Czego szukasz

Mamy i dzieci bardzo mile widziane. Relacja z Dnia Otwartego dla Mam w State Street Bank w Gdańsku

Branża finansowa to szansa na rozwój zawodowy w bezpiecznym środowisku, a jeśli do tego dodamy wsparcie i zrozumienie dla potrzeb pracowników rodziców, to mamy pracodawcę przyjaznego rodzinie! Dlatego też 21 marca spotkaliśmy się na Dniu Otwartym dla Mam w gdańskiej siedzibie State Street Bank. To była okazja aby poznać firm od środka i dowiedzieć się kogo firma aktualnie szuka do pracy. A co najbardziej spodobało się uczestniczkom spotkania?

  • Anna Łabno - Kucharska - 19/05/2019
Relacja z Dnia Otwartego dla Mam w State Street Bank w Gdańsku

Dlaczego właśnie State Street Bank

Ta firma to światowy lider wśród dostawców usług finansowych i jeden z największych banków powierniczych z centralą w Bostonie. Działa na 100 rynkach finansowych i zatrudnia ponad 35 000 pracowników. W Polsce jest od 2007 roku, a jego biura znajdują się w Krakowie oraz od paru lat w Gdańsku.

State Street Bank wspiera wszystkich swoich pracowników, w tym rodziców, w godzeniu ról zawodowych i prywatnych, oferując im bogaty pakiet benefitów.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapoznaj się z profilem State Street Bank w Bazie Pracodawców Przyjaznych Mamie >>>

Dzień Otwarty dla Mam w Gdańsku

Spotkanie to odbyło się na kilka dni przed podobnym wydarzeniem w Krakowie, 21 marca 2019 roku w biurze State Street przy ul. Grunwaldzkiej, dokładnie w samo południe mamy wraz z dziećmi tłumnie pojawiły się na spotkaniu. Już od progu czekały na nie przedstawicielki State Street Bank oraz Fundacji Mamo Pracuj.

Dzień otwarty dla mam w State Street w Gdańsku

Jak działa State Street Bank w Gdańsku?

Dzień Otwarty dla Mam rozpoczął się od powitania uczestniczek przez Annę Szabowską-Walaszczyk oraz Kamilę Szymecką, czyli Specjalistki ds. Relacji z Uczelniami. Następnym punktem spotkania była prezentacja firmy, jej działań oraz wsparcia jakie jest oferowane pracownikom. Tą część prowadziła Barbara Taraszkiewicz – Starszy Menadżer ds. Księgowości Funduszy.

Obecne mamy również mogły posłuchać o różnorodnych benefitach z których korzystają zatrudnieni pracownicy. Uwagę przykuła możliwość pracy na część etatu, możliwość wykonywania zadań zdalnie, dofinansowanie do wybranych żłobków i przedszkoli, pakiet medyczny zawierający również możliwość wizyt domowych oraz korzystanie ze wsparcia Working Parents Club, który funkcjonuje w firmie.

Sporym zainteresowaniem cieszyła się również część związana z bogatymi możliwościami zatrudnienia w gdańskim oddziale State Street Bank. Uczestniczki spotkania mogły dowiedzieć się, jacy pracownicy są aktualnie najbardziej poszukiwani oraz jakie kompetencje powinni posiadać.

State Street Gdańsk - dzień otwarty dla mam

Panel, czyli poznaj mamy pracujące w firmie

Rozmowa panelowa to zawsze bardzo ważny i oczekiwany punkt programu spotkań dla mam. Tym razem odbyła się pod hasłem „Poznaj mamy pracujące w State Street Bank”. Biorące w niej udział kobiety – mamy – pracowniczki firmy z entuzjazmem i otwartością opowiadały o swojej roli w State Street Bank, obowiązkach i rozwoju. Mówiły również o tym, jak pracodawca wspiera je w godzeniu życia prywatnego oraz zawodowego. Co jest dla nich najważniejsze w pracy i z jakich benefitów korzystają najczęściej.

W panelu brały udział:

  • Małgorzata Borecka, Menadżer ds. Operacji HR
  • Barbara Taraszkiewicz, Starszy Menadżer ds. Księgowości Funduszy
  • Kamila Szymecka, Specjalista ds. Relacji z Uczelniami
  • Dorota Łakomska – Likus, Kierownik zespołu Middle Office

Networking był za to czasem indywidualnych rozmów oraz zadawania pytań. Obecne mamy chętnie pytały pracowników oraz dziewczyny z panelu o możliwości pracy, o to jak wygląda rekrutacja oraz praca na co dzień w międzynarodowej korporacji.

Zainteresowane osoby mogły również wziąć udział w krótkiej wycieczce po biurze.

Dzień Otwarty dla Mam w State Street w Gdańsku

Warsztat rekrutacyjny, czyli wskazówki, porady i wsparcie

Ostatnim, ale wyczekiwanym punktem programu był warsztat rekrutacyjny, podczas którego Anna Szawoska – Walaszczyk wraz z Eweliną Kaczmarek, Senior Talent Acquistions Lead opowiadały o samy procesie rekrutacyjnym, jak się do niego przygotować oraz odpowiadały na wszystkie pytania mam.

Na spotkaniu było tłumnie, kolorowo, energetycznie i bardzo merytorycznie. Dziękujemy za przybycie wszystkim Mamom, a State Street Bank za miłe przyjęcie!

Tutaj możesz przeczytać relację ze spotkania w Krakowie, które odbyło się kilka dni później. >>>

Dowiedz się więcej jakie wsparcie oferuje State Street Bank swoim pracownikom i na jakie oferty pracy w Krakowie oraz w Gdańsku możesz aplikować już teraz!

Logo firmy State Street

Zdjęcia: własność State Street Bank w Polsce

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.

[03] Co powinnaś wiedzieć o social mediach zanim zaczniesz szukać pracy?

Jak wygląda szukanie pracy przez social media? Pamiętaj, że media społecznościowe mogą być Twoim prawdziwym sprzymierzeńcem w tym procesie. Sprawdź jak je wykorzystać i czego absolutnie nie powinnaś robić, by sobie nie zaszkodzić. Posłuchaj 3 odcinka naszego podcastu!
  • Podcast Mamo Pracuj - 12/11/2019
kobieta siedząca na łóżku z laptopem na kolanach

[03] Co powinnaś wiedzieć o social mediach zanim zaczniesz szukać pracy?

 
 
00:00 / 16:06
 
1X

Co powinnaś wiedzieć o social mediach zanim zaczniesz szukać pracy?

Zapraszamy na trzeci odcinek naszego podcastu. Dzisiaj opowiemy o roli social mediów przy szukaniu pracy.

Pierwszy odcinek podcastu – Jak opisać w CV przerwę związaną z opieką nad dziećmi? – posłuchaj!

Social media – Twój sprzymierzeniec czy przeciwnik podczas szukania pracy?

Mówiąc o roli social mediów przy szukaniu pracy, nie mamy na myśli tylko LinkedIn czy Golden Line – serwisów z założenia zawodowych. Ważną rolę mogą odegrać również Twitter, Instagram czy Facebook.

Dzisiaj pracy szuka się przez internet – to jest wspaniałe źródło dotarcia do ciekawych ofert pracy.

1. W social mediach znajdziesz oferty pracy

Oferty pracy znajdziesz nie tylko na LinkedIn czy na Golden Line, ale także na Facebooku. Dzięki specjalnej funkcji Facebook Jobs możesz zapisać się na powiadomienia o interesujących Cię ofertach – dostaniesz je na maila lub przez Messengera.

Aplikując na taką ofertę – aplikujesz swoim profilem, a nie wysyłasz CV (przynajmniej na początku), potraktuj więc ten profil bardziej zawodowo.

Obserwuj posty osób prywatnych czy profile firm z branży, które Cię interesują. Dołącz do grup tematycznych – tam też pojawiają się ciekawe oferty pracy.

2. Wykorzystaj kontakty i znajomości z social mediów do szukania pracy

Obserwuj znajomych, pytaj ich o firmy i branże, które Cię interesują. Możesz napisać wprost, że szukasz pracy. Pamiętaj, że osoby z Twojej sieci kontaktów mają dostęp do zupełnie innych informacji i ofert pracy niż Ty.

Niech te osoby będą Twoimi sprzymierzeńcami podczas szukania pracy.

Na LinkediIn jest specjalna rubryka, gdzie możesz zaznaczyć, że szukasz nowych możliwości rozwoju zawodowego – dzięki temu rekruterzy szybciej Cię znajdą. A taki komunikat możesz skierować do wszystkich, oprócz Twojego obecnego pracodawcy.

3. Ucz się i bądź na bieżąco – korzystaj z wiedzy dostępnej w social mediach

Zdobywaj wiedzę z dziedziny, która Cię interesuje. Dołącz do grup tematycznych, branżowych na Facebooku czy LinkedIn. To świetna okazja by odświeżyć sobie niektóre informacje (np. jeśli wracasz do pracy po przerwie), lub zdobyć całkiem nową wiedzę, z branży, do której dopiero planujesz wejść.

W branżowych grupach dowiesz się o ciekawych spotkaniach, wystąpieniach i meetup’ach. Poznasz osoby, które działają w branży i które chętnie podzielą się swoją wiedzą i wsparciem. Zdobędziesz dostęp do wartościowych treści, artykułów czy oczywiście ofert pracy.

4. Niech social media będą Twoim sprzymierzeńcem

Zanim rekruter zadzwoni do Ciebie, dokładnie sprawdzi Twoje profile w social mediach. Także tych, które są uważane za prywatne – np. Facebooka. Nawet jeśli twój profil jest ustawiony jako prywatny – pamiętaj, że w sieci nic nie ginie i komentując, postując – zostawiasz po sobie ślad.

Rób to mądrze i pokaż się od pozytywnej strony. Niech Twój obraz w sieci wskazuje na sympatyczną, pomocną osobę, a nie na złośliwego hejtera, z którym nikt nie będzie chciał pracować.

Także Twoje prywatne zainteresowania – np. decoupage, gra na instrumencie czy miłość do gór – dużo o Tobie mówią i mogą mieć znaczenie przy zaproszeniu Cię na rozmowę kwalifikacyjną.

5. Działaj świadomie i z pomysłem

Korzystaj z wiedzy dostępnej w social mediach, świadomie buduj swój wizerunek – to wszystko sprawi, że social media będą Twoim sprzymierzeńcem podczas szukania pracy.

Posłuchaj drugiego odcinka podcastu Jak przygotować dziecko na powrót mamy do pracy?

Dowiedz się więcej i przeczytaj

Czy social media mogą pomóc znaleźć pracę?

Jak skutecznie szukać pracy w sieci?

7 najczęstszych błędów, które możesz popełnić szukając pracy

Zapraszamy do wysłuchania 4 odcinka podcastu: Jak zbudować dobrą relację z rekruterem?

zdjęcie: Pixabay

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Podcast Mamo Pracuj
Z podcastu Mamo Pracuj jeśli chcesz dowiesz się: jak szukać pracy po przerwie oraz jak przygotować siebie i rodzinę na Twój powrót do pracy. Podpowiemy Ci jak prowadzić firmę oraz jak pracować i nie zwariować.

Jak stworzyć najlepszy biznesplan? Bezpłatne spotkanie dla mam – zapisz się!

Myślisz o założeniu własnej działalności i zastanawiasz się od czego zacząć planowanie biznesu? Chcesz kompleksowo przygotować się do założenia własnej firmy? A może będziesz ubiegać się o środki na rozpoczęcie działalności? Wspaniale! Zapraszamy Cię na bezpłatne warsztaty dotyczące tworzenia biznesplanu.
  • Anna Łabno - Kucharska - 08/11/2019

Jesień jest idealnym czasem, żeby pomyśleć o własnej firmie. Tym bardziej, że właśnie wtedy obchodzimy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. Z tej okazji, już 20 listopada w Krakowie, chcemy Was zaprosić na bezpłatne warsztaty oraz indywidualne konsultacje, dotyczące tworzenia biznesplanu specjalnie dla przedsiębiorczych mam!

Nie czekaj i zapisz się już dziś!

Spotkaj się z nami, a my opowiemy Ci o:

  • drogowskazach na drodze planowania własnego biznesu,
  • czym jest biznesplan, po co i jak się go tworzy oraz jakie ma znaczenie,
  • najważniejszych elementach biznesplanu, które przesądzają o powodzeniu biznesu,
  • środkach o jakie możesz ubiegać się na starcie prowadzenia działalności!

Damy Ci przestrzeń na zadawanie pytań. Podzielimy się z Tobą swoimi doświadczeniami.

Warsztaty poprowadzą eksperci i praktycy, z którymi współpracujemy od lat:

  • Dariusz Pierzak – finansista z wykształcenia, doświadczenia, zamiłowania i przekonania. Jako właściciel własnej firmy oraz wieloletni kontroler i dyrektor finansowy w dużych przedsiębiorstwach ma praktyczną wiedzę biznesową, i z pasją się nią dzieli.
  • Agnieszka Pierzak – od 2004 roku związana zawodowo z tematyką funduszy unijnych. Najpierw jako pracownik instytucji m.in. ZPORR i POKL, gdzie doskonaliła umiejętności z zakresu wdrażania i rozliczania środków unijnych.

Zespół Mamo Pracuj również tam będzie! 🙂

Poznaj szczegóły i zgłoś się już dziś!

Jesteśmy przekonane, że będzie to owocny czas!

Kiedy się widzimy?

  • 20 listopada 2019 r., w godzinach od 10:00 do 13:00

Gdzie?

  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie
  • 31-124 Kraków, ul. Rajska 1, sala nr 247 (II piętro, prawe skrzydło)

Jak się zapisać?

Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu wystarczy wypełnić formularz 🙂

Na spotkanie zapraszamy również z dziećmi.

W sali, gdzie będą odbywać się warsztaty będzie przygotowany mały kącik dla dzieci 🙂

Jeśli zapisałaś się, ale nie będziesz mogła przyjść z przyczyn losowych, prosimy poinformuj nas o tym. Dzięki temu inna mama będzie mogła skorzystać 🙂

Masz jakieś pytania?
Pisz do mnie: [email protected]

W końcu, kto pyta nie błądzi 😉

Zapraszamy!

Zdjęcie: 123 rf

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Anna Łabno - Kucharska
Jestem mamą mądrej indywidualistki. Posiadam doświadczenie w koordynacji projektów, prowadzeniu szkoleń oraz doradztwa. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, podróżować, czytać książki i celebrować picie kawy. W "wolnym" czasie wspieram osoby chore onkologicznie.
Chcę otrzymywać inspiracje, pomysły i sugestie jak pracować i nie zwariować.
Newsletter wysyłamy raz na 2 tygodnie

Może Cię zainteresować także:

Uwaga. Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za ich pomocą wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając tu godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. ×

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail