Czego szukasz

Nagraj teledysk z NOVIKĄ!

Agencja Super-Fi wspólnie z Noviką oraz firmą Sony organizuje konkurs skierowany do rodziców i ich pociech. Do konkursu będzie można zgłaszać video, które ma szansę stać się częścią oficjalnego teledysku Noviki do piosenki pt. „Mommy Song”. Sprawdź szczegóły!

Pierwszy taki teledysk!

Będzie to pierwszy w Polsce wideoklip w 100% nakręcony telefonami komórkowymi. 

Organizatorzy zachęcają do wspólnej, kreatywnej zabawy. Interaktywna strona internetowa konkursu ruszyła już 22 kwietnia 2014 r. 

Jak zrodził się pomysł?

Projekt narodził się spontanicznie. Novika – matka trzyletniej Niny, na podstawie własnych doświadczeń rodzicielskich skomponowała piosenkę pt. „Mommy Song”. Utwór z przymrużeniem oka opowiada o tym, że relacje rodzica z dzieckiem nie zawsze są łatwe. Artystka szukała inspiracji do wideoklipu. 

Nieszablonowe pomysły agencji Super-Fi i Bang Digital oraz otwartość Noviki zainicjowały ideę bezpośredniego, twórczego zaangażowania odbiorców w powstanie teledysku. 


Uwaga! Konkurs!

Głównym partnerem konkursu jest firma SONY, która umożliwi realizację produkcji klipu nakręconego tylko i wyłacznie przy pomocy telefonów komórkowych. 

Uczestnicy konkursu mogą nagrać teledysk własnymi smartfonami. 8 najlepszych przesłanych filmów znajdzie się w oficjalnym wideoklipie Noviki. 

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zarejestrować się na stronie konkursowej. Wszystkie szczegóły projektu zostaną na bieżąco przekazywane uczestnikom. 

Termin zgłaszania prac rozpoczyna się 5 maja. Rozwiązanie konkursu zaplanowano na Dzień Matki, 26 maja. 

Weź udział w konkursie: www.mommysong.pl

Wszystkie mamy, które wezmą udział w nowatorskim, multimedialnym konkursie, otrzymają spersonalizowaną wersję teledysku z własnym materiałem video. 

Mamo Pracuj objęło konkurs swoim patronatem!

Super-Fi Polska/In Digital we trust. 

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:

Polecane artykuły

oferty
pracy
Sprawdź pełną listę
baza
pracodawców
Pracodawca przyjazny rodzicom
Reklama
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie