ZAINSPIRUJ SIĘ
Na czym polega usprawnianie usług i wsparcie IT? Warsztat dla Mam w IT w Poznaniu
- Redakcja portalu Mamo Pracuj
- 21 kwietnia 2017
- 3 MIN. CZYTANIA
Temat drugiego warsztatu: „Jak usprawniać usługi, aby korzystanie z nich było dziecinne łatwe”
W trakcie warszatu będziesz miała okazję poznać na czym polega praca działu Service Desk w GSK BSC; jak można podchodzić do rozwiązywania problemów i czym różni się działalność Service Desk od znanej infolinii?
Czy korzystałaś kiedyś z infolinii? Czy zastanawiałaś się kto decyduje o tym jak zostaniesz obsłużona? Jak sprawić aby każdy klient, również Ty, otrzymał jak najlepszą pomoc w możliwie najkrótszym czasie? Czy kontakt telefoniczny to zawsze najbardziej efektywne rozwiązanie?
Serdecznie zapraszamy na warsztat o tym jak usprawniać usługi tak, aby korzystanie z nich było dziecinnie proste, a użytkownicy mogli sami pomóc sobie w razie kłopotów.
Informacje o warsztatach:
Data: 26 kwietnia 2017 r.
Czas trwania: 16:00 – 18:30
Miejsce: siedziba GSK, ul. Kolorowa 6, Poznań
Warsztaty są bezpłatne. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Dysponujemy ograniczoną liczbą miejsc.
Program Warsztatów
- Samo życie, czyli co robi zespół Service Desk w GSK BSC? I czym różni się od zwykłej infolinii?
- Studium przypadku: jak usprawnić działanie usługi? Podawać rozwiązanie, czy uczyć samodzielnośći? Jak korzystać z japońskiej metody zarządzania gemba kaizen i czym ona jest?
- Jak trwoga to do… Service Desk’u, czyli zadania w grupach oparte na realnych przykładach pracy w GSK
- Podsumowanie: jakie kompetencje są kluczowe, aby pracować w zespole Service Desk GSK?
- Czas na zadawanie pytań i odpowiedzi
Program spotkania przygotowali dla Was eksperci Service Desk GSK BSC i osobiście poprowadzą zajęcia.
Zespół Service Desk (Pierwszej Linii Wsparcia) jest odpowiedzialny za zapewnienie wsparcia dla pracowników GSK w obszarach IT oraz Finansów. Zespół zajmuje się definiowaniem tej usługi, zarządzaniem kontraktami z firmami, które ją dostarczają, oraz jej nieustannym usprawnianiem.
Jak wziąć udział?
Jeśli już wiesz, że chcesz wziąć udział, zapisz się już dziś! Liczba miejsc ograniczona.
Bilety są dostępne pod tym linkiem >>>
Na warsztaty zapraszamy wyjątkowo bez dzieci, aby w pełni skoncentrować się na nauce.
Kto za tym stoi?
W GSK IT tworzymy środowisko wybITnych ekspertów IT, którzy na co dzień dostarczają globalne serwisy dla wszystkich oddziałów GSK. Jako część międzynarodowego koncernu farmaceutycznego, pracujemy w zróżnicowanej kulturowo, geograficznie i językowo społeczności, wspierając około 100 000 pracowników i ponad 20 000 systemów w całej firmie. Aktualnie w Poznaniu zatrudniamy ponad 500 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
Zdjęcia: własność GSK IT, pierwsze warsztaty w ramach projektu #MamoPracuj w IT >