poniższy film, który pokazuje, jak taka relacja mentorska może wyglądać. Jak ważne są wsparcie kobiet i ich energia.

A co teraz?

Trzeci, kolejny projekt, który realizujemy wspólnie, czyli „Odważ się mamo i działaj” był świetną okazją do tego, aby ponownie połączyć pracowniczki State Street Bank z kobietami, które stawiają na swój rozwój zawodowy. I tak, do współpracy zgłosiło się 14 (!) niesamowitych mam, które z dużą otwartością chcą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Poniżej przedstawiamy pracowniczki State Street Bank w Polsce, które zdecydowały się wesprzeć inne kobiety, mamy w powrocie na rynek pracy oraz w rozwoju zawodowym:

Ewa Czerwień – menadżerka ds. funduszy w dziale kont zarządzanych indywidualnie dla włoskich klientów. Brała udział w migracji procesu z oddziału włoskiego do biura w Krakowie. Jest Chief Administration Officer dla obszaru swojej jednostki organizacyjnej. Jest też mamą zafascynowaną jogą.

Aneta Borkowska- Góral – jak sama mówi – pracuje na dwóch etatach: w godzinach 8–16 jako menadżer 3 zespołów w dziale Client Service Operation, natomiast między 17 a 23 jako mama dwójki ukochanych dzieci. Energiczna, uśmiechnięta, dobrze zorganizowana. Dużo czasu spędza w gronie najbliższych.

Urszula Hejmo – w State Street od 13 lat. Przez ten czas zdobywała wiedzę umiejętności i doświadczenie w różnych zespołach – od administracji funduszy inwestycyjnych, przez zarządzanie projektami po zarządzanie wdrożeniami IT do biznesu. Obecnie zarządza w zespole produktów globalnych. Prywatnie mama ukochanych, rozbrykanych dzieci.

Karolina Jażdżyk – karierę zaczynała jako księgowa, po powrocie z urlopu macierzyńskiego postanowiła zmienić swoje życie i rozpoczęła pracę w State Street. Od 7 lat zarządza ludźmi. Prywatnie jest szczęśliwą mamą dwójki wspaniałych dzieci. Codziennie stara się połączyć te dwa obszary i realizować się zarówno zawodowo, jak i prywatnie.

Beata Kania – w State Street od 12 lat, obecnie na stanowisku trenera umiejętności technicznych. Po pracy wykorzystuje swoje zdolności pedagogiczne wychowując dzieci. Z wyksztalcenia i zamiłowania – menadżerka turystki. Czas wolny spędza na planowaniu i realizacji rodzinnych wycieczek.

Joanna Korczok – w State Street od 11 lat, od początku związana z zespołem francuskim, obecnie starszy menadżer ds. funduszy. Przewodniczyła Komitetowi Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w krakowskim i gdańskim oddziale firmy. Jest doktorantką na Wydziale Zarządzania AGH w Krakowie Od 2019 roku w roli mamy.

Monika Lis – trenerka biznesu, facylitatorka oraz twórczyni programów rozwojowych. Pasjonuje się zarządzaniem różnorodnością, ze szczególnym uwzględnieniem rodzicielstwa i wspierania mam, jak i ich partnerów w powrocie do pracy po urlopie rodzicielskim.

Izabela Matejska – z wykształcenia inżynier produkcji metali nieżelaznych. 9 lat temu zaryzykowała skok na głęboką wodę do świata finansów. Obecnie jest starszym specjalistą w dziale transformacji księgowości funduszy. Mama dwójki wspaniałych młodych ludzi, dla których każdego dnia stara się być najlepszą mamą na świecie.

Jadwiga Mstowska – analityczka biznesowa w obszarze IT. Odpowiada za analizę danych IT oraz raporty dotyczące jakości tych usług w regionie EMEA. Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania projektami (PRINCE2) oraz MS Office. Mama trójki dorosłych synów.

Justyna Prostak – absolwentka Wydziału Stosunków Międzynarodowych, od 5 lat związana ze State Street. Umiejętnie łączy drogę zawodową z wychowywaniem dwójki wspaniałych synów.

Monika Urbańska – starsza ekspertka ds. obsługi klienta, pracuje w State Street od 12 lat, a od ponad trzech lat prowadzi Klub Pracujących Rodziców w oddziale w Gdańsku. Oprócz bycia mamą i pracy zawodowej na pełen etat, prowadzi też własną działalność gospodarczą.

Joanna Wojciechowska – absolwentka ekonomii i filologii angielskiej. Związaną ze State Street od 13 lat. Zaczynała jako księgowa, od 10 lat pracuje jako trenerka i twórczyni szkoleń dotyczących głównie kompetencji twardych. Jest menadżerką zespołu trenerów. Prywatnie mama dwójki dzieci.

Liliana Wojciechowska – w State Street od 2007 roku. Rozpoczęła pracę w dziale księgowości funduszy inwestycyjnych dla Luxemburga, a później Wielkiej Brytanii. Przez wiele lat aktywny członek klubu Toastmasters, który wzmocnił świadomość w obszarze komunikacji. Aktualnie w roli dyrektor w dziale ds. zarzadzania zsługami. Mama wspaniałego synka.

Katarzyna Wojciechowska-Banach – w State Street od 6 lat. Zaczynała jako księgowa ds. funduszy inwestycyjnych w dziale francuskim, obecnie pełni rolę menadżera. Prywatnie – mama siedmioletniej Kaliny. W pracy stawia na profesjonalizm, w życiu prywatnym ceni spontaniczność.


Dziękujemy za wsparcie!

Dowiedz się więcej o State Street Bank Polska i o tym jak wspiera swoich pracowników!

Poznaj najnowsze oferty pracy!

Logo firmy State Street
Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie