pracodawca przyjazny rodzicom
Transition Technologies PSC
O Firmie
Naszą misją jest towarzyszenie naszym klientom jako ich zaufany Integrator Globalnych Rozwiązań Premium i wspólne urzeczywistnianie ich wizji.
Ponieważ każda wizja lepszego świata, która staje się rzeczywistością, przybliża nas o krok do naszego wspólnego celu.
W ramach grupy kapitałowej polegamy na naszym globalnym, międzynarodowym zespole ponad 2000 ekspertów. Łączymy wiedzę z zakresu oprogramowania i konsultingu w 23 lokalizacjach na całym świecie i bazujemy na doświadczeniach z ponad 1200 projektów. Oferujemy kompleksową obsługę: od projektu do utrzymania oprogramowania, od OT do chmury i AI.
W Polsce znajdujemy się w 6 lokalizacjach: w Łodzi, Białymstoku, Kielcach, Poznaniu, Zielonej Górze i Wrocławiu, a łącznie zatrudniamy już blisko 1000 osób!

Stawiamy na kobiety:
- Od 2020 w TT PSC prowadzimy dedykowaną kobietom inicjatywę Women in Power. Jest to projekt budujący kulturę organizacyjną poprzez umacnianie pozycji kobiet w firmie, komunikowanie ich wpływu na całą organizację, a także czynne angażowanie środowiska pracy dzięki licznym inicjatywom.
- TT PSC zachęca kobiety do pracy w IT. Mimo że obecnie stanowią 21,6% wszystkich pracowników TT PSC i wciąż zdecydowaną mniejszość wśród pracowników działów technicznych, to ich liczba systematycznie rośnie, także w gronie managerskim.
- Naszym celem jest wzmocnienie pozycji kobiet w TT PSC poprzez dostarczenie im narzędzi i inspiracji do zwiększania pewności siebie, samorozwoju i wiary we własne kompetencje, do zbudowania silnej marki osobistej.
W tym celu zapewniamy:
- Szkolenia i warsztat
- Webinary
- WiP Academy for your partner – cykl szkoleń pomagających żonom pracowników TT PSC przebranżowić się zdobyć wiedzę i umiejętności z obszaru testowania oprogramowania.
- Szereg integracji
Dzięki temu projektowi udało nam się powiększyć naszą załogę i obecnie mamy 210 wspaniałych kobiet na pokładzie!

Jak się pracuje w TT PSC?
Elastycznie – forma zatrudnienia, czas pracy i tryb pracy zależą od Ciebie
Wspólnie – bazujemy na zaufaniu, wspieramy się i tworzymy przyjazne i efektywne środowisko pracy
Rozwojowo – szkolenia, kursy i konferencje są u nas na porządku dziennym
Innowacyjnie – działamy z najnowszymi technologiami
Zatrudniamy pracowników do działów technicznych oraz supportingowych. Pracę u nas mogą znaleźć zarówno osoby dopiero rozpoczynające swoją karierę zawodową, jak i te, które chcą się przebranżowić.
Zatrudniamy stażystów na praktyki wakacyjne, osoby z mniejszym doświadczeniem zawodowym na pozycje juniorskie. W TT PSC znajdą pracę także specjaliści, eksperci, managerowie, dyrektorzy.

W PSC ważni są nie tylko pracownicy, ale i ich najbliżsi!
Co roku w każdym biurze organizujemy wiele wydarzeń z myślą o pracownikach i ich bliskich. Jednym z takich wydarzeń jest Family Day – dzień, w którym zapraszamy pracowników wraz z rodzinami do wspólnego spędzenia czasu!
Kolejnym okazją do świętowania są Mikołajki, wtedy nasze biura stają się miejscem zabawy dla najmłodszych członków rodzin. Dzieci spotykają się z Mikołajem, otrzymują prezenty, a także biorą udział w licznych konkursach i zabawach… ale to nie wszystko!

W ciągu roku organizujemy wiele różnych konkursów dla dzieci, w których mogą wykazać się swoimi zdolnościami i wygrać atrakcyjne nagrody.
W TT PSC stawiamy na innowacyjność i kreatywność. Dlatego nasze wydarzenia dla pracowników
i ich najbliższych zawsze mają element zabawy, nauki i rozwoju.
Skoro przy nauce jesteśmy, organizujemy również Akademię Programowania dla najmłodszych, gdzie dzieci naszych pracowników mogą na własne oczy zobaczyć, czym ich rodzic zajmuje się na co dzień oraz nabyć nowe umiejętności z zakresu programowania!
Chcemy by nasi pracownicy i ich bliscy czuli się u nas jak w rodzinie – bezpieczni, zintegrowani
i zawsze mile widziani. Dlatego nie zapominamy także o upominku dla nowonarodzonego dziecka naszego pracownika!

A poza tym zapewniamy:
Oprócz benefitów oferowanych rodzicom, mamy wiele dodatków dla wszystkich naszych pracowników, takich jak:

OFERT PRACY: (0)
OFERT PRACY: (0)