Czego szukasz

Pomysł na pracę dla mam: branża modowa

Dzisiejszy świat oferuje wiele pomysłów na pracę dla mam. Interesujesz się branżą modową? A może lubisz występować w roli modelki? Zobacz pomysły na pracę właśnie w tym obszarze!

  • Dominika Kamińska - 20/02/2020

Młode mamy, które myślą o tym, w jaki sposób mogłyby się rozwijać zawodowo mają w tej chwili wiele możliwości. Mogą skorzystać z tego, co oferuje specjalistyczny portal, podpowiadający, jakie aktywności mogą wybierać kobiety aktywne zawodowo i dodatkowo pochłonięte macierzyństwem. Pomysły na pracę dla mam oferuje branża fashion, która jest jedną z wielu branż, w których można działać bez przeszkód.

Prowadzenie bloga o tematyce modowej

Jeśli na przykład młoda mama nie może pracować poza domem, a wie, jak działać w sieci to może zdecydować się na prowadzenie bloga o tematyce modowej. Jeśli zna się na modzie, a w dodatku potrafi pisać w sposób angażujący, to nie powinna mieć z tym problemu. Warto podzielić wtedy stronę tematyczną na działy.

Nie można zapominać o tym, aby dokładnie dookreślić grupę docelową, dla której teksty będą tworzone. Dodawanie newsów może również okazać się bardzo dobrym pomysłem, ponieważ czytelniczki będą bardziej zaangażowane. Oczywiście, należy też dobrze przemyśleć, w jaki sposób chcemy się wypromować.

Praca w branży modowej – sklep internetowy

Można również zdecydować się na prowadzenie sklepu internetowego z odzieżą. I tutaj warto wzorować się na tym, jak działa sklep internetowy Leidi.pl, ponieważ sklep ten ma wiele klientek. Często są to również inne młode mamy. Chętnie robią zakupy w takim miejscu, ponieważ mogą kupić nie tylko ubrania dla siebie, ale też ubrania dziecięce. To coś, co na pewno warto wziąć pod uwagę.

Warto stworzyć sklep oferujący ubrania na co dzień, jak i wizytowe. Im większy asortyment, tym większe wyniki sprzedażowe. Kiedy zaś połączy się prowadzenie sklepu z blogiem tematycznym, to rezultaty będą rzeczywiście zadowalające. Ponadto, warto zdecydować się na wprowadzanie promocji czy rabatów. Ważne jest również skupić się na budowaniu dobrych relacji z klientkami. Im bardziej przemyślana strategia – tym lepsze rezultaty.

Jak można jeszcze działać w branży modowej?

Kiedy młoda mama zdeterminowana jest, aby działać w branży modowej, to może jeszcze decydować się na to, aby na przykład robić sesje zdjęciowe. Być może sama ma doświadczenie w modelingu i może pracować jako modelka. A czasami może uczestniczyć w sesjach zdjęciowych ubrań także razem z dzieckiem.

Aktualnie, pomysłów na pracę dla mam nie brakuje. Należy jedynie znaleźć swoją niszę i dobrze przemyśleć, jak działać. Wtedy rozwój zawodowy jest gwarantowany.

Materiał powstał we współpracy z partnerem portalu.

Zdjęcie: Pixabay.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Dominika Kamińska

Obalamy mity na temat pracy doradcy ubezpieczeniowego – bezpłatny webinar

Szukasz elastycznej pracy? Potrzebujesz niezależności? Weź udział w naszym webinarze i dowiedz się jak wygląda praca doradcy ubezpieczeniowego od kuchni! To idealna okazja aby zapytać o wszystko co jest dla Ciebie ważne! A może właśnie to będzie idealne rozwiązanie dla Ciebie? Zapisz się już dziś!
  • Agnieszka Kaczanowska - 22/03/2020
Uśmiechnięta kobieta - zapraszamy na webinar!

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze pt. „Doradca Ubezpieczeniowy. Obalamy Mity” już 31 marca br. o godzinie 20:30!

Będziemy rozmawiać o tym, dlaczego doradcy tak cenią sobie swoją pracę, jak udaje się im zachować work life balance. A także jak rozwijają swoją karierę, na jakie wynagrodzenie mogą liczyć i jak firma wspiera swoich doradców! Chcemy obalić największe mity związane z pracą w ubezpieczeniach.

Tak zapisuję się na webinar!

Wspólnie z naszymi gośćmi poszukamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

  1. Jak zdobywać klientów?
  2. Czy bycie na własnej działalności się opłaca?
  3. Czy doradcy mogą liczyć na benefity?
  4. Na jakie wynagrodzenie mogą liczyć doradcy w firmie MetLife?
  5. Jakie wsparcie otrzymuje doradca?
  6. Kto sprawdza się na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego?
  7. Jakie cechy osobowości są kluczowe?
  8. Co jest najważniejsze w pracy doradcy? Co sprawa, że lubi swoją pracę?
  9. Jak wybrać dobrą agencję?

A także wiele innych! Specjalny czas przeznaczymy także na odpowiedzi na Wasze pytania!

Tak zapisuję się od razu!

Kogo będziemy gościć?

Webinar poprowadzą:

Magdalena Brzozowska – Tomczyk, Członek Zarządu MetLife TunŻiR S.A. Dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego

Magdalena Brzozowska – Tomczyk

„Mam 18 lat doświadczenia w branży finansowej w obszarze: zarządzania sprzedażą, budowania nowego biznesu w bankowości detalicznej i w ubezpieczeniach na życie, zarządzanie P&L, rozwoju produktu, marketingu i komunikacji, tworzenia systemów motywacyjnych, tworzenia nowych struktur sprzedażowych. Pracowałam w różnych miejscach na świecie m.in. w Polsce, Rosji, Grecji, Hiszpanii, Czechach, Węgrzech, Turcji i Pakistanie. Od 5 lat związana jestem z branżą ubezpieczeniową. Jestem pasjonatką metodologii design thinking, systematic inventive thinking i NVC. A prywatnie jestem mamą 4 latka.”

 

Wojciech Kanadys – Agency Executive, MetLife TUnŻiR S.A.

Wojciech Kanadys

„Mam żonę i już prawie dorosłą córkę. Po studiach związałem się z branżą ubezpieczeniową i rozpocząłem pracę w sprzedaży, zostałem doradcą ubezpieczeniowym. Po dwóch latach powierzono mi zadanie kierowania zespołem sprzedażowym, a po kolejnych dwóch latach zostałem Dyrektorem Oddziału. Od 10 lat kieruję sprzedażą w regionie, angażując się jednocześnie w projekty sprzedażowe, współtworzę systemy wynagrodzeń i motywacyjne. Praca w ubezpieczeniach miała duży wpływ na powrót mojej żony do pracy po urodzeniu córki, mając elastyczny czas pracy byłem wstanie zajmować się naszym dzieckiem. Uwielbiam podróże, ich organizowanie i spędzanie czasu z moją rodziną w różnych zakątkach świata”.

Moderatorką webinaru będzie: Agnieszka Czmyr – Kaczanowska, czyli ja 😉

Szczegóły organizacyjne

Webinar odbędzie się 31.03.2020 (wtorek) o godzinie 20:30 i potrwa ok. 1,5 h. Webinar jest bezpłatny. Konieczna jest rejestracja.

Tak, zapisuję się!

Ważna uwaga praktyczna: W związku z RODO prosimy o wyrażenie zgody, także na przesyłanie potwierdzeń odnośnie webinaru, gdyż w przeciwnym wypadku nie mamy możliwości wysłania przypomnienia o webinarze!

A jeśli chciałabyś /chciałbyś dowiedzieć się więcej o pracy w firmie MetLife – wypełnij formularz i porozmawiaj o swojej przyszłej pracy!

Zapraszam także do dwóch świetnych wywiadów z innymi mamami, które pracują w MetLife:

Zdjęcie: własność MetLife

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 

Wiem, że moja praca ma sens. I to napędza mnie do działania!

„Myślę, że aby spełniać się zawodowo, trzeba lubić to, co się robi. Staram się zbudować relację i wzajemne zaufanie z każdym ze swoich klientów. Cieszę się, kiedy w trudnych chwilach jestem dla nich wsparciem. To pewnego rodzaju misja.” – Jak robić to, co się lubi, zarabiać i jednocześnie wychowywać małe dziecko? Na te pytania odpowiada nam Natalia Batko, doradca ubezpieczeniowy w firmie MetLife. A może chcesz porozmawiać o pracy? Wyślij zgłoszenie >>>
  • Agnieszka Kaczanowska - 18/03/2020
Natalia Batko, doradca ubezpieczeniowy w firmie MetLife

Natalio, bardzo dziękuję że znalazłaś czas na rozmowę ze mną, tym bardziej, że masz obecnie sporo obowiązków. Jestem przekonana, że Twoja historia będzie bardzo ciekawa dla naszych czytelniczek! Pracujesz na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego od wielu lat, ale teraz o Twoim dniu decyduje jednak ktoś inny. Ile miesięcy ma Twój maluszek?

Ja również dziękuję, cieszę się, że mogę opowiedzieć o sobie Mamo Pracuj. W branży ubezpieczeniowej pracuję od prawie 10-ciu lat, a mój obecny „szef” to moja córeczka. Ma na imię Julia i ma niespełna rok.

Gratuluję! Taka szefowa to skarb! 😉 A co Cię przyciągnęło do pracy w MetLife na początku Twojej kariery?

Kiedy zaczynałam pracę w ubezpieczeniach miałam 20 lat. Już wtedy wiedziałam, że sprzedaż bezpośrednia, to coś dla mnie. Dobrze czułam się w kontakcie z ludźmi, imponowało mi to, że mogę decydować o wysokości swoich zarobków, dodatkowo sama organizowałam swój czas pracy.

W rozmowie powiedziałaś, że dzięki umowie agencyjnej, cały czas zarabiasz, choć chwilowo rodzina jest najważniejsza. Jak to wygląda? Na czym polega umowa agencyjna?

Umowa agencyjna to jeden z najważniejszych atutów, dzięki  któremu zdecydowałam się na współpracę z MetLife. Umowa jest jasno skonstruowana, przejrzysta, a co najważniejsze, stanowi zabezpieczenie dla doradcy. Pracując w MetLife  przez lata budowałam swoją bazę klientów, dzięki czemu wypracowałam stałą prowizję. Otrzymuję ją zarówno wtedy, kiedy pracuję, jak i będąc na zwolnieniu lekarskim, czy jak obecnie, na urlopie macierzyńskim.

Weź udział w naszym webinarze pt. „Obalamy mity na temat pracy doradcy ubezpieczeniowego!”

W wywiadzie z Anitą Majchrzak, Kierownik Zespołu w MetLife (do przeczytania tutaj) pojawia się temat wsparcia i zrozumienia rodziny. Miałaś takie wsparcie?

Kiedy moja rodzina dowiedziała się, że chcę zostać Doradcą Ubezpieczeniowym, komentarze były różne, od tych pozytywnych do takich pełnych obaw i wątpliwości. Jednak znając mój upór, bliscy doskonale wiedzieli, że mimo wszystko postawię na swoim.

A jak jest teraz? Masz wsparcie najbliższych?

Zarówno na początku mojej kariery, jak i teraz, moja rodzina bardzo mi pomaga. Mam wspaniałego męża i córeczkę – to oni są dla mnie największym wsparciem i motywacją. Mąż jest ze mną, w tych dobrych, jak i gorszych momentach. Mocno we mnie wierzy i trzyma kciuki za rozwój mojej kariery zawodowej.

Co jest Twoim zdaniem kluczowe w pracy doradcy?

Myślę, że aby spełniać się zawodowo, trzeba lubić to, co się robi. Staram się zbudować relację i wzajemne zaufanie z każdym ze swoich klientów. Cieszę się, kiedy w trudnych chwilach jestem (lub mogę być) dla nich wsparciem.

Kilka miesięcy temu, skontaktowała się ze mną moja wieloletnia klientka. Jej drżący głos wskazywał, że coś jest nie tak. Jak się później  okazało, zachorowała na złośliwy nowotwór piersi. Klientka otrzymała z polisy zdrowotnej dodatkowe świadczenie, które pozwoliło jej na skorzystanie z najnowszej terapii aby szybko wrócić do zdrowia. 

W takich sytuacjach wiem, że to co robię, ma sens. To pewnego rodzaju misja.

To takie sytuacje życiowe, których nie przewidzimy… Natalio, opowiedziałaś mi także, że po dwóch latach zorientowałaś się, że w Twoim przypadku najlepiej sprawdza się współpraca z klientami firmowymi. I to dodało Ci wiatru w skrzydła. Rozumiem, że to Ty sama decydujesz z kim lepiej Ci się współpracuje?

Portfel moich klientów jest bardzo zróżnicowany. Są to rodziny z dziećmi, seniorzy, ale też lekarze, prawnicy, a nawet pracownicy platform wiertniczych pracujący na morzu. Jednak znaczną część stanowią klienci biznesowi, właściciele mniejszych i większych firm. Praca z nimi wszystkimi daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia zawodowego.

Co jeszcze daje Ci ta praca, co cenisz najbardziej?

Najwięcej satysfakcji dają mi dobre relacje z moimi klientami, niezależność oraz elastyczne warunki pracy. Dzięki temu, mogę łączyć pracę zawodową z życiem rodzinnym i wychowaniem córeczki Julki.

Dziękuję! I życzę Ci wielu radości i dużo satysfakcji z bycia mamą i dalszego rozwoju kariery!

I już teraz zapraszam na wspólny webinar MetLife i Mamo Pracuj pt. „Obalamy mity na temat pracy doradcy ubezpieczeniowego!”

A jeśli chciałabyś /chciałbyś dowiedzieć się więcej o pracy w firmie MetLife – wypełnij formularz i porozmawiaj o swojej przyszłej pracy!

Zdjęcia: archiwum domowe Natalii Batko.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Kaczanowska
Współzałożycielka mamopracuj.pl, od dziesięciu lat rozwija swoje umiejętności łączenia życia rodzinnego i zawodowego i nawet jej to wychodzi! Lubi wyzwania i cieszy ją kiedy pracodawcy znajdują świetnych pracowników. Mama wesołej trójki, żona i miłośniczka kotów. 
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail