Czego szukasz

Mary Kay Cosmetics – biznes, który rośnie razem z dzieckiem

Zwykła praca może od Ciebie wymagać zmiany samej siebie w celu dopasowania się do jej modelu i potrzeb. Z Mary Kay masz swobodę dopasowania biznesu do swoich potrzeb, stylu życia i swoich naturalnych talentów. Potrzebujesz elastyczności, bo rodzina jest najwyższym priorytetem w twoim harmonogramie? Gotowe! Sama podejmujesz decyzje o swoich godzinach pracy. Rozpoczęcie współpracy z Mary Kay nie musi zakłócić Twojego życia. ‎Tak łatwo możesz zacząć zarabiać! Pamiętaj, wiele kobiet czeka na Twój serwis i chce, abyś podarowała im piękno i blask.

  • MLM dla Mamy - 18/06/2015

„Jesteś w biznesie dla siebie, ale nie sama.”

Mary Kay, założycielka marki

Jakie produkty oferuje firma?

Mary Kay Cosmetics jest ekskluzywną firmą kosmetyczną z ponad 50 letnim stażem, oferującą zaawansowane produkty pielęgnacyjne oraz szeroki wachlarz kosmetyków kolorowych. W obu przypadkach proponujemy produkty najwyższej jakości, pracując na sprawdzonych systemach  przynoszących  wymierne oraz spektakularne efekty pielęgnacyjne i wizażowe.

Kto kupuje produkty Mary Kay?

Od ponad 50 lat Firma Mary Kay wzbogaca życie milionów kobiet na całym świecie, pomagając wydobyć ich naturalne piękno, wdzięk oraz sprawiając iż kobieta czuje się pewniejsza, dowartościowana i umiejąca zaakceptować samą siebie. Zatem głównymi odbiorcami naszych produktów są panie, niezależnie od wieku i statusu społecznego. Oferta Mary Kay skierowana jest dla osób wymagających, które lubią używać dobrych, sprawdzonych marek i czuć się dobrze we własnej skórze oraz dla pań, które pragną być otoczone opieką profesjonalnego doradcy. Oczywiście Panowie również znajdą „co nie co” dla siebie ciesząc się jakością i wydajnością produktów.

Jaka jest ścieżka rozwoju?

Proponujemy możliwości rozwoju na ścieżce biznesowej na każdym szczeblu kariery począwszy od  statusu Niezależnej Konsultantki Kosmetycznej, po stanowisko Niezależnej Dyrektor Sprzedaży.

Możesz zdecydować, czy chcesz być doradcą kosmetycznym służąc wysokiej jakości serwisem, czy pragniesz osiągnąć status lidera budując swój zespół.  Zarabiasz więc trzema sposobami:

  • poprzez sprzedaż produktów bezpośrednio klientom
  • przez budowanie zespołu
  • przez osiągnięcie pozycji lidera

Każdy szczebel kariery gwarantuje nie tylko satysfakcjonujące profity finansowe, ale również szerokie możliwości rozwoju osobistego.

Jak firma wspiera nowe osoby?

Nowa konsultantka objęta jest zarówno opieką ze strony Firmy Mary Kay Cosmetics jak i bezpośrednią opieką osoby zapraszającej do współpracy. W obu przypadkach są to szkolenia i webinary, filmy wspomagające biznes zamieszczone na stronie Mary Kay, czy spotkania kosmetyczne przeprowadzane na żywo. Każda osoba podpisująca umową ma możliwość założenia swojej osobistej strony internetowej, która jest zaprojektowana przez firmę, co jest dużym ułatwieniem. Adres internetowy; www.marykay.pl/imię.nazwisko, konsultantki mogą umieszczać na wizytówkach i reklamować na portalach internetowych i serwisach społecznościowych. W ten sposób klientki zyskują spersonalizowane doświadczenie online, ale co ważniejsze, możliwość składania  zamówień online bezpośrednio u konsultantki. Co więcej, klientki, które składają zamówienia poprzez osobistą stronę internetową konsultantki dostają przypomnienie o ponownej możliwości zamówienia produktu, a po wypełnieniu profilu osobistego otrzymują rekomendacje produktów dla siebie- z możliwością natychmiastowego zamówienia u konsultantki.

W jakiej formie można współpracować?

Konsultantka nie jest zobowiązana do zakładania działalności gospodarczej na początku swojej przygody z Mary Kay. Dopiero po osiągnięciu statusu Niezależnej Dyrektor Sprzedaży jest zobligowana do rejestracji.  Na tym etapie swojego rozwoju otrzymuje już pensję w formie prowizji wypłacanej na konto przez firmę Mary Kay Cosmetics.

Na jakie zarobki można liczyć?

Pracujemy systemem prowadzenia spotkań i prezentacji kosmetycznych. Zwykle są to spotkania w domu u klienta, ale również spotkania spontaniczne np w piaskownicy, na placu zabaw, gdzie konsultantka-mama opowiadając o skutecznej pielęgnacji i satysfakcjonujących kosmetykach kolorowych, rozkochuje kobiety w produktach Mary Kay, zachęcając do skorzystania z jej oferty.

Średnia sprzedaż produktów podczas spotkania kosmetycznego utrzymuje się na wysokości 300zł, co daje nam zarobek 120 zł. Czas poświęcony na spotkanie to około 1-1,5 godziny.

Ilość spotkań kosmetycznych ustala sobie sama zainteresowana, w zależności od swoich możliwości czasowych. Jest rzeczą oczywistą iż zarobki są wprost proporcjonalne do wykonywanych aktywności.

Jednakże ogromnym komfortem jest elastyczność prowadzonego biznesu- pracujesz, kiedy możesz sobie na to pozwolić. Mary Kay stworzyła biznes dla kobiet, aby mogły realizować się zarówno w roli mamy, żony jak i zadbać o swój osobisty rozwój i niezależność finansową.

Ile trzeba zainwestować pieniędzy na start?

Aby wystartować w biznesie Mary Kay trzeba podpisać umowę Niezależnej Konsultantki Kosmetycznej Mary Kay i wykupić jeden z zestawów startowych.

Zestaw podstawowy umożliwiający rozpoczęcie pracy kosztuje 478 zł.  Zawiera oryginalne produkty o wartości ponad 1100zł oraz produkty pomocnicze konieczne do przeprowadzenia prezentacji np. lusterka, jednorazowe aplikatory czy tacki. Firma kładzie bardzo duży nacisk na higienę pracy. W zestawie znajduje się również szereg publikacji ułatwiających prowadzenie biznesu, w tym atrakcyjnie wydany segregator- kompedium  wiedzy o produktach Mary Kay.

Warto nadmienić, iż czerwiec i lipiec są szczególnie korzystnymi miesiącami na rozpoczęcie pracy z marką Mary Kay, gdyż Firma przygotowała fantastyczny projekt dla Nowej Konsultantki w postaci dodatkowych promocji na zakup produktów.

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o współpracy z Państwem?

Najbliższe webinary produktowe odbędą się:

  • Sekrety Time Wise Repair  – 25 czerwca, 28 lipca, 25 sierpnia – godz. 18:00
  • Sekrety Time Wise – 7 lipca, 4 sierpnia – godz. 18:00
  • Sekrety Botanicals – 21 lipca, 18 sierpnia – godz. 18:00

Podsumowując, dlaczego warto pracować z Mary Kay?

Mary Kay daje wyjątkową okazję tworzenia własnego biznesu, w którym możesz wykorzystać swoje talenty, mocne strony, wszystko czego chcesz i potrzebujesz. Twoje korzyści to elastyczny czas pracy, jasno zdefiniowany model biznesowy, otwarte możliwości osiągniecia rozwoju osobistego i finansowego sukcesu. Zastanawiając się nad współpracą chcę, żebyś wiedziała iż Mary Kay była mistrzynią motywacji. Zwykła mawiać: „Jesteś w biznesie dla siebie, ale nie sama.” Masz dostęp do wsparcia, motywacji, inspiracji i uznania. Ponad 3 miliony kobiet w 37 krajach na całym świecie podjęło już taką decyzję. Wyobraź sobie, że co 3 minuty odbywają się gdzieś w świecie kosmetyczne prezentacje, wzbogacające życie kobiet. Wykorzystaj swój potencjał, nie wahaj się zostać Niezależną Konsultantką Kosmetyczną Mary Kay. Teraz jest Twój czas – naprawdę masz szansę na  osiągnięcie sukcesu. Wraz z podpisaniem umowy zaczyna się coś pięknego.

Dołącz do nas!

 

 

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
MLM dla Mamy
Podyskutuj

Strategia biznesowa. Dlaczego warto ją mieć?

Co to jest strategia biznesowa, czym różni się od biznes planu i kto powinien ją przygotować? W 3 prostych krokach pokażę Ci jak przygotować strategię rozwoju Twojego biznesu, również franczyzowego.
  • Agnieszka Słowik - 12/06/2019

Co to jest strategia biznesowa?

Strategia biznesowa to przemyślany plan działania, dzięki któremu firma będzie się dynamicznie rozwijać, decyzje przez nas podejmowane będą spójne, a proces zarządzania przedsiębiorstwem przyniesie spodziewane rezultaty.

W odróżnieniu od biznes planu strategia biznesowa ma charakter długookresowy (3-5 letni). Biznes Plan tworzy się przede wszystkim dla startupów przed rozpoczęciem ich działalności. Jest on skierowany głównie do banków i inwestorów w celu przekonania ich, że warto zainwestować środki w nowe przedsięwzięcie. Strategia biznesowa tworzona jest w celu określenia priorytetów, dzięki którym firma będzie się rozwijać. Jest to więc plan rozwoju zarówno dla nowych, jak i istniejących podmiotów gospodarczych, w tym dynamicznie rozwijających się sieci franczyzowych.

Analiza w 3 krokach

Jednym z prostszych sposobów opracowania strategii biznesowej jest przeprowadzenie krok po kroku perspektywicznej analizy potrzeb potencjalnych klientów, partnerów biznesowych oraz określenie własnych celów i priorytetów. Podstawą takiej analizy są odpowiedzi na postawione niżej pytania.

Krok 1 – Określenie własnych celów i ambicji

Dlaczego chcesz zaangażować się w to przedsięwzięcie?

Jakie są Twoje pasje, ambicje i cele życiowe? Czy ich realizacja wiąże się chociaż pośrednio z zakresem usług/produktów sieci franczyzowej, która Cię zainteresowała?

Co jest dla Ciebie najważniejsze? Realizacja własnych pasji czy maksymalizacja dochodu?

Co łączy Cię z Twoimi partnerami biznesowymi, w tym ze współpracownikami, dostawcami i klientami (np. więzy rodzinne, przyjaźń)?

Spójrz na Twój biznes z perspektywy klienta. Zastanów się nad tym, co faktycznie chcesz mu sprzedać. Skup się nie na Twoim produkcie lub usłudze, ale na tym co Ty sama możesz mu zaoferować.

Krok 2 –  Określenie celów biznesowych

Aby wskazać cele biznesowe należy przede wszystkim zdefiniować misję przedsiębiorstwa. Misja określa sens istnienia firmy, wskazuje najważniejsze zadania oraz wartości oferowane klientom. Należy się również zastanowić nad tym, gdzie chcielibyśmy, aby nasza firma znajdowała się za 3-5 lat, a następnie wyznaczyć mierzalne cele, które będziemy realizować w drodze do sukcesu.

Również franczyzodawca powinien okreslić swoją misję, dlatego warto zapytać go o szczegóły. Obie misje, a więc wizje naszego wspólnego biznesu, powinny być spójne.

Krok 3 – Analiza rynku

Na początku należy wskazać 10 najważniejszych potencjalnych klientów, a następnie określić ich oczekiwania. Warto zastanowić się również nad tym, co my chcemy, aby zrobił nasz potencjalny klient oraz nad tym co my chcemy, aby myślał nasz potencjalny klient. Na koniec trzeba sprecyzować to, co odróżnia nas od konkurencji oraz to, w czym jesteśmy od niej lepsi.

Czy strategia jest potrzebna we franczyzie?

Mimo tego że franczyza to sprawdzony model biznesowy, strategia w tym przypadku również jest koniecznością. Powodów jest kilka. Przede wszystkim nasz biznes będziemy rozwijać w innej lokalizacji. W związku z tym struktura populacji może różnić się od tej, w której działa franczyzodawca. Warto zastanowić się i przeanalizaować nasz rynek lokalny. Podobieństwa i różnice wykazane względem rynku, na którym działa franczyzodawca, mogą być zarówno nasżą mocną jak i słabą stroną. Najważniejsze jest to, aby mieć ich świadomość.

Sprawdź jakie pomysły na franczyzę przygotowaliśmy dla Ciebie:

 

 

Edukido

Logo MathRiders

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Agnieszka Słowik
Ekonomista, pasjonuje ją aktywny rozwój biznesu, szczególnie franczyza, dlatego kilka miesięcy temu założyła portal biznesowy www.RynekFranczyzy.pl i została pierwszym w Polsce brokerem franczyzowym. Asertywna idealistka, która lubi łamać stereotypy i zachęcać do działania innych. Z jej inicjatywy powstał także serwis dla mam www.MamaSprzeda.pl. Szczęśliwa mama 6-letniej Hani.
Podyskutuj

Co powinnaś wiedzieć o zakładaniu własnej firmy?

W końcu w wolnej chwili zastanawiasz się, czy może zacząć coś swojego? Analizujesz co Cię interesuje, jakie masz talenty i w czym tak naprawdę chciałabyś się realizować? To już bliska droga do zmonetyzowania swoich zainteresowań, czyli założenia własnej firmy. Jak to zrobić krok po kroku?
  • Grzegorz Zieliński - 10/06/2019
młoda kobieta przy biurku marzy o własnej firmie

Zakładanie własnej firmy

Poranny pośpiech jak co dzień nie robi już większego wrażenia, bo cóż zamiast tego może zaoferować nam poranek. Pośpiech jak zawsze związany z wyjściem do pracy i porannym ogarnięciem domu. W drodze do pracy pojawiają się kolejne dręczące myśli – „w jakim humorze będzie szef, czego jeszcze nie zdążyłam zrobić wczoraj”. Wtedy to jeszcze akceptujesz w końcu liczy się każda sekunda. Nie ma czasu na myślenie.

Jakie dokumenty musisz wypełnić ?

Gdy podejmiesz już swoją decyzję o założeniu firmy i zdecydujesz się jednoosobową działalność gospodarczą to masz 75% drogi pokonane! Teraz pozostaje udać się do najbliższego urzędu i dokonać rejestracji.

Jednak zanim to zrobisz przygotuj się wcześniej. Ustawodawca wymaga już na etapie składania wniosku pewnych informacji, po których ponosimy konsekwencje. Nie pozostawiaj ich ślepemu losowi.

Dobre przygotowanie do rejestracji pozwala na sprawne przeprowadzenie jej w urzędzie. W zależności jaką podejmiesz decyzje takie będziesz płacić podatki. Istotna jest także sprawa wyboru ubezpieczyciela.

Wypełnianie formularza

Zabierz do urzędu dowód osobisty, a dodatkowo musisz znać swój numer NIP (jeśli nie posiadasz zostanie Ci nadany elektronicznie).

Wymyśl nazwę firmy. Powinna być związana z prowadzoną działalnością i pamiętaj kiedy działalność się rozwinie będziesz dzięki niej rozpoznawana na rynku. Lepiej od razu wymyśleć ciekawą nazwę niż potem narażać się na niepotrzebne koszty. Jeśli nie chcesz żadnego pseudonimu to wiedz, że imię i nazwisko jest obowiązkowe i to ono stanie się Twoją nazwą.

Sprawdź, co powinnaś wiedzieć:

Nie każdą firmę należy rejestrować

PKD

To nic innego jak Polska Klasyfikacja Działalności. Jest to spis wszystkich rodzajów działalności. Wybierz sobie te, które Cię interesują. Klasyfikują one działalność według ścisłych kryteriów. Po przeanalizowaniu wypisz je sobie na kartce, aby niepotrzebnie nie szukać ich ponownie. Nie ma też potrzeby wypisywać zbyt wielu punktów PKD, ponieważ aktualnie wszystkie wpisy do działalności są zwolnione z opłat.

Wybór ubezpieczyciela

W zależności od sytuacji w jakiej się znajdujesz możesz być ubezpieczona w KRUS lub ZUS.

Natomiast osoba, która będzie podlegać ubezpieczeniu w ZUS powinna wiedzieć jakie spełnia warunki, aby wybrać dla siebie odpowiednie ubezpieczenie.

Formularze jakie składa osoba przy rejestracji do ubezpieczeń:

  • ZUS ZUA – jeśli zgłaszasz się do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego (i dobrowolnie – chorobowego)
  • ZUS ZZA – jeśli zgłaszasz się tylko do ubezpieczenia zdrowotnego, np. przy uldze na start
  • ZUS ZCNA – jeśli zgłaszasz do ubezpieczenia zdrowotnego członka rodziny.

Do wyboru masz:

  • ulgę na start przez 6 miesięcy nie płacisz składek na ubezpieczenia społeczne (składasz formularz ZUS ZZA z kodem tytułu ubezpieczenia 05 40)
  • preferencyjne składki „mały ZUS” – składki obniżone przez 24 miesiące (składasz formularz ZUS ZUA z kodem tytułu ubezpieczenia 05 70)
  • jeśli będziesz opłacać standardowe składki ponieważ nie spełniasz warunków do skorzystania z wymienionych ulg (składasz formularz ZUS ZUA z kodem tytułu ubezpieczenia 05 10)

Dokumenty składasz w ciągu 7 dni od daty rozpoczęcia (możesz złożyć już przy rejestracji firmy w urzędzie za pośrednictwem CEIDG.)

Sposób rozliczania z urzędem skarbowym

Przedsiębiorca we wniosku rejestracyjnym CEIDG-1 wybiera formę płatności podatku dochodowego. Do wyboru masz:

  • na zasadach ogólnych;
  • podatek liniowy;
  • ryczałt od przychodów ewidencjonowanych;
  • karta podatkowa;

Przemyśl tę decyzję ponieważ według wybranej formy płatności będziesz się rozliczać z Urzędem Skarbowym.

Profil Zaufany

Jeśli nie chcesz przychodzić do urzędu, możesz zrobić wszystko sama w domu, a następnie podpisujesz profilem zaufanym po wysłaniu dokumentów w Internecie. To darmowe narzędzie, którym potwierdzisz swoją tożsamość w Internecie (PESEL). Działa jak podpis elektroniczny i jest alternatywą dla płatnego podpisu kwalifikowanego.

Zdjęcie: Storyblocks.com

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Grzegorz Zieliński
Nauczyciel z powołania; zawodowo - wieloletni pracownik samorządowy; prywatnie - mąż i tata dwójki wspaniałych i mądrych dzieci.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie
Może Cię zainteresować także:
Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail