ZAINSPIRUJ SIĘ
Czasem piszecie do nas! To bardzo, bardzo miłe. Ostatnio napisała do nas Ania, która potrzebuje porady w sprawie swojej pracy jako sprzedawca. Może macie doświadczenia w tym zakresie? Co możecie Ani poradzić? Jak oceniacie pracodawcę?
List od Ani
Witam serdecznie.
Jestem Waszą stała czytelniczką , chciałabym prosić o wsparcie i poradę w sprawie dotyczącej pracy .
Czy jest możliwość skontaktować za Waszym pośrednictwem lub od Was samych uzyskać poradę dot. sprzedaży telefonicznej.
Od niedawna (ok. 2 tyg) temu zaczęłam współpracować zdalnie (ponieważ mam 2,5 latka na wychowaniu) z pewną firmą. Jest to telemarketing – sprzedaż przez telefon.
Firma niestety nie zrobiła, choć wcześniej zapewaniała, że zrobi, szkolenia sprzedażowego, dostałam skrypty rozmowy i bazę, ale problem w tym, że ludzie do których dzwonię w ogóle nie są zainteresowani tematem, próbuję zacząć jakąś rozmowę niekoniecznie trzymając się skryptów, jednak nic z tego a jestem na prowizji od sprzedaży – umowa o dzieło do 10.04. Wiem, że porwałam się sama na coś niezwykle trudnego (chciałam się sprawdzić, zarobić, do tego mogę pracować z domu i mieć oko na wszystko).
Urządzenia, które sprzedaję są przyznaję specyficzne i temat wymaga zastanowienia (to dość specyficzne urządzenia dla kierowców). Nie chcę się poddawać, ale nie mam pomysłu jak wzbudzić w tych ludziach potrzebę posiadania takiego sprzętu.
Panowie którzy prowadzą tą firmę nie bardzo reagują na moje sygnały – bo cóż to um. o dzieło – więc radz sobie sama, ma być sprzedane i tyle a jak to zrobię to moja sprawa ……
Na rozmowie o podjęciu współpracy odniosłam inne wrażenie – bardzo pozytywne teraz wygląda to inaczej – człowiek uczy się całe życie .
Będę wdzięczna za jakąś poradę, podpowiedź.
Pozdrawiam,
Ania
Photo credit: RaSeLaSeD – Il Pinguino / Foter / CC BY-SA