Czego szukasz

Mamy kupują u Mam 2017 – zareklamuj się za darmo!

Tworzysz wyjątkowe przedmioty, rękodzieło, masz sklep internetowy albo pieczesz najlepsze pierniczki na świecie, które doskonale nadają się na prezent? Zgłoś się do naszej akcji i zareklamuj się za darmo na portalu Mamo Pracuj! Na Wasze zgłoszenia czekamy do 16 listopada b.r. No to drogie Mamy, do (ręko)dzieła!

prezenty świąteczne na stole

Czy wiesz, że do Świąt Bożego Narodzenia zostało tylko 47 dni?

Gdzie kupować prezenty?

Należysz do tych, którzy przez cały rok myślą o prezentach dla bliskich, wyszukują perełki, które wywołają euforię obdarowanych, czy kupujesz wszystko na szybko, w ostatnim tygodniu, obiecując sobie, że to już ostatni raz, w taki sposób…?

We wrześniu, maju czy w grudniu – nie ma znaczenia, kiedy kupisz prezenty dla swoich bliskich. Ale zastanów się proszę, gdzie chcesz je kupić.

Czy w największym centrum handlowym, gdzie prawie wszystko jest Made in China, czy w małym polskim e-sklepie, prowadzonym z pasją i sprzedającym wytwory pracy i talentu jego właścicielki?

Dlatego już po raz piąty zapraszamy Was do akcji świątecznej Mamy kupują u Mam.

Akcje Mamy Kupują u Mam 2015 i 2016 roku przeszły nasze najśmielsze oczekiwania i otrzymaliśmy rekordową liczbę zgłoszeń – w 2015 roku prezentując Wam aż 12 wybranych pomysłów na nietuzinkowe prezenty tutaj KLIK i tutaj KLIK

Mamy kupują u Mam

Jesteś kobietą pracującą twórczo i żadnego rękodzieła się nie boisz? Robisz zabawki, biżuterię, piękne kalendarze, kubki, piszesz wiersze, szyjesz, szydełkujesz, wydajesz książki, pieczesz lub oferujesz coś, co może być prezentem dla bliskiej osoby?

Zgłoś się do nas!

Wspieramy „mamowe” biznesy

Niech pieniądze wydane na prezenty w tym roku zasilą portfele polskich mam:

  • sfinansują lekcje gimnastyki artystycznej czy angielskiego dla dzieci
  • masaż dla mamy
  • albo wyjazd na ferie dla całej rodziny.

To jest świetna lekcja fair trade. Prezenty od małych polskich wytwórców, a nie od korporacji. Dołączysz?

Jak się zgłosić do akcji?

Wyślij zgłoszenie do nas, spośród wszystkich nadesłanych wybierzemy około 10 mam, których pomysły na prezenty pokażemy na portalu Mamo Pracuj.

A dodatkowo, z okazji 5 edycji akcji Mamy kupują u Mam, przygotowałyśmy dla 5 wybranych osób specjalne niespodzianki i ekstrapromocję. Wszystko za free oczywiście ! 😉

Zgłoszenie powinno zawierać:

  1. Ciekawy, ale nie za długi (do 800 znaków) opis Twojego sklepu / Twoich produktów. Zachęć Mamy, do zrobienia zakupów właśnie u Ciebie.
  2. 3 piękne zdjęcia, tego, co oferujesz (format poziomy, dobra rozdzielczość).
  3. Zostaw namiary na Twój sklep albo na Twój fanpage na FB.
  4. Możesz (ale nie musisz) zaoferować rabat dla klientów na hasło: mamopracuj.

Wyślij wszystko razem w JEDNYM mailu na adres: [email protected], w tytule podając nazwę Twojego biznesu i hasło: Mamy kupują u Mam. Zgłoszenia przyjmujemy do 16 listopada b.r.

Nie czekaj, nie liczy się kolejność zgłoszeń, ale liczy się czas. Bo Mikołajki już za miesiąc!

Wasze pomysły na prezenty pokażemy 22 listopada.

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jestem osobą, która nie potrafi się nudzić. Lubię różnorodność, dlatego skończyłam studia łączące zajęcia humanistyczne, graficzne i informatyczne. Odpoczywam podczas długich spacerów, a znajomi wiedzą, że dobrej herbaty w miłym towarzystwie nigdy nie odmówię.
Podyskutuj

Wszystkie miejsca zapełniły się w trzy godziny! Druga edycja programu Mamy Plan! już za nami! Zobacz podsumowanie!

Już po raz drugi miałyśmy ogromną przyjemność realizować wspólnie z firmą Franklin Templeton program, który ma niezwykłą moc! Ile mam skorzystało z programu Mamy Plan!? Jak dużo może zmienić jedna konsultacja z rekruterem? Zobacz nasze podsumowanie!
Druga edycja programu Mamy Plan! - podsumowanie

Wszystkie miejsca zapełniły się w trzy godziny! Druga edycja programu Mamy Plan! już za nami!

Program Mamy Plan! we współpracy z Franklin Templeton, to bez wątpienia wyjątkowy projekt, który po raz kolejny okazał się doskonałą odpowiedzią na potrzeby powracających na rynek pracy mam.

Przed udziałem w programie 76% uczestniczek oceniło negatywnie lub średnio swoje szanse na rynku pracy. A już po godzinnej konsultacji z rekruterem Franklin Templeton, aż 70% z nich ocenia swoje szanse pozytywnie i jest gotowa działać dalej!

Pierwsza edycja programu, która odbyła się na przełomie sierpnia i września 2020, podbiła Wasze serca. Ilość i tempo zgłoszeń przeszły nasze oczekiwania – musiałyśmy zamknąć rekrutację już po 24 godzinach!

Wiedziałyśmy, że czekacie na druga edycję z niecierpliwością.
24 marca, punktualnie o 9, otworzyłyśmy zapisy do drugiej edycji Mamy Plan! i wtedy Wy ruszyłyście do akcji. W rezultacie, po trzech godzinach zapełnione zostały wszystkie miejsca oraz lista rezerwowa!

Na czym polega program Mamy Plan! ?

Program Mamy Plan! skierowany jest do kobiet, które wracają do pracy po przerwie, związanej z urodzeniem dziecka. Również do tych, które straciły zatrudnienie lub planują zmienić pracę.

Każda z zakwalifikowanych uczestniczek, miała możliwość wzięcia udziału w 45-minutowej, darmowej konsultacji ze specjalistą ds. rekrutacji z firmy Franklin Templeton. Podczas rozmowy, mamy miały okazję zapytać rekrutera o wszystkie nurtujące sprawy związane z rekrutacją. Skonsultować swoje CV, w związku z tym wspólnie zastanowić się nad najlepszymi rozwiązaniami dla rozwoju ich ścieżki zawodowej.

Ogromnie się cieszymy, że po raz kolejny projekt Mamy Plan! pomógł mamom wracającym na rynek pracy. Tym razem w projekcie udział wzięło 49 kobiet.

Konsultacja z rekruterem, to nie tylko wsparcie merytoryczne, wskazówki dotyczące CV i aktywnego poszukiwania pracy. To także idealna okazja by zrozumieć perspektywę rekrutera, pokonać obawy, nabrać pewności siebie i uwierzyć w swoją moc!

Przeczytaj także nasze podsumowanie I edycji projektu Franklin Templeton i Mamo Pracuj

W czym program pomógł uczestniczkom?

Osoby, które wzięły udział w programie zaznaczają, że otrzymały bardzo dużo wskazówek i wiedzy, które będą mogły wykorzystać podczas poszukiwania pracy. Podkreślają, że bezpośredni kontakt z rekrutrem podczas wspierającej rozmowy był bardzo cennym doświadczeniem.
Zdecydowanie najwięcej konsultacji dotyczyło CV. Uczestniczki wspólnie z rekruterami analizowały teść i formę ich CV, skupiały się podkreśleniu najmocniejszych stron oraz wyeliminowaniu błędów.

Wiele rozmów dotyczyło także serwisu LinkedIn oraz sposobów aktywnego poszukiwania pracy.

„Mogłam swobodnie i atmosferze życzliwości zadać dużo pytań, na które tylko osoba z doświadczeniem w tej branży byłaby w stanie udzielić mi informacji. Dowiedziałam się np. z jakich darmowych źródeł w Internecie mogę poszerzyć swoją wiedzę zawodową. Ponad to, jak ulepszyć swój profil na LinkedIn, w jakich obszarach jest większa szansa na znalezienie pracy.” – pisze uczestniczka programu Mamy Plan!

„Spotkanie było bardzo konkretne. Otrzymałam dużo spersonalizowanych porad i przećwiczyłam nie jedno, a wszystkie powyższe zagadnienia i to w ciągu 1 godziny!” – dodaje kolejna uczestniczka programu.

Skuteczność tego projektu jest widoczna gołym okiem!

Podobnie jak w pierwszej edycji Mamy Plan!, przed konsultacją zapytałyśmy zakwalifikowane uczestniczki o ocenę własnych szans rynku pracy. Przed spotkaniem 76% uczestniczek oceniło negatywnie lub średnio swoje szanse na rynku pracy. Podczas gdy po godzinnej konsultacji z rekruterem Franklin Templeton, aż 70% z nich ocenia swoje szanse pozytywnie! Ta zmiana robi wielkie wrażenie i pokazuje jaką wartość i realne działanie ma program Mamy Plan! .

Program Mamy Plan! został doceniony przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Franklin Templeton wspiera mamy!

Firma Franklin Templeton od lat pomaga mamom w powrocie na rynek pracy. Organizuje dni otwarte dla mam, warsztaty, punkty konsultacyjne, czy speed interview. Program “Mamy Plan!” to kolejne działanie firmy skierowane do kobiet. Wsparcie w postaci konsultacji ze specjalistami ds. rekrutacji ma charakter ogólnopolski i jest nastawione na indywidualne potrzeby uczestniczek.

„Spotkania z uczestniczkami dni otwartych pokazały nam jak ważnym i czasem trudnym procesem jest powrót na rynek pracy. Jak i ile wątpliwości i pytań jest z nim związanych. Tematy okołorekrutacyjne były tematami dominującymi naszych rozmów. Szczególnym powodzeniem cieszyły się punkty konsultacyjne. Panie mogły indywidualnie porozmawiać na temat swojego cv, zmiany ścieżki kariery. Otrzymać odpowiedź na nurtujące je pytania związane z poszukiwaniem pracy czy rozmową kwalifikacyjną.

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną nie mamy szans spotkać się po raz kolejny w biurze. Sytuacja powrotu na rynek pracy stała się jeszcze trudniejsza, dlatego zrodził się pomysł, żeby przygotować nowy program. Program jest tak zaprojektowany, żeby jego uczestniczki dostały nie tylko praktyczne wskazówki jak efektywnie szukać pracy i z sukcesem przejść przez rozmowy rekrutacyjne, ale żeby miały też szansę uzyskać odpowiedzi na nurtujące je pytania w tym temacie” – mówi Monika Pokora, Talent Acquisition Lead z firmy Franklin Templeton w wypowiedzi dla portalu Inwestuj w Poznaniu.

Przeczytaj także naszą rozmowę o byciu ojcem i menedżerem z Pawłem i Radkiem, menedżerami we Franklin Templeton!

Akcja “Mamy Plan!” i wszystkie działania jakie podejmujemy we współpracy z firmą Franklin Templeton, ale też innymi pracodawcami, dają kobietom z całej Polski szansę na poznanie rekruterów firmy. Na przełamanie lęków, różnych obaw, sprawdzenie się w bezpiecznych warunkach. Z pewnością to pierwszy krok do skutecznego poszukiwania pracy po dłuższej przerwie lub w tak wyjątkowych czasach, z jakimi mamy do czynienia obecnie. Taka konsultacja, choć nie jest bardzo długa, dodaje wiary w siebie i energii do dalszego samodzielnego działania. A panie, które z nich korzystają to często rewelacyjne kandydatki do pracy – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, Wiceprezes i współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl

Serdecznie dziękujemy za współpracę firmie Franklin Templeton, naszemu wieloletniemu partnerowi i jednemu z pierwszych pracodawców w Bazie Pracodawców Przyjaznych Rodzicom

Zdjęcia: Franklin Templeton

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Mama trójki fantastycznych dzieci i szczęśliwa żona. Uwielbia, gdy wokół dużo się dzieje i nieustannie uczy się czegoś nowego o świecie. Baczna obserwatorka zmieniającej się rzeczywistości. Pasjonatka dobrej kuchni, muzyki i podróży.

Mentoring dla Odważnych Mam! – czyli jak działamy ze State Street Bank

Czy jeden z największych banków powierniczych może kojarzyć się z mentoringiem? Jak to możliwe, że nawet pandemia nie przeszkadza pracownikom State Street Bank w dzieleniu się wiedzą? Czy to kwestia kultury organizacyjnej firmy, czy oddolna inicjatywa pracowników? Koniecznie przeczytaj!

Firma State Street Bank i związana z nią Fundacja już od 3 lat wspiera nasze działania skierowane do mam, które wracają na rynek pracy po przerwie, lub chcą zainwestować czas w swój rozwój zawodowy. W ramach pierwszego wspólnego projektu „Odważ się mamo i wróć z nami do pracy!” zrealizowane zostały trzy edycje mentoringu. Spontaniczny pomysł ewaluował w regularne, profesjonale wsparcie z którego korzystają obie strony – zarówno podopieczne, jak i mentorki.

Przeczytaj, co może zyskać firma stawiając na mentoring!

Kolejne działania, kolejne sukcesy!

W ramach innego projektu – „Odważ się mamo – program mentoringowy” powstał poniższy film, który pokazuje, jak taka relacja mentorska może wyglądać. Jak ważne są wsparcie kobiet i ich energia.

A co teraz?

Trzeci, kolejny projekt, który realizujemy wspólnie, czyli „Odważ się mamo i działaj” był świetną okazją do tego, aby ponownie połączyć pracowniczki State Street Bank z kobietami, które stawiają na swój rozwój zawodowy. I tak, do współpracy zgłosiło się 14 (!) niesamowitych mam, które z dużą otwartością chcą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Poniżej przedstawiamy pracowniczki State Street Bank w Polsce, które zdecydowały się wesprzeć inne kobiety, mamy w powrocie na rynek pracy oraz w rozwoju zawodowym:

Ewa Czerwień – menadżerka ds. funduszy w dziale kont zarządzanych indywidualnie dla włoskich klientów. Brała udział w migracji procesu z oddziału włoskiego do biura w Krakowie. Jest Chief Administration Officer dla obszaru swojej jednostki organizacyjnej. Jest też mamą zafascynowaną jogą.

Aneta Borkowska- Góral – jak sama mówi – pracuje na dwóch etatach: w godzinach 8–16 jako menadżer 3 zespołów w dziale Client Service Operation, natomiast między 17 a 23 jako mama dwójki ukochanych dzieci. Energiczna, uśmiechnięta, dobrze zorganizowana. Dużo czasu spędza w gronie najbliższych.

Urszula Hejmo – w State Street od 13 lat. Przez ten czas zdobywała wiedzę umiejętności i doświadczenie w różnych zespołach – od administracji funduszy inwestycyjnych, przez zarządzanie projektami po zarządzanie wdrożeniami IT do biznesu. Obecnie zarządza w zespole produktów globalnych. Prywatnie mama ukochanych, rozbrykanych dzieci.

Karolina Jażdżyk – karierę zaczynała jako księgowa, po powrocie z urlopu macierzyńskiego postanowiła zmienić swoje życie i rozpoczęła pracę w State Street. Od 7 lat zarządza ludźmi. Prywatnie jest szczęśliwą mamą dwójki wspaniałych dzieci. Codziennie stara się połączyć te dwa obszary i realizować się zarówno zawodowo, jak i prywatnie.

Beata Kania – w State Street od 12 lat, obecnie na stanowisku trenera umiejętności technicznych. Po pracy wykorzystuje swoje zdolności pedagogiczne wychowując dzieci. Z wyksztalcenia i zamiłowania – menadżerka turystki. Czas wolny spędza na planowaniu i realizacji rodzinnych wycieczek.

Joanna Korczok – w State Street od 11 lat, od początku związana z zespołem francuskim, obecnie starszy menadżer ds. funduszy. Przewodniczyła Komitetowi Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w krakowskim i gdańskim oddziale firmy. Jest doktorantką na Wydziale Zarządzania AGH w Krakowie Od 2019 roku w roli mamy.

Monika Lis – trenerka biznesu, facylitatorka oraz twórczyni programów rozwojowych. Pasjonuje się zarządzaniem różnorodnością, ze szczególnym uwzględnieniem rodzicielstwa i wspierania mam, jak i ich partnerów w powrocie do pracy po urlopie rodzicielskim.

Izabela Matejska – z wykształcenia inżynier produkcji metali nieżelaznych. 9 lat temu zaryzykowała skok na głęboką wodę do świata finansów. Obecnie jest starszym specjalistą w dziale transformacji księgowości funduszy. Mama dwójki wspaniałych młodych ludzi, dla których każdego dnia stara się być najlepszą mamą na świecie.

Jadwiga Mstowska – analityczka biznesowa w obszarze IT. Odpowiada za analizę danych IT oraz raporty dotyczące jakości tych usług w regionie EMEA. Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania projektami (PRINCE2) oraz MS Office. Mama trójki dorosłych synów.

Justyna Prostak – absolwentka Wydziału Stosunków Międzynarodowych, od 5 lat związana ze State Street. Umiejętnie łączy drogę zawodową z wychowywaniem dwójki wspaniałych synów.

Monika Urbańska – starsza ekspertka ds. obsługi klienta, pracuje w State Street od 12 lat, a od ponad trzech lat prowadzi Klub Pracujących Rodziców w oddziale w Gdańsku. Oprócz bycia mamą i pracy zawodowej na pełen etat, prowadzi też własną działalność gospodarczą.

Joanna Wojciechowska – absolwentka ekonomii i filologii angielskiej. Związaną ze State Street od 13 lat. Zaczynała jako księgowa, od 10 lat pracuje jako trenerka i twórczyni szkoleń dotyczących głównie kompetencji twardych. Jest menadżerką zespołu trenerów. Prywatnie mama dwójki dzieci.

Liliana Wojciechowska – w State Street od 2007 roku. Rozpoczęła pracę w dziale księgowości funduszy inwestycyjnych dla Luxemburga, a później Wielkiej Brytanii. Przez wiele lat aktywny członek klubu Toastmasters, który wzmocnił świadomość w obszarze komunikacji. Aktualnie w roli dyrektor w dziale ds. zarzadzania zsługami. Mama wspaniałego synka.

Katarzyna Wojciechowska-Banach – w State Street od 6 lat. Zaczynała jako księgowa ds. funduszy inwestycyjnych w dziale francuskim, obecnie pełni rolę menadżera. Prywatnie – mama siedmioletniej Kaliny. W pracy stawia na profesjonalizm, w życiu prywatnym ceni spontaniczność.


Dziękujemy za wsparcie!

Dowiedz się więcej o State Street Bank Polska i o tym jak wspiera swoich pracowników!

Poznaj najnowsze oferty pracy!

Logo firmy State Street
Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie