Czego szukasz

Poznaj firmę przyjazną mamie – Dzień Otwarty we Franklin Templeton

Jeśli szukasz pracy w firmie przyjaznej mamie weź udział w Dniu Otwartym w firmie Franklin Templeton Investments w Poznaniu. To najlepsza okazja aby poznać atmosferę panującą w firmie, porozmawiać z pracownikami, w tym innymi mamami, które podzielą się sprawdzonymi sposobami na łączenie macierzyństwa z pracą. To także szansa, aby zapytać o wszystko co dotyczy rekrutacji i rozmowy kwalifikacyjnej w międzynarodowej firmie, a także skonsultować swoje CV. Zapraszamy już 19 maja br. Zapisy już trwają >

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 08/05/2017
Siedziba Franklin Templeton w Poznaniu

Dzień Otwarty dla Mam – 19 maja

Zapraszamy serdecznie wszystkie Mamy wraz z Dziećmi.

19 maja, piątek w godzinach 15:00 do 18:00 (do potwierdzenia)

Budynek Malta House, ul. Baraniaka 6, w Poznaniu

Co się będzie działo?

Ramowy program spotkania:

  • Franklin Templeton Investments – kim jesteśmy i dlaczego wierzymy, że w różnorodności siła
  • Mama w korporacji – czy da się tak pracować, żeby nie zwariować?
  • Spotkanie panelowe z pracownikami FTI – opowiemy co robimy na co dzień, jak się pracuje w tak globalnym i zróżnicowanym środowisku oraz jak to zrobić żeby mieć work – life balance
  • Szukamy talentów – jak do nas dołączyć i na co możesz liczyć?
  • Wycieczka po biurze
  • Kącik rekrutera + Networking – czas na poznanie się bliżej i spotkanie indywidualne ze specjalistami ds. rekrutacji – w tym czasie możesz skonsultować swoje cv, sprawdzić poziom języka angielskiego, zapytać o wszystko co związane z rekrutacją i rozmową kwalifikacyjną.

Dla najmłodszych przygotowaliśmy sporo atrakcji.

Jak wziąć udział?

Pobierz bezpłatny bilet klikając w poniższy link.

Tak, chcę wziąć udział w Dniu Otwartym > 

Spotkanie jest bezpłatne a dzieci bardzo mile widziane 😉

Zachęcamy także do przeczytania wywiadu z Marią Szlachciak, Manager działu Corporate Accounting w firmie Franklin Templeton Investments, która od 9 lat pracuje w firmie i w rozmowie z nami opowiada czym wyróżnia się firma przyjazna mamie >

Kilka słów o firmie

Franklin Templeton Investments jest międzynarodową organizacją inwestycyjną, a zarazem liderem w zarządzaniu aktywami. Główna siedziba firmy zlokalizowana jest w San Mateo (Kalifornia, USA), a oddziały firmy znajdują się w ponad 30 krajach. Firma Franklin Templeton Investments świadczy usługi i rozwiązania inwestycyjne w ponad 150 państwach na całym świecie.

W Polsce firma ma swoje biura w dwóch lokalizacjach: w Poznaniu i Warszawie. W Poznaniu zatrudnionych jest prawie 800 osób. Franklin Templeton Investments jest firmą, w której aż 60% pracowników stanowią kobiety.

W związku z tym, że poznańskie biuro firmy cały czas się rozrasta, Franklin Templeton Investments nieustannie poszukuje nowych talentów do swojego zespołu. Oferuje możliwość rozwoju osobom, które dopiero zaczynają swoją karierę, jak i specjalistom oraz osobom z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem.

Dlaczego swoją ofertę kieruje właśnie do mam? Gdyż z jednej strony ma świadomość, że mama posiada szereg kompetencji, które sprawiają, że jest świetnym pracownikiem. Z drugiej strony pewność, że praca i warunki, jakie może zaoferować, zapewnią bezpieczną i przyjazną pracę.

Zainteresowana?

Weź udział w Dniu Otwartym i dowiedz się jak dołączyć do firmy! Franklin Templeton Investments poszukuje specjalistów z wielu dziedzin.

Pobierz bezpłatny bilet na Dzień Otwarty >

Nie czekaj! Liczba miejsc ograniczona.

Zobacz profil Franklin Templeton w Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie >

Zdjęcia i grafiki: Franklin Templeton Investments

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Testowanie dla początkujących. Warsztaty #MamoPracujwIT i Fujitsu – vol. 2

Już wiesz, że chcesz rozpocząć naukę testowania i zastanawiasz się od czego zacząć? A może właśnie zaczęłaś przygodę z testowaniem i potrzebujesz wsparcia i podpowiedzi? Mieszkasz w Łodzi lub okolicach? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, ten warsztat jest dla Ciebie! Weź udział w bezpłatnym warsztacie prowadzonym przez Marlenę Zajdlic, testerkę Fujitsu. Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się!
  • Agnieszka Kaczanowska - 02/03/2018
Zapisy na warsztaty z podstaw testowania w Łodzi

Testowanie dla początkujących – vol. 2

Czas na kolejne warsztaty! Już 14 marca 2018 roku, we współpracy z firmą Fujitsu z siedzibą w Łodzi, przygotowaliśmy dla Was kolejny bezpłatny warsztat pt. „Testowanie oprogramowania dla początkujących – vol. 2”

Prowadzącą warsztat będzie Marlena Zajdlic, testerka oprogramowania firmy Fujitsu, która poprowadziła tak wysoko oceniony webinar, a także pierwszy warsztat (styczniową edycję).

Marlena sama o sobie mówi tak:

Przygodę z testowaniem zaczęłam w dzieciństwie  – wówczas testom poddawałam moje zabawki. 😉 Od 2013 roku zawodowo zajmuję się testowaniem aplikacji webowych. Prywatnie jestem mamą trzylatka.

Fujitsu jest głównym japońskim dostawcą najnowszych technologii i sprzętu w dziedzinie informatyki i komunikacji (ICT), oferującym pełen zakres produktów, rozwiązań i usług technologicznych. Dostracza najnowsze technologie, a także produkty informatyczne i komunikacyjne dla klientów w ponad 100 krajach.

Jakie zagadnienia poruszymy na warsztacie?

1. Testowanie w oparciu o user story. Czyli ważne podstawy!

2. Jak prawidłowo zgłosić błąd?

3. Piszemy pierwszy test case.

Informacje praktyczne:

Warsztaty trwają od 16:00 do 20:00 i są bezpłatne.

Warunkiem udziału jest jednak posiadanie biletu wstępu – link do zapisów poniżej. Listę zgłaszamy wcześniej do organizatorów.

Miejsce: Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

University Business Park

ul. Wólczańska 180, 90-530 Łódź

Co jest potrzebne?

  • Na warsztaty zapraszamy Was z własnym laptopem (z kartą wi-fi).
  • Na komputerze musisz mieć zainstalowaną jakąkolwiek przeglądarkę.
  • Pozytywne nastawianie będzie przydatne 😉

Ważna infromacja: Na warsztaty, zapraszamy wyjątkowo bez dzieci 🙂

Pamiętaj, że ideą warsztatów jest pokazanie czym ww. zagadnienia są i o co w tym wszystkich chodzi. Nasze warsztaty nie zastąpią wielomiesięcznej nauki, rozbudowanych kursów i oczywiście praktyki. Na pewno jednak zobaczysz „z czym to się je”!

Jesteś zainetresowana?

Zapisy na warsztat ruszają 6 lutego o 20:00!

Wejściówkę można pobrać pod tym linkem >>>

Chesz się przygotować do warsztatu? Świetnie!

Więcej informacji o partnerze projektu:

Fujitsu jest głównym japońskim dostawcą najnowszych technologii i sprzętu w dziedzinie informatyki i komunikacji (ICT), oferującym pełen zakres produktów, rozwiązań i usług technologicznych. Dostracza najnowsze technologie, a także produkty informatyczne i komunikacyjne dla klientów w ponad 100 krajach.

Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie i możliwości w zakresie innowacji, oferuje unikalne cyfrowe usługi, w których centrum jest zawsze człowiek.

Fujitsu w Polsce zlokalizowane jest w Łodzi i Warszawie. Global Delivery Center w Łodzi zatrudnia specjalistów w sześciu liniach biznesowych: Research & Development i BAS, Remote Infrastructure Management, BPO, Service Management, Service Desk i EMEIA Finance and Supply Chain Services.

Siedziba Fujitsu

„Zapraszamy do swojego zespołu programistów, informatyków, administratorów i inżynierów IT, osoby zainteresowane karierą w branży IT, specjalistów ze znajomością zagadnień z obszaru księgowości i finansów, osoby ze znajomością języków.

W Fujitsu wierzymy, że technologia może pomóc ludziom w osiągnięciu szczęścia i dobrego samopoczucia. Technologia odgrywa obecnie ważniejszą niż kiedykolwiek rolę. Dlatego też ludzie są zawsze w centrum naszej uwagi. Uważamy, że podejście stawiające człowieka w centrum jest jedynym sposobem na osiągnięcie cyfryzacji i sięgniecie po pełnię możliwości, jakie niesie technologia”.

Odkryj więcej:

www.fujitsu.com/global/about/

www.TheRealDeal.pl

www.facebook.com/FujitsuPoland/

https://www.linkedin.com/company/career-at-fujitsu-poland

Fujitsu

Zdjęcia: własność Fujitsu, zdjęcie główne autorka: Marlena Zajdlic w trakcie pierwszego warsztatu.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów.  
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak napisać świetne CV? – bezpłatne eksperckie doradztwo dla mam vol. 2

Zaczęłaś szukać pracy, a może myślisz o jej zmianie już od dawna? Wysyłasz CV, ale nikt nie zaprasza Cię na rozmowę? Chcesz dowiedzieć się jak napisać świetne CV, które przyciągnie uwagę rekrutera? Co podkreślić, czego unikać i jak najlepiej się przedstawić przyszłemu pracodawcy? Pokaż swoje CV naszym ekspertom od rekrutacji i wspólnie stwórzcie najlepszą wersję. Zapraszamy Cię do nowej, bezpłatnej akcji!
  • Anna Łabno - Kucharska - 13/02/2018
dwie kobiety pracują przy laptopie

Zastanawiasz się Jak napisać świetne CV?

Pokaż nam swoje CV, a my podpowiemy jak skutecznie zaprezentować się w nim

Akcje społeczne miały pojawiać się raz na kwartał, ale czemu nie działać miesiąc po miesiącu? 😉 Tym bardziej, że mamy sporą grupę ekspertów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem!

W styczniu zapraszałyśmy na bezpłatne konsultacje z coachką, w lutym zbieramy zgłoszenia na darmowe konsultacje CV on-line, które odbędą się w marcu.

Jeśli:

  • myślisz o szukaniu pracy,
  • zastanawiasz się, czy Twoje CV pokazuje odpowiednie kompetencje,
  • aktywnie szukasz zatrudnienia, ale bez efektów.

Potrzebujesz kogoś kto:

  • mógłby fachowym okiem ocenić Twoje CV,
  • pomógł sformułować profil zawodowy,
  • podpowie jakie informacje należy zawrzeć w dokumentach aplikacyjnych,
  • pokaże, jak podkreślić Twoje doświadczenie i zasoby.

To bardzo dobrze się składa.
Zapraszamy Cię do naszej nowej akcji!

Pokaż swoje CV naszym ekspertom i skonsultuj je przez Skype.

W ciągu godzinnej konsultacji on-line (via Skype) wspólnie:

  • określicie cel i profil zawodowy,
  • dostosujecie CV do danego ogłoszenia,
  • podkreślicie najważniejsze osiągnięcia i doświadczenie zawodowe.

Akcję w pierwszej kolejności kierujemy do Mam, które właśnie rozpoczynają szukanie zatrudnienia lub od jakiegoś czasu podejmują działania w tym kierunku, ale nie mają satysfakcjonujących wyników.

Przewidziane jest ok. 50 miejsc na konsultacje.

Aż 10 konsultacji będzie dotyczyło CV w języku angielskim (jeśli chcesz skonsultować swój dokument napisany w tym języku, wybierz odpowiednią opcję w formularzu).

1 konsultacja to ok. 1 godzina zegarowa on-line (via skype) dla 1 mamy.

Zgłoszenia zbieramy za pomocą formularza do 01.03.2018!

Nie liczy się kolejność zgłoszeń 🙂

Co zatem zdecyduje o tym, kto będzie mógł skorzystać?

Najważniejsza będzie Twoja motywacja i rzeczywista gotowość poszukiwania pracy, dlatego odpowiedzi na pytania w ankiecie będą miały ogromne znaczenie.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji, pisz: [email protected]

Gotowa do wspólnej pracy?

Zgłoś się już dziś 🙂

Eksperci:

alina gamzaAlina Gamza – z rekrutacją związana od ponad 6 lat, ostatnio jako kierowniczka zespołów ds. rekrutacji. Filolożka i amerykanistka, ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi (WSE), Retoryki (UJ) oraz Employer Brandingu (AGH). Prywatnie szczęśliwa żona i mama. Obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim podczas którego odkryła swoją kolejną pasję – fotografię.

teresa foszczTeresa Foszcz – HRBP, pomysłodawca i założycielka Pracowni Teresy Foszcz. Od 10 lat związana m.in. z obszarami rekrutacji i coachingu ukierunkowanego na rozwój pracowników. Na co dzień pasjonatka taniego podróżowania i bachaty.

 

dominika różyckaDominika Różycka – socjolożka i specjalistka od rekrutacji w branży IT czego najlepszym dowodem jest jej mąż – informatyk. Mama rocznego Aleksandra, dzięki któremu stała się skarbnicą wiedzy na temat laktacji (a zwłaszcza problemów z nią związanych).

 

kinga przeździeckaKinga Przeździecka – nieustannie ucząca się istota ludzka, z doświadczeniem w międzynarodowej rekrutacji specjalistów IT, zarzadzania zespołem, standaryzacji procesów HR oraz edukacji studentów w obszarze umiejętności miękkich (AGH, Soft Skills Academy). Wiedzę oraz umiejętności oraz inspiracje do działania czerpie z doświadczeń zdobytych w podróżach oraz podczas organizacji cotygodniowych spotkań podróżników (couch surfing). Była AIESEC-erka, duchem i ciałem wspiera inicjatywy, zmierzające do szerzenia pomocy osobom, które chcą (ponownie) zaistnieć na rynku pracy.

Anastasiya SamaretsAnastasiya Samarets – HR Business Partner, specjalista ds. Employer Brandingu oraz komunikacji. Posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji pracy HR oraz budowaniu skutecznych procesów rekrutacyjnych. W firmie działającej na rynku IT odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz PR firmy. Specjalizuje się również w kreowaniu personalnego wizerunku zawodowego.

marta szyszkowskaMarta Szyszkowska – posiada wieloletnie doświadczeniem w działach HR, które kształtowała na bazie doświadczeń w kraju, ale również pracując w USA oraz współpracując z krajami Europy Centralnej i Wschodniej. Rekrutując pracowników na różne szczeble organizacyjne pozyskała sporo doświadczenia jak robić to skutecznie. Jest mamą 8 letniej Mai oraz opiekunem kotki Emi (długowłosego Brytyjczyka). Uwielbia czytać książki z obszaru rozwoju osobistego oraz powieści obyczajowe o ludzkich doświadczeniach, które kształtują charakter i determinację.

Ala Świerz-JędrosekAlicja Świerz-Jędrosek – specjalistka ds. HR. Pasjonatka employer brandingu i rozwoju osobistego. W pracy odpowiedzialna za rekrutację, onboarding oraz szkolenia. Miłośniczka kotów, literatury zwłaszcza czeskiej oraz nordic walking.

 

Izabela WoźniakIzabela Woźniak – specjalistka ds. rekrutacji związana głownie z branżą produkcyjną. Zainteresowana tematyką HR, Employer Brandingu oraz Personal Brandingu. Uważa, iż najlepsza inwestycja to inwestycja w siebie i własny rozwój. W wolnych chwilach motywuje i doradza, chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Mama 3-miesięcznego Tymoteusza.

Zdjęcie główne: Storyblocks.com

Zdjęcia w środku: archiwa ekspertek.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Podyskutuj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×