Czego szukasz

Nowy rok, nowa praca – Poznań zaprasza na warsztaty

Styczeń sprzyja tworzeniu listy postanowień noworocznych oraz planowaniu przedsięwzięć, również tych związanych z życiem zawodowym. Część osób poszukujących pracy lub planujących zmianę, nabiera wtedy nowej energii do działania, szuka inspiracji czy innego spojrzenia na swoją dotychczasową i przyszłą karierę zawodową. Zarówno w styczniu, jak i w kolejnych miesiącach, Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu zaprasza do skorzystania z oferty zajęć grupowych i spotkań indywidualnych. Szczegóły poniżej >>

  • Marzena Gólska - 19/01/2017
kobieta pracuje w domowym biurze

Doradcy zawodowi zapraszają indywidualnie i na warsztaty

Doradcy zawodowi urzędu podkreślają, że każdy, zanim wyśle CV do pracodawcy, powinien dobrze zastanowić się nad swoimi najważniejszymi celami i wartościami.

Skuteczność działania zależy bowiem także od świadomości swoich mocnych stron oraz wewnętrznego przekonania o dobrze obranym kierunku kariery. Dla osób, które już teraz chciałyby zaplanować nową lub zmienić dotychczasową strategię działania, punktem zwrotnym może okazać się udział w zajęciach „Ja teraz i w przyszłości”.

W styczniu odbędą się również warsztaty „Jak wzmocnić pewność siebie” skierowane do osób, które chciałyby odnaleźć satysfakcję w życiu zawodowym, jednak brakuje im wiary w swoje umiejętności.

Rozpoczynając poszukiwanie pracy, warto zadbać o wiedzę na temat procesu rekrutacji, jak i o umiejętności związane z autoprezentacją. Dla zainteresowanych tą tematyką organizowane będzie spotkanie informacyjne „Jak najlepiej zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej” oraz warsztaty „Autoprezentacja – znajdź w sobie mocne strony”.

Wszystkie propozycje zajęć, a także konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym przeznaczone są również do osób, które pracują i jednocześnie przygotowują się do zmiany miejsca zatrudnienia.

W kolejnych miesiącach, oprócz wymienionych spotkań, będzie można skorzystać miedzy innymi z warsztatów związanych z asertywnością, organizacją czasu czy rozwiązywaniem sytuacji konfliktowych (zajęcia po raz pierwszy w ofercie).

Tematy i terminy warsztatów:

  • „Jak wzmocnić pewność siebie” – 18 – 20. 1. 2017 r.
  • „Ja teraz i w przyszłości” – 23 – 25. 1. 2017 r.
  • „Jak najlepiej zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej” – 30. 1. 2017 r.
  • „Autoprezentacja – znajdź w sobie mocne strony” – 15 – 17. 2. 2017 r.
  • „Warsztaty umiejętności asertywnych” – 20 – 22. 2. 2017 r.
  • „Jak efektywnie zarządzać czasem i skutecznie realizować swoje cele” – 27 – 28. 2. 2017 r.
  • „Przedsiębiorczość, czyli jak zaistnieć na rynku pracy” – 13 – 17. 3. 2017 r.
  • „Skuteczne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w życiu codziennym i zawodowym” – 27 – 28. 3. 2017 r.
  • „Savoir-vivre w pracy i w towarzystwie”- 29 – 30. 3. 2017 r.

Zajęcia oraz spotkania indywidualne odbywają się w nowej siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ulicy Szyperskiej 14 a.

Informacje o spotkaniach z doradcami zawodowymi można uzyskać pod numerami telefonów: 61 846 38 54, 61 846-38-52.

Szczegółowe informacje wraz z terminami zapisów na te i pozostałe zajęcia zamieszczone są na stronie internetowej wuppoznan.praca.gov.pl w zakładce Urząd – Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej oraz w Aktualnościach warsztatowych.

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Marzena Gólska
Jestem mamą 4-letniego Oskara. Pracowałam w marketingu oraz w projektach unijnych. Podczas „urlopu” macierzyńskiego moją firmę zamknęli, a ja pozostałam bez pracy. Przez kilka lat spędzonych z dzieckiem miałam dużo czasu na przemyślenia i ostatecznie postanowiłam robić to, co kocham najbardziej, czyli pracując wspierać inne mamy. Dodatkowo kocham jogę, spacery, podróże i długie spanie ;)
Podyskutuj

#WomanOnStage – Firma Aptiv zaprasza na 6 edycję Connected.Cars

Firma Aptiv wraca do nas po wakacyjnej przerwie z ciekawym wydarzeniem. Niezależnie od tego czy interesujesz się motoryzacją i nowymi technologiami, czy może po prostu lubisz być na bieżąco z nowinkami, na tym spotkaniu nie może Cię zabraknąć! Sprawdź dlaczego i zapisz się już teraz!
  • Ewa Moskalik - Pieper - 17/09/2019

Firma Aptiv zaprasza na 6 edycję Connected.Cars: #WomanOnStage

Po wakacyjnej przerwie firma Aptiv nadal nie zwalnia tempa i już:

25 września o godzinie 18:00 w Starej Zajezdni w Krakowie odbędzie się 6 edycja Connected.Cars: #WomenOnStage.

Ta edycja jest wyjątkowa i szczególnie ważna, ponieważ w całości przygotowały ją kobiety – inżynierki z Aptiv, które pokażą Wam, że świat motoryzacji nie jest tylko domeną mężczyzn.

Oczywiście na spotkanie zapraszamy zarówno Panie, jak i Panów. 🙂

Poznaj szczegóły spotkania i zapisz się!

Możesz mieć niepowtarzalną okazję wyruszenia do krainy nowych technologii i samochodów przyszłości. Poznać tematy związane z bezpieczeństwem, inteligencją samochodów, testowania oraz budowania innowacyjnych produktów pod kątem Agile, ale nie tylko!

To będzie też doskonała okazja, żeby porozmawiać z managerami Aptiv o możliwościach zatrudnienia! Dlatego zabierz ze sobą swoje CV!

Agenda:

18:00 -18:20 – Poznajmy się!

18:20 – 18:40 – Dlaczego testowanie samochodów przyszłości jest takie ważne?

18:40 – 19:10 – Networking (pizza & drinks on us!)

19:10 – 19:30 – Wyższy poziom inteligencji w samochodach przyszłości – projekt Simusafe

19:30 – 19:50 – Agile jako narzędzie do budowania innowacyjnych produktów w branży automotive.

19:50 – 21:00 – Speed recruiting + Networking

Wydarzenie jest bezpłatne, ale rejestracja obowiązkowa. Łap bilet!

Co jeszcze Cię czeka na miejscu?

  • Mocna dawka wiedzy oraz inspiracji od najlepszych inżynierek oraz managerów!
  • Strefy inżynieryjne, w których spotkacie ekspertów Aptiv oraz porozmawiacie o aktualnych ofertach pracy.
  • Spotkanie z przedstawicielkami Fundacji Mamo Pracuj.
  • Dla pierwszych 100 osób specjalne prezenty!
  • Pizza i napoje.

Zobacz jak wygląda serce i dusza samochodów przyszłości 🙂

Nie przegap okazji i zapisz się! Do zobaczenia 25 września!

Wiemy, że takie bilety szybko się rozchodzą 🙂

aptiv logo

Zdjęcie: archiwum Aptiv

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Ewa Moskalik - Pieper
Redaktor portalu Mamo Pracuj. Prywatnie spełniona, pełnoetatowa mama dwóch wspaniałych synów i żona, starająca się znaleźć swój patent na work - life balance. Absolwentka UJ. Miłośniczka kina, muzyki i książek.

Networking sposobem na sukces

Kobiety z reguły bardzo naturalnie nawiązują relacje, czy tą umiejętność można przełożyć na biznes? Zastanawiasz się jak rozwinąć swoją firmę i nawiązać pierwsze kontakty biznesowe? Wykorzystaj swoje zdolności komunikacyjne aby rozmawiać skutecznie o swoich interesach tworząc efektywną sieć networkingową.

  • Marta Hycnar - 17/09/2019
networking - 3 kobiety przy posiłku

Networking, czyli nawiązywać relacje biznesowe?

Biznes to ludzie, a budowanie i podtrzymywanie relacji to podstawowy czynnik sukcesu w biznesie. Przedsiębiorcy, zarówno kobiety jak i mężczyźni, coraz większą uwagę poświęcają na tworzenie i pielęgnowanie relacji biznesowych, kształtując sieć kontaktów. Zaufany partner biznesowy poleca Cię swojemu klientowi, a on kolejnemu kontrahentowi i twoja działalność nabiera rozpędu. Budując szeroką siatkę kontaktów inwestujesz w przyszłość swojego biznesu. 

Dlaczego to tak ważne?

Każdy napotkany człowiek to nowe doświadczenia i szersza wiedza, która pomoże Ci rozwinąć firmę. Wykorzystaj każdą szanse na rozmowę, nigdy nie wiesz co może ona przynieść. To dzięki ludziom, którzy nas otaczają docieramy do odbiorców naszych usług. Posiadanie znajomości jest często negatywnie kojarzone, a tu przede wszystkim chodzi o współpracę. Spotkania networkingowe są nie tylko sposobem na rozwój twojego biznesu, ale także sposobem na znalezienie pracy. Raport Banku Danych o Inżynierach wskazuje, że networking jest skuteczniejszy niż wszystkie inne metody poszukiwania pracy. Według badań ok. 65% do 85% posad udaje się znaleźć dzięki pomocy, jaka płynie z sieci kontaktów.

Networkingowe know how

„Networking oparty jest na pielęgnowaniu relacji, których fundamentem jest zaufanie w celu udzielania sobie wzajemnie wsparcia, tj. wzajemnych korzyści takich jak dostęp do informacji, udzielenie opinii lub wsparcie emocjonalne” – to najtrafniejsza definicja networkingu. Zatem ważne jest aby opierał się on na wzajemności. 

Największa światowa organizacja networkingowa BNI działająca w Polsce, stworzyła tradycję śniadań biznesowych, podczas których przedsiębiorcy mają możliwość lepiej się poznać. Spotykamy się o 7 rano aby porozmawiać o swoim biznesie, o sukcesach i pomysłach. W przyjaznej atmosferze wymieniamy się wzajemnymi kontaktami i umożliwiamy zrobienie biznesu innym. Jest to najlepszy sposób na prowadzenie firmy. Przyjemny i skuteczny, a wczesna poranna pora spotkania nie wpływa na nasze codzienne obowiązki. 

Myślisz o tym, aby założyć swój biznes, szukasz partnerów lub inwestorów? A może prowadzisz już swoją firmę i chcesz dotrzeć do nowych klientów? Jeżeli szukasz sposobów na to, żeby rozwinąć swoją karierę zawodową – wybierz się na spotkanie networkingowe.

Pamiętaj jednak, aby na co dzień wykorzystywać networking szukając wśród znajomych zaufanych partnerów, dostawców usług czy pracowników. Bądź otwarta na ludzi, a nawiązywanie kontaktów przyjdzie Ci z łatwością. Wykorzystaj networking aby rozwinąć własną firmę, wypromować siebie i swój pomysł. Szybko i przyjemnie zdobędziesz nowych klientów i wartościowe kontakty biznesowe. Przecież psychologia biznesu dowodzi, że kobiety mają naturalne predyspozycje do networkingu. Sprawdź sama!

Jeśli zainteresował Cię ten artykuł to zajrzyj jeszcze do innych naszych wpisów, które zostały stworzone z myślą o pierwszych krokach w biznesie:

Zdjęcie: Storybloks

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Marta Hycnar
Współzałożycielka firmy HarmoniquePR – Agencji Public Relations. Trenerka biznesu z wiedzą popartą wieloletnim doświadczeniem. Członek międzynarodowej grupy Business Network International.  Ceni sobie profesjonalne podejście do biznesu oraz umiejętności komunikacyjne. Specjalistka w budowaniu trwałych i harmonijnych relacji. Wulkan energii, zaraża optymizmem. U ludzi uwielbia szczery i promienny uśmiech.
Podyskutuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail