Czego szukasz

Na czym polega usprawnianie usług i wsparcie IT? Warsztat dla Mam w IT w Poznaniu

Ania Chruściel, Service Desk Analyst w GSK, w czasie spotkania #MamoPracuj w IT w Poznaniu (6 kwietnia) opowiadała, że jej praca to rozwiązywanie problemów technicznych tysięcy pracowników firmy GSK. Jeśli chciałabyś dowiedzieć się więcej o tym, jak wygląda praca w dziale Service Desk GSK BSC, jakie techniki pomagają usprawniać procesy i co wspólnego mają z wychowywaniem dzieci, ten warsztat jest dla Ciebie! Weź udział w drugim warsztacie dla Mam w IT. Już 26 kwietnia br. Zapisy już trwają >

  • Redakcja portalu Mamo Pracuj - 21/04/2017
Mamy pracują w trakcie warsztatów IT

Temat drugiego warsztatu: „Jak usprawniać usługi, aby korzystanie z nich było dziecinne łatwe”  

W trakcie warszatu będziesz miała okazję poznać na czym polega praca działu Service Desk w GSK BSC; jak można podchodzić do rozwiązywania problemów i czym różni się działalność Service Desk od znanej infolinii?

Czy korzystałaś kiedyś z infolinii? Czy zastanawiałaś się kto decyduje o tym jak zostaniesz obsłużona? Jak sprawić aby każdy klient, również Ty, otrzymał jak najlepszą pomoc w możliwie najkrótszym czasie? Czy kontakt telefoniczny to zawsze najbardziej efektywne rozwiązanie?

Serdecznie zapraszamy na warsztat o tym jak usprawniać usługi tak, aby korzystanie z nich było dziecinnie proste, a użytkownicy mogli sami pomóc sobie w razie kłopotów.

Informacje o warsztatach:

Data: 26 kwietnia 2017 r. 

Czas trwania: 16:00 – 18:30

Miejsce: siedziba GSK, ul. Kolorowa 6, Poznań

Warsztaty są bezpłatne. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Dysponujemy ograniczoną liczbą miejsc.

Program Warsztatów

  • Samo życie, czyli co robi zespół Service Desk w GSK BSC? I czym różni się od zwykłej infolinii?
  • Studium przypadku: jak usprawnić działanie usługi? Podawać rozwiązanie, czy uczyć samodzielnośći? Jak korzystać z japońskiej metody zarządzania gemba kaizen  i czym ona jest?
  • Jak trwoga to do… Service Desk’u, czyli zadania w grupach oparte na realnych przykładach pracy w GSK
  • Podsumowanie: jakie kompetencje są kluczowe, aby pracować w zespole Service Desk GSK?
  • Czas na zadawanie pytań i odpowiedzi

Program spotkania przygotowali dla Was eksperci Service Desk GSK BSC i osobiście poprowadzą zajęcia.

Zespół Service Desk (Pierwszej Linii Wsparcia) jest odpowiedzialny za zapewnienie wsparcia dla pracowników GSK w obszarach IT oraz Finansów. Zespół zajmuje się definiowaniem tej usługi, zarządzaniem kontraktami z firmami, które ją dostarczają, oraz jej nieustannym usprawnianiem.

 Jak wziąć udział?

Jeśli już wiesz, że chcesz wziąć udział, zapisz się już dziś! Liczba miejsc ograniczona.

Bilety są dostępne pod tym linkiem >>>

Na warsztaty zapraszamy wyjątkowo bez dzieci, aby w pełni skoncentrować się na nauce.

Kto za tym stoi?

W GSK IT tworzymy środowisko wybITnych ekspertów IT, którzy na co dzień dostarczają globalne serwisy dla wszystkich oddziałów GSK. Jako część międzynarodowego koncernu farmaceutycznego, pracujemy w zróżnicowanej kulturowo, geograficznie i językowo społeczności, wspierając około 100 000 pracowników i ponad 20 000 systemów w całej firmie. Aktualnie w Poznaniu zatrudniamy ponad 500 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

Zdjęcia: własność GSK IT, pierwsze warsztaty w ramach projektu #MamoPracuj w IT >

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Redakcja portalu Mamo Pracuj
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail