ZAINSPIRUJ SIĘ
Agencja Super-Fi wspólnie z Noviką oraz firmą Sony organizuje konkurs skierowany do rodziców i ich pociech. Do konkursu będzie można zgłaszać video, które ma szansę stać się częścią oficjalnego teledysku Noviki do piosenki pt. „Mommy Song". Sprawdź szczegóły!
Pierwszy taki teledysk!
Będzie to pierwszy w Polsce wideoklip w 100% nakręcony telefonami komórkowymi.
Organizatorzy zachęcają do wspólnej, kreatywnej zabawy. Interaktywna strona internetowa konkursu ruszyła już 22 kwietnia 2014 r.
Jak zrodził się pomysł?
Projekt narodził się spontanicznie. Novika – matka trzyletniej Niny, na podstawie własnych doświadczeń rodzicielskich skomponowała piosenkę pt. „Mommy Song”. Utwór z przymrużeniem oka opowiada o tym, że relacje rodzica z dzieckiem nie zawsze są łatwe. Artystka szukała inspiracji do wideoklipu.
Nieszablonowe pomysły agencji Super-Fi i Bang Digital oraz otwartość Noviki zainicjowały ideę bezpośredniego, twórczego zaangażowania odbiorców w powstanie teledysku.
Uwaga! Konkurs!
Głównym partnerem konkursu jest firma SONY, która umożliwi realizację produkcji klipu nakręconego tylko i wyłacznie przy pomocy telefonów komórkowych.
Uczestnicy konkursu mogą nagrać teledysk własnymi smartfonami. 8 najlepszych przesłanych filmów znajdzie się w oficjalnym wideoklipie Noviki.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zarejestrować się na stronie konkursowej. Wszystkie szczegóły projektu zostaną na bieżąco przekazywane uczestnikom.
Termin zgłaszania prac rozpoczyna się 5 maja. Rozwiązanie konkursu zaplanowano na Dzień Matki, 26 maja.
Weź udział w konkursie: www.mommysong.pl
Wszystkie mamy, które wezmą udział w nowatorskim, multimedialnym konkursie, otrzymają spersonalizowaną wersję teledysku z własnym materiałem video.
Mamo Pracuj objęło konkurs swoim patronatem!
Super-Fi Polska/In Digital we trust.