Czego szukasz

Projekt Mamo Pracuj laureatem nagrody Employer Branding Excellence Awards!

Kampania wizerunkowo-rekrutacyjna, przygotowana we współpracy z Capgemini Polska, a skierowana do mam wracajacych do pracy, otrzymała główną nagrodę w konkursie EBExcellence Award w kategorii „Kampania rekrutacyjna off-line”! Rozdanie nagród odbyło się 5 czerwca 2019 roku podczas Gali konkursu. To dla Nas ważna chwila! I dzięki, za Wasze zaufanie do tego co robimy!

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 13/06/2019
Nagroda Employer Branding Excellence Awards, na zdjęciu Angelika Gawlik-Gajda, Agnieszka Czmyr-Kaczanowska

Projekt Mamo Pracuj laureatem nagrody Employer Branding Excellence Awards!

Employer Branding Excellence Awards 2019  to uroczysta gala, podczas której zostały wręczone nagrody dla pracodawców, którzy prowadzili najlepsze działania employer brandingowe w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Ideą konkursu organizowanego przez HRM Institute jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. Nagrody zostały wręczone już po raz ósmy. Do zdobywców głównych nagród trafiły statuetki łucznika, specjalnie zaprojektowane i ręcznie wykonane na tę okazję.

Employer Branding Excellence Awards Prelegrnci

W tym roku do konkursu wpłynęło 150 zgłoszeń. Z każdym rokiem jest coraz więcej dobrych kampanii i działań employer brandingowych, coraz więcej firm angażuje się w budowanie marki pracodawcy, co jest bardzo pozytywnym zjawiskiem. Dobre kampanie robią nie tylko duże firmy, posiadające równie duże budżety, ale także mniejsze organizacje.

Nagrody w konkursie przyznawane są w siedmiu kategoriach:

  • Strategia,
  • Kampania rekrutacyjna off-line,
  • Kampania internetowa,
  • Wewnętrzna kampania wizerunkowa,
  • Innowacja EB,
  • Film rekrutacyjny / wizerunkowy,
  • Strona / Zakładka kariera / Landing page.

Nasz wspólny projekt z Capgemini Polska otrzymał główną nagrodę w kategorii Kampania rekrutacyjna off-line 2019

Wkrótce opiszemy projekt w szczegółach!

A tymczasem zapraszamy do profilu Capgemini Polska w naszej Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie! 

Wyróżnienia w tej kategorii należą do: IKEA Retail, PZU, Toyota Motor Manufacturing Poland.

Serdecznie gratulujemy!

Employer Branding Excellence Awards statuetki

Nagrodzeni w pozostałych kategoriach to:

Kategoria Strategia EB 2019
Zwycięzca: Netguru
Wyróżnienie: Freightliner PL, Eko-Okna, McDonald’s Polska, Lidl Polska

Kategoria Kampania internetowa 2019
Zwycięzca: AmRest
Wyróżnienie: Budimex, Empik, EY, mBank

Kategoria Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2019
Zwycięzca: Credit Agricole Bank Polska, McDonald’s Polska
Wyróżnienie: Data Art, Deloitte Polska, Accenture, Roche Polska

Kategoria Innowacja EB 2019
Zwycięzca: PwC
Wyróżnienie: Accenture, Capgemini Polska, Solaris Bus & Coach

Kategoria Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2019
Zwycięzca: Atos Global Delivery Center Polska
Wyróżnienie: Lidl Polska, Performante, Edge One Solutions, EY

Kategoria Strona / Zakładka kariera / Landing page 2019
Zwycięzca: DGS Poland
Wyróżnienie: Danone, Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka, Aviva

Wszystkim zwycięzcom, wyróżnionym oraz uczestnikom serdecznie gratulujemy!

Każdemu należą się ogromne brawa!

Źródło i zdjęcia: HRM Institute oraz archiwum prywatne

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj

Jak znaleźć dobrą pracę po przerwie? Bezpłatny e-book do pobrania!

Zastanawiasz się jak znaleźć dobrą pracę po przerwie? Od czego zacząć? A może chcesz upewnić się, czy Twoje CV jest wystarczająco dobre? Jak opisać przerwę związaną z opieką nad dziećmi? I jak przygotować się do rozmowy z rekruterem? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym bezpłatnym e-booku przygotowanym specjalnie dla Ciebie! Pobierz i działaj >>> E-book opracowany został przez ekspertki Fundacji Mamo Pracuj i Capgemini Polska.
  • Agnieszka Kaczanowska - 24/08/2019
Okładka e-booka - Jak znaleźć dobrą pracę po przerwie?

Jak znaleźć dobrą pracę po przerwie? 

Odpowiedzi na to i inne pytania związane z poszukiwaniem pracy znajdziesz w naszym bezpłatnym e-booku przygotowanym specjalnie dla Ciebie!

Tak, pobieram od razu >>>

Przez lata pracy w portalu mamopracuj.pl zgromadziłyśmy ekspercką wiedzę o poszukiwaniu pracy dla kobiet. Tworząc tego e-booka dodatkowo skorzystałyśmy z doświadczeń rekruterów firmy Capgemini Polska.

Wspólnie pokazujemy, jak skutecznie pokonać pułapki procesu rekrutacji. Całe opracowanie podzieliłyśmy na trzy części, aby ułatwić Ci korzystanie ze zgromadzonej wiedzy:

Z pierwszej części dowiesz się:

Dlaczego wysyłanie stu CV po prostu nie działa, a także: gdzie szukać najlepszych ofert pracy i dlaczego personal branding jest ważny bez względu na to, jakiej pracy szukasz. A jeśli rzetelnie wykonasz zaproponowane ćwiczenia, zmienisz swoje podejście do szukania pracy.

W drugiej części:

Która jest bardziej narzędziowa, poznasz tajniki tworzenia nowoczesnego CV. Dowiesz się, jak zaprezentować lukę w CV związaną z urlopem macierzyńskim czy rodzicielskim. Opowiemy, dlaczego adres mailowy w CV ma znaczenie i dlaczego wiek i adres zamieszkania nie są konieczne. Wykonując zaproponowane ćwiczenia odświeżysz swoje CV i spojrzysz na nie oczami rekruterów!

Z trzeciej części dowiesz się:

Jak przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną i kiedy ona tak naprawdę się zaczyna. Poznasz najczęściej zadawane pytania na rozmowie rekrutacyjnej a wykonując ćwiczenie przygotujesz swoje odpowiedzi na każde z nich. Dowiesz się także, co zrobić, aby zbudować dobrą relację z rekruterem i dlaczego to takie ważne, aby dobrze się przygotować do tej rozmowy!

E-book jest dość obszerny, dlatego spokojnie możesz pracować z nim w swoim tempie i wracać, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.

Ważna uwaga: nasz e-book przygotowany został z myślą o mamach wracających do pracy po przerwie lub szukających dla siebie nowej, lepszej pracy, ale wiedza zawarta w opracowaniu jest uniwersalna i przyda się każdemu, kto chce znaleźć dobrą pracę!

Kto za tym stoi?

Opracowanie zostało przygotowane przez połączone siły Fundacji Mamo Pracuj i firmy Capgemini Polska.

Autorkami e-booka są:

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska 

Współzałożycielka fundacji i portalu mamopracuj.pl. Od 8 lat wspiera kobiety w poszukiwaniu pracy, która pozwala pogodzić różne role życiowe. Pracodawcom podpowiada, jak lepiej odpowiadać na potrzeby pracowników rodziców. Sama nieustannie testuje wszelkie elastyczne formy pracy, aby połączyć wychowanie trójki dzieci z pracą zawodową. Współtwórczyni pierwszego kursu online dla kobiet powracających na rynek pracy. Sprawdź profil na LinkedIn >>>

Angelika Gawlik-Gajda

Na co dzień pracując na stanowisku Employer Branding Specialist w Capgemini Polska jest odpowiedzialna między innymi za projekty rekrutacyjno-brandingowe dla studentów, licealistów oraz… mam. Wspiera również ambasadorów marki w ich rozwoju wewnątrz organizacji, a także realizacje projektów CSR. Jest członkiem Akademii Trenera, w ramach której szkoli nowych pracowników i rozwija również siebie. Prywatnie mama energicznego 3 latka, pasjonatka kultury francuskiej i poznawania wszystkiego co dla niej nowe, nie znajdująca czasu na wolne popołudnia. Sprawdź profil na LinkedIn >

Anna Łabno-Kucharska

Trenerka i doradczyni zawodowa, od lat pracująca z kobietami. Zafascynowana personal i employer brandingiem. Rozwija i koordynuje projekty, w tym te związane z employer brandingiem i akcje społeczne portalu mamopracuj.pl. Współtwórczyni pierwszego Kursu online Mamo Pracuj, dla kobiet powracających na rynek pracy. Żona Marcina, mama sześciolatki Tosi. Sprawdź profil na LinkedIn >

Justyna Łysoń

Ambasadorka Capgemini (Employer Branding Representative), do której obowiązków należy między innymi organizowanie wydarzeń oraz promocja firmy wśród społeczności akademickiej. Studiuje Psychologię na Uniwersytecie Śląskim, jest również absolwentką Bezpieczeństwa narodowego i międzynarodowego. Lubi łączyć wiedzę i doświadczenie z różnych dziedzin. Często zgłębia tematykę relacji interpersonalnych, wpływu społecznego oraz atrakcyjności. W przyszłości chciałaby więcej czasu poświęcić na podróżowanie i poznawanie obcych kultur.

Pobierz e-book i działaj!

A my czekamy na Twoją historię!

Napisz, jeśli czujesz, że chcesz się czymś podzielić! Na listy czekamy pod adresem: [email protected]! A jeśli chcesz więcej dowiedzieć się o pracy w firmie Capgemini Polska pisz na adres [email protected]

Prawa autorskie

Nasz e-book jest dostępny bezpłatnie i nie może być sprzedawany, kopiowany i udostępniany odpłatnie w jakiejkolwiek formie. Opracowanie przeznaczone jest do użytku własnego.

Bez zgody redakcji nie może być wykorzystywany w innych opracowaniach ani we fragmentach, ani w całości. Cytowanie może odbywać się wyłącznie z podaniem: źródła, pełnego tytułu, pełnych nazwisk autorek i organizacji odpowiedzialnych za jego opracowanie.

Opracowanie redakcyjne: Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, Anna Łabno-Kucharska

Korekta: Agnieszka Kałużna

Skład i projekt okładki oraz grafiki: Olga Niekurzak, www.pixelowa.pl

Załączniki

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 

Pomóż stanąć na własnych nogach – zdecyduj kto wygra 30 tysięcy na rozwój biznesu!

Kto wygra 30 tysięcy na rozwój swojego produktu i biznesu? Zdecyduj i zagłosuj. Konkurs Stań na własnych nogach, właśnie wszedł w 2 etap - głosowania na jeden z wybranych 50 zgłoszeń. Zobacz wybrane produkty i oddaj swój głos! Głosowanie trwa do 5 września, a każda klubowiczka Rossmann może oddać tylko 1 głos!
  • Joanna Gotfryd - 01/08/2019
sofa, nogi kobiety i laptop na kolanach - plakat zapowiadający akcję Rossmanna

Stań na własnych nogach – prawie 500 zgłoszeń!

Konkurs Stań na własnych nogach, to akcja, którą organizujemy wspólnie z firmą Rossmann. Od 15 czerwca do 20 lipca można było zgłosić do konkursu swój produkt, tworzony z pasją, który ma szanse stać się biznesem i dać niezależność finansową jego twórczyni.

Do konkursu zgłoszono prawie 500 prac konkursowych! Komisja konkursowa złożona z przedstawicieli Rossmann i Fundacji Mamo Pracuj miała bardzo trudne zadanie – wybranie 50 prac, które przejdą do 2 etapu konkursu.

Wśród zgłoszonych prac było dużo zabawek – lalek, szydełkowanych misiów oraz książeczek. Sporo zgłoszeń dotyczyło akcesoriów dla dzieci – kocyków, wielorazowych pieluszek, personalizowanych przedmiotów czy produktów idealnych na prezent, np. z okazji urodzenia dziecka.

Przedsiębiorcze i twórcze kobiety do konkursu zgłosiły także ręcznie robione kosmetyki – szampony, mydła i kremy – bez konserwantów, na bazie naturalnych składników.

Nie zabrakło także artykułów dla domu – ozdobnych bibelotów, naturalnych świec i dekoracyjnych przedmiotów.

Wśród zgłoszonych prac była też odzież i akcesoria modowe, a także akcesoria wpisujące się w trend zero waste – wielorazowe artykuły higieniczne i zamienniki jednorazowych foliówek na zakupy.

Zobacz jakie produkty znalazły się w 2 etapie konkursu! >>

Głosowanie na najlepszy produkt

Teraz klubowicze Rossmann mogą zagłosować na najlepszy – ich zdaniem – produkt.

Głosowanie potrwa od 1 sierpnia do 5 września. Każdy klubowicz Rossmann może zagłosować tylko jeden raz, dlatego warto starannie przejrzeć wybrane do 2 etapu prace.

Zwycięzców, którzy otrzymają nagrody – pierwszą – 30 tysięcy złotych, oraz drugą i trzecią – odpowiednio – 20 i 10 tysięcy – poznamy już 10 września.

Zagłosuj, pomóż stanąć na własnych nogach! >>>

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Joanna Gotfryd
Współzałożycielka portalu Mamo Pracuj, absolwentka UEK, z doświadczeniem zawodowym w dużym biznesie. Mama dwóch rozbrykanych dziewczynek. Pasjonatka górskich wycieczek i Italii w każdej postaci. Marzy o dalekich podróżach i zdobyciu Korony Gór Polski.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail